majkll's i30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
majkll's i30
Přidávám další auto do zástupu nových i30 a přináším malé barevné oživení:-) po mnoha ice blue verzích tady jedna aqua blue...model je 1.6 GDI manuál ve výbavě Style..není to skladovka, ale výroba na zakázku..první dojmy po druhé cca 100 km projížďce jsou výborné..auto jede krásně a dokonce i brzdy snad už začínají brzdit:-) v režimu zajíždění s omezením otáček i30 nemiluje táhlejší kopce, ale v každém případě projevuje dostatek síly a poradí si poměrně lehce se vším..přímo nadšený jsem pak z toho, jak auto drží v zatáčkách..
přidávám dva narychlo focené obrázky (nejlepší je vzít si na focení vybitý foťák:-)
majkll
přidávám dva narychlo focené obrázky (nejlepší je vzít si na focení vybitý foťák:-)
majkll
- Přílohy
-
- bez úpravy barev pro dobrou představu odstínu aqua blue..
- 02.JPG (130.71 KiB) Zobrazeno 4102 x
-
- bez úpravy barev pro dobrou představu odstínu aqua blue..
- 01.JPG (245.95 KiB) Zobrazeno 4102 x
- Reklama
Re: majkll's i30
To je ale pekna barva
jo, zatacky nova i30 miluje, to me taky dostalo
jo, zatacky nova i30 miluje, to me taky dostalo
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: majkll's i30
na té barvě je super, že vypadá za různého světla pokaždé jinak někde vevnitř vypadá až skoro do modrošeda a na přímém slunci zase víc pestře než na těch mých fotkách, které jsou focené při stmívání...
majkll
majkll
Re: majkll's i30
Mě se tato barva také líbí, ale znám lidi, kterým se zase nelíbí vůbec Jinak hezké autíčko, je vidět, že se v tom vyznáš. Brzdy na i30 mě mile překvapily. To auto brzdí až nečekaně dobře. Na svém Stilu jsem měl vrtané kotouče Zimmerman a k tomu destičky Ferodo na kolech 215/45 R17 a ty auta brzdí +/- stejně. Musel bych ty auta srovnat vedle sebe, ale když to v i30 zadupnu, tak mi pomalu lezou oči z důlku a to mám jen 205/55 R16. Nechápu.
Máš hezké fotky s pěkným panorama, ale škoda, že jsou mázlé.
Máš hezké fotky s pěkným panorama, ale škoda, že jsou mázlé.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: majkll's i30
Deegr:
i v testech ty brzdy docela chválí, to je pravda..já sem teď stabilně jezdil ve staré octavii, kde jsou obyč brzdy, ale hodně ostré s krátkým nástupem...a to mi sedí víc..jsem na to zvyklý z biketrialu v i30 jsou na mě ty brzdy hodně "měkké"..ale zatím se je snažím dost šetřit a brzdit hodně s citem, takže jsem na to ještě před zatáčkou pořádně neskočil..možná se fakt pořádně projeví až s větší razancí..
jinak fotky jsou rozmazané až to hezké neni ..je to focené jen kompaktem a dost nazoomované, abych nasimuloval "dlouhé sklo"..což se uplně nepovedlo příště s sebou musím vzít někoho se zrcadlovkou...
majkll
i v testech ty brzdy docela chválí, to je pravda..já sem teď stabilně jezdil ve staré octavii, kde jsou obyč brzdy, ale hodně ostré s krátkým nástupem...a to mi sedí víc..jsem na to zvyklý z biketrialu v i30 jsou na mě ty brzdy hodně "měkké"..ale zatím se je snažím dost šetřit a brzdit hodně s citem, takže jsem na to ještě před zatáčkou pořádně neskočil..možná se fakt pořádně projeví až s větší razancí..
jinak fotky jsou rozmazané až to hezké neni ..je to focené jen kompaktem a dost nazoomované, abych nasimuloval "dlouhé sklo"..což se uplně nepovedlo příště s sebou musím vzít někoho se zrcadlovkou...
majkll
Re: majkll's i30
Zrcadlovka je samozřejmě zrcadlovka, ale i kompakt si dobře poradí s různými režimy, i když při tom západu slunce je potřeba trošku ladit, přece jen světla už není tolik. Problém byl možná v tom zoomu...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: majkll's i30
Bez stativu a dalkovy spouste nebo casovace si v takovemhle svetle,pri rozumne citlivosti do 400 ISO neskrtne ani zrcadlovka.to uz by musel mit sklo za hromadu penez.
Navic ani zrcadlovka si vyvazenim bile neporadi sama od sebe lip nez kompakt.fotil bych to do RAWu a pak to dodelal.
Navic ani zrcadlovka si vyvazenim bile neporadi sama od sebe lip nez kompakt.fotil bych to do RAWu a pak to dodelal.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: majkll's i30
tak sem zjistil, že ty fotky jsou v originále docela ostré, ale zmršila je komprese, abych je sem mohl nahrát..a abychom celou stránku nezaplácli jen povídáním o focení, tak tady pár dalších kusů..na fotky sem opět nešahal, sou barevně přesně takové, jak je ruka vyfotila..
majkll
majkll
- Přílohy
-
- i30-11-20120603~1.jpg (252 KiB) Zobrazeno 3965 x
-
- i30-17-20120603~1.jpg (194.3 KiB) Zobrazeno 3965 x
Re: majkll's i30
a další dvě..
- Přílohy
-
- i30-15-20120603~1.jpg (110.32 KiB) Zobrazeno 3965 x
-
- i30-07-20120603~1.jpg (77.65 KiB) Zobrazeno 3965 x
Re: majkll's i30
To enjoy: ale to jsou kecy - dáš si ISO třeba 1600 a fotka jak víno.
Re: majkll's i30
Tak ja se v tomhle smeru nechci a nebudu hadat,treba doba vyrazne pokrocila,o cemz silne pochybuju...ja fotim se Sony alfa.asi mam vyssi naroky na fotografii... Je pravda,ze pokud nebudu chtit fotku ve velikem rozliseni,tak to prozenu Neat imagem a dobry...
Osobne by me teda nenapadlo fotit na 1600...ale jak rikam,treba se za poslednich par let udel nejaky technologicky zazrak
Osobne by me teda nenapadlo fotit na 1600...ale jak rikam,treba se za poslednich par let udel nejaky technologicky zazrak
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: majkll's i30
Tak to já taky ne, ale když jsou špatné světelné podmínky nebo potřebuješ kratší čas, tak se fotí i na víc - u zrcadlovek to jde i bez šumu. Víc o tom psát nebudem.
Re: majkll's i30
koukám, že z mojeho vlákna se stává fotografický kroužek
každopádně musím říct, že čím víc jízd s novou i30, tím víc mě baví..jak se mi motor na předváděčce a i první jízdě zdál projevem slabší, tak teď fakt vidím, jakou má sílu a jak pěkně vyjíždí i táhlejší kopce..už se nemůžu dočkat až ho poprvé zkusím kolem 4000-5000 otáček...věřím, že to bude pecka..fakt radikálně měním názor, motor je super..
brzdy už taky docela regulérně brzdí..takže další důvod ke spokojenosti..dokonce, když dnes poprvé zkoušel řídit otec, který má oproti mě docela těžkou nohu, tak s náma pěkně brzdou zaškubal, až sem se divil, jak to brzdí
pomalu si zvykám i na hlavovou opěrku, která mi ale pořád přijde, že člověka hodně nutí tlačit hlavu ke dveřím..
z čeho sem soustavně a hodně zklamaný je ale kožený volant, který kdyby nebyl prošitý, tak si fakt myslím, že je plastový - a regulérně si myslím, že by to spousta lidí nepoznala..moc, ale moc tvrdý..schválně jsem zkoušel volanty ve více hyundaích a třeba ix35 má volant podobně tvrdý, ale i40 má podle mě o poznání měkčí..přijde mi to tak, že tam prostě nasilu udělali volant tvrdý, aby měli další důvod, proč je vyšší model dražší - "má prémiovější volant"..přitom by komfortnější varianta v i30 asi nestála ani cent navíc..
další malý zápor - rádio sice ladí fakt hodně rychle a hezky, ale přijde mi, jako by mělo strašný problém udržet stanici..sice jezdím celkem různé prdelkovice, ale ať ladím, co ladím, rádio stejně pořád přelaďuje..takže většina cesty pak vypadá tak, že jen lupkám na volantu SEEK, abych zkusil další stanici..
jinak potěšující zpráva pro Deegra: dnes sem během celé cesty zabydlel kolem 6 litrů/100km..ke konci sem se dokonce párkrát na minutku podíval i pod 6 na 5.9 ale jako by tam byl nějaký omezovač, který to níž nechce pustit každopádně ve třech lidech v autě s najetýma necelýma 300 km, myslím hodně solidní...teď jen otázka, nakolik v tom má prsty ta Verva 100 ale zatím je to uplně v pohodě, protože u nás stojí kolem 38 Kč a jiné značky prodávají prémiovky nad 39 a někde i obyč benzin stojí ke 38..
majkll
každopádně musím říct, že čím víc jízd s novou i30, tím víc mě baví..jak se mi motor na předváděčce a i první jízdě zdál projevem slabší, tak teď fakt vidím, jakou má sílu a jak pěkně vyjíždí i táhlejší kopce..už se nemůžu dočkat až ho poprvé zkusím kolem 4000-5000 otáček...věřím, že to bude pecka..fakt radikálně měním názor, motor je super..
brzdy už taky docela regulérně brzdí..takže další důvod ke spokojenosti..dokonce, když dnes poprvé zkoušel řídit otec, který má oproti mě docela těžkou nohu, tak s náma pěkně brzdou zaškubal, až sem se divil, jak to brzdí
pomalu si zvykám i na hlavovou opěrku, která mi ale pořád přijde, že člověka hodně nutí tlačit hlavu ke dveřím..
z čeho sem soustavně a hodně zklamaný je ale kožený volant, který kdyby nebyl prošitý, tak si fakt myslím, že je plastový - a regulérně si myslím, že by to spousta lidí nepoznala..moc, ale moc tvrdý..schválně jsem zkoušel volanty ve více hyundaích a třeba ix35 má volant podobně tvrdý, ale i40 má podle mě o poznání měkčí..přijde mi to tak, že tam prostě nasilu udělali volant tvrdý, aby měli další důvod, proč je vyšší model dražší - "má prémiovější volant"..přitom by komfortnější varianta v i30 asi nestála ani cent navíc..
další malý zápor - rádio sice ladí fakt hodně rychle a hezky, ale přijde mi, jako by mělo strašný problém udržet stanici..sice jezdím celkem různé prdelkovice, ale ať ladím, co ladím, rádio stejně pořád přelaďuje..takže většina cesty pak vypadá tak, že jen lupkám na volantu SEEK, abych zkusil další stanici..
jinak potěšující zpráva pro Deegra: dnes sem během celé cesty zabydlel kolem 6 litrů/100km..ke konci sem se dokonce párkrát na minutku podíval i pod 6 na 5.9 ale jako by tam byl nějaký omezovač, který to níž nechce pustit každopádně ve třech lidech v autě s najetýma necelýma 300 km, myslím hodně solidní...teď jen otázka, nakolik v tom má prsty ta Verva 100 ale zatím je to uplně v pohodě, protože u nás stojí kolem 38 Kč a jiné značky prodávají prémiovky nad 39 a někde i obyč benzin stojí ke 38..
majkll
Re: majkll's i30
Hluk od kol ti nevadí? Je děsnej, ne?