Spotreba vs palubny pocitac
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Spotreba vs palubny pocitac
No a teď už se zase držme tématu k i20
díky
díky
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
- Reklama
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Som dosť častým návštevníkom tohto fóra, a tiež som bol pri čítaní príspevkov o nízkej spotrebe dosť skeptický (moja spotreba bývala v poslednej dobe okolo cca. 6 až 7 lit. Viď SpritMonitor.amaize píše:spotřeba do 5lt v zimě tak za slunce na suchém asfaltu ,stačí párkrát protočit kola na sněhu a máš tam 7lt a dolů to jaksi vůbec nepůjde
No pri poslednom dotankovaní "do plnej" (12.2.2012) som zostal milo prekvapený - priemerná spotreba od 11.1. do 12.2. 5,28 lit. (podľa počítania od tankovaní (palubný počítač nemám) prejdených 969km s jedným dotankovaním). Jazdil som denne trasy:
- o 6:30 cca. 2km v obci (1. a 2. r.s.), potom cca. 10km okreska cca. 80-90km/h, potom cca. 4-5km po meste
- o 15:30 cca. 4-5km po meste
- o 17:30 cca. 10km okreska 80-90km/h, potom cca. 2 km v obci
Pre úplnosť doplním, že v tomto období boli min. 2 týždne silné mrazy (ráno do -17 až -22°C). Auto bolo v noci garážované (v garáži ráno cca. -13°C pri -20°C vonku). Snažím sa jazdiť úsporne, no nepreháňam to.
Čo je dôležité: štýl jazdy som nejak výrazne nemenil, zmenila sa trasa (v predchádzajúcich obdobiach zvyčajne pondelok-piatok 2-3km v meste do práce a poobede 2-3km z práce domov, v piatok 10km mimo mesto, v nedeľu 10km naspäť do mesta).
Teraz už verím, že keby som mal palubný počítač a pri poctivej kontrole štýlu jazdy (na vhodnej trase, isto nie v meste) by som vedel spotrebu ešte o zopár desatiniek znížiť (možno aj pod tých 5 lit.).
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Pekná spotreba
Naposledy upravil(a) caruser dne 02 bře 2012, 17:28, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Jasne, ze nie si. Mne to berie pri ustalenej 80-ke cosi menej ako 5 litrov, a to mam este nevyhodu vo vacsom motore
Len kto by takou rychlostou stale jazdil, ze?
Len kto by takou rychlostou stale jazdil, ze?
Re: Spotreba vs palubny pocitac
No nase i20 ma ted spotrebu 10 litru, holt mesto, zima, rano nastartuju necham bezet motor oskrabu auto a manzelka at s detmi seda do tepleho kdyz je rozvazi. Neresim, ja uz do dvacky netankuju a neplatim to , ale v nasem pripade spodtreba dle PP a skutecna se lisi fakt jen v nejake desetince.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Spotreba vs palubny pocitac
tak mne vychadza spotreba podla palubneho pocitaca o 0,2 litra menej oproti realu...
Hyundai i20 1.2 16v, 57kw crystal white (4000 km)
- Docent
- **
- Příspěvky: 114
- Registrován: 16 dub 2006, 01:44
- Bydliště: Kousek od Rudé záře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Počítadlo průměrné spotřeby se po natankování "vynuluje" a začíná měřit zase od začátku?
† Daewoo Matiz 0,8 SE, 184395 km
Hyundai i20 Inclusive Plus
Hyundai i20 Inclusive Plus
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Ak sa natankuje viac ako 5, alebo 10 L (neviem to presne) tak sa počítadlo priemernej spotreby vynuluje.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Mi se poprvé vynulovalo při minulém tnkování. To pumpařka zavěsila zátku na háček na krycích dvířkách. Já si dříve toho háčku nevšiml. Z toho mi vyšel pravděpodobně špatný závěr, že na dvířkách je nějaké čidlo, které to snímá.
Re: Spotreba vs palubny pocitac
No neviem ako na indických verziách, ale na tureckých na dvierkach žiadne čidlo nie je. Palubný PC sa vynuluje nezávislo od toho, či sa viečko zavesí na dvierka
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Asi máš pravdu. Já jen spojil dva asi nespojitelné poznatky.
- poprvé se počítadlo vynulovalo při tankování při cca 17000 km, předtím se to nikdy nestalo a vždy tankuji plnou nádrž
- poprvé byl zavěšen špunt na dvířka, předtím tam nikdy nevisel
A zopakuji část věty z minulého příspěvku "Z toho mi vyšel pravděpodobně špatný závěr"
- poprvé se počítadlo vynulovalo při tankování při cca 17000 km, předtím se to nikdy nestalo a vždy tankuji plnou nádrž
- poprvé byl zavěšen špunt na dvířka, předtím tam nikdy nevisel
A zopakuji část věty z minulého příspěvku "Z toho mi vyšel pravděpodobně špatný závěr"
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Rozumiem, ale zaujímavé, že keď tankuješ stále plnú tak sa to nevynuluje pri každom tankovaní.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
po přečtení Tvé "disertační práce" o motoru atd. na mojeauto ještě víc lituji,že jsi nepřijel na ten sraz,škoda
měl by sis zde udělat odkaz
měl by sis zde udělat odkaz
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Ďakujem, tak musím trošku naše íčka zviditeľniť na moje.auto.cz.
Ten odkaz som si chcel pridať, ale je to blokované adminom, písal som aj Hardcamovi, ale treba sa obrátiť na hlavného admina, neviem však kto to je.
Ja ľutujem tie Trenčianske Teplice
Ten odkaz som si chcel pridať, ale je to blokované adminom, písal som aj Hardcamovi, ale treba sa obrátiť na hlavného admina, neviem však kto to je.
Ja ľutujem tie Trenčianske Teplice
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km