laktova opierka
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: laktova opierka
Preco? Mne celkom vyhovuje. Na volant z nej dociahnem (ale viem si predstavit, ze clovek priemernej vysky to asi nedokaze) a pristupu k rucnej brzde nevadi..
Mohla by vsak byt z lepsieho materialu, po par hodinach soferovania sa mi v nej vytvara jamka po lakti
Mohla by vsak byt z lepsieho materialu, po par hodinach soferovania sa mi v nej vytvara jamka po lakti
- Reklama
Re: laktova opierka
a nemate nekdo tu podobnou jako jsem daval odkaz ta by se libila me
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: laktova opierka
Ono je to asi dělané pro asiaty a ti nemají v průměru kolem 180 cm. Já na volat nedosáhnu. Materiál vzhledem k funkci raději nehodnotím.suah píše:Preco? Mne celkom vyhovuje. Na volant z nej dociahnem (ale viem si predstavit, ze clovek priemernej vysky to asi nedokaze) a pristupu k rucnej brzde nevadi..
Mohla by vsak byt z lepsieho materialu, po par hodinach soferovania sa mi v nej vytvara jamka po lakti
Re: laktova opierka
Jirko, praveze opacne. Clovek musi byt vysoky a mat dlhe ruky, inak nedociahne
bartiik, ta nasa opierka vyzera takto:
http://www.hyundai.sk/data/files/pdf/ka ... og-i20.pdf
(strana 4 katalogu)
Cize menej mohutna, bez vnutornej schranky a z takeho latkoveho materialu. Kazdopadne aj ta tvoja vyzera byt dost daleko od volantu, co je vyssie pomenovany problem..
bartiik, ta nasa opierka vyzera takto:
http://www.hyundai.sk/data/files/pdf/ka ... og-i20.pdf
(strana 4 katalogu)
Cize menej mohutna, bez vnutornej schranky a z takeho latkoveho materialu. Kazdopadne aj ta tvoja vyzera byt dost daleko od volantu, co je vyssie pomenovany problem..
Re: laktova opierka
No já ještě koukal na tuhle... ta se dá posunout směrem dopředu...
http://www.nosice.com/loketni-operky/hy ... 84602.html
No mě se líbí i kdybych se měl jen opřít, ale ta cena mě trochu odrazuje... Ale zase by se tam pěkně hodila než nějaká za pár stovek...
http://www.nosice.com/loketni-operky/hy ... 84602.html
No mě se líbí i kdybych se měl jen opřít, ale ta cena mě trochu odrazuje... Ale zase by se tam pěkně hodila než nějaká za pár stovek...
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: laktova opierka
suah: Jo, s tím máš asi pravdu. Nedošlo mi to.
Dnes mi to nedalo a znovu jsem zkusil tu opěrku po hodně dlouhé době sklopit.
- i když jsem šachoval s nastavením volantu a přesto dosáhnu při ruce položené na opěrce max konečky prstů na spodek věnce volantu
- měl jsem krátký rukáv a ani ne po 5 minutách zkoušení jsem začínal cítit bolest v lokti způsobenou třením od hrubé látky, kterou to je potažené
Asi jsem atypické postavy a mám příliš krátké ruce a dlouhé nohy. Pro úplnost. Sedačku mám asi v polovině možné výšky a volant zaražený k palubní desce a nahoru. Nejezdím s našponovanými ani skrčenými rukami, ale tak, jak mě kdysi před mnoha a mnoha lety učili ještě v socialistické autoškole - zápěstí má být při volně natažených rukách na vrchu věnce volantu.
Dnes mi to nedalo a znovu jsem zkusil tu opěrku po hodně dlouhé době sklopit.
- i když jsem šachoval s nastavením volantu a přesto dosáhnu při ruce položené na opěrce max konečky prstů na spodek věnce volantu
- měl jsem krátký rukáv a ani ne po 5 minutách zkoušení jsem začínal cítit bolest v lokti způsobenou třením od hrubé látky, kterou to je potažené
Asi jsem atypické postavy a mám příliš krátké ruce a dlouhé nohy. Pro úplnost. Sedačku mám asi v polovině možné výšky a volant zaražený k palubní desce a nahoru. Nejezdím s našponovanými ani skrčenými rukami, ale tak, jak mě kdysi před mnoha a mnoha lety učili ještě v socialistické autoškole - zápěstí má být při volně natažených rukách na vrchu věnce volantu.
Re: laktova opierka
bartiik18: Vypadá to na první pohled hezky, ale pokud to je možné zkus si to nejdříve nechat předvést v provozované i20.
Mám tu zkušenost, že opěrka je dobrá u širších aut, kde je více místa mezi sedadly a i ta úzká hyundiácká překáží silně ruční brzdě a částečně vadí i při řazení.
Mám tu zkušenost, že opěrka je dobrá u širších aut, kde je více místa mezi sedadly a i ta úzká hyundiácká překáží silně ruční brzdě a částečně vadí i při řazení.
- TheFirstman
- **
- Příspěvky: 147
- Registrován: 29 črc 2009, 16:37
Re: laktova opierka
Dnes jsem si namontoval vyse zminovanou loketni operku Armster. Cena je sice pomerne vysoka, ale pokud premyslite o koupi operky mohu tuto jen doporucit.
Hyundai i30 WG 1.5 DPi Smart Nav, engine red (2022)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)
Re: laktova opierka
Ahoj super a hodíš prosím tě nějakou fotku? Díky
ještě mě zajímá nevadí ti při řazení? Jak je uchycená? Jsou vidět šrouby?
ještě mě zajímá nevadí ti při řazení? Jak je uchycená? Jsou vidět šrouby?
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
- TheFirstman
- **
- Příspěvky: 147
- Registrován: 29 črc 2009, 16:37
Re: laktova opierka
Ahoj, odpoledne to nafotim a hodim to sem. Jinak co se tyka uchyceni a instalace je to uplne stejne jako na prilozene montazni ilustraci. Videt jsou jen cerne hlavy ctyri samoreznych sroubu. Operka je velmi pohodlna, pri razeni vubec neprekazi, naopak mam pri razeni pohodlne oprenou ruku. Merim 183cm a dosahnu pravou rukou i na volant a to se da vysunout jeste viko operky asi o 5cm, ale to vubec nepotrebuju, stejne tak se da operka jeste zvednout do vysky, ale i to mam na min nastaveni.
- Přílohy
-
- instalace.jpg (98.89 KiB) Zobrazeno 2008 x
Hyundai i30 WG 1.5 DPi Smart Nav, engine red (2022)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)
Re: laktova opierka
Kam teď dáš flašku s pitím?
- TheFirstman
- **
- Příspěvky: 147
- Registrován: 29 črc 2009, 16:37
Re: laktova opierka
Bez flasky s pitim to budu muset prezit Stejne spise vozim 0,25l a na tu lahem tam stale prihradku mam.
Vkladam sem slibene foto, schvalne jsem to vyfotil se zatazenou rucni brzdou.
Vkladam sem slibene foto, schvalne jsem to vyfotil se zatazenou rucni brzdou.
- Přílohy
-
- 3.jpg (106.48 KiB) Zobrazeno 1983 x
-
- 2.jpg (101.94 KiB) Zobrazeno 1983 x
-
- 1.jpg (107.4 KiB) Zobrazeno 1983 x
Hyundai i30 WG 1.5 DPi Smart Nav, engine red (2022)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)
Re: laktova opierka
Moc pěkný no flaška se hold bude muset zmenšit a nebo se dá do chlazený přihrádky, kde stejně nic velkýho nevozím...díky za foto, až budu mít trochu našetříno tak do ní půjdu taky mě už se líbila, když jsem jí hledal
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black