CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Moderátor: Moderátoři
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Položme si otázku-co by z toho výrobce měl,aby vyvíjel a platil soft(blbý),který snižuje výkon jinak totožných motorů,které ho výrobně stojí stejně,ale vložením "blbého"softu,vyinkasuje za stejné auto při prodeji méně peněz ](*,)Co by z toho měl-prodělek .
To je dost hovadina,co? Takže je jasné,že k nižšímu výkonu bude slabší spojka a spousta lacinějších/na menší zatížení vyrobených dalších dílů i v motoru.Blok může být stejný.
Přeci nebude výrobce sám proti sobě a prodělávat nahráním jen blbějšího softu,do jinak identických a stejně výrobně nákladných aut .
Zvýšení-proč ne?Ale s rozumem,ne hned o MEGAWATY .
To je dost hovadina,co? Takže je jasné,že k nižšímu výkonu bude slabší spojka a spousta lacinějších/na menší zatížení vyrobených dalších dílů i v motoru.Blok může být stejný.
Přeci nebude výrobce sám proti sobě a prodělávat nahráním jen blbějšího softu,do jinak identických a stejně výrobně nákladných aut .
Zvýšení-proč ne?Ale s rozumem,ne hned o MEGAWATY .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Reklama
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
vsetky diely mozu byt rovnake, ale mozu byt so slabsieho materialu, ktory nevidrzi zataz 135 kw. Tu by bolo treba vazne len sadnut si za pocitac a preverit vsetky hlavne suciastky na hyundai microcat. Ale musia sediet do posledneho cisla, pretoze to moze byt odlisnot prave v tom materiale. A kto vie ake rezervy bude mat riadiacka, ci neni uplne ina ako vo vykonnejsej verzii, mozno budes musiet zohnat riadiacku z vykonejsej verzie. Ja osobne by som sa toho dost bal, ved ako pise Borek, co by z toho vyrobca mal aby predaval motor s obmedzenym vykonom za menej penazi ? Zeby emisne limity ? Ale preco by tam potom nechaval zhodne vnutornosti ?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
mám zde ve městě dva dealery, jeden Hyundai a jeden Kia ...
Kia do Sportage nedává ten 135kW motor ale jen 100kW - ale dealer se chlubí že to "čipne" za "desítku" a že záruka bude u něj takže "no-problemo"
ale je to stejně risk
- jiný kompresní poměr
- jiné vstřiky ( ten 135kW má piezo 2000 bar a ten 100kW má klasiku na 1600 bar - informace od dealera )
- při garančce se přehrává soft v palubním PC ( informace od dealera ) takže abys tam jezdil 2-3x za rok na přečipování ...
- technické nadimenzování spojky, převodovky, případně jinak odstupňované převodové stupně
měl jsem Citroen Xsaru Picasso s dnes už těžko uvěřitelným výkonem 66kW/90k při objemu 2.0 HDI ... mechal jsem si to čipnout na víc - výsledek = zpočátku to ukrutně hulilo ( prý se srovnávala "palivová mapa" nebo jaký výmluvy na mě zkoušeli z ABC Tuningu z Brna ) a potom mi asi v necelých 80.000 km klekla spojka ... platil jsem tenkrát snad 10-15.000 za chip a oprava spojky byla pomalu taky za 10.000 ... a spotřeba ? ta snad ani dolů nějak nešla, jen ten pocit že to jede líp .. a taky jsem častěji myl zadek auta - byl celý od sazí ...
jo a k výkonu - jezdil jsem s předváděčkou 100kW a naprosto bez problémů - říkám si vůbec zda pro mě těch 135kW je nějaký hmatatelný, měřitelný rozdíl ...
Kia do Sportage nedává ten 135kW motor ale jen 100kW - ale dealer se chlubí že to "čipne" za "desítku" a že záruka bude u něj takže "no-problemo"
ale je to stejně risk
- jiný kompresní poměr
- jiné vstřiky ( ten 135kW má piezo 2000 bar a ten 100kW má klasiku na 1600 bar - informace od dealera )
- při garančce se přehrává soft v palubním PC ( informace od dealera ) takže abys tam jezdil 2-3x za rok na přečipování ...
- technické nadimenzování spojky, převodovky, případně jinak odstupňované převodové stupně
měl jsem Citroen Xsaru Picasso s dnes už těžko uvěřitelným výkonem 66kW/90k při objemu 2.0 HDI ... mechal jsem si to čipnout na víc - výsledek = zpočátku to ukrutně hulilo ( prý se srovnávala "palivová mapa" nebo jaký výmluvy na mě zkoušeli z ABC Tuningu z Brna ) a potom mi asi v necelých 80.000 km klekla spojka ... platil jsem tenkrát snad 10-15.000 za chip a oprava spojky byla pomalu taky za 10.000 ... a spotřeba ? ta snad ani dolů nějak nešla, jen ten pocit že to jede líp .. a taky jsem častěji myl zadek auta - byl celý od sazí ...
jo a k výkonu - jezdil jsem s předváděčkou 100kW a naprosto bez problémů - říkám si vůbec zda pro mě těch 135kW je nějaký hmatatelný, měřitelný rozdíl ...
Hyundai iX35 Premium 4x4 135 kw Sirius Silver 05/2011
Hyundai iX20 Comfort 1.4CVVT 16V digi A/C 04/2011
Hyundai H1 Tour 8 míst. 2.5CRDi ESP 04/2010
Hyundai SantaFe 2.2CRDi silver MT Dynamic 4x4 09/2006-04/2011
Hyundai Getz 1.1 Dynamic A/C 01/2008-04/2011
Hyundai iX20 Comfort 1.4CVVT 16V digi A/C 04/2011
Hyundai H1 Tour 8 míst. 2.5CRDi ESP 04/2010
Hyundai SantaFe 2.2CRDi silver MT Dynamic 4x4 09/2006-04/2011
Hyundai Getz 1.1 Dynamic A/C 01/2008-04/2011
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
na jednej stranke beriem ze vyrobca neni blb aby to nedokazal urobit mozno to naladenie je kvoli emisiam a neviem comu vsetkemu este kazdy motor ma svoje rezervy vydrzi viac aj komponenty ale zo 100kW na 135 je podla mna velikansky skok kazda firma ktora robi cip ti povie dame zaruku ale ci ti bude platit po ujazdeni 100 tis km mozno potom sa to vsetko prejavi ak ti dealer povie ze ti to precipuje a da ti zaruku nech sa paci povedal by som mu ok ked mi to da na papier podpise to ze sa to bude stahovat na spojku vstreky turbo potom ok ale blb neni to by si pekne zavaril ked ti mam pravdu povedat ani ja by som ti to nedal keby sa ti nieco posralo a dosiel by si na garanciu tak by ti povedal holt to sa stava ale tvoja garancia nepokrije ten cip trebarz mas ju na 3r a ked sa ti nieco posere o rok a pol a zavada bude velka tak sa ti este bude smiat ako zarobil ale este ta uisti ze to cipom nebolo ze to ty jazdis ako hovado , ako ked to chces nacipovat nech sa paci ale ako kazdy pise s rozumom
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Jak už zde správně zaznělo, v případě tohoto motoru, tedy řady R je řada zásadních rozdílů bránících dosažení stejného výkonu při zachování stejný životnosti a emisí.
Slabší verze má vyšší kompresní poměr, jiné trysky ostřiku pístů a nemá piezoelektrické ale jen solenoidové vstřikovače Bosch s pracovním tlakem ne 2000 ale jen 1600 barů, dále vodní chlazení ložisek turba je vyhrazeno pouze silnější verzi (celkem nezvyklá věc mezi diesely).
Vzledem k tomu, že cenový rozdíl je myslím jen 20t, je čipování nesmyslné.
Slabší verze má vyšší kompresní poměr, jiné trysky ostřiku pístů a nemá piezoelektrické ale jen solenoidové vstřikovače Bosch s pracovním tlakem ne 2000 ale jen 1600 barů, dále vodní chlazení ložisek turba je vyhrazeno pouze silnější verzi (celkem nezvyklá věc mezi diesely).
Vzledem k tomu, že cenový rozdíl je myslím jen 20t, je čipování nesmyslné.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
U nás sa dá kia kúpiť aj so 135 kWSuperMUF píše:Kia do Sportage nedává ten 135kW motor ale jen 100kW
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Páni, napriklad BMW robi model 525d a 530d- motor je nachlp rovnaky(2996cm3) len rozdiel je v softe... taka sranda, vsak? A v BMW su je*nuti oni budu robit neefektivnejsie veci... ved uvazujte... vyrobim- navrhnem... 1motor a stoji to x ale ked mam 2 motory, tak je to uz 2x...
Kazdopadne sa mi tych 135kw zda malo.. resp. slaby krutiak...
Kazdopadne sa mi tych 135kw zda malo.. resp. slaby krutiak...
BMW 750d M ( G11) Individual, BMW X5 (F15) Individual, Hyundai ix35 CRDi Premium
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Už nebude, 525d brzy příjde o 2 válce , jinak diesel z ix35 stále patří k nejvýkonějším ve své třídě.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
89majlo96 píše:vsetky diely mozu byt rovnake, ale mozu byt so slabsieho materialu, ktory nevidrzi zataz 135 kw. Tu by bolo treba vazne len sadnut si za pocitac a preverit vsetky hlavne suciastky na hyundai microcat. Ale musia sediet do posledneho cisla, pretoze to moze byt odlisnot prave v tom materiale. A kto vie ake rezervy bude mat riadiacka, ci neni uplne ina ako vo vykonnejsej verzii, mozno budes musiet zohnat riadiacku z vykonejsej verzie. Ja osobne by som sa toho dost bal, ved ako pise Borek, co by z toho vyrobca mal aby predaval motor s obmedzenym vykonom za menej penazi ? Zeby emisne limity ? Ale preco by tam potom nechaval zhodne vnutornosti ?
presne ako pises da sa to velmo lahko zistit v microcat treba si tam dat 135kw verziu a porovnat vyrobne cisla nahradnych dielov s verziou 100kw tiez si myslim ze preco by predaval ten isty motor s naprd riadiacou jednotkou za nizsiu cenu ako ten isty motor s vyzsim vykonom za vedsiu cenu rozdiely tam su a bude to podla mna hlavne spojka mozno aj prevodovka vstrekovace ked niekto chce nech si to vsetko riadne obeha ak to bude sediet vsetko do bodky tak potom budem aj ja pre to aby sa to chiplo ale moc tomu neverim ked mam pravdu povedat
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
napíšu to samé co jinde na podobné dotazy. Tu verzi 100kW prodej a kup si verzi 135kW. Je to nejlevnější a nejspolehlivější. Upravovat auto(motor a s tím nutně brzdy, spojka, podvozek,atd) které nemáš na závody, ale na běžné ježdění, je nesmysl. Chipovat výrobcem osoftowaný motor není nic jiného než pusun mimo optimální hodnoty celku. Do háje jde spotřeba, emise, spolehlivost. Výkon a točivý moment mnohdy ani nevzroste, resp. vzroste v jiném otáčkovém spektru na úkor jiného otáčkového spektra. Celé se to honí vyšším plnícím tlakem turba. Časování ventilů, kompresi, či zdvih, nastavení termostatu, nikdo z těch rádoby úpravců neupravuje. Turbo pak vezme za své, podobně vstřikovače, dvouhmotový setrvačník, jež je navržený na jiné torzní kmity a momenty, či píst.
Chip se má dělat jako poslední úprava na doladění upravené mechaniky, ne jako primární a poslední úprava.
Umim si představit, že motor bez příslušenství může být stejný, ale turbo, čerpadlo, vstřikovače, rail atd budou určitě jiné, 35% je hodně.
Chip se má dělat jako poslední úprava na doladění upravené mechaniky, ne jako primární a poslední úprava.
Umim si představit, že motor bez příslušenství může být stejný, ale turbo, čerpadlo, vstřikovače, rail atd budou určitě jiné, 35% je hodně.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Naposledy upravil(a) fibrec dne 14 lis 2012, 19:33, celkem upraveno 1 x.
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
obrázek pěknej, co by ne ... třeba i ten pocit z jízdy ... toto jsem zažil i u svého Citroenu po očipování ... ale pozor, ta životnost dílů, to zjistíš právě po těch 100.000 kilometrech a více ... abys potom nebrečel ...fibrec píše:CHIP Tuning 1,7 CRDI 115k-160k
http://www.profituning.sk/profituning2/ ... 0Nm_02.jpg
Jedná sa o moje auto, najazdených 31000 km, po tuningu jednoducho super, auto na nespoznanie . nie je problem s predbiehaním.
Hyundai iX35 Premium 4x4 135 kw Sirius Silver 05/2011
Hyundai iX20 Comfort 1.4CVVT 16V digi A/C 04/2011
Hyundai H1 Tour 8 míst. 2.5CRDi ESP 04/2010
Hyundai SantaFe 2.2CRDi silver MT Dynamic 4x4 09/2006-04/2011
Hyundai Getz 1.1 Dynamic A/C 01/2008-04/2011
Hyundai iX20 Comfort 1.4CVVT 16V digi A/C 04/2011
Hyundai H1 Tour 8 míst. 2.5CRDi ESP 04/2010
Hyundai SantaFe 2.2CRDi silver MT Dynamic 4x4 09/2006-04/2011
Hyundai Getz 1.1 Dynamic A/C 01/2008-04/2011
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Rozdiel medzi 100kw a 135 kw motorom je aj v chladení čiže 135 kw motor má aj silnejšie chladenie prizpôsobené silnejšiemu motoru.
In Tucson Premium 2.0 CRDi VGT
In I 20 CHIC1.2 B
Off totalka Ix35 Premium a Sonata 2006 Premium
Off Renault Megane Scénic a VW Passat
In BMW 318 D Touring
In I 20 CHIC1.2 B
Off totalka Ix35 Premium a Sonata 2006 Premium
Off Renault Megane Scénic a VW Passat
In BMW 318 D Touring
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Už týden řeším podobný problém, pohrávám si s myšlenkou načipovat mojí 135kW... Mám už najeto více jak 5t km, tak se po něčem poohlédnu a s někým poradím.
VW Tiguan Allspace R-line 2,0 TSI 162 kW 7DSG Prodáno
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
@petr.s:
podel sa potom s infom , tiez nad niecim podobnym rozmyslam
ale skor nad externou RJ ako napr. Steinbauer, alebo cez obd2 ako napr. BSR
problem je, ze nikde som nenasiek riesenie typu obd2 BSR pre Hyundai
podel sa potom s infom , tiez nad niecim podobnym rozmyslam
ale skor nad externou RJ ako napr. Steinbauer, alebo cez obd2 ako napr. BSR
problem je, ze nikde som nenasiek riesenie typu obd2 BSR pre Hyundai
2013 Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Premium Navi (6MT)
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km