Kdo tady má Trajeta?
Moderátor: Moderátoři
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: Kdo tady má Trajeta?
No já vyndavam altik spodem kolem poloosy a musím povolit stabilizátor,taky pakárna,nevím jak to máš u nafty.Jo a spoustu nářadí sem si upravil či vyrobil,jinak to nejde
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
- Reklama
Re: Kdo tady má Trajeta?
Omlouvam se za zpozdenou reakci, byl jsem pryc.
To nik2.7: Je to o rozlesteni laku karoserie, udelal jsem to uz po koupi auta. Potrebujes tempo pastu http://www.druchema.cz/cz/katalog/autok ... -120g.html (koupis za 90kc v kazdych autodilech) a nejakou masinu (flexu s regulaci, vrtacku, excentrickou brusku, lesticku na karoserie,...) s unasecem na suchy zip a filc, nebo molitan.,pr. hadrovej kotouc s protikusem suchyho zipu (prodaj ti v zelezarstvi), co na to prilepis. Jeste hadry, ideal je flanel, nebo seprany bavlneny trika. Ja pouzil flexu s regulaci otacek ( co nejnizsi otacky!) s mekcim filcovym kotoucem.
Postup: Umejes auto a jeste mokry zacnes lestit- nanases na kasli tempo, roztocis masinu a lestis, sem tam to zvlhci rozprasovacem vodou. Ber to po kouskach, at to moc nezaschne- vzdy treba jedny dvere a setrit ten bordel a dolestit ruco flanelem. Za dve hodiny auto nepoznas, zmizi i lehci skrabance. Pak uz staci jen cas od casu, jak se ti chce, auto po umyti rozlestit ruco vlhkym hadrem s nejakou lestickou a dolestit flanelem (momentalne mam tohle http://www.sonax.cz/image_cla/1215200903_vyr_317100.jpg ale kup co kde uvidis v akci- v autodilech, hypermarketech,...), je to prace na 15 min. Delam to max dvakrat do roka a vysledek vidis. Navic se po osetreni kasle tak nespini a nedrzi se na ni prach. Preji hodne zdaru a kdyby neco nebylo jasny, dal se ptej, rad poradim.
To Bolo: Altik, resp. jeho lozisko, ani volnobezka nebyla nakonec zdrojem toho chrasteni a susteni, i kdyz to tak vypadalo (snazil jsem se to odposlouchavat zeleznou 1/2" trubkou prilozenou za chodu motoru stridave na altik, pohon serva, vyvevu a vsude, kde to slo oprit). Po rozdelani byly nakonec pricinou volnobezna remenice a remenice napinaci kladky- stary viz foto, loziska uz mely silnou vuli a pri otaceni chrastily. Altik v pohode. Po vymene parada, chrasteni pryc. Obe remenice jsem koupil v
Jinak altik ven- musis sundat remen!, pak povolit sroub, odklonit, dalsi tusim dva srouby, odsroubat vyvevu (tri srouby) odpojit elektro a je to. S mym mechanikem byl dole za 5 min i s remenem, ale na zvedaku (kvuli pristupu k napinaci kladce)- je to sikula, radost mu pomahat. S tim vercajkem uplne nevim co mel v rukach, ale veci klasicky z goly a stranovy klice s ockem.
Kdyby nekoho zajimalo- pro sundani toho sani bylo treba jeste odsrobovat rail, odpojit vsech 5 vysokotlakych trubek, odpojit konektory tusim regulace a cidla tlaku railu, zvedout ho nahoru, odpustit chladici kapalinu, rozdelat a vyndat termostat, odpojit konektor cidla teploty chlad. kapaliny, odsroubovat matky na steftech a sani odtrhnout od tesneni. Pak vse vycistit, odmastit kontaktni plochy a tesneni, nanest pro jistotu vysokoteplotni tesnici tmel (koupil jsem do 380 st.) a vse zpet. Na vycisteni hlinikoveho bloku sani- zaslepit plochou gumou mezi blok a plast. prirubu, upnout svisle do sveraku a nasypat do kanalu louh, zalyt horkou vodou. Pracujte v gumovych rukavicich a !pozor na oci a vypary!- po chvili zacne s hlinikem prudce reagovat a nekontrolovatelne bleje ta spinava pena ven, je to docela fofr. Pak vylit a opakovat dle potreby, semtam tam hrabnout ruco treba kartackem na zuby, nebo kartacem na lahve. Vyplachnout dobre studenou vodou a nechat oschnout. Zvenku pro pocit vzit jemnym drat. kartacem na flexe, kontaktni plochy pro tesneni kartacem mosaznym. Prisaham, ze to sani je cisty jak z vyroby. Dal do motoru ty kanaly k ventilum uz jen ruco opatrne smocenym zubnim kartackem v techn. benzinu, nebo jine rozpoustedlo a dukladne vytrit hadry a vyfouknout stlacenym vzduchem. Nesmi se tam v zadnym pripade dostat bordel! Nechat pak idealne do dalsiho dne odparit zbytky rozpoustedla, nez to zase zavrete, aby motor nenasal se vzduchem vypary. To by nedopadlo dobre.
To nik2.7: Je to o rozlesteni laku karoserie, udelal jsem to uz po koupi auta. Potrebujes tempo pastu http://www.druchema.cz/cz/katalog/autok ... -120g.html (koupis za 90kc v kazdych autodilech) a nejakou masinu (flexu s regulaci, vrtacku, excentrickou brusku, lesticku na karoserie,...) s unasecem na suchy zip a filc, nebo molitan.,pr. hadrovej kotouc s protikusem suchyho zipu (prodaj ti v zelezarstvi), co na to prilepis. Jeste hadry, ideal je flanel, nebo seprany bavlneny trika. Ja pouzil flexu s regulaci otacek ( co nejnizsi otacky!) s mekcim filcovym kotoucem.
Postup: Umejes auto a jeste mokry zacnes lestit- nanases na kasli tempo, roztocis masinu a lestis, sem tam to zvlhci rozprasovacem vodou. Ber to po kouskach, at to moc nezaschne- vzdy treba jedny dvere a setrit ten bordel a dolestit ruco flanelem. Za dve hodiny auto nepoznas, zmizi i lehci skrabance. Pak uz staci jen cas od casu, jak se ti chce, auto po umyti rozlestit ruco vlhkym hadrem s nejakou lestickou a dolestit flanelem (momentalne mam tohle http://www.sonax.cz/image_cla/1215200903_vyr_317100.jpg ale kup co kde uvidis v akci- v autodilech, hypermarketech,...), je to prace na 15 min. Delam to max dvakrat do roka a vysledek vidis. Navic se po osetreni kasle tak nespini a nedrzi se na ni prach. Preji hodne zdaru a kdyby neco nebylo jasny, dal se ptej, rad poradim.
To Bolo: Altik, resp. jeho lozisko, ani volnobezka nebyla nakonec zdrojem toho chrasteni a susteni, i kdyz to tak vypadalo (snazil jsem se to odposlouchavat zeleznou 1/2" trubkou prilozenou za chodu motoru stridave na altik, pohon serva, vyvevu a vsude, kde to slo oprit). Po rozdelani byly nakonec pricinou volnobezna remenice a remenice napinaci kladky- stary viz foto, loziska uz mely silnou vuli a pri otaceni chrastily. Altik v pohode. Po vymene parada, chrasteni pryc. Obe remenice jsem koupil v
Jinak altik ven- musis sundat remen!, pak povolit sroub, odklonit, dalsi tusim dva srouby, odsroubat vyvevu (tri srouby) odpojit elektro a je to. S mym mechanikem byl dole za 5 min i s remenem, ale na zvedaku (kvuli pristupu k napinaci kladce)- je to sikula, radost mu pomahat. S tim vercajkem uplne nevim co mel v rukach, ale veci klasicky z goly a stranovy klice s ockem.
Kdyby nekoho zajimalo- pro sundani toho sani bylo treba jeste odsrobovat rail, odpojit vsech 5 vysokotlakych trubek, odpojit konektory tusim regulace a cidla tlaku railu, zvedout ho nahoru, odpustit chladici kapalinu, rozdelat a vyndat termostat, odpojit konektor cidla teploty chlad. kapaliny, odsroubovat matky na steftech a sani odtrhnout od tesneni. Pak vse vycistit, odmastit kontaktni plochy a tesneni, nanest pro jistotu vysokoteplotni tesnici tmel (koupil jsem do 380 st.) a vse zpet. Na vycisteni hlinikoveho bloku sani- zaslepit plochou gumou mezi blok a plast. prirubu, upnout svisle do sveraku a nasypat do kanalu louh, zalyt horkou vodou. Pracujte v gumovych rukavicich a !pozor na oci a vypary!- po chvili zacne s hlinikem prudce reagovat a nekontrolovatelne bleje ta spinava pena ven, je to docela fofr. Pak vylit a opakovat dle potreby, semtam tam hrabnout ruco treba kartackem na zuby, nebo kartacem na lahve. Vyplachnout dobre studenou vodou a nechat oschnout. Zvenku pro pocit vzit jemnym drat. kartacem na flexe, kontaktni plochy pro tesneni kartacem mosaznym. Prisaham, ze to sani je cisty jak z vyroby. Dal do motoru ty kanaly k ventilum uz jen ruco opatrne smocenym zubnim kartackem v techn. benzinu, nebo jine rozpoustedlo a dukladne vytrit hadry a vyfouknout stlacenym vzduchem. Nesmi se tam v zadnym pripade dostat bordel! Nechat pak idealne do dalsiho dne odparit zbytky rozpoustedla, nez to zase zavrete, aby motor nenasal se vzduchem vypary. To by nedopadlo dobre.
Trajet 2.0 CRDi, 2003
Re: Kdo tady má Trajeta?
A kolik vyšly ty řemenice? ty jsem neměnil, ono to po chvíli chrastit přestane. tak nevím , kurde to sání bych si taky vyčistil, ale je to celkem pracné jak čtu, spíš mám strach že bych něco urval..
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
- tr2700automat
- **
- Příspěvky: 203
- Registrován: 12 led 2012, 08:05
Re: Kdo tady má Trajeta?
Tak muj dvesedmicka Trajet uz svisti z letnimi Michelenky ktere letos dojedu. Vcera v tom letnim vedru jsem vyzkousel i klimatizaci ktera funguje bezva . Ted jsem jiz pripraven ze svym sviznym fesakem polykat kilometry dalnice ( a zaroven polykat i benzin ) i kdyz prazi slunicko ve svezi kabine meho Trajetu bez namahy manipulovat z rychlostni pakou jelikoz muj Trajet je automat, teze bez namahy staleho slapani na pedal plynu jelikoz nastavim s tempomatem libovolnou rychlost coz mne usetri od namahy v soferovani a zaroven usetri moji kapsu od plytvani drahocenneho benzinu a korunek. Uz se tesim na ty tisice kilometry ktere na mne cekaji kdyz v lete s pohodlnou jizdou s mym Trajetem pojedu na ceste k mori a plazim do jizni Evropy .
Re: Kdo tady má Trajeta?
Dohromady 840,- se slevou (asi 15%) na kamarada, co pracuje v AutoPalace. Taky mi to chrastilo jen obcas, spis nekdy vic a nekdy min. Vic kdyz byla zima, po studenym startu.
Mas pravdu s tim sanim, je to pracny. Ale musim rict, ze po vycisteni jde auto "vic za plynem" a to zcela objektivne, lepe se mu dycha. Vzdyt nektery ty komory mely na zacatku od plast. priruby sotva polovicni pruchodnost, kolik tam toho bordelu bylo. Dal k ventilum uz to byl jenom takovej cernej povlak, skoro cisty. Ale tvoje sani vypadalo z tech fotek lepe, tak nevim, jestli bych se do toho poustel.
Mas pravdu s tim sanim, je to pracny. Ale musim rict, ze po vycisteni jde auto "vic za plynem" a to zcela objektivne, lepe se mu dycha. Vzdyt nektery ty komory mely na zacatku od plast. priruby sotva polovicni pruchodnost, kolik tam toho bordelu bylo. Dal k ventilum uz to byl jenom takovej cernej povlak, skoro cisty. Ale tvoje sani vypadalo z tech fotek lepe, tak nevim, jestli bych se do toho poustel.
Trajet 2.0 CRDi, 2003
- tr2700automat
- **
- Příspěvky: 203
- Registrován: 12 led 2012, 08:05
Re: Kdo tady má Trajeta?
Aby jsem mel na ceste zapnutou kameru a zaroven i navigaci musel jsem mit dva zdroje napajeni 12 V coz jsem dnes uskutecnil s koupe teto sikovne vecicky (viz obrazek). Je to rozdvojka napajeni ktera dava dva zdroje 12V a navic i dva zdroje USB (5V) pro napajeni zarizeni ktere se nabiji pres USB (ipod, ifon, mobil, PDA, MP3 prehravace, atd). Stala mi 169Kc a doufam ze mi bude na cestach poctive slouzit
Re: Kdo tady má Trajeta?
to kanal: Diky za rady. Hned kdyz budu mit cas tak meho milacka se pokusim taky vylestit. Vi vsichni mate nalestene Trajety jen ten muj chudera vedle vasich vypada jako chudy pribuzny. A kdyz k tomu pridam ze ten muj je dvesedmicka automat, to jest kral kralu v Trajetech tak mne to stve jeste vice. Ale neco pro to udelam, jen mit trochu cas. Vevnitr ale muj Trajet je nadherne nablyskanej, zari cistotou,krasne voni, mam i nove koberecky. Mam i nadhernou palubku hec, jako z vylesteneho draheho dreva. Jo a taky mam dobre stereo Pioneer ze chargerem pro sesti Cedecka. A taky mam na palubce namontavanej takovej sikovnej pristroj pro Hands free a tak slysim a mluvim na mobil pres Pionyra. Je to bezva, pohodlne a bezpecne mluvit do mobila kdyz ridim.Jen ty brzdy mne trochu stvou nejsou prilis ucinne, ale ted nejsou prachy na opravu. Hned kdyz ale usetrim nejakou korunku tak se domluvim s Hardcamem a jestli cena bude fajn tak pujdu do toho. Motor ale je velmi vykonny a tahne Trajeta jako raketa
Re: Kdo tady má Trajeta?
At mi odpusti Hardcam ale neslo to aby jsem to nenapsal , musim mu podekovat verejne . Cenu kterou mi nabidl za vymenu vsech kotoucu a desek na mem Trajetu je bezva cena!!! Smekam klobouk Hardcame jses bezva chlap .
Re: Kdo tady má Trajeta?
umím stejnou,nebo i lepší cenu,to si buď jistý
Ale v mým případě by to byla už služba kolegovi z fóra.Hard na tom aspoň ještě něco má,přecijenom ho to živí..
Ale v mým případě by to byla už služba kolegovi z fóra.Hard na tom aspoň ještě něco má,přecijenom ho to živí..
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Kdo tady má Trajeta?
Hele hosi,ze sa vam pcham do vlakna,ale zaujima ma ako to dopadlo s tym Rustyco gelom,mate uz nejake skusenosti,rozmyslam nad kupou,zohnal som si nejake info o tomto sposobe odhrdzovania(oplachove a bezoplachove odhrdzovace) ale nieje nad osobne poznatky takze,co mate za info?
Re: Kdo tady má Trajeta?
No mě by to taky docela zajímalo,když jsem to tu třem členům prodal
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: Kdo tady má Trajeta?
Poslední dobou je tu ticho po pěšině Taky by mně to zajímalo,třeba fota z aplikace či vídeo
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Re: Kdo tady má Trajeta?
No co bych k tomu řek, funguje to no
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Re: Kdo tady má Trajeta?
bolo: to neznelo nejak moc optimisticky
Re: Kdo tady má Trajeta?
Tuž natřu gelem zrezlé místo a pak to setřu a je to bez rezu, pořádně vočistím a ošetřím , je to gut a enjoyovi ještě jednou děkuji.
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi