Borku kéž bys měl pravdu s tím coupé GK vs. Elantra, ale Coupe GK je stejné jako Elantra XD v té samé míře, jako coupe RD a Lantra! v coupe GK je největší změna navíc oproti RD/J2 ten 2.7 V6 motor, který se jinak dával do větších aut, a pak už mě snad napadá, že navíc změnili max volant, který RD sdílelo s lantrou.Borek píše: Black-nesrovnávej neustále Elantru a GK.ŽÁDNÝ karosářský díl není stejný,stejně tak celý vnitřek od sedadel,přes palubku až po ovjadače i koberce Děravá ramena u RD,Elantry také 100% u GK nehrozí,jiné jsou i výfuky,světla,kola.....Tak v čem jsou auta stejný -motory-ty jsou snad u všech nezničitelný.Jinak mě stejné díly nenapadají.
Black-dávám ti za pravdu,že když na klubu čtu o korozi u skoro nových i20,i30....i puchýřích ,tak mě připadá,že se vrací od snahy vylepšovat k snaze co nejvíce šetřit. Rozhlédni se po vláknu GK-tam nikdo rez ani žádnou větší poruchu neřeší ani náhodou Takže bych se ani Gk z bazaru/na inzerát v tomto ohledu nebál.A to jsou na klubu i s několika sty tisíci najetými km.
k tomu dalšímu bodu: mechanická odolnost Coupe RD, a GK je v obojím případě na vynikající úrovni, jediný co tak je ta rez. u GK předpovídám, že to dopadne stejně. Sám jsem viděl pár čerstvých odřenin který po chvíli pěkně rezli, což se ti na evropským autě nestane. Tam ten poctivej pozink uchrání i odřenej plech! V tvém případě, a to už se taky opakuju, bych nečekal že to auto někdy schnije. pokud ho důkladně myješ wapkou, tak mu protáhneš životnost klidně na dvojnásobek! btw. o coupe RD se tady taky kdysi mluvilo že nebudou reznout. je to už zase o chlup lepší než scoupé, ale ten vývoj je pomalej. bohužel pomalejší než šetření, takže tu teď řeší nový orezliny. snad se dají s tou novou i30 dokupy!