Odskakování a hluk zadní nápravy.
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
hlásím na naší káře 1,6 92kW vyrobena 11/2011 máme červenou a bílou na spodním závitu a nad nimi další bílou. ovšem na levé pružině jsou skypané závity všechny bílou barvou. tlumiče taky se zeleným bodíkem.
1.6i trikolor A/C TWC-bílá 12/2011
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
]No nejak som nepochopil ten príklad s toyotou, to akože naznačuješ, že toyota je v prdeli, že je v našich krajoch nepredajná? Nedaj sa vysmiať, stačí si pozrieť reporty TUV o (ne)poruchovosti áut podľa ich veku. V každej vekovej kategórii je minimálne jeden model toyoty v prvej desiatke a tebou zmieňovaná corolla dokonca v každej jednej. To už o niečom svedčí, ak však nepodozrievaš aj v tomto nemcov z nejakej kartelovej dohody s japoncami alebo čo.
Kdo Toyotu neměl,nepochopí,samozřejmě,že není poruchová,kde nic není,nemůže se nic porouchat,to je jejich filozofie. Auto ale musí člověka také těšit,třeba jako ix20. Pokud někdo hodnotí Toyotu jen podle toho,že ráno chytne a doveze ho do práce tak může být spokojen. Ale takové věci,jako,že stropní světlo nikdy nezhasne,když chceš nechat otevřené dveře,nebo,že rádio hraje jen při klíčku v zapalování,a,když otevřeš dveře tak Ti pípání neumožňuje rádio poslouchat,klimatizace na AUTO fouká do očí,když to změníš,vypne se AUTO a musíš ji řídit ručně,topení nasává za deště vodu a okna se mlží,materiál interieru se špatně udržuje,zpěrné světlomety osvětlují prostor za vozem až od 1.m výš a na zem nesvítí a k tomu mizerná ergonomie všech ovládacích prvků a pedály pro japonské nohy,které jsou tak nízko,že problémy působí jakýkoliv koberec o gumě na zimu,ani nemluvím,přídavné topení smrdí do vozu výfukovými plyny nasávanými topením a jiné. O tom žádný test spolehlivosti nemluví. Ani o tom,že při dešti neslyšíš vlastní slovo,protože ve střeše není žádná tlumicí výplň. Je samozřejmé,že auta s vyspělým komfortem a mnoha technickými vymoženostmi mají větší sklon k poruchám,ale zase se nám v nich hezky jezdí a usmíváme se ještě půl hodiny po vystoupení. To pro Toyoty až po Lexus rozhodně neplatí. Prostě dojedou do cíle,ale nenadchnou. Franta
Kdo Toyotu neměl,nepochopí,samozřejmě,že není poruchová,kde nic není,nemůže se nic porouchat,to je jejich filozofie. Auto ale musí člověka také těšit,třeba jako ix20. Pokud někdo hodnotí Toyotu jen podle toho,že ráno chytne a doveze ho do práce tak může být spokojen. Ale takové věci,jako,že stropní světlo nikdy nezhasne,když chceš nechat otevřené dveře,nebo,že rádio hraje jen při klíčku v zapalování,a,když otevřeš dveře tak Ti pípání neumožňuje rádio poslouchat,klimatizace na AUTO fouká do očí,když to změníš,vypne se AUTO a musíš ji řídit ručně,topení nasává za deště vodu a okna se mlží,materiál interieru se špatně udržuje,zpěrné světlomety osvětlují prostor za vozem až od 1.m výš a na zem nesvítí a k tomu mizerná ergonomie všech ovládacích prvků a pedály pro japonské nohy,které jsou tak nízko,že problémy působí jakýkoliv koberec o gumě na zimu,ani nemluvím,přídavné topení smrdí do vozu výfukovými plyny nasávanými topením a jiné. O tom žádný test spolehlivosti nemluví. Ani o tom,že při dešti neslyšíš vlastní slovo,protože ve střeše není žádná tlumicí výplň. Je samozřejmé,že auta s vyspělým komfortem a mnoha technickými vymoženostmi mají větší sklon k poruchám,ale zase se nám v nich hezky jezdí a usmíváme se ještě půl hodiny po vystoupení. To pro Toyoty až po Lexus rozhodně neplatí. Prostě dojedou do cíle,ale nenadchnou. Franta
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Ahoj a děkuji. Pokud mají pružiny rozdílné značení,je to rozhodně důvod k reklamaci. Pružiny na jedné nápravě musí být rozhodně označeny stejně! Doporučuji si je vyfotit a nějak tajně označit,abys měl jistotu,že Ti je jen nepřemalovali a věc rozhodně reklamovat. Není nic horšího,než,když auto jezdí po třech kolech a k tomu stačí i pár kilo rozdílu na pružině. To právě vyjadřuje barevné značení. (tedy u všech vozů na světě) Zeleně označené tlumiče jsou na "benzínu" správně i,když se jejich vlastnosti oproti starším,nebo novějším mohou lišit.Změna během výroby je velmi snadná i,když tečka je stále zelená. Frantamikimiki píše:hlásím na naší káře 1,6 92kW vyrobena 11/2011 máme červenou a bílou na spodním závitu a nad nimi další bílou. ovšem na levé pružině jsou skypané závity všechny bílou barvou. tlumiče taky se zeleným bodíkem.
- petulko666
- *
- Příspěvky: 81
- Registrován: 27 úno 2011, 11:11
- Bydliště: SVK
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
inak nechcem nic kecat ale tak isto mam robenu zadnu napravu na jumperi....tak neviem potom...ci to je az taka velikanska chyba...
HYUNDAI IX20 -1.6 DOHC CVVT 16V - 91.5 KW /124 HP - STYLE
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Tak Franto klobouk dolů. Řešení je to super.A hned to zdůvodním.
1) Po skreslení dle foto a převedeno do realneho rozměru jsem cele toto
rameno převedl do invertoru (cad program) kde si udělaš animaci a vidíš jak to chodí.Tady kostatuji fizika je fizika.
No a k samotné ceně jak uvádíš kdo nemá tu možnost tak jo.
Nakreslení vyk.dokumentu a převedení do job listu je otázka 20min.
Jinak material tl.5mm ocel 355 (obecně)Z toho to dělají němci v Dortmundu třeba
pro fordy.Jinak v létě jedu do Frankfutu a tam mrknu na ix 20 prodavané u nich.(mam tu možnost
1) Po skreslení dle foto a převedeno do realneho rozměru jsem cele toto
rameno převedl do invertoru (cad program) kde si udělaš animaci a vidíš jak to chodí.Tady kostatuji fizika je fizika.
No a k samotné ceně jak uvádíš kdo nemá tu možnost tak jo.
Nakreslení vyk.dokumentu a převedení do job listu je otázka 20min.
Jinak material tl.5mm ocel 355 (obecně)Z toho to dělají němci v Dortmundu třeba
pro fordy.Jinak v létě jedu do Frankfutu a tam mrknu na ix 20 prodavané u nich.(mam tu možnost
-
- **
- Příspěvky: 426
- Registrován: 13 dub 2011, 14:08
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
bobo-FYZIKA JE FYZIKA a pravopis je pravopis
Hyundai IX 20 1.6. 1.4 crystal white-Šemík/+Š Felicia,Š Rapid,Š1203,VAZ2105,VAZ2102,Š100
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
chvilu vydrz a coskoro tu mozno najdes aj kauzu jumper - kde urobili sudruhovia chybupetulko666 píše:inak nechcem nic kecat ale tak isto mam robenu zadnu napravu na jumperi....tak neviem potom...ci to je az taka velikanska chyba...
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Toyotu som síce nemal, máme ich však pár vo firme. Nie sú to corolly, ale RAVky, problémy však s nimi nie sú žiadne a to jazdia aj terénom, aj keď to nie sú vyslovene terénne autá. Poznám človeka, čo mal jazdenú corollu, bol s ňou absolútne spokojný a po totálke už má objednanú ďalšiu z nemecka. A tie chyby čo opisuješ, no neviem... Rádio hrá asi na väčšine áut až po vložení kľúča do zapaľovania. Inak to nie je ani pri i30 ani pri škode. Pípanie pri otvorených dverách? To myslíš vážne? Kto musí počuvať rádio pri otvorených dverách a nestačí mu, ak teda naozaj chce, stiahnuť okno, prípadne všetky a počúvať ho takto? Za dažďa mlží tiež každé auto a nie je to preto, že nasáva vodu, ale preto, že "nasáva" vlhkosť zvonku kde práve prší a často býva za dažďa aj rozdiel teplôt vo vnútri voči vonkajšku, čo mlženiu tiež pomáha. Na aute bez klímy to bol problém, na aute s manuálnou klímou ju vtedy jednoducho zapneš (aj na i30 mi to mlží za dažďa) a na aute s auto klímou by to malo fungovať samé. S mizernou ergonómiou sa dá súhlasiť, aj s rezultátom, že corolla nenadchne. Toyoty sú naozaj také akési strohejšie a navonok ani vo vnútri ničím neokúzľujú, a to nielen corolla. Na druhej strane si dovolím tvrdiť, že väčšina ľudí (nielen) v našich končinách po istom čase (tí rozumnejší hneď od začiatku) začnú svoje auto posudzovať čoraz viac podľa spoľahlivosti a estetika a nadšenie idú do úzadia. Na drobné vychytávky sa dobre zvyká, ale keď sa ti furt niečo serie... U nás stále nie sme väčšina na tej úrovni, že si môžeme dovoliť meniť auto každé 3-4 roky, preto je pre nás spoľahlivosť dôležitejšia než estetika. A tá spoľahlivosť sa ukáže po 100, 200 tis. km, nie po pár desiatkach tisíc, ako máme na hyundaioch najazdené my. Šiel som do hyu pretože ma nadchla jednak vzhľadom, cenou a zdanlivou spoľahlivosťou, keď dáva 5 ročnú záruku. Dnes už som čoraz viac presvedčený, že to bol asi omyl. Ale to už sme dosť od témy. Trochu však nechápem, že vyčítaš jednému autu povedzme kozmetické chyby, jeho spoľahlivosť a snáď aj bezpečnosť uznávaš a trváš na kvalite druhého auta, u ktorého si zistil vážny konštrukčný nedostatok, ktorý mu nepridáva ani na spoľahlivosti (nefunkčné tlmiče sa isto iste prejavia časom aj inde), ani na bezpečnosti, a ani na nadšení z jazdy. Ak si ho samozrejme sám ako si to urobil, neopravíš.frantaservis píše:Kdo Toyotu neměl,nepochopí,samozřejmě,že není poruchová,kde nic není,nemůže se nic porouchat,to je jejich filozofie. Auto ale musí člověka také těšit,třeba jako ix20. Pokud někdo hodnotí Toyotu jen podle toho,že ráno chytne a doveze ho do práce tak může být spokojen. Ale takové věci,jako,že stropní světlo nikdy nezhasne,když chceš nechat otevřené dveře,nebo,že rádio hraje jen při klíčku v zapalování,a,když otevřeš dveře tak Ti pípání neumožňuje rádio poslouchat,klimatizace na AUTO fouká do očí,když to změníš,vypne se AUTO a musíš ji řídit ručně,topení nasává za deště vodu a okna se mlží,materiál interieru se špatně udržuje,zpěrné světlomety osvětlují prostor za vozem až od 1.m výš a na zem nesvítí a k tomu mizerná ergonomie všech ovládacích prvků a pedály pro japonské nohy,které jsou tak nízko,že problémy působí jakýkoliv koberec o gumě na zimu,ani nemluvím,přídavné topení smrdí do vozu výfukovými plyny nasávanými topením a jiné. O tom žádný test spolehlivosti nemluví. Ani o tom,že při dešti neslyšíš vlastní slovo,protože ve střeše není žádná tlumicí výplň. Je samozřejmé,že auta s vyspělým komfortem a mnoha technickými vymoženostmi mají větší sklon k poruchám,ale zase se nám v nich hezky jezdí a usmíváme se ještě půl hodiny po vystoupení. To pro Toyoty až po Lexus rozhodně neplatí. Prostě dojedou do cíle,ale nenadchnou. Franta
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
pietro, ale franta nic nevyčítal, jenom prostě napsal, že "kde nic není, tam se nemůže nic pokazit". Každý má jiný přístup k autu a fakt, že ty ho máš jiný, ještě neznamená, že jeden nebo druhý to dělá správně. Každému vyhovuje něco jiného a proto i ta auta jsou různá (i když - poslední dobou se stále víc podobají jedno druhému...).
