Jaky motor - nafta
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Jaky motor - nafta
Ahoj, včera jsem měl možnost si projet v jednu chvíli jak 66 kW, tak 85 kW verzi i30 CW, nejrpve jsem jel slabší a potom silnější, projel jsem obě auta na dálnici cca do 130 km/h, seděli jsme v něm v obou případech 3 dospělí, výsledek byl takový že se mi zdál slabší 66 kW motor jen o málo slabší než ten 85 kW, co mě ale překvapilo bylo že se mi zdál 66 kW tišší (méně vybroval), otázka je jestli to nemohlo být jiným zajetím auta. Obě auta měla cca 30 000 km a r.v. 2008
- Reklama
Re: Jaky motor - nafta
šel bych rozhodně do silnějšího,pokud na to jsou finance...výkonu není nikdy dost
Hyundai I30 1.6 CVVT Komfort
ex. Hyundai I30 1.4 Classic plus (09)
ex. : Seat Ibiza 1.2 51kw (06)
ex. Hyundai I30 1.4 Classic plus (09)
ex. : Seat Ibiza 1.2 51kw (06)
Re: Jaky motor - nafta
Včera jsem jel do Arnoltic, display mi ukazoval teplotu venku i 36C' takže klima naplno, jeli se mnou 2lidi a kufr plnej tak, že jsem musel sklopit zadní sedadlo, v závěru stoupání, bylo to už docela cejtit.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: Jaky motor - nafta
Ahoj,
vzhledem k tomu, že jsem majitel i30cw teprve pár dní, přesto se přidám.
Kupoval jsem starou verzi z doprodeje. Chtěl jsem 66kW, ale bohužel již doprodáno, tak holt 85kW. Den po objednávce jsem měl možnost si "popojet" s novou i30 (krátkou) 66kW. A musím přiznat, že jsem byl z ní rozladěn, výkon měla jako Felicie 1.9 D která má 47 kW a to má jen atmosf. motor.
Do 120 km/h to šlo, ale pak při zařazené 6, rovina a sešlápnutí plynu na předjíždění a NIC prostě naprosto nulová odezva, jen líné pomalé zvedání rychlosti.
Pak konečně dorazil můj "kousek" s 85kW a těšil jsem se, už abych měl za sebou prvních 1000 km. Musím přiznat, že těch +20 000,- Kč rozdílu za to stojí, i30 cw s 1.6 CRDI 66kW nebrat !
Při ceně 66 kW cca 360 tis. je +20 tis. pakatel a auto se určitě kupuje na pár let.
RR
vzhledem k tomu, že jsem majitel i30cw teprve pár dní, přesto se přidám.
Kupoval jsem starou verzi z doprodeje. Chtěl jsem 66kW, ale bohužel již doprodáno, tak holt 85kW. Den po objednávce jsem měl možnost si "popojet" s novou i30 (krátkou) 66kW. A musím přiznat, že jsem byl z ní rozladěn, výkon měla jako Felicie 1.9 D která má 47 kW a to má jen atmosf. motor.
Do 120 km/h to šlo, ale pak při zařazené 6, rovina a sešlápnutí plynu na předjíždění a NIC prostě naprosto nulová odezva, jen líné pomalé zvedání rychlosti.
Pak konečně dorazil můj "kousek" s 85kW a těšil jsem se, už abych měl za sebou prvních 1000 km. Musím přiznat, že těch +20 000,- Kč rozdílu za to stojí, i30 cw s 1.6 CRDI 66kW nebrat !
Při ceně 66 kW cca 360 tis. je +20 tis. pakatel a auto se určitě kupuje na pár let.
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
-
- *
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13 pro 2008, 08:36
- Bydliště: Brno
Re: Jaky motor - nafta
ahoj. Mám 85Kw motor dva měsíce, najetých cca 16000km a skočil jsem do něho z oktávky PD 77KW se kterou jsem před tím najel 230000km, tak nabízím srovnání. Tenhle motor je oproti PD tišší a kultivovanější a to o několik tříd. To je velký a hlavní pozitivum tohohle srdce. V dalších parametrech už jsou si motory velmi podobný. PDčko líp táhne odspodu, je tam takovej ten klasickej nárůst krouťáku (celkem příjemnej kopanec...) hned od nějakých 1800ot., CRDi zase líp táhne ve vyšších otáčkách (má plošší křivku). Těšil jsem se na 6ti kvalt, ale šestka u I30 točí naprosto stejný točky, jako 5ka u oktávky... Tzn, že při 130km/h nějakých 2700ot/min. Výsledek je ten, že nižší rychlosti jsou relativně silnější, ale mně osobně přijde, že se víc nařadím Jinak je tenhle motor naprosto dostačující a znovu vyzdvihuju tu kultivovanost. V autě je prostě ticho... Doufám, že ti to pomůže.
Ix20, 12/2011, Tricolor, 1,6 CVVT, 92Kw, hnědá metla
Bylo:
I30 CW, 5/2010, Comfort, 1,6 CRDi, 85Kw, stříbrná metla
Getz, 2006, 1,1i
Bylo:
I30 CW, 5/2010, Comfort, 1,6 CRDi, 85Kw, stříbrná metla
Getz, 2006, 1,1i
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 11 pro 2006, 11:00
Re: Jaky motor - nafta
Dá se podle něčeho určit model, jestli je to motor CRDi 66 nebo 85kW?
-
- **
- Příspěvky: 130
- Registrován: 18 kvě 2009, 15:28
Re: Jaky motor - nafta
Ahoj jak jsem psal mám 66 kW bez klimy a na naše tankodromy mi to stačí. Známí má 1,4 cw 80 kW a myslím že jsem udělal dobře auto jezdí moc dobře. Dnes jsem přijem z výletu Nové město na Moravě. Autíčko šlapalo i do kopečků dobře. Myslím že stačí 66 kW na předjíždění také dostačuje. Je to jen na vlastním uvážení. Jinak mám 2009 ještě made in korea. Jinak srovníní s citroen c4 1,6 88 kW (2012) ale nic moc docela utahaný ale jasně u crdi mám jinde krouťák. Ale i tak docela zklamání a podle majitele docela hlučný na 110 km/h.
I 30 1.6 99 kW GDI WEEKEND
I 30 1.6 66 kW crdi clasic
I 30 1.6 66 kW crdi clasic
Re: Jaky motor - nafta
Když může drtivý většině majitelů jedničkových octavií stačit 66kW v 1.9Tdi,tak může v pohodě stačit 66kW v 1.6CRDi...
Mně to teda přijde málo,ale zase chápu,že takový výkon je stavěný na spotřebu.A předjíždět se s tím určitě dá taky.Ikdyž ne bez přípravy a důkladnýho plánování
Mně to teda přijde málo,ale zase chápu,že takový výkon je stavěný na spotřebu.A předjíždět se s tím určitě dá taky.Ikdyž ne bez přípravy a důkladnýho plánování
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw