Já jsem udělal to samé a tady je oficiální vyjádření od Hyundai:mikimiki píše:problém s proděravěnými dveřmi by možná stál za samostatné téma. já jsem svoje dveře nafoti a popsal situaci v emailu, který jsem poslal výrobci. ten má svoje stránky včetně kontaktů
Dobrý den,
Nemusíte mít obavy ze záruky, ta je platná dále. Servis použil nestandardní místo pro připevnění rámečku z důvodu jejího drnčení. Nové otvory řádně ošetřil proti korozi a tím pádem spnil předepsaný postup ochrany proti prorezivnění. Celá úprava byla provedena v době, kdy vozidlo bylo jako předváděcí.
Nedomnívám se, že by jste měl mít nyní pochybnosti o případném prerezivnění a neuznání na záruku.
S pozdravem
Antonín Jedlička
Customer Service Director
Tento e-mail si archivuji na příštích 12 let a uvidíme? ( stejně mi to nedá a upravím si to sám jako airwaves - díky za radu)