Rozdílnost je motorem vývoje! Si představ, že by všechny baby byly úplně stejné...
Rozdílnost je motorem vývoje! Si představ, že by všechny baby byly úplně stejné...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
-
- *
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13 pro 2008, 08:36
- Bydliště: Brno
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Vím, že budu veřejně zostuzen a dehonestován, ale já (jak už píšu jinde) se zadní nápravou nemám problém. Neodskočila, nejdou z ní divný zvuky. Možná zatím, ale doposud ne (najeto 4000km). Z některých příspěvků tady mám pocit, že jízda s tímhle autem je utrpení, skáče to decimetry kam chce a po přejetí hlemýždě to jde přes střechu. Ne, já mám zkušenost jinou. Auto velmi dobře sedí (na to, jak je vysoký), naopak mi přijde od podvozku super tichý a není přehnaně tvrdý. Občas se ozvou prapodivný zvuky od předku, hlavně na krátkých příčných nerovnostech, a to chci řešit s prodejcem. Pochopil jsem, že uložení zadních tlumičů je nelogický a proti všem zásadám. Nechápu, proč to tak výrobce dělá, ale vadí mi to, že pokud někdo nesouhlasí s Frantou a Koudým a spol. je hned označen za kacíře, který maří boj s výrobcem. Nemám ve zvyku slepě souhlasit s něčím, o čem nejsem přesvědčenej a tady s tím určitě začínat nebudu.
Článek v SM je hodně přesvědčivej, plnej argumentů, jen u mě naráží na u SM obvyklého zveličování problémů s nekoncernovými auty a naopak nekritickému posuzování všeho, co se týká VW.
A ještě mně zaujala jedna věc. Adaptéry vyvinuté Frantou určitě napravují nelogičnost onoho uložení, ale mají sekundární účinek, ato přitvrzení zadní nápravy. Nebude tahle vlastnost taky "vyklepávat" kastli a interiér auta?
Článek v SM je hodně přesvědčivej, plnej argumentů, jen u mě naráží na u SM obvyklého zveličování problémů s nekoncernovými auty a naopak nekritickému posuzování všeho, co se týká VW.
A ještě mně zaujala jedna věc. Adaptéry vyvinuté Frantou určitě napravují nelogičnost onoho uložení, ale mají sekundární účinek, ato přitvrzení zadní nápravy. Nebude tahle vlastnost taky "vyklepávat" kastli a interiér auta?
Ix20, 12/2011, Tricolor, 1,6 CVVT, 92Kw, hnědá metla
Bylo:
I30 CW, 5/2010, Comfort, 1,6 CRDi, 85Kw, stříbrná metla
Getz, 2006, 1,1i
Bylo:
I30 CW, 5/2010, Comfort, 1,6 CRDi, 85Kw, stříbrná metla
Getz, 2006, 1,1i
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Nie som strojár, ale zdá sa mi, že tou úpravou sa zadná náprava naopak, zmäkčí, nie pritvrdí.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Stvrdne, na tlmič bude po úprave pôsobiť menšia sila a tlmič pracuje na väčšej dráhe.pietro32i píše:Nie som strojár, ale zdá sa mi, že tou úpravou sa zadná náprava naopak, zmäkčí, nie pritvrdí.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Tak v pátek jsem si ho dovezl a posílám foto tlumiče a péra. Tlumiče zelené kolečko a péra oranžová, bílá a žlutá. Ale když se dívám na fotce na ten rezavý výfuk tak nevím co si mám o tom myslet
- Přílohy
-
- 0001.JPG (207.52 KiB) Zobrazeno 2317 x
Hyundai ix20
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
zacni si setrit na novy
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI