presne tak, miloshi - "zrovna tohle ja nedelam, tak muzu kazat"
to asi nema smysl dal diskutovat
návratnost
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: návratnost
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: návratnost
No konečně tady někdo napsal něco k věci! Na tohle jste pánové při těch plkách o politice a filozofování o poctivosti zapomněliS0T0 píše:no taky jsem používal soukromé auto k prac. účelům, nevím jak v jiných firmách, ale pokud u nás došlo ke změně/doplnění údajů v TP, tak se to muselo hlásit příslušné úřednici, takže jsem tak i udělal po přestavbě na LPG.
Pokud používáš soukromé vozidlo ke služebním účelům, zaměstnavatel za tebe buď odvádí silniční daň nebo je od ní v případě provozu na LPG osvobozen (pokud toto osvobození není zrušeno). Každopádně své účetní předkládáš kopii TP, kde je přestavba uvedena:
Bolo: jak jsem pochopil, tak toto zákon přímo neřeší, průměrná cena LPG není vyhláškou stanovena jako u benzínu a nafty, takže se musí schovávat účtenky. Pro výpočet náhrady za km se používají hodnoty uvedené v TP pro benzín (pro účely zákona se spotřeba benzínu a LPG považuje za "podobnou").
Více zde:
http://jakpodnikat.cz/prumerne-ceny-phm.php
http://www.du.cz/cestovne-pri-pouziti-v ... FK_BZncA2/
ale neberte to jako bernou minci, info na webu nemusí být vždy správné. Nejlepší je dotaz na účetní...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: návratnost
děkuji za odpověď , konečně něco zajímavého v tomhle topicu ,teda aspoň pro mě
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Re: návratnost
Pro všechny mravokárce bych chtěl připomenout že:
Pokud neuděláme daňový únik, tak si stát na své peníze VŽDY příjde.
A je jedno kde v řetězci výrobce-spotřebitel jsou nějaké slevy, překupování apod.
V tomto případě souhlasím s Hardem: Pokud se pohybuješ v rámci zákona, není co řešit.
V této republice je ovšem tak velký bordel, že vymést tento Augliášův chlév je prakticky nemožné.
Pokud neuděláme daňový únik, tak si stát na své peníze VŽDY příjde.
A je jedno kde v řetězci výrobce-spotřebitel jsou nějaké slevy, překupování apod.
V tomto případě souhlasím s Hardem: Pokud se pohybuješ v rámci zákona, není co řešit.
V této republice je ovšem tak velký bordel, že vymést tento Augliášův chlév je prakticky nemožné.
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: návratnost
Pokud já vím,tak náklady na provoz jsou určeny tabulkově dle daného vozu,a jestli budeš jezdit na E 85 nebo na plyn je úplně jedno,žádné účtenky za palivo se nedokládají.Prokázat musíš akorát kde si byl a proč si tam byl(doklad o nákupu zboží nebo jednání)Nic víc Nic jinýho po mě učetní nikdy nechtěla
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Re: návratnost
Zcela chybná úvaha, účetní a pokud ne účetní tak FÚ bude chtít vidět TP auta a tam je LPG uvedeno. Dotyční pak nejsou blbí, žepilotzz píše:Někteří zdejší závistivci by byli jistě vzornými občany protektorátu a jakoukoliv snahu jednotlivců ušetřit by jistě řádně ohlásili..
Jestli firma někomu platí náklady na palivo podle průměru v TP a vlastník vozidla se nechá tahat na laně nebo investuje svoje peníze do snížení spotřeby/nákladů může být všem ukradené. Když si dotyčný nakoupí PHM v sousedním státě, tak přece taky okrádá stát, no ni..?
(PS: před upotřebením protřepat! )
FÚ jsou zvyklí požadovat TP auta proto, že MF vyhlašuje ceny benálu a nafty a v TP je také normovaná spotřeba.
Tím nikomu nezávidím, jezdím na LPG řeči o protentokrátu si nechte, protože dá se žít i tak, že se nekrade, a to z vlastního přesvědčení.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: návratnost
Tak jinak - jaké palivo a proč bude účetní počítat? LPG, protože si to tu někdo na fóru přeje?
(o kopii TP se nebavíme, tu chce účetní vidět vždycky!)
(o kopii TP se nebavíme, tu chce účetní vidět vždycky!)
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Re: návratnost
Uvedeš jediný důvod, proč by neměla?
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor