Zkušenosti s provozem
Moderátoři: frawd, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 80
- Registrován: 28 pro 2010, 10:23
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
Když natankuju, tak vyresetuju kilometry u Trip B, a taky průměrnou spotřebu pro Trip. Čepuju. Tankuju když si všimnu že mi poblikává poslední zelená.
Když pak čepuju plyn, tak načepovaný počet litrů vydělím ujetými kilometry, vše pak v palubním počítači zase vyresetuju.
PP mi ukázal 7l/100km a totéž jsem vypočetl. Ujel jsem 482 km a na benzínce jsem teď dočepoval 33,81litru. Když hadice začala hučet, tak to borec po nějake chvilce odpojil.
Popsal jsem to raději podrobně, když tak mě opravte jestli dělám chybu.
Když pak čepuju plyn, tak načepovaný počet litrů vydělím ujetými kilometry, vše pak v palubním počítači zase vyresetuju.
PP mi ukázal 7l/100km a totéž jsem vypočetl. Ujel jsem 482 km a na benzínce jsem teď dočepoval 33,81litru. Když hadice začala hučet, tak to borec po nějake chvilce odpojil.
Popsal jsem to raději podrobně, když tak mě opravte jestli dělám chybu.
ix20 White TriKolor 1,6i LPG, 6 rychlostí + 125 koní = spokojený řidič
- Reklama
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
.. no děláš to dobře, já to dělámk přesně tak.. ale já teda pod (9litrů real, 8litrů PP) LPG nejdu, ani ve městě ani na dálnici.. a to mám 1.4 ..
máš asi kouzelné auto.
máš asi kouzelné auto.
Hyundai ix20 1.4/66kW Classic (Crystal White), LPG BRC, disky 16" PROLINE B700, 6.5x16" (ET45) @ GoodYear 205/55 R16.
-
- *
- Příspěvky: 80
- Registrován: 28 pro 2010, 10:23
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
No prvních 1000km byla spotřeba kousek pod 8l. Teď se to ustálilo na 7l, ale budu to dál sledovat a zapisovat i kde jsem bral. Protože tuhle nízkou spotřebu jsem měl s plynem koupeným na pohraničí ČR/Německo. Což by mohl být taky důvod.koudý píše:.. no děláš to dobře, já to dělámk přesně tak.. ale já teda pod (9litrů real, 8litrů PP) LPG nejdu, ani ve městě ani na dálnici.. a to mám 1.4 ..
máš asi kouzelné auto.
ix20 White TriKolor 1,6i LPG, 6 rychlostí + 125 koní = spokojený řidič
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
Benzínu ti ubúda kolko? Ak máš privstrek benzínu, tak spotreba može byť 7. V servise mi povedali, že niekomu bralo na 3 nádrže LPG 1 nádrž benzínu. Potom možeš mať spotrebu aj pod 6, keď ti berie 33% benzínu. Ale nemusí to byť tvoj prípad. Privstrek sa nastavuje na 20% pri 80%-nom zaťažení motora- tak som to počul. Odmerané to nemám, ale benzín mi ubúda. Dotankujem a zistím.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
.. on hlavně důležitej je jízdní styl. Já jsem měl 8let auto s 200koňma, tak jsem zvyklej jezdit rychlej .. s tímto se to sice nedá a jen to žere, ale kdo jezdí klidně a pomalu tak má samozřejmě spotřebu nižší .. osobně spotřebu LPG neřeším, vzhledem k ceně LPG :*-))
Hyundai ix20 1.4/66kW Classic (Crystal White), LPG BRC, disky 16" PROLINE B700, 6.5x16" (ET45) @ GoodYear 205/55 R16.
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
Jasné, chápem to moc dobre.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
-
- *
- Příspěvky: 80
- Registrován: 28 pro 2010, 10:23
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
Za 800km (při 2500-3000km) mám jít na první prohlídku a asi seřízení LPG, která je zdarma. Mám nalítáno 2200km. Možná to bude i přístřikem benzínu. natankoval jsem plnou, když mělo auto najeto 20km. Teď mi to ukazuje asi půlku nádrže.
Teda čekám od servisu veškeré vysvětlení a dohodnutí na nastavení, protože prodejce se choval jako trouba a navíc nedokázal k tomu říct ani ň.
Prodejce byl teda celkově černá kaňka na celém nákupu auta . Nechápu jak někteří dokáží přežít.
Jinak jasně, je rozdíl natankovat za 1500 a 560kč .
Teda čekám od servisu veškeré vysvětlení a dohodnutí na nastavení, protože prodejce se choval jako trouba a navíc nedokázal k tomu říct ani ň.
Prodejce byl teda celkově černá kaňka na celém nákupu auta . Nechápu jak někteří dokáží přežít.
Jinak jasně, je rozdíl natankovat za 1500 a 560kč .
ix20 White TriKolor 1,6i LPG, 6 rychlostí + 125 koní = spokojený řidič
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
Sice nemám momentálně auto naplyn, ale mám dost zkušeností s plynem. Benzín vám ubívá protože když nastartuješ studený motor tak jedeš na benzín až do té doby než se zahřeje na nastavenou teplotu ( dřive se dalo nastavit, jak teď nevím ) a pak teprve přepne na plyn automaticky. Toho přepnutí si ani nevšimneš. Je to proto aby nezamrzl směšovač, protože plyn v nádrži má myslím -40C
Hyundai ix20 1.6 A/T
Crystal White
__________________
Crystal White
__________________
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
Keď zaratam benzín a plyn, tak mi vychádza tvoja spotreba 7,5. To nie je zle.nicolas.tesla píše:Za 800km (při 2500-3000km) mám jít na první prohlídku a asi seřízení LPG, která je zdarma. Mám nalítáno 2200km. Možná to bude i přístřikem benzínu. natankoval jsem plnou, když mělo auto najeto 20km. Teď mi to ukazuje asi půlku nádrže.
Teda čekám od servisu veškeré vysvětlení a dohodnutí na nastavení, protože prodejce se choval jako trouba a navíc nedokázal k tomu říct ani ň.
Prodejce byl teda celkově černá kaňka na celém nákupu auta . Nechápu jak někteří dokáží přežít.
Jinak jasně, je rozdíl natankovat za 1500 a 560kč .
maathyfu: V tomto počasí sa auto prepne na plyn po 100m.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
plyn v nádrži má teplotu okolí, to znamená je li teplo, plyn v nádrži je teplej (třeba + 30°C) a tím směšovačem bude nejspíš myšlen reduktor tam se zima vytváří, co si z fyziky pamatujimaathyfu píše:Sice nemám momentálně auto naplyn, ale mám dost zkušeností s plynem. Benzín vám ubívá protože když nastartuješ studený motor tak jedeš na benzín až do té doby než se zahřeje na nastavenou teplotu ( dřive se dalo nastavit, jak teď nevím ) a pak teprve přepne na plyn automaticky. Toho přepnutí si ani nevšimneš. Je to proto aby nezamrzl směšovač, protože plyn v nádrži má myslím -40C
imho, 2000 Km na plyn a z plný nádrže benzínu neubyla ani čárka, samozřejmě napíšu po dotankování toho co se leje do letlampy
Naposledy upravil(a) mmv dne 08 srp 2012, 00:29, celkem upraveno 1 x.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- petulko666
- *
- Příspěvky: 81
- Registrován: 27 úno 2011, 11:11
- Bydliště: SVK
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
akoze dnes mi menili cidlo na cuvacom senzore...a donesie to zena domov...mam farbu green a tam cierne cidlo...akoze ako keby bola diera v narazniku...zajtra ich dojebem ..
HYUNDAI IX20 -1.6 DOHC CVVT 16V - 91.5 KW /124 HP - STYLE
- petulko666
- *
- Příspěvky: 81
- Registrován: 27 úno 2011, 11:11
- Bydliště: SVK
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
aj aj som ich mal vo farbe auta...dnes som bol v servise...mi to cidlo prelakovali...ale je to poznat...co uz...lepsie by bolo keby boli cierne vsetky uz z vyroby
HYUNDAI IX20 -1.6 DOHC CVVT 16V - 91.5 KW /124 HP - STYLE
- petulko666
- *
- Příspěvky: 81
- Registrován: 27 úno 2011, 11:11
- Bydliště: SVK
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
inak dnes ma viezli na tej novej i 30,,s 1,4 motorom....jako ten motor je pekna lemra...este ze mam 1,6...do kopca mu dost dlho trval rozbeh a to mu akoze sa snazil rubat...
HYUNDAI IX20 -1.6 DOHC CVVT 16V - 91.5 KW /124 HP - STYLE