A je po smrti, accentík :(
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
A je po smrti, accentík :(
Zdravím všechny
včera při cestě domů z práce se mi stala ohromně nemylá věc.
už když jsem byl v práci, tak začalo šíleně pršet, po práci jsem sedl do auta a vyrazil k domovu, stěrače vůbec nestíhali tak jsem jel max do 50km/h, blížil jsem se přez zatáčku k onomu osudnému místu pod viadukt, jelikož byla silnice total pod vodou nevšiml jsem si pod viaduktem ohromný louže (rybníček) a šup do ní +- v 50km/h rychlosti voda se valila přez haupnu až na přední sklo, a v tu chvíli si to loklo vody a na tvrdo se motor zastavil a zůstal jsem stát uprostřed tý louže, mno vyhrnul jsem si kalhoty a hurá do vody, při otevírání dveří jsem hrnul vodu a v autě cca 2-3 cm vody, fakt pěkný ale to mě tak neštvalo jako ten motor, naštěsní mě potom vytáhl hodný pán s off roadem, ale..... motor nejspíš v pytli,
Dnes ráno jsem vymontoval svíčky a zkusil protočit přez starter, pár otáček jsem to nechal voda odsud stříkala jako .... pak jsem to vypl a od tý doby se motor už neotočil.
nevím zítra zkusím rozpůlit výfuk protože ten bude taky plný vody, rozdělám celé sání a nakonec zkusím protočit přez ráčnu nebo trhák motorem ručně... a jestli nepůjde protočit tak je po něm.
Na závěr, motor mám ještě jeden ten samý, ale tam nevím jek se to musí udělat na technické atd, a jestli se musí třeba něják ještě nechat přeprogramovat řj. ?
Snad pojede ale nevím nevím.
S lítostným oznámením Zdeněk
JE-
Hyundai Accent X3 1.4 1997
Opel Zafira 2.0DTL 2000 (v provozu 2002)
EX
Škoda Felicia Kombi 1.3 LXI LPG 1996
Peugeot 106 1.5D 2000
Hyundai Accent X3 1.4 1997
Opel Zafira 2.0DTL 2000 (v provozu 2002)
EX
Škoda Felicia Kombi 1.3 LXI LPG 1996
Peugeot 106 1.5D 2000
- Reklama
Re: A je po smrti, accentík :(
Vyndat vzduchovej filtr, vysušit alternátor, starter, a všechnu elektriku, samosebou dostat vodu z výfuku, kouknout na olej, pak zkusit pootočit motorem rukama a pokud se točí tak změřit komprese. Pokud by bylo vše OK teprve potom zkusit start. Ale ani to nemusí být vyhráno, pokud to nasálo vodu tak je pravděpodobné že se motor v té rychlosti poroučel - voda není stlačitelná jako vzduch a tak to odnesou většinou ojnice atd.
Jinak pokud máš stejnej motor (typ a obsah) tak přehodit motor a jedeme dál ......
Jinak pokud máš stejnej motor (typ a obsah) tak přehodit motor a jedeme dál ......
.........
Re: A je po smrti, accentík :(
náhradní motor je totožný. Tak to vidím jako nejlepší východisko.
JE-
Hyundai Accent X3 1.4 1997
Opel Zafira 2.0DTL 2000 (v provozu 2002)
EX
Škoda Felicia Kombi 1.3 LXI LPG 1996
Peugeot 106 1.5D 2000
Hyundai Accent X3 1.4 1997
Opel Zafira 2.0DTL 2000 (v provozu 2002)
EX
Škoda Felicia Kombi 1.3 LXI LPG 1996
Peugeot 106 1.5D 2000
Re: A je po smrti, accentík :(
Motor uz je nove veden jako nahradni dil, navic tam davas ten samy, takze bez obav. Osobne si myslim, ze v tuhle chvili to pro tebe bude nejrozumnejsi volba.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: A je po smrti, accentík :(
Takhle jsem utopil liazku v Pelhřimově pod viaduktem ,srovnal jsem všech šest pístů do jedné lajny,ojnice byly jak hadi ,pod hlavami nezůstalo skoro žádné těsnění .Jediný co bylo pozitivní,že takle čistej motor na liazu jsem snad jěště neviděl Chybama se člověk učí no,komplet go .Šéf měl ze mně radost
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Re: A je po smrti, accentík :(
Tak a zítra začínáme odstrojovat a snad i vyndavat motor který tam budem dávat tak měl najeto nějákých 100 000km tak snad bude OK a hlavně byl uskladněný v suchém prostředí. mno uvidíme.
JE-
Hyundai Accent X3 1.4 1997
Opel Zafira 2.0DTL 2000 (v provozu 2002)
EX
Škoda Felicia Kombi 1.3 LXI LPG 1996
Peugeot 106 1.5D 2000
Hyundai Accent X3 1.4 1997
Opel Zafira 2.0DTL 2000 (v provozu 2002)
EX
Škoda Felicia Kombi 1.3 LXI LPG 1996
Peugeot 106 1.5D 2000
Re: A je po smrti, accentík :(
Je jedno kde jsi ho měl, vlhkost ve vzduchu je všude. Pokud jsi ho nenakonzervoval a neutěsnil tak mu to asi moc k dobru nepřineslo. Navíc bych po stání (nevím jak dlouho) doporučil vyměnit alespoň všechny gufera a hlavně zkontrolovat vodní pumpu a rozvody..... Klidně je možné že do 1/2 roka Tě bude čekat těsnění pod hlavou ......
.........
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je po smrti, accentík :(
Radšej by som sa poobzeral po omladení vozového parku, ako dávať 100 000 km motor do zatečeného 15-ročného vraku.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: A je po smrti, accentík :(
Blesku, nestraš ho:-) Hele já měl třeba motor ve vraku Accenta dva roky na zahradě, pak se dělala přestavba, motor se přehodil a běžel jako hodinky
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Re: A je po smrti, accentík :(
Nestraším, ale připravuju ho na realitu. nejní stará audina, která stála bez svíček dva roky skoro pod okapem a pak stačilo roztáhnout a jela... První tisíc žrala olej jak buldozer, ale postupně si to sedlo a kamarád s ní jezdí na ryby ještě dnes
.........
Re: A je po smrti, accentík :(
nojo ono by se zvesela omlazovalo ale tet si to fakt nemůžem dovolit, platíme hypošku na barák a výměna motoru je pro mě nejjednodušší a hlavně nejlevnější řešení a hlavně auto není sežrané a vše krom motoru tet je ve velmi dobrém stavu, auto je totiž garážované a právě když slouží a snad ještě bude necítím potřebu vyměňovat auto které se nerozpadá
100 000km na 15 let starý auto není zas tak špatné
budu dávat info jak to probíhá
100 000km na 15 let starý auto není zas tak špatné
budu dávat info jak to probíhá
JE-
Hyundai Accent X3 1.4 1997
Opel Zafira 2.0DTL 2000 (v provozu 2002)
EX
Škoda Felicia Kombi 1.3 LXI LPG 1996
Peugeot 106 1.5D 2000
Hyundai Accent X3 1.4 1997
Opel Zafira 2.0DTL 2000 (v provozu 2002)
EX
Škoda Felicia Kombi 1.3 LXI LPG 1996
Peugeot 106 1.5D 2000
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je po smrti, accentík :(
Držím palce, nech to dobre dopadne. Peňazí nie je nikdy dosť. Hypošku dnes platí asi každý kto chce dôstojne bývať a nekradne, vrátane mňa.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- valach
- **
- Příspěvky: 297
- Registrován: 14 pro 2009, 16:42
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je po smrti, accentík :(
To máte pravdu, tak ať jezdí
Sonáta 2.0 16v r.v.96 102kW
Fiat punto sporting 1.2 16v r.v.2000 6rychlostní 59kW
Škoda Fabia 1.4 Mpi r.v.2000 50kw
Fiat punto sporting 1.2 16v r.v.2000 6rychlostní 59kW
Škoda Fabia 1.4 Mpi r.v.2000 50kw
Re: A je po smrti, accentík :(
taky bych ti doporucil jeste nez stim motorem ktery lezel ladem pootocis tak nalej nad pisty do kazdeho valce petrolej a nechej to min24hodin pusobit,pokud budou prirezle pistni krouzky k valci tak toto je pomuze odtrhnout,taky jestli uz je valci stena valce pokryta rzi tak ta rez se narusi,taky povoli nezadouci karbon pokud tam nejaky je,pak sice to bude zrat trochu vice olej nez si krouzky sednou.ale ty budou volne,ne treba zapecene,po namontovani by tam bylo nalit proplachovy olej,nechat motor bezet, a pote vymenit filtr a olej,pokud nesezenes proplachovy olej tak tam dej novy olej(filtr nechej stary) a po cca 200-300km ho pak vymen za novy olej i s filtrem
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: A je po smrti, accentík :(
Tak motor který budem dávat se krásně točí. tad je pár foto no a dnes se to možná podaří dát dohromady
- Přílohy
-
- demontáž.jpg (176.76 KiB) Zobrazeno 3410 x
-
- demontáž..jpg (163.98 KiB) Zobrazeno 3410 x
-
- a je venku).jpg (164.89 KiB) Zobrazeno 3410 x
JE-
Hyundai Accent X3 1.4 1997
Opel Zafira 2.0DTL 2000 (v provozu 2002)
EX
Škoda Felicia Kombi 1.3 LXI LPG 1996
Peugeot 106 1.5D 2000
Hyundai Accent X3 1.4 1997
Opel Zafira 2.0DTL 2000 (v provozu 2002)
EX
Škoda Felicia Kombi 1.3 LXI LPG 1996
Peugeot 106 1.5D 2000