Redaktorské testy
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Srovnávací test i30 - Golf
Test oničom. Ako by to vyzeralo keby sme testovali starú generáciu i30 s golfom novej generácie??? Momentálny rovnocenný konkurent je iba nový focus. A to veru neviem ako by test dopadol...
i30 mám a na golfe VI som sa viezol. 100 ludí, 100 názorov. Podla mňa golf VI 1,2 TSI 77kW je lepší než i30 I 1,4 80kW, focus je tiež lepší než i30. i30 je lepšia iba v cene.
Keby stal golf a focus 240 tis. a 340 tis. čo by ste čisto z rozumu kúpili? Bez toho že ten vyzerá tak a ten tak...
Novú i30 som videl, ale ešte som v nej nešiel- keď pôjdem okolo tak ju skusím. Verím, že je skok dopredu- o tom niet pochýb.
Tieto testy vypovedajú o úrovni autorov článku... Katastrofa...
i30 mám a na golfe VI som sa viezol. 100 ludí, 100 názorov. Podla mňa golf VI 1,2 TSI 77kW je lepší než i30 I 1,4 80kW, focus je tiež lepší než i30. i30 je lepšia iba v cene.
Keby stal golf a focus 240 tis. a 340 tis. čo by ste čisto z rozumu kúpili? Bez toho že ten vyzerá tak a ten tak...
Novú i30 som videl, ale ešte som v nej nešiel- keď pôjdem okolo tak ju skusím. Verím, že je skok dopredu- o tom niet pochýb.
Tieto testy vypovedajú o úrovni autorov článku... Katastrofa...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Reklama
Re: Srovnávací test i30 - Golf
Cena je určitě parametrem pro rozhodování, a to často důležitým. Mě osobně Golf nevadí, i když na druhou stranu mě ničím nepřitahuje. Ale nikdy jsem nepochopil, proč za něj lidi utrácejí takový peníze...
S poslední větou souhlasím, ten článek je fakt napsaný špatně. Chybí mi konzistentnost jednotlivých testů, pokaždé jsou jiná kritéria a jiné váhy jednotlivých kritérií. Pokud v rámci jedné třídy jedou dělám srovnávací test např. i30 a focus a podruhé srovnávací test i30 a golf, tak ty známky by měly odpovídat a teoreticky bych z těchto testů měl dovodit vzdáleně i srovnání focus vs. golf. Ale realita je úplně jiná
S poslední větou souhlasím, ten článek je fakt napsaný špatně. Chybí mi konzistentnost jednotlivých testů, pokaždé jsou jiná kritéria a jiné váhy jednotlivých kritérií. Pokud v rámci jedné třídy jedou dělám srovnávací test např. i30 a focus a podruhé srovnávací test i30 a golf, tak ty známky by měly odpovídat a teoreticky bych z těchto testů měl dovodit vzdáleně i srovnání focus vs. golf. Ale realita je úplně jiná
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Srovnávací test i30 - Golf
Test píšu ako sa vyspia. Alebo ako víde v SM. Rád si prečítam nejaký časopis, ale test musí byť objektívny, toto nie je.
Sa mi zdá, že v teste miešajú hrušky s jablkami a výsledok je pomaranč.
Sa mi zdá, že v teste miešajú hrušky s jablkami a výsledok je pomaranč.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
AMS testuje novou i30
Zde je pěkný test nové i30.
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... undai-i30/
A teď to nejlepší. Zítra si jdu vyzvednout svojí vlastní novou i30. Už se nemůžu dočkat,až si ji přivezu.
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... undai-i30/
A teď to nejlepší. Zítra si jdu vyzvednout svojí vlastní novou i30. Už se nemůžu dočkat,až si ji přivezu.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: AMS testuje novou i30
Teda klobouk dolů před tím pánem co to recenzuje,dost dobře se mi poslouchal...kupodivu.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Další recenze na i30, asi nejlepší :)
Prostě jsem dobře koupil, tak mi radost nekažte
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... lne-dobre/
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... lne-dobre/
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Další recenze na i30, asi nejlepší :)
Co mne dostalo je Pohotovostní hmotnost: 1 365 - 1 495 kg, neuvěřitelně těžké auto. Když si vzpomenu na Nissana tem měl asi 1.075kg a plechy měl silnější než se dělají dnes. Jinak se v nové I30 dobře sedí, mnohem lépe než ve staré, ale jet jsem v ní nejel.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Další recenze na i30, asi nejlepší :)
Ak je tá spotreba v teste reálna, tak ten motor nemá chybu. Bežne jazdiť za 4 L a pri úspornej jazde do 3 L je naozaj pekné
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Další recenze na i30, asi nejlepší :)
Něco pto tebe, teď z toho nebudeš spát
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Další recenze na i30, asi nejlepší :)
každý má radosť z jazdy v niečom inom
anoo, niečo pre mňa, myslím, že ani tých 2,3 nie je utopistická hodnota, hlavne keď dnes pri 90 km/h na diaľnici sa mi podarila spotreba 3,9, síce mi dopomohol vietor, ale na benzín to ujde. s dieslom by to bolo o inom
anoo, niečo pre mňa, myslím, že ani tých 2,3 nie je utopistická hodnota, hlavne keď dnes pri 90 km/h na diaľnici sa mi podarila spotreba 3,9, síce mi dopomohol vietor, ale na benzín to ujde. s dieslom by to bolo o inom
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Další recenze na i30, asi nejlepší :)
Už ma sereš s tou spotrebou , ja už ako debil jazdím asi tretiu nádrž na spotrebu a pod 6 to neviem zaboha dostať... Ani túto práve aktuálnu asi nedostanem, lebo dnes som nejak nestíhal, tak som "musel" vyskúšať na diaľnici takmer maximálku (190, viac som sa bál a ani sa veľmi nedalo kvôli premávke). Ale 3,9 benzínu To by ma museli dvaja cigáni tlačiť aspoň 3/4 cesty pri vypnutom motore (ktovie koľko by si zapýtali).
Čo ťa na tom prekvapilo, keď si sám mal auto s podobnou hmotnosťou. Stará krátka i30 1,4 po facelifte má 1368 kg prevádzkovú (pohotovostnú) hmotnosť.Skyline píše:Co mne dostalo je Pohotovostní hmotnost: 1 365 - 1 495 kg, neuvěřitelně těžké auto. Když si vzpomenu na Nissana tem měl asi 1.075kg a plechy měl silnější než se dělají dnes. Jinak se v nové I30 dobře sedí, mnohem lépe než ve staré, ale jet jsem v ní nejel.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Další recenze na i30, asi nejlepší :)
Bežne za 3,9 nemám šancu jazdiť, to len výnimočne pri economy jazde a ak nefúka vietor. Ale za 4,7 sa dá vpohode pri diaľničnej 90ke, ake nefúka tak do 4,5.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Další recenze na i30, asi nejlepší :)
Recenzi jsem radši nedočetl, abych pak nechtěl vyměnit svého mazlíka za nového .
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: Další recenze na i30, asi nejlepší :)
To bych chtěl vidět ty cigány jak tě tlačí to je opravdová sci-fi leda že by si je za sebou smejkal protože se ti zasekli za nárazník když si je srazil a to da rozum že se ti spotřeba zvýší, takže příště se nech tlačit radši černochama ti bejvaj atletičtí a pracovitější pak by se spotřeba snížila.pietro32i píše:Už ma sereš s tou spotrebou , ja už ako debil jazdím asi tretiu nádrž na spotrebu a pod 6 to neviem zaboha dostať... Ani túto práve aktuálnu asi nedostanem, lebo dnes som nejak nestíhal, tak som "musel" vyskúšať na diaľnici takmer maximálku (190, viac som sa bál a ani sa veľmi nedalo kvôli premávke). Ale 3,9 benzínu To by ma museli dvaja cigáni tlačiť aspoň 3/4 cesty pri vypnutom motore (ktovie koľko by si zapýtali).Čo ťa na tom prekvapilo, keď si sám mal auto s podobnou hmotnosťou. Stará krátka i30 1,4 po facelifte má 1368 kg prevádzkovú (pohotovostnú) hmotnosť.Skyline píše:Co mne dostalo je Pohotovostní hmotnost: 1 365 - 1 495 kg, neuvěřitelně těžké auto. Když si vzpomenu na Nissana tem měl asi 1.075kg a plechy měl silnější než se dělají dnes. Jinak se v nové I30 dobře sedí, mnohem lépe než ve staré, ale jet jsem v ní nejel.
Jinak k te spotřebě
Je pravda že hodně z nás neumí jezdit ekonomicky i když si myslí že jo aaaaaaaaaaaaaaaaa proto si koupí NAFŤÁKA
Ja si pujčil auto (benzín) od rodiču nebudu psat značku páč by tu bylo pak víc spanu než ten můj a po 300Km se ježdění jsem klíče hodil do rohu a začal víc chodit pěšky protože spotřeba mohla být na úrovni nejakýho JEEPA
to znamená že nejsem schopen jezdit ekonomicky a na spotřebu prostě je to tak
ALe 3,9 klobouk dolu spotřeba jako u Priuse kterymu roste kitička přímo na displeji napis nam kolik najedes na nádrž ne podle palubaku ale zkus si vynulovat kilometrovník až natankuješ plnou
Matrix 1,5 CRDi R.V. 2008
Re: Další recenze na i30, asi nejlepší :)
Max. som po vynulovaní počítadla prešiel po rezervu cca. 810 km, pričom v nádrži ešte zostával benzín okolo 9 l, cca. na 200 km. Teoreticky na plnú nádrž (45 L) je možné odjazdiť 1000 km. Pri bežnej jazde po rezervu odjazdím tak 750 km, v zime v mrazoch do 700 km.
Hybrid je skvelý, mal som ho na víkend, konkrétne Auris HSD, v lete mimo mesta pri takmer plnom obsadení a klíme sa dá jazdiť do 3,8, v meste je to ešte menej. Jazdil som aj s Priusom, ten je ešte lepší, ale pravdupovediac na diaľnici som dosiahol nižšiu spotrebu s 1,0 VVTi v Yarise ako s Priusom. Tu je vidieť rozdiel , ale ak by som mal Plugin, tak aj na tej diaľnici budem úspornejší. S mojou i20ku dokážem jazdiť v lete za 4,5 l /100 km len po diaľnici bez toho aby som bol prekážkou pre kamióny
Ale späť k tej recenzii i30ky, zatiaľ to tu nikto nenapísal, ale je na tom nová i30ka naozaj tak zle, čo sa týka odhlučnenia podvozku?
Hybrid je skvelý, mal som ho na víkend, konkrétne Auris HSD, v lete mimo mesta pri takmer plnom obsadení a klíme sa dá jazdiť do 3,8, v meste je to ešte menej. Jazdil som aj s Priusom, ten je ešte lepší, ale pravdupovediac na diaľnici som dosiahol nižšiu spotrebu s 1,0 VVTi v Yarise ako s Priusom. Tu je vidieť rozdiel , ale ak by som mal Plugin, tak aj na tej diaľnici budem úspornejší. S mojou i20ku dokážem jazdiť v lete za 4,5 l /100 km len po diaľnici bez toho aby som bol prekážkou pre kamióny
Ale späť k tej recenzii i30ky, zatiaľ to tu nikto nenapísal, ale je na tom nová i30ka naozaj tak zle, čo sa týka odhlučnenia podvozku?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km