Závady u H1
Moderátor: Moderátoři
Re: Závady u H1
tak a mas to za sebou teraz zacnu mozno dalsie starosti.Co si kupil?
- Reklama
Re: Závady u H1
no asi lepsia volba,i ked kamos,co ho ma,mu nevie prist na meno,furt sa mu tam nieco drbka...vraj nejake rocniky boli dost problemove.Ale interier je rieseny o moc lepsie.Aj motory su v pohode.
Re: Závady u H1
no uvidime , ja moc na vyber za ty prachy co sem dostal od pojistovny nemel!! vybiral sem : citroen evasion (nebo lancia z , fiat ulyse) nebo vw sharan ( a jemu podobne ) jenze ja sem zjistil tak nikde nedam motorku celou ,musim ji vzdy odkapotovat a tak nakonec zustalo jen vito!! co sem zjistil za tu kratou dobu za rozdily tak vito lepe tahne ( bodejt 59kw x 74 kw) a po dalnici 150 nebyl problem ! co se tyka vybavy tak chybi mi operky na ruce u ridice, dale proti H1 mi chybi posouvaci prostredni sedadla a stelovaci , jsou totiz jen na tvrdo i co se tyka opreni a to dost vadi dceri!! proste co se tyka pohodli posadky je H1 daleko vepredu ,ale samo pokud bych koupil viano tak toto všecko mám ,ale za jiné prachy!!
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
Tak hodně štěstí.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
Dal jsem konečně do opravy H1 s těmi brzdami a ještě pár drobnostmi (špatně chodí panty na pravých zadních křídlových dveřích, skoro to nejde zavřít, překontrolování jestli altík nepřebíjí kvůli stále praskajícím žárovkám H7). Dal jsem to do VW Škoda servisu ve Voticích, tam jsou ještě schopni i opravovat a nejen vyměňovat. (Mají třeba vlastní zámečnickou dílnu se stroji.) Co se týká brzd, tvrdého pedálu a rychlého zablokování zadních kol, tak závada není prý ani v posilovači, ani ve vývěvě. Tvrdší chod je prý konstrukčně záměrný, aby auto bez ABS vyvolávalo potřebu řidiče brzdit silněji a současně kratšeji kvůli přerušovanému brzdění na kluzkém povrchu. Zadní brzdy - budou buď vyměněny bubny nebo stočeny, až to zitra rozeberou a proměří ovalitu se rozhodnou. Jinak zadní brzdy zkontrolují celé a poladí, případě vymění, co bude třeba. Jinak ale zatuhlost brzd a hlavně křivé bubny přikládají hlavně tomu, že prý auto málo jezdí. Jde prý o závady z nejezdění a nové bubny, pokud auto nebude jezdit "odejdou" znovu. K těm žárovkám jsem nechal udělat předřazené odpory před žárovku, prý to pomůže. Jeden prý stojí cca 35 Kč, takže na té úpravě asi nezchudnu.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Závady u H1
ty kokso,to su co za diagnozy????? ze auto malo jazdi,tak su krive bubny??? a prepetie v sieti riesit predradnymi odpormi???? atd...... utekaj z toho servisu
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
Ale pozor, oni opravují kvalitně, jezdil jsem tam s oktávkou blahé paměti, děali mi tam velkou opravu po bouračce skoro za čtvrt milionu a naprosto perfektně. Ty bubny to potřebuje udělat tak jako tak bez ohledu na to, jestli mají pravdu v tom, že se malým používánm vozu pokřiví nebo nepokřiví. Předřadné odpory zabraňují praskání tech H7. Já měním obvykle po 4 tis ujetých km nejaká z nich praskne. To jestli přebíjí altík se neví a bude se to zjišťovat jako jedna z možných příčin toho.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Závady u H1
Nuz,napr. aj Marosovi H. odchadzaju H7,aj Tebe a ktozvie kolkym dalsim,zaujimave,ze mne nie,menil som iba raz pred dvoma rokmi.Odmerat napatie v sieti je predsa trivialna vec,nie??
PS pri poslednom vyjazde na Thassos mi zacali vadnut predne brzdy(prave predne koleso) predpokladam,ze zacala vriet brzdovka(ma jeden rok),tak ju preventivne vymenim spolu so zadnymi trubkami.Inac auto napriek tomu,ze ho mam kompletne zakrytovane odspodu,ze bezala cely cas klima,sa vobec neprehrievalo a to boli teploty az nad 40 st. takze,CRDi to zvladaju velmi dobre(je predimenzovane chladenie) Dokonca aj ventile prestali stebotat a prevodovka sa skludnila(s prisadou Liqui Molly) zrejme ten olej co davam Shell HX7 10W-40 je "moc studeny",nasadim teraz ten "Marosov ARAL Tronic" som zvedavy,horsie je,ze sa uz prestava vyrabat a nahradzuje ho High Tronic(s normou C3) co pre nase motory do r.2004 nieje az tak vhodny ako povodny Aral Tronic s ACEA B3/B4,hmmm..
PS pri poslednom vyjazde na Thassos mi zacali vadnut predne brzdy(prave predne koleso) predpokladam,ze zacala vriet brzdovka(ma jeden rok),tak ju preventivne vymenim spolu so zadnymi trubkami.Inac auto napriek tomu,ze ho mam kompletne zakrytovane odspodu,ze bezala cely cas klima,sa vobec neprehrievalo a to boli teploty az nad 40 st. takze,CRDi to zvladaju velmi dobre(je predimenzovane chladenie) Dokonca aj ventile prestali stebotat a prevodovka sa skludnila(s prisadou Liqui Molly) zrejme ten olej co davam Shell HX7 10W-40 je "moc studeny",nasadim teraz ten "Marosov ARAL Tronic" som zvedavy,horsie je,ze sa uz prestava vyrabat a nahradzuje ho High Tronic(s normou C3) co pre nase motory do r.2004 nieje az tak vhodny ako povodny Aral Tronic s ACEA B3/B4,hmmm..
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
Právě jsem domluvil s opravnou, rozhodli se bubny stočit a dát je tam zpátky, obložení a válečky jsou jako nové, ale bubny házely a v důsledku toho byl asi 20 % rozdíl v brzdném účinku mezi levým a pravým kolem. Ovalita byla prý nad povoleným limitem u levého. Po stočení je prý podle přezkoušení na válcích brzdný účinek na obou stranách stejný, pravý buben skoro nehází, ale levý je pořád dál hazivý, avšak teď prý už pod limitem a asi o 1/3 méně proti stavu před stočením. Neboli se to prý zlepšilo. Bubny by stály 8 tis. Kč, tak to doporučují nechat minimálně do příští STK, prý se brzdný účinek výrazně zlepšil a i při zkušební jízdě není už znát, že by to vzadu vibrovalo. Předtím ano. Prý abych zajel před tou STK v dubnu 2014, změří to a když to bude mimo povolené tolerance, pak teprve bubny vymění, teď by to prý bylo vyhazování peněz. Opravili levý reflektor, došlo tam k tomu, že v důsledku stárnutí hmoty se ulomil plastový pantík, který drží péro žárovky. Tak tam vyrobili držáček, (kus do pravého úhlu ohnutého plechu na konci stočený do trubičky) a přišroubovaný přes vyvrtanou díru v něm na korpus paraboly (šroub tam je i když mi není jasné proč, zjevně nemá žádnou funkci, je to jen šroubek v korpusu paraboly). To jsem už řešil doma, ale měl jsem jenom měký plech, takže i když se mi to docela povedlo, nedrželo to, protože se plech ohýbal, no ale když jsem jim vysvětlil, jak by to mělo vypadat, udělali to. Nové reflektory by stály i se seřízením asi 4,5 tis. Kč. Dají tam ty odporové drátky, kvůli praskání žárovek, ale prý se trošku sníží svítivost. Vůz nepřebíjel, takže tohle příčina praskání žárovek není, ale baterka je prý pomalu na "odchodu" a jak jinak - je tam 3,5 roku (a ty turecké baterky jsou podle mého názoru nekvalitní). Propouští už asi měsíc kyselinu kolem 2 zátek a řešit to prý lze jen výměnou, takže tu kyselinu budu utírat po jízdě do zimy, než auto odstavím a pak baterku vyhodím a na jaře koupím novou, tedy když do té zimy vydrží. Dál opravili panty na pravých křídlových dveřích, takže dveře už jdou zase normálně zavírat.
Zítra si pro to jedu.
Co se týká oleje, jezdím na 15W40, mám ho i předepsaný v manuálu, ne že by tam ale lepší nešel. Já měním olej po 10 tis. km a tak z nákladových důvodů používám ten. Dávám tam Carlsson.
Zítra si pro to jedu.
Co se týká oleje, jezdím na 15W40, mám ho i předepsaný v manuálu, ne že by tam ale lepší nešel. Já měním olej po 10 tis. km a tak z nákladových důvodů používám ten. Dávám tam Carlsson.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Závady u H1
Sice to nesuvisi s temou,ale videl som aj jedneho 4WD Starexa,ako mam ja(modry) na hraniciach z FYROM do Bulharska,v samotnom Grecku ich jazdi celkom dost(H-1) stretol som tam aj holandana s prerobenou H-200 so zdvihacou strechou Reimo(nakladna dodavka ako mas ty) rozpraval som sa s jednym grekom,co ma H-1 CRDi,nakladnu,ma na nej uz 260tkm a ziadne problemy tak teda nevim.....
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
Ty bubny můžou být i blbé z výroby od samého počátku, nevím, zatím mi to vždycky na STK meldovali až se to letos dostalo do limitní úrovně. Auto je jinak naprosto O.K. To ostatní co jsem dal dělat jsou ptákoviny. Možná ten levý buben dostal ránu, jak do mě v r. 2006 vrazila ta feťačka rozbila mi, ale jen mělko levý bok od nárazníku až 1,5 cm k dveřím řidiče a logicky to vzala i přes kolo. Na první pohled to vidět nebylo, že by vrazila do kola, jenom byla stopa barvy na pneumatice a na poklici také nic rozbitého nebylo. Nevím proč to je, ale rozhodně to není stočením kilometrů o statisíce při prodeji. Když jsem to kupoval, bylo auto jen něco přes rok staré.
Motor mám jako nový (emise na 1/3 hodnoty emisního limitu), opotřebovaný se stočenými km by na tom byl hůř.
Motor mám jako nový (emise na 1/3 hodnoty emisního limitu), opotřebovaný se stočenými km by na tom byl hůř.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
Tak v opravně měli pravdu, nejen, že jdou zadní křídlovky opět normálně zavírat, ale hlavně ty brzdy jsou o hodně lepší. je to zvláštní, i když vlastně to jen vyčistili a stočili bubny, pedál změkl a brždění se stalo opět snesitelným, řekl bych normálním, takže po sešlápnutí brzdný účinek narůstá jak má. Kdyby dalo nové bubny, asi by to bylo ještě lepší, ale připadám si jak s jiným autem i teď.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza