Vibrace
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
Vibrace
Mám Sonatu 99 V6 a z čista jasna mi začalo auto podivně vibrovat. Hlavně když stojím na místě na volnoběh. Nikdy to nědělalo, vždy auto předlo, že jsem nic neslyšel. Teď sice nic neslyším, ale jako kdyby měla ve výfuku robertka
Prohlížel jsem svíčky, ty jsou OK. Čím to může být? Auto jede relativně dobře, zdá se mi, že je pokles výkonu, především v nižších otáčkách, ale neozývají se žádné zvuky. Je mi to trochu záhadou.
Můžou to být špatné zapalovací kabely? Nechce se mi dávat 3000 a pak zjistit, že to bylo něco jinýho
P.S: Vibruje to fakt hodně, jinak bych to neřešil.
Prohlížel jsem svíčky, ty jsou OK. Čím to může být? Auto jede relativně dobře, zdá se mi, že je pokles výkonu, především v nižších otáčkách, ale neozývají se žádné zvuky. Je mi to trochu záhadou.
Můžou to být špatné zapalovací kabely? Nechce se mi dávat 3000 a pak zjistit, že to bylo něco jinýho
P.S: Vibruje to fakt hodně, jinak bych to neřešil.
Sonata 1999, 160k
- Reklama
no můžeš zkusit nastartovat a pak postupně vytahovat vždy jeden kabel od svíčky, podle zvuku bys měl poznat jak ten válec přestane jít, no a pokud u některýho nebude změna zvuku tak má nejspíš blbou svíčku nebo kabel, pak můžeš zkusit ten kabel přehodit na jiný válec a uvidíš. Když tak můžu dodat nové kabely Nipparts za cca 2.500,-
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Paráda, díky za tip. To určitě vyzkouším. To mě vůbec nenapadlo. Dnes už asi ne, zítra na to hupsnu a ozval bych se na ty kabely.zdenek76 píše:no můžeš zkusit nastartovat a pak postupně vytahovat vždy jeden kabel od svíčky, podle zvuku bys měl poznat jak ten válec přestane jít, no a pokud u některýho nebude změna zvuku tak má nejspíš blbou svíčku nebo kabel, pak můžeš zkusit ten kabel přehodit na jiný válec a uvidíš. Když tak můžu dodat nové kabely Nipparts za cca 2.500,-
Díky
Sonata 1999, 160k
Jednou se mi takhle klepal motor u prvního auta když to běželo na 3 válce místo na 4. Vybrace jsou pak cejtit i na řadící páce. Tam byla chyba v tom že válec měl špatný tlaky a začalo to pracovat až když se trochu přidal plyn. Nejdřív bych ale asi vyzkoušel to zapalování, protože jestli nepálí ani ve vyšších otáčkách, tlakem to asi nebude.
Hyundai Sonata 2.0i 16V GLS 2002
Mám automat, tam nějaký víbrace na páce cítit nejsou. Ve vyšších otáčkách je to v phodě. Motor se krásně točí naž 6000, ale volnoběh je hrozný, do 2000 vůbec netáhne.Tomikp píše:Jednou se mi takhle klepal motor u prvního auta když to běželo na 3 válce místo na 4. Vybrace jsou pak cejtit i na řadící páce. Tam byla chyba v tom že válec měl špatný tlaky a začalo to pracovat až když se trochu přidal plyn. Nejdřív bych ale asi vyzkoušel to zapalování, protože jestli nepálí ani ve vyšších otáčkách, tlakem to asi nebude.
Sonata 1999, 160k
Mám taky 2.5 V6 a viděl bych to rozhodně na kabely nebo svíčky. Svíčky ale dávej jen originály (cca 150,-) žádné náhrady, dělá to neplechu. Kabely se dají proměřit, ale u V6 je to trochu problém. Musí dolů sání abys měl k těm kabelům přístup. Lepší je to nechat udělat u nějakýho zkušenýho motoráře (servis) neznačkový. Kabely prý se mají měnit co 60000 km a svíčky také. Pokud jezdíš na LPG tak svíčky co 30000 km. Ahoj
dříve SONATA 2.5 V6 24V LPG
pak KIA Magentis 2.5 V6 24V LPG
a nový přírůstek ATOS 1.0 manželce
nyní SONATA NF 2009 2.0 CRDi
pak KIA Magentis 2.5 V6 24V LPG
a nový přírůstek ATOS 1.0 manželce
nyní SONATA NF 2009 2.0 CRDi
Omlouvám se, že jsem nenapsal, jak to dopadlo, byl jsem v zahraničí. V mém obyč. servisu se jim do toho nechtělo, prý právě kvůli té složité výměně. Tak jsem musel do Hyundaie Olomouc, tam vyměnili 2 zapal. kabely, vzaly si 2700 a bylo to OK.alda píše:Mám taky 2.5 V6 a viděl bych to rozhodně na kabely nebo svíčky. Svíčky ale dávej jen originály (cca 150,-) žádné náhrady, dělá to neplechu. Kabely se dají proměřit, ale u V6 je to trochu problém. Musí dolů sání abys měl k těm kabelům přístup. Lepší je to nechat udělat u nějakýho zkušenýho motoráře (servis) neznačkový. Kabely prý se mají měnit co 60000 km a svíčky také. Pokud jezdíš na LPG tak svíčky co 30000 km. Ahoj
Sonata 1999, 160k
Já platím za značkový servis 450 za hodinu, ale v Olomuci to bude asi poněkud nákladnější. Pokud ti ty svíčky neměnili na té části, která není pod sáním, ale jen pod krytem. To bys zvládl i sám a za deset minut.
dříve SONATA 2.5 V6 24V LPG
pak KIA Magentis 2.5 V6 24V LPG
a nový přírůstek ATOS 1.0 manželce
nyní SONATA NF 2009 2.0 CRDi
pak KIA Magentis 2.5 V6 24V LPG
a nový přírůstek ATOS 1.0 manželce
nyní SONATA NF 2009 2.0 CRDi
Ale jo, jsem spokojenej. Měnili kabely - 2. Díval jsem se na autokelly a sada kabelů stála 3000. Jednotlivé kusy neprodávali.alda píše:Já platím za značkový servis 450 za hodinu, ale v Olomuci to bude asi poněkud nákladnější. Pokud ti ty svíčky neměnili na té části, která není pod sáním, ale jen pod krytem. To bys zvládl i sám a za deset minut.
Sonata 1999, 160k