Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Spotřeba i30
caruser: velká nevýhodou CNG - musíš pořád jezdit. Jinak přetlakovým ventilem pomalu uniká. Prostě se používá při mnohem vyšším tlaku. A jak známo zemní plyn = metan = 20x účinnější skleníkový plyn než CO2, takže by ho měli bojovníci proti oteplování co nevidět zakázat LPG tento problém nemá.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
- Reklama
Re: Spotřeba i30
gmpm: ja jsem to nejak nestacil pochytit, tys nekde splasil nejetou i30 CRDi za tyhle penize? To bych sel zpatky do nafty snad taky
ad tech 20 litru - jedte se podivat na Tank Ono do Chlumce nad Usti, tam pripada jedno cesky auto na 4 nemecky a jeste si nemci tankuji do vseho, co ma uzaver takze v Nemecku to celnici asi moc nehroti...pan bydlici kousek odeme a jeho rodina jezdi na kerosin + nafta v pomeru (k)2:1(n) v pomerne novych autech (HDI, CDI, TDI PD) a evidentne to funguje.
ad tech 20 litru - jedte se podivat na Tank Ono do Chlumce nad Usti, tam pripada jedno cesky auto na 4 nemecky a jeste si nemci tankuji do vseho, co ma uzaver takze v Nemecku to celnici asi moc nehroti...pan bydlici kousek odeme a jeho rodina jezdi na kerosin + nafta v pomeru (k)2:1(n) v pomerne novych autech (HDI, CDI, TDI PD) a evidentne to funguje.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Spotřeba i30
Taky jsem si všiml, jak upozornil Hard. Původní model i30-ky s motorem CRDi, se přestal vyrábět a nabízet někdy na přelomu roku 2010/2011. Pak už byli v nabídce jen benzinové verze. Pokud to je ještě nejetá "funglovka", tak to bude asi pěknej ležák. By mě zajímalo, kde jim může ležet nově vyrobené auto 12 - 18 měsíců, aniž by ho prodali. To je nabídka od ofiko dealera ?gmpm píše: Nasel jsem jeste neprodanou starou i30 s 1.6 v dieslu 66Kw, proto se chci zeptat, jestli nekdo nejezdi stejne trasy a jak je na tom se spotrebou. Diky
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: Spotřeba i30
lada: a jak dlouho myslis, ze lezelo moje? Ja ti to povim - tri roky 2007-2010, pak jsem ho koupil jako novy s petiletkou u Hasi. S cenou 520 se nelze divit, ze o ni nebyl zajem.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Spotřeba i30
Hard: Tak já žiju asi v milné představě, že každé auto, které má dealer na salonu vystavené jako předváděcí, tak musí po 3 měsících prodat, jinak platí velké penále přímo dozorující matce - zastoupení CZ. Proto se mi několikaměsíční, nebo letité ležáky zdají nějaké podezřelé .
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: Spotřeba i30
Lada: auto ty tri roky vubec nebylo v CR, natoz na salonu a az budu kupovat dalsi, budu zase uprednostnovat "lezaka".
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Spotřeba i30
Je to predvadeci model, 2000 najeto. V republice je jich vic, ale takhle levnej jenom jeden. Kdyz bych koupil ojety auto s mnohem vic km, tak se tezko dostanu na tuhle cenu. Osobne jsem to nevidel, jenom co mi rekl po telefonu. Prej bezvadnej stav a jak jsem psal, alu kola navrh. Az to uvidim osobne, budu moudrejsi a budu kverulovat na snizeni ceny . Kdyz pujdu do nove 1.4 v benzinu v trikoloru s lpg jsem na 300K, to radsi toho naftaka, co nekde "stoji".
Hyundai i20 1,2 63kW LPG
Re: Spotřeba i30
Update spotřeby:
Chorvatsko, celkem 2350km, z toho 700km dálnice 120-130km/h, tam v dešti, zpět s klimou, naloženo po limit (vzadu to vrzalo jak na starým korábu ).
Spotřebováno 153L LPG a 36L směsi E85+BA95 50/50, celkem tedy 189L, tzn. 8,04L/100km.
Subjektivní pocit - na chorvatskej LPG (Čakovec-Sveti križ, Makarska) to jede lépe než na maďarskej (MOL Szombathely) nebo "českej" (Lukoil)
Chorvatsko, celkem 2350km, z toho 700km dálnice 120-130km/h, tam v dešti, zpět s klimou, naloženo po limit (vzadu to vrzalo jak na starým korábu ).
Spotřebováno 153L LPG a 36L směsi E85+BA95 50/50, celkem tedy 189L, tzn. 8,04L/100km.
Subjektivní pocit - na chorvatskej LPG (Čakovec-Sveti križ, Makarska) to jede lépe než na maďarskej (MOL Szombathely) nebo "českej" (Lukoil)
Naposledy upravil(a) pilotzz dne 05 srp 2012, 20:15, celkem upraveno 1 x.
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Re: Spotřeba i30
no v poslednej dobe som meral aj jednotlive useky a udaje su fakt zaujimave ... aspon pre mna ...
3500km, plne nalozeny kufor +4 osoby, 60/40 dialnice/okresky, 90% zapnuta klima
spotreba 7,9
220km, 50/50 dialnice/okresky,
spotreba tam 7,4 (prevysenie +700m)
spotreba spať 6,2 (prevysenie -700m)
140km okresky, rovina
spotreba 6,2
100km 30/70 dialnice/okresky,
spotreba tam 7,4 (klima, prevysenie +300m)
spotreba spať 6,0 (prevysenie -300m)
3500km, plne nalozeny kufor +4 osoby, 60/40 dialnice/okresky, 90% zapnuta klima
spotreba 7,9
220km, 50/50 dialnice/okresky,
spotreba tam 7,4 (prevysenie +700m)
spotreba spať 6,2 (prevysenie -700m)
140km okresky, rovina
spotreba 6,2
100km 30/70 dialnice/okresky,
spotreba tam 7,4 (klima, prevysenie +300m)
spotreba spať 6,0 (prevysenie -300m)
Hyundai i30cw classic, 1,4 CVVT, 80kW, 4/2011
Re: Spotřeba i30
Přidávám další spotřebu: najeto 659km, občas klima, z 1/3 dálnice (do 110km/h + pár kiláků 180km/h), 2 lidi, plnej kufr, jinak trasa Praha - Písek - Lipno a zpět + do Českýho Krumlova a asi 150km po okrskách ... noo a spotřeba 5,7
i30 cw 1,6 cvvt Trikolor Style bílá, rv. 2012
Re: Spotřeba i30
Ještě jedna testovací spotřeba: dálnice Praha - Plzeň, průměr 140km/h, 8,5l
i30 cw 1,6 cvvt Trikolor Style bílá, rv. 2012
Re: Spotřeba i30
Economy štýl na južnú moravu: spotreba 7,7l LPG za 14,90 = 3,17 l nafty za 36,20. Fajne, . Spotreba podla PP = 4,9l tzn.: rozdiel 57% (klíma 10%)
Cesta naspäť: po Olomouc podla PP 5,3 , z Olomouca 130km/h na tempomat po dialnici- doma spotreba 5,9 podla PP, tankovanie 9,3l rozdiel 57%. (klíma 70%)
Takže PP mi ukazuje spotrebu benzínu o 57% menšiu než je reálna na LPG. Kedy aspoň 50%, 57 sa zle prepočítava len tak z hlavy.
Posádka: 2 dospelí + 1 dieťa + malá batožina.
Cesta naspäť: po Olomouc podla PP 5,3 , z Olomouca 130km/h na tempomat po dialnici- doma spotreba 5,9 podla PP, tankovanie 9,3l rozdiel 57%. (klíma 70%)
Takže PP mi ukazuje spotrebu benzínu o 57% menšiu než je reálna na LPG. Kedy aspoň 50%, 57 sa zle prepočítava len tak z hlavy.
Posádka: 2 dospelí + 1 dieťa + malá batožina.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Spotřeba i30
PP neřešit, tankovat do plna po ujetí 500 km, pak je to velmi snadný přepočet. Obvykle beru 38 l, ale stává se, že ujedu i 600 km - to vím předem, že to tak bude (roviny, dlouhé jízdy atd.)
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: Spotřeba i30
To bola iba taká myšlienka... Zaujímalo by ma či by bola reálna benzínu ako ukazuje PP (4,5)... Teoreticky by to asi išlo, veď nedávno ten švajčiar na ASX prešiel na nádrž 1857km...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Spotřeba i30
Cesta na dovolenou po dálnici ze Zlína do Humpolce 130-140 ,200 km za 8l .potom na Šumavu do Volar po okreskách to slezlo na 7,2 ,nějaké jezdění po Šumavě ,na Kvildu ,do Bavorska a nazpátek tankodrom D 1 Humpolec -Vyškov .Pak kousek nové dálnice do Zlína. Celkem 1150 km ,z toho 400 km ( prý) dálnice za 7,1.Dva lidi a plný kufr.I když jsem si říkal ,že nazpátek pojedu po dálnici do 110 v pravém,opravdu to nejde ,raději 140 v levém.
Nádrž dojíždím vždycky až na rezervu ,pak natankuji plnou a sleduji jak mi roste dojezd.Každé tankování je to víc a víc 595,606,naposled 619. A to je to na co se chci zeptat.Dojezd 619,na plnou odjel jsem 500 a dojezd ukazoval ještě přes 200.Tankuju vždycky když mám dojezd okolo 60 a nikdy se mi tam nevejde víc jak 44-45 l.Takže by mělo být v nádrži 7-8 litrů,což by mělo stačit v pohodě na 100 km.Ale asi si nechává PP nějakou rezervu.Jak vám to ukazuje dojezd.Jednou jsem měl méně než 50 a naskočila mi tam dokonce - pomlčka.
Nádrž dojíždím vždycky až na rezervu ,pak natankuji plnou a sleduji jak mi roste dojezd.Každé tankování je to víc a víc 595,606,naposled 619. A to je to na co se chci zeptat.Dojezd 619,na plnou odjel jsem 500 a dojezd ukazoval ještě přes 200.Tankuju vždycky když mám dojezd okolo 60 a nikdy se mi tam nevejde víc jak 44-45 l.Takže by mělo být v nádrži 7-8 litrů,což by mělo stačit v pohodě na 100 km.Ale asi si nechává PP nějakou rezervu.Jak vám to ukazuje dojezd.Jednou jsem měl méně než 50 a naskočila mi tam dokonce - pomlčka.
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011