návratnost

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: návratnost

Příspěvek od Hardcam »

presne tak, miloshi - "zrovna tohle ja nedelam, tak muzu kazat"

to asi nema smysl dal diskutovat
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Reklama
 

Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: návratnost

Příspěvek od Chasnik »

S0T0 píše:no taky jsem používal soukromé auto k prac. účelům, nevím jak v jiných firmách, ale pokud u nás došlo ke změně/doplnění údajů v TP, tak se to muselo hlásit příslušné úřednici, takže jsem tak i udělal po přestavbě na LPG.
No konečně tady někdo napsal něco k věci! Na tohle jste pánové při těch plkách o politice a filozofování o poctivosti zapomněli [-X
Pokud používáš soukromé vozidlo ke služebním účelům, zaměstnavatel za tebe buď odvádí silniční daň nebo je od ní v případě provozu na LPG osvobozen (pokud toto osvobození není zrušeno). Každopádně své účetní předkládáš kopii TP, kde je přestavba uvedena:

Bolo: jak jsem pochopil, tak toto zákon přímo neřeší, průměrná cena LPG není vyhláškou stanovena jako u benzínu a nafty, takže se musí schovávat účtenky. Pro výpočet náhrady za km se používají hodnoty uvedené v TP pro benzín (pro účely zákona se spotřeba benzínu a LPG považuje za "podobnou").

Více zde:
http://jakpodnikat.cz/prumerne-ceny-phm.php
http://www.du.cz/cestovne-pri-pouziti-v ... FK_BZncA2/

ale neberte to jako bernou minci, info na webu nemusí být vždy správné. Nejlepší je dotaz na účetní...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 12:39
Bydliště: Čínský Těšín

Re: návratnost

Příspěvek od Bolo »

děkuji za odpověď , konečně něco zajímavého v tomhle topicu ,teda aspoň pro mě =D>
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
willy50
****
Příspěvky: 1135
Registrován: 16 lis 2009, 13:11

Re: návratnost

Příspěvek od willy50 »

Pro všechny mravokárce bych chtěl připomenout že:
Pokud neuděláme daňový únik, tak si stát na své peníze VŽDY příjde.
A je jedno kde v řetězci výrobce-spotřebitel jsou nějaké slevy, překupování apod.
V tomto případě souhlasím s Hardem: Pokud se pohybuješ v rámci zákona, není co řešit.
V této republice je ovšem tak velký bordel, že vymést tento Augliášův chlév je prakticky nemožné.
Uživatelský avatar
jiri.vacha
***
Příspěvky: 771
Registrován: 24 led 2012, 22:33
Bydliště: Loučná-Lom

Re: návratnost

Příspěvek od jiri.vacha »

Pokud já vím,tak náklady na provoz jsou určeny tabulkově dle daného vozu,a jestli budeš jezdit na E 85 nebo na plyn je úplně jedno,žádné účtenky za palivo se nedokládají.Prokázat musíš akorát kde si byl a proč si tam byl(doklad o nákupu zboží nebo jednání)Nic víc [-X Nic jinýho po mě učetní nikdy nechtěla
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: návratnost

Příspěvek od severtom »

pilotzz píše:Někteří zdejší závistivci by byli jistě vzornými občany protektorátu a jakoukoliv snahu jednotlivců ušetřit by jistě řádně ohlásili..
Jestli firma někomu platí náklady na palivo podle průměru v TP a vlastník vozidla se nechá tahat na laně nebo investuje svoje peníze do snížení spotřeby/nákladů může být všem ukradené. Když si dotyčný nakoupí PHM v sousedním státě, tak přece taky okrádá stát, no ni..?
(PS: před upotřebením protřepat! [-o< )
Zcela chybná úvaha, účetní a pokud ne účetní tak FÚ bude chtít vidět TP auta a tam je LPG uvedeno. Dotyční pak nejsou blbí, že :-)
FÚ jsou zvyklí požadovat TP auta proto, že MF vyhlašuje ceny benálu a nafty a v TP je také normovaná spotřeba.
Tím nikomu nezávidím, jezdím na LPG :-) řeči o protentokrátu si nechte, protože dá se žít i tak, že se nekrade, a to z vlastního přesvědčení.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Uživatelský avatar
pilotzz
**
Příspěvky: 236
Registrován: 26 čer 2010, 21:06

Re: návratnost

Příspěvek od pilotzz »

Tak jinak - jaké palivo a proč bude účetní počítat? LPG, protože si to tu někdo na fóru přeje? :-k
(o kopii TP se nebavíme, tu chce účetní vidět vždycky!)
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: návratnost

Příspěvek od severtom »

Uvedeš jediný důvod, proč by neměla?
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“