Stav auta / technicke rady / problemy TUCSON
Moderátor: Moderátoři
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Naposledy upravil(a) Melda dne 03 kvě 2012, 16:54, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Meldo
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Tlumiče mám vyměněný, ale stejně něco vzadu lomozí (bouchá) při přejezdu nerovnosti. Když odvíčkuji v kufru horní uchycení tlumiče a prsty držím za jízdy matici táhla tlumiče, tak ty rány cítím.
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
A co tyčka stabilizátorů? Já měnil jen zadní pravý a levý je pořád v pohoděMelda píše:Tlumiče mám vyměněný, ale stejně něco vzadu lomozí (bouchá) při přejezdu nerovnosti. Když odvíčkuji v kufru horní uchycení tlumiče a prsty držím za jízdy matici táhla tlumiče, tak ty rány cítím.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Meldo,
jak píše Saimon,koukni na kosti stabilizátoru a dál na silentbloky ramen víceprvkové nápravy-někde bude problém...
jak píše Saimon,koukni na kosti stabilizátoru a dál na silentbloky ramen víceprvkové nápravy-někde bude problém...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Za tyčky stabilizátoru jsem tahal, když byly odmontovaný od tlumiče a jevily se mi jako dobrý. To spíš ty silentbloky, a že jich tam je.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Na ty tyčky stabiláku bych se mrknul možná znovu at máš stopro jistotu,porádně s nima zacloumej a zkus to v odlehčeném i zatíženém stavu kola.
Ty silentbloky zadních ramen často vydrží i 200tkm ale jen při šetrném zacházení,jinak už kolem 150 tkm praskaj zevnitř.
Nebylo moc vymačkané uložení pružin?
Ty silentbloky zadních ramen často vydrží i 200tkm ale jen při šetrném zacházení,jinak už kolem 150 tkm praskaj zevnitř.
Nebylo moc vymačkané uložení pružin?
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Ne, dole pod pružinou byla původní guma OK a vrchní ložisko vzpěry se jevilo také jako dobré. Zkusím sundat (jak bych to nazval) podélné rameno mezi těhlicí a kastlí. Ramena (táhla) jsou tam tři. Příčné pevné, příčné seřizovací a podélné pevné. Každé má na každém konci silentblok. Na ty kosti stabilizátoru se ještě jednou podívám.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Někde tam bude problém,držím palce...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 23 kvě 2012, 14:47
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Zdravim Vas vospolok.Pred casom sme do rodiny kupil Tuscon 2.0CRDI.Celkom v pohode az nato ,ze nastartuje a skape,cital som tuna co ste pisali ze je to UGR filter.Ze zo treba cistit po kazdom servisovani.Chcel som sa opytat kolko mam zerie vas Tucson?Z nasho som debil,natankujete tak niekedy dvihne pocet km inokedy nie,aku to ma vlastne spotrebu pri tych zhruba 2,5tis otackach?Mne sa zda ze to neskutocne zerie.Tankujeme moc vela a casto a tie cisla vzdy klesaju.Raz dlhsie neklesne cislo priklad je 340,chvila nic a potom stiahne naraz 20km.Vela krat nam pri napr 70km dosla nafta,ale pri 50 km ukazuje dojazd tak vinuluje a hotovo.Je to normalne?Dakujem za odvede a pekny zbytok dna prajem vsetkym.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Zdarec,pokud máš auto v dobrém stavu tak spotřeba u 83kw verze s manuální převodovkou,smíšeném režimu a venkovní teplotě 20st,7.5-8l/100km.
100kw verze v podobném režimu,6st manuál je 7-7.5/100km...
Automat pod 8L/100km v kombinaci nedostaneš...
Dotaz ohledně přesnosti palubního pc-zajed do a nech si překalibrovat palubní pc...
Pokud jde o ten dojezd tak se na něj nikdy nespoléhej-je to jen propočet řídící jednotky a ta kolikrát neví,kolik je tam skutečně paliva do konce...
Dnešní naftáky není dobré vyjíždět do rezervy,kvalita nafty je bídná,zasíráš zbytečně filtr a hrozí přidření tlakového čerpadla railu...Tankuješ sice o 20km později ale stejně musíš,jen ten problém tě pak může stát klidně i 20tkč-stojí ti to za to???Odpovíš si vlastně sám...
100kw verze v podobném režimu,6st manuál je 7-7.5/100km...
Automat pod 8L/100km v kombinaci nedostaneš...
Dotaz ohledně přesnosti palubního pc-zajed do a nech si překalibrovat palubní pc...
Pokud jde o ten dojezd tak se na něj nikdy nespoléhej-je to jen propočet řídící jednotky a ta kolikrát neví,kolik je tam skutečně paliva do konce...
Dnešní naftáky není dobré vyjíždět do rezervy,kvalita nafty je bídná,zasíráš zbytečně filtr a hrozí přidření tlakového čerpadla railu...Tankuješ sice o 20km později ale stejně musíš,jen ten problém tě pak může stát klidně i 20tkč-stojí ti to za to???Odpovíš si vlastně sám...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 23 kvě 2012, 14:47
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Mame 104 kw,6kvalt...Auto ide jak bleskt a to s tou naftou mate cistu pravdu.je to moc haklive.Museli sme z okolia vylucit mnoho benziniek kde je zla nafta a na aute je to moc citelne.Cital som uz na vela miestach otej spotrebe a chcel som to sam zmerat,ale neviem ako lebo podla toho palubneho to ukazuje sialene jak chlype tu naftu.Dakujem vam za vasu odpoved ohladom mojo predosleho prispevku.Pekny den prajem.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Přesnou spotřebu zjistíš když nabereš po hrdlo,něco pojezdíš-třeba 200-300km smíšený provoz a pak opět po hrdlo a to je nejpřesnější změřený průměr-palubní PC je pouze orientační...
U moderních naftáků na nekvalitní naftě neušetříš a to platí pro věškéré značky,ne jen pro
At se ti daří...
U moderních naftáků na nekvalitní naftě neušetříš a to platí pro věškéré značky,ne jen pro
At se ti daří...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 23 kvě 2012, 14:47
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Pekne dakujem za dalsiu radu.Mal by som dalsi dotaz ak nevadi.AKo pisal v diskusii jeden pan treba cistit UGR ventil pri kazdom servisovani.Ak je zaneseni ma to za nasledy zdechynanie auta pri nastartovani.Nam zdochynalo a nechcelo vobec is ani na volnobeh.Mechanik to rozobral a je problem,Ten UGR ventil,alebo sa to pise(do aut som uplny laik)potrebuje nanom vymenit tesnenia,alebo kupit novy..novy zevraj stoji 700eur..Nevie niekto kde sa daju tie tesnenia zohnat ak sa to vobec da,alebo treba kupit novy ten ventil..alebo?dakujem pekne a tiez nech sa dari.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Ten EGR ventil se nejvíc zasírá při nízkém zatížení a na krátkých tratích ale dá vyčistit něčím na odstranění karbonu,přípravků je hromada a pokud není mechanicky poškozený-musí být těsný a dobře fungovat podtlak. ovládání tak není důvod ho měnit za ty peníze...
Sada těsnění jedině v ,já je mám za cca 500kč-budou se ti snažit vnutit celý ventil ale jestli ti mechanik řekl,že je o.k tak chtěj jen sadu těsnění...
Zdar...
Sada těsnění jedině v ,já je mám za cca 500kč-budou se ti snažit vnutit celý ventil ale jestli ti mechanik řekl,že je o.k tak chtěj jen sadu těsnění...
Zdar...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.