Ahoj Koudý, vědí účastníci tohoto téma o tématu "Odskakování a hluky zadní nápravy.........? Prosím,upozorni na to,že jsme jinde mnoho dotazů probrali. V podstatě je všechno shrnuto v článku v Diesel Speciál,který jak víš v sobotu vyšel. Ahoj Frantakoudý píše:KRTEK1000 píše:No tedy nevím jestli to tak dělat. To by to taky nemuselo přežít Dneska jsem jel po vcelku rovné silnici a když jsem zkusil držet prázdnou sedačku spolujezdce tak se poměrně hodně sedačka chvěla z toho dedukuju že by to moje ix20 opravdu nemusela přežít do první garančky.
.. hele, je to nový auto, běžný ježdění po běžných silnicích mu nemůže dělat problém a jestli ano, od toho jsou garanční prohlídky, aby dali do kupy to, co na prkně nebo ve fabrice odflákli ..
Bouchání přední nápravy
Moderátoři: frawd, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
- Reklama
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
.. neříká se tomuto přerozdělení trhu "kartelová dohoda"??? za to solí antimonopolní úřad pěkných pár melounů pokuty ..frantaservis píše:ANO! To je naprosto správný názor. Je to prostě sabotáž.Frantabenny píše:No vzhledem k tomu že jsem majitelem vozu - accent - mimo jiné jsem s ním maximálně spokojený , řeknu vám k vozům - ix 20 - a - ix 30 - jednu věc a představu ať si o tom udělá každý sám a zamyslí se nad tím. Tyhle vozy byly navrhovány a projektovány ve spolupráci s automobilkou FORD. Vůz - - ix 35 - je na první pohled hodně totožný s vozem Ford - Kuga. A vůz - - ix 20 - má hodně shodného s vozem Ford C - max. Takže můj verdikt je ten , že Ford si určil podmínky za kterých se budou tyhle vozy prodávat , prostě a jednoduše nemohou být víc prodejné než vozidla Ford. I když si myslím že se prodávají víc ale s určitýni technickými problémy které zhoršují jízdní vlastnosti a celkový dojem ze zakoupeného vozu . Něco podobného praktikuje koncern VW u automobilky Škoda , vozy Superb se mohou vyrábět pouze v omezené výbavě určené koncernem VW. Jednoduše řečeno se nesmí Superby v rajchu prodávat víc než passaty. Přestože v hodnocení německého časopisu - AUTO BILD - vyšel náš Superb combi v testech mnohem lépe než Passat , jenže ......................... A tak je to pořád dokola. Prostě musí být tyhle vozy vždy o krok zpět oproti těm renomovaným značkám.
Hyundai ix20 1.4/66kW Classic (Crystal White), LPG BRC, disky 16" PROLINE B700, 6.5x16" (ET45) @ GoodYear 205/55 R16.
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
Myslím, že ste vymysleli ďalšiu nezmyselnú konšpiračnú teóriu. Ten príklad s koncernom VW nie je adekvátny tomu s hyundai-ford. V koncerne tomu tak skutočne je, rozdiel je však v tom, že je to stále v rámci jednej firmy. Niekde tratia (úmyselne), inde získavajú, ale ten zisk ostane u nich. Kdežto v našom prípade si neviem predstaviť, že by hyundai súhlasil s tým, že bude na úkor fordu poškodzovaný - chýba vám v tom logika, kluci. Jedine, že by to ten ford spravil bez vedomia hyundaiu.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
chyba v tom viac ako logika uz len napisat taku blbost, ze ford vyvijal nieco s H-ackom, tak to chce odvahu, hyundai a ford este v zivote nic spolu nevyvijali ani nerobili, pokial si dobre pamatam, to ze sa auta dizajnovo podobaju, to snad nemyslite vazne, ze ich spolu aj vyvijali
takze nejake recicky o sabotazi a podobnych nezmysloch su uplne mimo
takze nejake recicky o sabotazi a podobnych nezmysloch su uplne mimo
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
Hyundai a Ford
jista unifikace designu brzo nastat musi, pouziva se to, co funguje a neco noveho a neotreleho se dnes vymysli spatne...ano, Kuga s ix35 si jsou podobne zhruba jako Mondeo s i40. Kuga prisla na trh v roce 2008 a Mondeo o rok pozdeji, oba zminovane Hyundai az s dvouletym odstupem, coz znaci, ze Hyundai tak akorat pobiral inspiraci.
K blabolu C-Max vs. ix20 se ani nema smysl vyjadrovat. C-Max je na trhu asi 7 let a prosel ted pouze faceliftem, mj. je podstatne vetsi, ma podtstane silnejsi motory a na rozdil od ix20 se da povazovat za plnohodnotne MPV. ix20 je na trhu 2 roky a vyvijena byla maximalne tak ve spolupraci s KIA.
Nevylucuju, ze spolu designeri Thomas Bürkle a Stefan Lamm nebyli nikdy na veceri, ale ze by na ni dohadovali design ix20, o tom opravdu silne pochybuju
jista unifikace designu brzo nastat musi, pouziva se to, co funguje a neco noveho a neotreleho se dnes vymysli spatne...ano, Kuga s ix35 si jsou podobne zhruba jako Mondeo s i40. Kuga prisla na trh v roce 2008 a Mondeo o rok pozdeji, oba zminovane Hyundai az s dvouletym odstupem, coz znaci, ze Hyundai tak akorat pobiral inspiraci.
K blabolu C-Max vs. ix20 se ani nema smysl vyjadrovat. C-Max je na trhu asi 7 let a prosel ted pouze faceliftem, mj. je podstatne vetsi, ma podtstane silnejsi motory a na rozdil od ix20 se da povazovat za plnohodnotne MPV. ix20 je na trhu 2 roky a vyvijena byla maximalne tak ve spolupraci s KIA.
Nevylucuju, ze spolu designeri Thomas Bürkle a Stefan Lamm nebyli nikdy na veceri, ale ze by na ni dohadovali design ix20, o tom opravdu silne pochybuju
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
A nielen design ix20-tky, ale aj to, ako jej zámerne domrviť tlmenie zadnej nápravy
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
Ahoj lidi. tak nové zprávy ode mne jsou takové že v servisu tento týden budou přeměřovat přední nápravu a případně měnit jednotlivé díly. Je to ale až po té co jsem prudil tak dlouho až přijel člověk od zastoupení a po projíždce sám řekl že se musí vyměnit tlumiče a pokud to bude dělat dál tak i další věci. po té co jsem mu řekl že na internetu se píše že to už pár lidí tímto prošlo a dělá jim to dál, tak mně informoval že to určitě půjde odstarnit. Takže jsem zvědav jak to dopadne. Pro všechny ostatní kteří máte stejný problém jako já s přední nápravou tj bouchání od kol i na velmi malém zvlnění vozovky i při malé rychlosti, doporučuji to nevzdávat rozhodně si neříkat to holt přežiju ostatní auta jsou na tom možná hůře. Čily pokud máte s autem problém, jděte k prodejci a řešte to. Oni spoléhají na to že to řešit nebudete. Můj prodejce neustále tvrdil že se to auto musí zaběhnout pak to po pár km přestane, pak reklamační technik že se mi diví proč to řeším že ostatní s tím normálně jezdí atd.No prostě spousta keců o tom že si vpodstatě vymýšlím a auto je v naprostém pořádku a podobně. No pokud toto samé dělají všichni prodejci není se co divit, že to dopadá jak to dopadá. Věřte tomu že pokud budou mít zákazníky kteří je budou tlačit k odstraňování závad na jejich výrobcích budou muset zlepšit výrobu, protože jinak se jim to prodraží a to je to jediné na co slyší. Protože vždy jde jenom o peníze. Tak to je zatím vše a až bude po opravě dám info jak se to povedlo. jen doufám že se to povede Protože až na ten problém s přední nápravou je to úžasná auto.Radekw píše:Zdravím, to co zde popisuje Krtek1000 a Martin1975, je naprostá pravda, protože mi to taky dělá. Mám také ix20 od začátku února ujeto 1500 km a jsem z toho zděšen, při projíždění sebemenších nerovností na vozovce se ozívají od přední nápravy tvrdé rázy, jako kdyby byla přední náprava bez tlumičů. Ještě jsem v servisní opravně nebyl, čekám až mi to přezují na letní pneumatiky, tak to porovnám a jestli se to nezlepší tak navštívím servis. Po jiných stránkách jsem z vozem velice spokojen a je veliká škoda že tento podvozek jízdní vlastnosti znehodnocuje.
IX20 2/2012 1,4 66,2kw 2300km 6,8l/100km
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
.. no konečně věcnej příspěvek .. pochvala krtku .. držím palce "průkopníkům" ..
Hyundai ix20 1.4/66kW Classic (Crystal White), LPG BRC, disky 16" PROLINE B700, 6.5x16" (ET45) @ GoodYear 205/55 R16.
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
Ahoj lidi, no tak jsem byl neúspěšný. původně to vypadalo jednoduše vyměnit tlumiče a bude klid. no tlumiče vyměněný , ale zlepšení veškerý žádný. budou zkoumat čím to je. prý u jiného auta to pomohlo. hm no prostě mám smůlu ,že u mně ne. během 1 měsíce prý budou vědět víc. ach jo. No až budu něco vědět tak zas napíšu jak to probíhá. ahoj
IX20 2/2012 1,4 66,2kw 2300km 6,8l/100km
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
.. tak bacha, nenech ze sebe dělat blba. Vždyť je tady toho plný forum, co a proč mlátí a je úplně jasné, že výměna "nekvalitní tlumič" za jiný "nekvalitní tlumič" nic neřeší. (předpokládám, že ti tam dali zas origo tlumiče) .. nevěš hlavu ani nepropadej trudomyslnosti - je to jen hra na ochotu. Pokud jseš dobrej hráč, můžeš i něco "uhrát" ..
Hyundai ix20 1.4/66kW Classic (Crystal White), LPG BRC, disky 16" PROLINE B700, 6.5x16" (ET45) @ GoodYear 205/55 R16.
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
ahoj neboj já jim řekl že tedy ten měsíc jim tedy dám ale potom to buď odstraní nebo chci peníze zpátky a auto ať si nechají. no akorát je to všechno na moc dlouhý lokte. prostě jsem zklamán jak přístupem tak řešešním. tak zatím
IX20 2/2012 1,4 66,2kw 2300km 6,8l/100km
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
Zdravím! Jen rozšiřuji řady. Při včerejší návštěvě servisu jsem pohovořil s technikem. Ví o tom, chápou, ale prý sami nic nezmůžou. Může mi vyměnit tlumiče, ale protože použije stejný typ od výrobce, nic se nezmění. Stejný problém prý měla IX35 a teprve pod tlakem zákazníků přepracovali u výrobce systém tlumičů, problém se vytratil. Tak pošlu poštovního holuba do Nošovic a uvidíme. Zřejmě tam bude nutné poslat několik letek.
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
Zdravím všechny,
přeposílám odpoveď od mého prodejce a zároveň autorizovaného servisu, kterou dostal od "vedení v Praze" (jméno si nechám pro sebe, protože služby servisu jsou výborné a jsem spokojen):
Dnes jsem obdržel reakci od pověřené osoby, proto - jak jsem slíbil, přeposílám.
„
Dobrý den,
Na vozidle se od výroby nic nezměnilo. Článek ve Světě motorů je zaplacená inzerce jednoho mechanika, který ačkoliv byl vyzván, aby předložil technickou dokumentaci a výsledek zkoušek k posouzení, resp. k předání dále do vývoje, tak nic nepředložil protože nic nemá. Jízdní vlastnosti jeho vozidla se podle jeho slov zlepšily, nicméně se jedná o subjektivní pocit ničím nepodložený. Každopádně by byla otázka, jak by jeho auto prošlo např. tzv. losím testem … Každopádně ten dotyčný udělal zásah do konstrukce vozidla a jestliže způsobí nehodu, tak vozidlo v tuto chvíli není shodné se schváleným typem, takže nemá homologaci a tudíž na silnici nemá co dělat …
„
Pevně věřím, že alespoň tato odpověď má pro Vás nějaký přínos.
S pozdravem
Má odpověď:
Zdravím a děkuji za přeposlání,
„POVĚŘENÁ OSOBA“ je pro mne nedůvěryhodný zdroj. Pokud se cítím být ohrožen na zdraví a životě kvůli stavu zadní nápravy, tak to auto, i když má homologaci nemá na silnic taky co dělat!!! PRO MNE TOTO NENÍ PŘÍNOSEM!! Až se konkrétně objeví jméno a funkce „POVĚŘENÉ OSOBY“ bude to mít pro mne a nejen pro mne hodnotu o kterou se mohu opřít, nebo se snad někdo bojí podepsat pod svůj názor??. To mohl napsat kdokoliv.
Věřím, že se objeví jméno toho, kdo Vám tuto odpověď poslal. V SM jsou konkrétní jména, která si stojí za svým názorem, tak z čeho má obavy „POVĚŘENÁ OSOBA“ , ŽE SE NEPODEPÍŠE??
Nezlobte se, ale pokud nebude pod odpovědí konkrétní jméno, toto vyjádření neakceptuji.
S pozdravem
Jsem zvědav co bude dál!!
přeposílám odpoveď od mého prodejce a zároveň autorizovaného servisu, kterou dostal od "vedení v Praze" (jméno si nechám pro sebe, protože služby servisu jsou výborné a jsem spokojen):
Dnes jsem obdržel reakci od pověřené osoby, proto - jak jsem slíbil, přeposílám.
„
Dobrý den,
Na vozidle se od výroby nic nezměnilo. Článek ve Světě motorů je zaplacená inzerce jednoho mechanika, který ačkoliv byl vyzván, aby předložil technickou dokumentaci a výsledek zkoušek k posouzení, resp. k předání dále do vývoje, tak nic nepředložil protože nic nemá. Jízdní vlastnosti jeho vozidla se podle jeho slov zlepšily, nicméně se jedná o subjektivní pocit ničím nepodložený. Každopádně by byla otázka, jak by jeho auto prošlo např. tzv. losím testem … Každopádně ten dotyčný udělal zásah do konstrukce vozidla a jestliže způsobí nehodu, tak vozidlo v tuto chvíli není shodné se schváleným typem, takže nemá homologaci a tudíž na silnici nemá co dělat …
„
Pevně věřím, že alespoň tato odpověď má pro Vás nějaký přínos.
S pozdravem
Má odpověď:
Zdravím a děkuji za přeposlání,
„POVĚŘENÁ OSOBA“ je pro mne nedůvěryhodný zdroj. Pokud se cítím být ohrožen na zdraví a životě kvůli stavu zadní nápravy, tak to auto, i když má homologaci nemá na silnic taky co dělat!!! PRO MNE TOTO NENÍ PŘÍNOSEM!! Až se konkrétně objeví jméno a funkce „POVĚŘENÉ OSOBY“ bude to mít pro mne a nejen pro mne hodnotu o kterou se mohu opřít, nebo se snad někdo bojí podepsat pod svůj názor??. To mohl napsat kdokoliv.
Věřím, že se objeví jméno toho, kdo Vám tuto odpověď poslal. V SM jsou konkrétní jména, která si stojí za svým názorem, tak z čeho má obavy „POVĚŘENÁ OSOBA“ , ŽE SE NEPODEPÍŠE??
Nezlobte se, ale pokud nebude pod odpovědí konkrétní jméno, toto vyjádření neakceptuji.
S pozdravem
Jsem zvědav co bude dál!!
ix20 3/2012 1,4 CVVT /66kW Blueberry metalická
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
Zdravím všechny,
autorem odpovědi ("pověřená osoba") na mou stížnost je technický ředitel HYUNDAI Motor Czech s.r.o, pan Ing.
Antonín Jedlička.
Více už není třeba nic dodat, pátrat po nějakém náznaku řešení problému zadní nápravy ze strany HMC tak zřejmě nemá smysl. I toto je v dnešním světě, kdy zákazník je na prvním místě, možné. Nezbývá než si pustit hlasitěji rádio!!!
autorem odpovědi ("pověřená osoba") na mou stížnost je technický ředitel HYUNDAI Motor Czech s.r.o, pan Ing.
Antonín Jedlička.
Více už není třeba nic dodat, pátrat po nějakém náznaku řešení problému zadní nápravy ze strany HMC tak zřejmě nemá smysl. I toto je v dnešním světě, kdy zákazník je na prvním místě, možné. Nezbývá než si pustit hlasitěji rádio!!!
ix20 3/2012 1,4 CVVT /66kW Blueberry metalická
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
cakal niekto inu odpoved? to hadam nie
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI