Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- Reklama
Re: Spotřeba i30
Som to zažil na avií.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba i30
v patek jsem si dal trasu RK-HO stylem dostat spotrebu pod pet a podarilo se... odjel jsem to za 4,8 dle PP. Akorat ze takova jizda cloveka vubec nebavi, je to strasna otrava....
ted budu zkouset E85 a spotreba mi jde nejmin o litr nahoru
ted budu zkouset E85 a spotreba mi jde nejmin o litr nahoru
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Re: Spotřeba i30
Super spotreba na i30ku, ako píšeš takto jazdiť sa nedá, max. mimo mesta ak sa kocháš krajinou
Zaujímavé kam je možné sa so spotrebou dopracovať.
Zaujímavé kam je možné sa so spotrebou dopracovať.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotřeba i30
Orientační spotřeba při jízdě s velkým nákladem:
Combo i30 + bržděný přívěsný vozík + materiál cca 300 kg:
rovina, převážně dálnice, plynulá jízda (80 - 85 km/h) - PP 8,2 l/100 km
mírně kopcovitý terén, často obce (dobržďování, křižovatky, rozjezdy) - PP 9,9 l/100 km
i30 + bržďák + Takeuchi TB 108 (980 kg):
rovinka, 50% dálnice, 40% pěkné silnice 1. a 2. třídy, 10% obce a mírné stoupání - PP 8,7 l/100 km
Údaje z PP nejsou samozřejmě úplně přesné, ale i tak je z nich zřetelné, že při jízdě s nákladem je velmi důležitá volba trasy. Pokud bych konkrétně trase Mělník - Litoměřice zvolil alternativu Nová Ves - D8, místo běžně používané Liběchov - Štětí - Křešice, tak bych sice zaplatil o cca 10 kč na benzínu víc, ale časově bych si zřejmě nepohoršil (navíc, když v Liběchově člověk rád postojí 25 minut na semaforovém kyvadle ), jelo by se mi daleko líp a dost bych pošetřil spojku.
Combo i30 + bržděný přívěsný vozík + materiál cca 300 kg:
rovina, převážně dálnice, plynulá jízda (80 - 85 km/h) - PP 8,2 l/100 km
mírně kopcovitý terén, často obce (dobržďování, křižovatky, rozjezdy) - PP 9,9 l/100 km
i30 + bržďák + Takeuchi TB 108 (980 kg):
rovinka, 50% dálnice, 40% pěkné silnice 1. a 2. třídy, 10% obce a mírné stoupání - PP 8,7 l/100 km
Údaje z PP nejsou samozřejmě úplně přesné, ale i tak je z nich zřetelné, že při jízdě s nákladem je velmi důležitá volba trasy. Pokud bych konkrétně trase Mělník - Litoměřice zvolil alternativu Nová Ves - D8, místo běžně používané Liběchov - Štětí - Křešice, tak bych sice zaplatil o cca 10 kč na benzínu víc, ale časově bych si zřejmě nepohoršil (navíc, když v Liběchově člověk rád postojí 25 minut na semaforovém kyvadle ), jelo by se mi daleko líp a dost bych pošetřil spojku.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Spotřeba i30
Máš jezdit přes Dolní Beřkovice.Jináč úctyhodný náklad
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Spotřeba i30
Jo ty myslíš po druhý straně řeky a ve Štětí přes most? Je tam dobrá cesta? Na mapě to vypadá jako šestá kategorie, proto se ptám...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Spotřeba i30
Cesta je dobrá,asi 4 vesnice.Normálně je to trochu pomalejší,ale momentálně o dost rychlejší.V Liběchově budou semafory ještě dlouho.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Spotřeba i30
Tak už asi třetí plnou nádrž pozoruju citelné snížen spotřeby. Tankuju vždycky do plna na řetí vypnutí pistole a spotřebu si počítám aritmeticky. Dostal jsem se se spotřebou o 0,6 litru průměrně niž na 6,2 litru na sto. Jezdím pořád stejně stejný gumy (když pominu výměnu zimních za letní před 6 nádržema). Mám najeto 17 500 km tak že by si motor sednul a spotřeba šla dolů. Je to příjemné zjištění.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Re: Spotřeba i30
Ďalšie hlásenie o spotrebe: Spravil som 700 km (a to ešte nebola prázdna nádrž, ani kontrolka nesvietila), pri priemernej rýchlosti 58 km/h (nie som si istý, či som si dobre zapamätal) a spotrebe 5,8 l/100 km (benzínu). Zameral som sa vyslovene na spotrebu, bol som zvedavý, či to ide. Ide to, len je to ozaj nuda. Jazdiť diaľnicou rýchlosťou medzi 80 - 90 km/h nie je veru žiadna zábava. Keby som mal menej posunovačiek mestom, tak by to šlo aj nižšie. Mal som na PP priemerku už aj 5,6 - nepodarilo sa mi ju však udržať. Rozdiel medzi spotrebou na PP a počítanou je teraz výnimočne zanedbateľný - 4 stotiny litra (5,8 vs. 5,84). Ani sa to nedá považovať za rozdiel, keďže PP neukazuje stotiny, ale len desatiny.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Spotřeba i30
to: pietro32i
Vidím, že tá jazda na spotrebu ťa ešte stále drží . Trošku som sklamaný zo spotreby i30ky 1,4, 80 - 90 km/h po diaľnici a spotreba 5,6 L . Na auto.cz testovali Auris 1,33, ktorý je výkonovo slabší a pri 100 km/h rýchlosti spotreba 4,7. Ak by jazdil 80 km/h na 6. prevodový stupeň spotreba by bola okolo 4 L/100 km. i30ka síce nemá 6. stupňovú prevodovku, ale že by tam boli až také rozdiely?
Vidím, že tá jazda na spotrebu ťa ešte stále drží . Trošku som sklamaný zo spotreby i30ky 1,4, 80 - 90 km/h po diaľnici a spotreba 5,6 L . Na auto.cz testovali Auris 1,33, ktorý je výkonovo slabší a pri 100 km/h rýchlosti spotreba 4,7. Ak by jazdil 80 km/h na 6. prevodový stupeň spotreba by bola okolo 4 L/100 km. i30ka síce nemá 6. stupňovú prevodovku, ale že by tam boli až také rozdiely?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotřeba i30
Drží, veď keď sa nikam neponáhľam, tak načo platiť viac za benzín . A sranda je, že ma to aj pomaly začína baviť .
Rozdiely tam budú podľa mňa hlavne v hmotnosti. I30 je naozaj dosť ťažké auto, dokonca ťažšie ako oktávka s menšími motormi, aj keď sa to nezdá. Auris je (aj keď nie o veľa) menšie a určite aj ľahšie. A druhá vec, možno ešte nie som dobrý šetrič, veď sa len postupne zlepšujem. Pred časom tvrdil, že pod 6 l sa na diaľnici nedá ísť 80-tkou a teraz to už dokážem .
Rozdiely tam budú podľa mňa hlavne v hmotnosti. I30 je naozaj dosť ťažké auto, dokonca ťažšie ako oktávka s menšími motormi, aj keď sa to nezdá. Auris je (aj keď nie o veľa) menšie a určite aj ľahšie. A druhá vec, možno ešte nie som dobrý šetrič, veď sa len postupne zlepšujem. Pred časom tvrdil, že pod 6 l sa na diaľnici nedá ísť 80-tkou a teraz to už dokážem .
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Spotřeba i30
Netvrdím, že tak jezdím ale dovedu pochopit, že je to fajn pocit, když člověk vidí na PP takovýhle číslo. Zkrátka další věc, která může při ježdění autem bavit. Onehdá jsem jel brzo po ránu asi 80km úsek. Nutno napsat, že sice po Šumavě, ale ze 700 m.n.m. na 400 m.n.m. Ale stejnak se mi líbila spotřeba 5,5l a průměrná rychlost 81km/h
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: Spotřeba i30
Tak to ja po prechode na LPG už spotrebu neriešim, krásny pocit, že jazdím za 2,9 L benzínu na 100 km
Viem, že hybridy tu veľmi nie sú v obľube, ale nedalo mi to, tu je dôkaz, že aj na diaľnici je hybrid úsporný...
http://auto.sme.sk/c/6371960/na-ceste-d ... skate.html
...diaľničná 130 a spotreba 5,4
Viem, že hybridy tu veľmi nie sú v obľube, ale nedalo mi to, tu je dôkaz, že aj na diaľnici je hybrid úsporný...
http://auto.sme.sk/c/6371960/na-ceste-d ... skate.html
...diaľničná 130 a spotreba 5,4
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotřeba i30
pietro32i píše:Drží, veď keď sa nikam neponáhľam, tak načo platiť viac za benzín . A sranda je, že ma to aj pomaly začína baviť .
Rozdiely tam budú podľa mňa hlavne v hmotnosti. I30 je naozaj dosť ťažké auto, dokonca ťažšie ako oktávka s menšími motormi, aj keď sa to nezdá. Auris je (aj keď nie o veľa) menšie a určite aj ľahšie. A druhá vec, možno ešte nie som dobrý šetrič, veď sa len postupne zlepšujem. Pred časom tvrdil, že pod 6 l sa na diaľnici nedá ísť 80-tkou a teraz to už dokážem .
K té váze - netuším proč Hyundai tak strašně kecá - uvádějí u holého auta asi o 100 kg vyšší váhu, než skutečně má. Konkrétně: po přestavbě na LPG mí v TP zvýšili hmotnost, ale i tak, když jsem včera vezl do šrotu trezor (80 kg), mělo auto podle váhy 1440 kg (podotýkám s trezorem 80 kg a mnou 80 kg). V reálu tedy váží prázdný i30CW benz+LPG jen 1280 Kg. V TP je uvedena provozní 1400-1415. Netuším proč. Ojebávají nás na váze ale nevozíme s sebou tolik, kolik jsem si já (a tazatel výše) myslel.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor