crdi nestartuje
Moderátor: Moderátoři
Re: crdi nestartuje
Zdravim vas.. Moji mili, michal2828 Mal pravdu.. Cerpadloslo von, a po rozobrati na hriadelke bola od Gufera vysuchana drazka, a tie piliny z nej pokazili piestiky , aj hlavy cerpadla, aj senzor davkovac tlaku paliva co je na cerpadle zhora, a piliny pokracovali az do rampy, kde na lavo je snimac tlaku paliva v systeme a aj ked on ma malicke drobne sitko, na ktorom bolo strasne vela pilin aj ten pokazili lebo pri diagnostike a jazde skakal tlak v systeme ... ..
Uz je auticko opravene, a po spocitani vsetkych eur, ma to stalo --
Z B Y T O C N E
vymena zhavicov, vymena palivoveha filtra , mezditym zoparkrat diagnostika vozidla v HYU servise a nic nezistene.. 360 eur.. ZBYTOCNE vyrepasovane vstrekovace 800 eur, nakolko podla protokolu prveho testu boli na hornej hranici priepustnosti nafty, cize stracania tlaku v systeme .. A pan co ich robil , s ktorym sme sa dohodli, ze ak pride protokol o prekodovani vstrekovacov z Bratislavy, tak vystavi fakturu, ktoru ked som ho v pondelok pytal, tak protokoly dal a vyjadrenie z jeho strany bolo, ze ak chcem aj fakturu za vstrekovace,mam mu zaplatit k tym 800E este aj DPH 160EUR. taky je klamar,,. Odporucam vychodne slovensko tohto pana obchadzajte.. . no co uz..
No a faktura za opravene cerpadlo co bol hlavny dovod mojho problemu, bola 514 Eur.. SPOLu to stalo 1674 E
Prajem vam vsetkym vela km bez poruchy,,...
Uz je auticko opravene, a po spocitani vsetkych eur, ma to stalo --
Z B Y T O C N E
vymena zhavicov, vymena palivoveha filtra , mezditym zoparkrat diagnostika vozidla v HYU servise a nic nezistene.. 360 eur.. ZBYTOCNE vyrepasovane vstrekovace 800 eur, nakolko podla protokolu prveho testu boli na hornej hranici priepustnosti nafty, cize stracania tlaku v systeme .. A pan co ich robil , s ktorym sme sa dohodli, ze ak pride protokol o prekodovani vstrekovacov z Bratislavy, tak vystavi fakturu, ktoru ked som ho v pondelok pytal, tak protokoly dal a vyjadrenie z jeho strany bolo, ze ak chcem aj fakturu za vstrekovace,mam mu zaplatit k tym 800E este aj DPH 160EUR. taky je klamar,,. Odporucam vychodne slovensko tohto pana obchadzajte.. . no co uz..
No a faktura za opravene cerpadlo co bol hlavny dovod mojho problemu, bola 514 Eur.. SPOLu to stalo 1674 E
Prajem vam vsetkym vela km bez poruchy,,...
- Reklama
Re: crdi nestartuje
Martiinek typujem imobilizer ja som to mal to iste.
existuje nudzove štartovanie na dočasne vyradenie imobilizera
je to na zaklade kodu ktory je priloženy k autu.
vygoglovat.
imobilizer je sučastou riadiacej jednotky a je problem ho deaktivovat.
existuje nudzove štartovanie na dočasne vyradenie imobilizera
je to na zaklade kodu ktory je priloženy k autu.
vygoglovat.
imobilizer je sučastou riadiacej jednotky a je problem ho deaktivovat.
Hyundai Matrix 1,5CRDi 60kw 3valec -JohnDeer
Re: crdi nestartuje
a moj problem že vraj senzor tlaku na comonn rampe 250 ečiek.
Hyundai Matrix 1,5CRDi 60kw 3valec -JohnDeer
Re: crdi nestartuje
Ahojte ,
Potreboval bych poradit :
Tak ze ztratil jsem original klic kterej ma v sobe ten cip k Imobilizeru a mam jen ten obycejny ktery se dostanu do auto a kdyz chci startovat tak auto toci ale nechce nastartovat.Nevite nahodu jak se da odpojit imobilizer nebo jestli me nekdo udela ten klic ale bez toho originalu?
BTW : nema ani kod k tomu..
Hyundai Lantra 2.0 r.v 1996.
diky..
Mozna ze pisu i ve spatnem tematu tak kdyz tak sry ..
Vojta
Potreboval bych poradit :
Tak ze ztratil jsem original klic kterej ma v sobe ten cip k Imobilizeru a mam jen ten obycejny ktery se dostanu do auto a kdyz chci startovat tak auto toci ale nechce nastartovat.Nevite nahodu jak se da odpojit imobilizer nebo jestli me nekdo udela ten klic ale bez toho originalu?
BTW : nema ani kod k tomu..
Hyundai Lantra 2.0 r.v 1996.
diky..
Mozna ze pisu i ve spatnem tematu tak kdyz tak sry ..
Vojta
Re: crdi nestartuje
ahoj misiak problém mám zase stím starováním při nastartovaném autě jsou všechny hodnoty na diagnostice v pořádku tlak v railu atd, ale při startování se pomalu zvedá tlak v railu až dosáhne 1500 tak to chytne myslíš že je to taky to vysokotlaké čerpadlo?? na vstřikách je 0,91 (čas) jinej mechanik tvrdí že to budou vstřiky že asi určitě přepouští moc nafty do přepadu tak nevím
Mometálně Matrix 1,5crdi tříhrnek
bylo Lantra wagon 2.0gls -J2- 102kw-LPG r.98
Dříve lantra 1,5-J1- 63kw. r.95 lpg
a před škoda Favorit135LS r.92 lpg
a před škoda 120GLS r.81
bylo Lantra wagon 2.0gls -J2- 102kw-LPG r.98
Dříve lantra 1,5-J1- 63kw. r.95 lpg
a před škoda Favorit135LS r.92 lpg
a před škoda 120GLS r.81
Re: crdi nestartuje
Zdravim vas vsetkych,.. Hlod aj mne hovorili., ze jednoznacne vstrekovace su zle a opak bol pravdou.. ak si chces byt isty vstrekovacmi, test na stolici u nas stoji 120 eur. ale to musi byt test nie len na prepad, ale kompletny na digitalnej stolici... a ak budes mat ich v norme, tj ak tabulka ti ukaze, ze napriklad do prepadu maju prepustat 42 mm kubickych nafty a je tam odchylka + - 20mm, a tvoje budu prepustat 49 mm, tak este stale je to o.k... ale moze to byt aj cerpadlo.. no a to jednoducho zistis,.. Ak mas 1.5 crdi 81 kw, mas aj na cerpadle snimac, a aj na rampe .. na rampe mas dva, dolezity je ten nalavo.. Popros niekoho, dajte ho vonku, no cele sacie musi stranou, a kopec odpajania dalsich veci okolo, no je to najlacnejsi sposob a na konci ma jemnucke drobne sitko ak na nom najdes piliny, jednoznacne cerpadlo je vadne.. Moj nazor.
Michal ..
Citam , ze ty mas 3 valec, no a to mas jednoduchsie.. zhora na cerpadle mas ten snimac, a na nom by malo byt aj to drobne sitko.., Tak to nejako mal znamy, ked sme porovnavali auta.. ...
Michal ..
Citam , ze ty mas 3 valec, no a to mas jednoduchsie.. zhora na cerpadle mas ten snimac, a na nom by malo byt aj to drobne sitko.., Tak to nejako mal znamy, ked sme porovnavali auta.. ...
Re: crdi nestartuje
Ja jsem mel stejni problem na muj SANTAFE 20 crdi. Bilo to spatny sensor klikoveho hridele.
Santa Fe 2.0L CRDi r.v.2002 84000km
Re: crdi nestartuje
Zdravím,
mám hyundai accent 1,5 CRDi 60kw. Asi pol roka do zadu, som mal problém pri pridaní plynu mi vyplo motor, a nešlo naštartovať až po čase. Potom už vôbec neštartovalo. Mal som ho v servise diagnostikovali mi nizký tlak. Mal som repasované vysokotlakové čerpadlo, dve z troch trystiek(trojvalec). Po čase mi auto ťažšie štartovalo. Stále to bolo horšie a horšie. Nakoniec nenaštartovalo. V servise mi vymenili všetky 3 šhaviče. Ale auto stále neštartovalo tak ako malo. V servise mi prečistili nádrž, ale nepomohlo. Diagnostika nič neukázala. Auto stále horšie a horšie štartovalo. Prvé dni na 2 krát, potom na 4,6. Ale ak motor bol zohriatý tak na začiatku chytilo na prvý, druhý krát. Teraz už ťažko chytalo aj pri zohriatom motore. Povedali mi v stále v tom isto servise, že bude chybná tá 3 tryska(čo sa mi ale moc nezdalo), zistili to pomocou prepadových hadičiek. Včera som kade tade behal a nebol veľký problém so štartovaním. Som bol u kamoša asi 6 hodín, po chvíľke krútenia nabehol, a dneska už nenaštartovalo. A to dneska som chcel ísť dať auto do servisu.
Kontrolka imobilizéru svieti keď dám žhavenie, rozvietí sa s ostanými kontrolkami.
mám hyundai accent 1,5 CRDi 60kw. Asi pol roka do zadu, som mal problém pri pridaní plynu mi vyplo motor, a nešlo naštartovať až po čase. Potom už vôbec neštartovalo. Mal som ho v servise diagnostikovali mi nizký tlak. Mal som repasované vysokotlakové čerpadlo, dve z troch trystiek(trojvalec). Po čase mi auto ťažšie štartovalo. Stále to bolo horšie a horšie. Nakoniec nenaštartovalo. V servise mi vymenili všetky 3 šhaviče. Ale auto stále neštartovalo tak ako malo. V servise mi prečistili nádrž, ale nepomohlo. Diagnostika nič neukázala. Auto stále horšie a horšie štartovalo. Prvé dni na 2 krát, potom na 4,6. Ale ak motor bol zohriatý tak na začiatku chytilo na prvý, druhý krát. Teraz už ťažko chytalo aj pri zohriatom motore. Povedali mi v stále v tom isto servise, že bude chybná tá 3 tryska(čo sa mi ale moc nezdalo), zistili to pomocou prepadových hadičiek. Včera som kade tade behal a nebol veľký problém so štartovaním. Som bol u kamoša asi 6 hodín, po chvíľke krútenia nabehol, a dneska už nenaštartovalo. A to dneska som chcel ísť dať auto do servisu.
Kontrolka imobilizéru svieti keď dám žhavenie, rozvietí sa s ostanými kontrolkami.
Re: crdi nestartuje
Předpokládám, že v servisu by na to přišli......ale ten začátek závad se chcípáním motoru za jízdy a možnost nastartování až po čase.......u mě to bylo čidlo volnoběžných otáček. Jinak vysokotlaké čerpadlo mám taky po repasi......asi ve 140ti tisících km. Poslední zimy mi to špatně startovalo, částečně pomohla výměna žhavičů a taky repase startéru (promazání a uhlíky)
Matrix CRDi
Re: crdi nestartuje
Tak sú dni keď naštartuje síce na 3-5 a niekedy proste vôbec, tak ako dneska. Poradili mi naliať aditívum do nafty, spravil som pár kilometrov na prečistenie a večer a na druhý štartoval hneď na prvý krát, síce asi po 3 sekundách, ale chytilo. Na druhý deň už ťažšie. Tak nakoniec to predsa bude len tá tryska, nie ?
Re: crdi nestartuje
Ahoj tak už startuju normálně přece jenom to byl 1vstřik vracel strašně moc do přepadu byl jsem stím v bosch diesel servis v Chotěboři čekal jsem tam čtyři hodiny a pak jel spokojeně domů cena je i diagnostikou vyndáním a repas a zpět- 4200kč
Mometálně Matrix 1,5crdi tříhrnek
bylo Lantra wagon 2.0gls -J2- 102kw-LPG r.98
Dříve lantra 1,5-J1- 63kw. r.95 lpg
a před škoda Favorit135LS r.92 lpg
a před škoda 120GLS r.81
bylo Lantra wagon 2.0gls -J2- 102kw-LPG r.98
Dříve lantra 1,5-J1- 63kw. r.95 lpg
a před škoda Favorit135LS r.92 lpg
a před škoda 120GLS r.81
Re: crdi nestartuje
ahoj naftaci kak mě zase po pul roce přestal startovat matrix tak jsem si myslel že je v haji další vstřik nebo tak něco, a on byl nakonec špatnej regulator tlaku paliva v railu nejhorši je že se neda ta zavada jednoduše diagnostikovat - on funguje ale je vychozenej po výměně startuje na brnk
díky-disel bosch servis Chotěboř. třeba to někomu pomůže
díky-disel bosch servis Chotěboř. třeba to někomu pomůže
Mometálně Matrix 1,5crdi tříhrnek
bylo Lantra wagon 2.0gls -J2- 102kw-LPG r.98
Dříve lantra 1,5-J1- 63kw. r.95 lpg
a před škoda Favorit135LS r.92 lpg
a před škoda 120GLS r.81
bylo Lantra wagon 2.0gls -J2- 102kw-LPG r.98
Dříve lantra 1,5-J1- 63kw. r.95 lpg
a před škoda Favorit135LS r.92 lpg
a před škoda 120GLS r.81
Re: crdi nestartuje
Zdravím všechny lidičky , kteří mají problém s nastartováním zahřáteho diesela ačkoli chladný a třeba i v zimě startuje bez problému.
Tato závada se mi stala asi před 4-mi lety a také jsem nemohl na nic přijít. Po nastudování mnoha stran literatury jsme došli k tomu že
to je vstřikovací vysokotlaké čerpadlo bosch. U vstříkování comonn-rail řídící jednotka nedovolí vstřikovacím tryskám stříknot naftu do
spalovacího prostoru JESTLIŽE NEBYL V TZV. SPOLEČNÉ LIŠTĚ (COMMON-RAIL) DOCÍLEN TLAK MIN. 1500 BAR.
Pokud je nafta studená a hustá tento tlak vychozene čerpadlo docílí ale po zahřáti můžete klidně vyždímat baterku.Všechno je to naprogramováno z důvodu ekologie, protože klasické tdi koncernu VW vstřikuje i při daleko nižších hodnotách tlaku nafty (TYPICKÉ ZAČOUDĚNÍ)
Začal jsem tedy řešit čerpadlo....... BOSCH servis Frýdek-Mistek - nabítka 18000 Kč repas, anebo 22000 Kč nové.
TUŠ ČI JA SEM ROTCHILD? Ja sem obyčejny dělnik a robim ve Vikovicach kaj na to vzat? Kolega z roboty kery bydli až v Opavě, mi poradil nějakého Pána který se menuje Pivčík z Ostravy Michalkovic.
Jedu z roboty dom a potkam znameho a un na mě že esli mam problem z čerpadlem že nějaky machr na vstřiky a na čepadla ma v Michalkovicach
provozovnu a menuje se Pivčik. Tuž řikam si dva ludě a stejny nazor tož to je dobe ni?
Přijedu dom a mama idě, že byla u svojich znamych na kafe , u tych co maju du autodopravu a ti ji poradili že všechny čerpadla aj vstřiky vozi do Michalkovic do nějakeho Pivčika.
A DOST, SEM PRAVIL JEDU TAM. Tři ludě a stejny nazor napřyc celu severni moravu.
A jak to dopadlo vyměna pístku a vložek ve vstřikovacím čerpadle (mimochodem jsou mosazne) cena kolem 7 papiru už přesně nevim, skontroloval aj vstřiky. Od té doby auto jak hodinky . Ptal jsem se ho jestli to mohlo být špatnou naftou, pokrčil rameny, usmál se a řekl
,, VŠAK VÍTE JAK JE TO STOU NAFTOU PŘI NAMÁTKOVÝCH KONTROLÁCH, HLAVNĚ NESMÍTE NA NEKVALITNÍ NAFTU UPOZORNIT´´
Od té doby jezdim bez problému a hlavně když seženu naftu někde pod rukou radši si ji přes plátno přefiltruji.
PŘEJI VŠEM HODNĚ ŠTˇASTNÝCH KILOMETRŮ BEZ NEHOD................nashledanou Petr K.
Tato závada se mi stala asi před 4-mi lety a také jsem nemohl na nic přijít. Po nastudování mnoha stran literatury jsme došli k tomu že
to je vstřikovací vysokotlaké čerpadlo bosch. U vstříkování comonn-rail řídící jednotka nedovolí vstřikovacím tryskám stříknot naftu do
spalovacího prostoru JESTLIŽE NEBYL V TZV. SPOLEČNÉ LIŠTĚ (COMMON-RAIL) DOCÍLEN TLAK MIN. 1500 BAR.
Pokud je nafta studená a hustá tento tlak vychozene čerpadlo docílí ale po zahřáti můžete klidně vyždímat baterku.Všechno je to naprogramováno z důvodu ekologie, protože klasické tdi koncernu VW vstřikuje i při daleko nižších hodnotách tlaku nafty (TYPICKÉ ZAČOUDĚNÍ)
Začal jsem tedy řešit čerpadlo....... BOSCH servis Frýdek-Mistek - nabítka 18000 Kč repas, anebo 22000 Kč nové.
TUŠ ČI JA SEM ROTCHILD? Ja sem obyčejny dělnik a robim ve Vikovicach kaj na to vzat? Kolega z roboty kery bydli až v Opavě, mi poradil nějakého Pána který se menuje Pivčík z Ostravy Michalkovic.
Jedu z roboty dom a potkam znameho a un na mě že esli mam problem z čerpadlem že nějaky machr na vstřiky a na čepadla ma v Michalkovicach
provozovnu a menuje se Pivčik. Tuž řikam si dva ludě a stejny nazor tož to je dobe ni?
Přijedu dom a mama idě, že byla u svojich znamych na kafe , u tych co maju du autodopravu a ti ji poradili že všechny čerpadla aj vstřiky vozi do Michalkovic do nějakeho Pivčika.
A DOST, SEM PRAVIL JEDU TAM. Tři ludě a stejny nazor napřyc celu severni moravu.
A jak to dopadlo vyměna pístku a vložek ve vstřikovacím čerpadle (mimochodem jsou mosazne) cena kolem 7 papiru už přesně nevim, skontroloval aj vstřiky. Od té doby auto jak hodinky . Ptal jsem se ho jestli to mohlo být špatnou naftou, pokrčil rameny, usmál se a řekl
,, VŠAK VÍTE JAK JE TO STOU NAFTOU PŘI NAMÁTKOVÝCH KONTROLÁCH, HLAVNĚ NESMÍTE NA NEKVALITNÍ NAFTU UPOZORNIT´´
Od té doby jezdim bez problému a hlavně když seženu naftu někde pod rukou radši si ji přes plátno přefiltruji.
PŘEJI VŠEM HODNĚ ŠTˇASTNÝCH KILOMETRŮ BEZ NEHOD................nashledanou Petr K.
Re: crdi nestartuje
Pobavils chachare...ukládám do paměti-pro případ potřeby-snad to nebudu dlooouho potřebovat.Ale člověk nikdy neví...díky
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: crdi nestartuje
Ahoj chlapi,mám acent 1,5 diesl crdi. Mám problém ze startováním.Vyměnil jsem všechny filtry i žhavičky a stále mi auto někdy nenastartuje.Desetkrát po sobě chytne bez problémů,ale pak chytne třeba na po třetí nebo na po páté a někdy vůbec.Na diagnostice nic nezjistili,že je to prý naftou,ale i jak dávám kvalitní naftu ze Shell,tak to dělá.Auto točí,ale ne a ne chytnout.Včem to může být,díky za radu odborníků.Peněz nemám moc nazbyt,abych pořád něco měnil.
Auto jsem koupil v dubnu a má najeto 85000 Km.
Všem děkuji za odpověď.
Auto jsem koupil v dubnu a má najeto 85000 Km.
Všem děkuji za odpověď.