Nazdar. Auto ti hodilo do núdzového stavu. Podľa mojích skúsenosti s týmto autom máš vadný jeden vstrek. Diagnostika by mala ukázať o ktorý vstrek ide. Stačí ho vymeniť , vymazať chybu a malo by byť všetko v poriadku. Pokiaľ nesvieti check nedaj si do palivového systému vrtať, a zvlášť nie v hyundai servise lebo sa nedoplatíš.Bull píše:Zdravím pánové nevím jestli s problémem zapadnu do tohoto vlákna, ale jiné mě nepřišlo vhodné. Máme terracana najeto 182 000 km, 2,9 CRDi. Motor ztratil výkon a nejde vytočit na víc jak na 3000 otáček. Podlo slov táty check nesvítil (mě se taky nerožnul) prostě jsme přišli o výkon, netáhli jsme ani přívěs těžší jak 800 kg. Jsme 2000 km po termínu na rozvody, mám tedy dotaz na zkušenejší, je možny že by si to terracan rozpoznal a sám si snížil výkon a otáčky, aby zamezil prasknutí řemen atd. Tohle autíčko se chrání všelijak tak mě napadla tahle možnost. Díky
otáčky
Moderátor: Moderátoři
- Valent2004
- **
- Příspěvky: 118
- Registrován: 17 čer 2008, 11:38
- Bydliště: Levoča
- Kontaktovat uživatele:
Re: otáčky
Hyundai Terracan 2,9 CRDI
VW Sharan 1,9 TDi 4Motion
VW Sharan 1,9 TDi 4Motion
- Reklama
Re: otáčky
tak jsem si auto nechal napojit na diag. a nic jim tam nenaběhlo.ani ta chyba kterou sem věděl že tam nabýhala - váha vzduchu.tak nevím co ted.Valent2004 píše:Nazdar. Auto ti hodilo do núdzového stavu. Podľa mojích skúsenosti s týmto autom máš vadný jeden vstrek. Diagnostika by mala ukázať o ktorý vstrek ide. Stačí ho vymeniť , vymazať chybu a malo by byť všetko v poriadku. Pokiaľ nesvieti check nedaj si do palivového systému vrtať, a zvlášť nie v hyundai servise lebo sa nedoplatíš.Bull píše:Zdravím pánové nevím jestli s problémem zapadnu do tohoto vlákna, ale jiné mě nepřišlo vhodné. Máme terracana najeto 182 000 km, 2,9 CRDi. Motor ztratil výkon a nejde vytočit na víc jak na 3000 otáček. Podlo slov táty check nesvítil (mě se taky nerožnul) prostě jsme přišli o výkon, netáhli jsme ani přívěs těžší jak 800 kg. Jsme 2000 km po termínu na rozvody, mám tedy dotaz na zkušenejší, je možny že by si to terracan rozpoznal a sám si snížil výkon a otáčky, aby zamezil prasknutí řemen atd. Tohle autíčko se chrání všelijak tak mě napadla tahle možnost. Díky
Re: otáčky
V servise terouše napíchly na počítač, ten ovšem opět nic neukázal. Takže zase jako minule natvrdo resetovali počítač a auto jede jako před tím. Závěr "auto se uvedlo do nouzového režimu na dojetí", s tím že pokud se to bude opakovat tak máme zkusit napřed odpojit baterku na 15-20 minut případně, že by prohodily jegr ventil (omluvám se určitě jsem to napsal blbě).
Re: otáčky
Tak jsem to vyskoušel a nepomohlo to (otáčky kolísají pořád teda jen někdy. ale jel jsem po dálnici točil přes 3000 a nerožla se kontrolka přidával jsem pomalu a vše bylo ok. jak jsem přidal prudko rožla se.Bull píše:V servise terouše napíchly na počítač, ten ovšem opět nic neukázal. Takže zase jako minule natvrdo resetovali počítač a auto jede jako před tím. Závěr "auto se uvedlo do nouzového režimu na dojetí", s tím že pokud se to bude opakovat tak máme zkusit napřed odpojit baterku na 15-20 minut případně, že by prohodily jegr ventil (omluvám se určitě jsem to napsal blbě).
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: otáčky
Já jsem stále přesvědčený, že je to to odcházející vysokotlaké čerpadlo, i když si to člověk nechce připustit
Zkus se ale ještě zeptat nějakého opravdu dobrého servisáka, jestli by to kolísání otáček nemohly způsobovat čidla otáček motoru a klikového hřídele. Já je kdysi dávno vyměnil při stejných problémech a pokud si dobře vzpomínám, pomohlo to. Je to tu taky někde popsáno, ale nechce se mi to hledat...
Zkus se ale ještě zeptat nějakého opravdu dobrého servisáka, jestli by to kolísání otáček nemohly způsobovat čidla otáček motoru a klikového hřídele. Já je kdysi dávno vyměnil při stejných problémech a pokud si dobře vzpomínám, pomohlo to. Je to tu taky někde popsáno, ale nechce se mi to hledat...
Re: otáčky
Je pravda že terouš od roku 2005 co má 120kw už nemá problémy s čerpadlem????Radim Paták píše:Já jsem stále přesvědčený, že je to to odcházející vysokotlaké čerpadlo, i když si to člověk nechce připustit
Zkus se ale ještě zeptat nějakého opravdu dobrého servisáka, jestli by to kolísání otáček nemohly způsobovat čidla otáček motoru a klikového hřídele. Já je kdysi dávno vyměnil při stejných problémech a pokud si dobře vzpomínám, pomohlo to. Je to tu taky někde popsáno, ale nechce se mi to hledat...
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: otáčky
Tak to ti opravdu neporadím, mám 2003
Re: otáčky
Aj 2005 majú tie isté problémy, je tam to isté čerpadlo a vlastne celý motor je totožný, len je na RJ nastavený vyšší výkon. Čo sa týka tých nestabilných otáčok, ta to určite spôsobuje snímač klepania motora. Nemusí byť vadný, môže to byť spôsobené zatečením konektora priamo na tom snímači, ale o toom som tu už písal.