milosh ?caruser píše:treba sa obrátiť na hlavného admina, neviem však kto to je.
Spotreba vs palubny pocitac
Moderátoři: amaize, Moderátoři
- Docent
- **
- Příspěvky: 114
- Registrován: 16 dub 2006, 01:44
- Bydliště: Kousek od Rudé záře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotreba vs palubny pocitac
† Daewoo Matiz 0,8 SE, 184395 km
Hyundai i20 Inclusive Plus
Hyundai i20 Inclusive Plus
- Reklama
Re: Spotreba vs palubny pocitac
ano, milosh. už mám povolené BBCode, ale url nepôjde. je tu veľa robotov, nevadí
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
nazdar borci, jsem uplne cerstvym vlastnikem i20 (600km) a prvni co me samozrejme zajima (a take je to duvod nakupu) je spotreba - blby je, ze PP ukazuje prumernou spotrebu okolo 5,5 (dobry) ale dojezd na plnou nadrz 500km (blby). a protoze se jednoduchou matematikou ty dve cisla pri 45l nadrzi nepotkavaji, ptam se, zda mate nekdo poneti co s tim je a kde je pravda? diky moc
- Docent
- **
- Příspěvky: 114
- Registrován: 16 dub 2006, 01:44
- Bydliště: Kousek od Rudé záře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Ono se toho u i20 nepotkává s matematikou víc... U Matize jsem běžně tankoval do nádrže podle papírů 35 litrů nějakých 32-33 litrů, aniž svítila kontrolka, rekord byl 36,83 při svítící kontrolce (vše na první vypnutí pistole). Do 45 l nádrže i20 jsem 20 km po rozsvícení kontrolky natankoval 38,27 l...
Jinak PP kecá s průměrnou spotřebou o nějakých 0,3 l do mínusu, je to tady někde zmíněné.
Jinak PP kecá s průměrnou spotřebou o nějakých 0,3 l do mínusu, je to tady někde zmíněné.
† Daewoo Matiz 0,8 SE, 184395 km
Hyundai i20 Inclusive Plus
Hyundai i20 Inclusive Plus
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Nepíšeš, který máš motor. Ale u motoru 1,4 trvá zhruba 10000 km než průměrná spotřeba při úsporné jízdě klesne pod 6 litrů. Dále pak také podle všeho záleží i na tom, jaký olej ti tam nalijí.
Re: Spotreba vs palubny pocitac
ahoj, díky za reakce - motor mam 1,2. To, ze PP ukazuje o nejaky 0,3- 0,5 litru mene mi je jasny. ale i kdyz to pripocitam, zdaleka by mi nemel byt dojezd na plnou nadrz 500km - to odpovida spotrebe 9l/100km - boze, snad ne
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Pokud chceš mít skutečný přehled tak použij např. http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2 a nastav si tam pro srovnání s ostatními typ motoru.
Pak už jen zbývá schovávat účtenky a údaje tam vkládat. Já tankuji vždy na plnou nádrž, ale sprintmonitor umí sledovat i částečné tankování. PP je jen informativní údaj a oproti skutečné spotřebě se může lišit i víc jak půl litru.
Pro informaci, jak to tam vypadá si u mě klikni na číslo 6,7.
Pak už jen zbývá schovávat účtenky a údaje tam vkládat. Já tankuji vždy na plnou nádrž, ale sprintmonitor umí sledovat i částečné tankování. PP je jen informativní údaj a oproti skutečné spotřebě se může lišit i víc jak půl litru.
Pro informaci, jak to tam vypadá si u mě klikni na číslo 6,7.
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Jako nový majitel i20 1.2 přidám svůj postřeh. Najeto 1255km, PP počítač ukazuje 5,9 ( bez dálnice, 40 procent město) skutečnost 5.9. Prostě si napíšu počet km od tankování do tankování a počet dotankovaných litrů. Litry vydělím km, vynásobím 100 a jsem doma. Dělal jsem to tak u oktávky a PP ukazoval taky přesně. Tady ještě budu sledovat zda dojde k odchylce, protože to bylo jen jedno porovnání a to ještě nic nevypovídá. A jen na kraj, sice to patří jinam ale: když srovnám provedení oktávky a tohoto bobíka jsme jinde samozřejmě, ale oktávka 1.6 tour se mi motorově úplně rosypala po 44t km ( samozřejmě po záruce), takže i v tom slavném koncernu se prostě auto nepovede ( asi děláno v pátek ), i když to jsou dobrá auta. Ale myslím, že i Hyundai stačí a dobře poslouží.
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Zdravím, také jsem ověřoval spotřebu dle PP dotankováním do plné a prvního vycvaknutí. Po ujetí 377km dotankováno přesně 30litrů. Spotřeba dle PP 7,1litru, reálně dotankováním 7,95litru. Je teda pravda, že jsem dotankovával u jiného stojanu. 300km bylo najeto formou 5km do práce 5km z práce ve městě. Zbytek byla jedna delší jízda. Rozdíl je skoro litr, ale asi to bude zapříčiněno těmi krátkými jízdami.
Škoda Fabia 1.0 Junior
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Rozdiel moze byt aj tym stojanom - to moze bez problemov spravit aj 4-5 litrov oproti minulemu tankovaniu, co pri necelych 400km spravi viac nez liter na sto kilometrov. Treba to sledovat dlhodobo
Re: Spotreba vs palubny pocitac
A kdy přiznají u náš, že lžou? http://ekonomika.idnes.cz/hyundai-a-kia ... oakcie_neh
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Nemyslim, ze by ma to vytrhlo. Priemer zvysenia (z clanku) je vraj 3 percenta, cize napriklad u mna udavana "kombinovana" by sa zvysila z 5,6 na 5,75. Fakt rozdiel
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Nejde o to, jestli bude kompenzace nebo ne. Kompenzaci ať si narvou do špic. Na ní určitě nezbohatnu. Jde o to, že vědomě lžou a klamou tak potenciální zákazníky. A na to je třeba poukázat.
Když jsem auto vybíral před koupí, tak když jsem ho samozřejmě srovnával s jinými. Jedním z kritérií s poměrně vysokou váhou byla i spotřeba. Takže když srovnám papírových 5,6 pro kombinovanou spotřebu s skutečnou na sprintmonitor, tak to je o litr víc. Nejsou to desetiny.
A jen tak mimochodem. Od posledního tankování mám samé krátké jízdy po městě do 3 km. Průměrná spotřeba je podle PP 10,4 l/100km. Kde je těch 7,2 podle technických parametrů?
Když jsem auto vybíral před koupí, tak když jsem ho samozřejmě srovnával s jinými. Jedním z kritérií s poměrně vysokou váhou byla i spotřeba. Takže když srovnám papírových 5,6 pro kombinovanou spotřebu s skutečnou na sprintmonitor, tak to je o litr víc. Nejsou to desetiny.
A jen tak mimochodem. Od posledního tankování mám samé krátké jízdy po městě do 3 km. Průměrná spotřeba je podle PP 10,4 l/100km. Kde je těch 7,2 podle technických parametrů?
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Já si tedy na spotřebu a ani na rozdíl s PP nestěžuji. Naposledy mi rozdíl dělal 1,5dl:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 7&start=90
Natankoval jsem 36,4l což dává spotřebu 4,95l - PP ukazoval 4,8l.
Uznávám, že jezdím hodně úsporně, ale 80-90 procent jízd mám do 10Km a
spotřeba je tudíž skvělá.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 7&start=90
Natankoval jsem 36,4l což dává spotřebu 4,95l - PP ukazoval 4,8l.
Uznávám, že jezdím hodně úsporně, ale 80-90 procent jízd mám do 10Km a
spotřeba je tudíž skvělá.
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Spotreba vs palubny pocitac
to je pravdou ze nejezdim 3km na studeny motor ve meste ale 10,4 to je hodne. kdyz to shrnu tak si taky nemuzu stezovat mimo mesto je motor uplne skvely... tankoval jsem v c.lipe a jel jsem s klidem do usti nad labem pocitac mi ukazovla spotrebu 4,5 l potom jsem pri ceste zpet pospichal do prace a spotreba se mi zvedla na 5,3l... ja mam celou dobu spotrebu i kdyz jezdim jen mesto kolem 6,5l. nerad se pomalu rozjizdim pokud bych dodrzoval rady pocitace tak se na nizsi hodnoty dostanu a to je vyzkouseny. ale to je pak nudo nechapu proc se tu resi spotreba dle papiru tam se na to snad nikdo nikdy nedostal ani deda s golfem papirova o lirt- litr a pul jinde... skoda, vw a dalsi proste kecaji po evrope vsude... ty hodnoty se meri tam kde neni zadny proti vitr a hlavne jen pc a ne ridic, kterej na to cas od casu slapne takze pokud se ma snizit spotreba lehka noha a trochu zahrat motor a ridit se palubnim pc. jinak taky si na spotrebu nestezuji myslim, ze porad lepsi jak u konkurence co posloucham
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black