Závady u H1
Moderátor: Moderátoři
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
Však práve pre ľahšiu údržbu som chcel "nemetalízu". Červená sa mi páčila, ale tej som sa bál - keď vidím staršie červené autá, ktoré nemajú patričnú starostlivosť, tak strechy a kapoty majú "vyťahané" od slnka. Preto som chcel bielu. Ale ako píšem, "vďačná" tmavošedá metalíza - "k nezaplateniu". Nejaké tie škrabance a ťukance za 7 rokov mestkej prevádzky a hlavne "otváranie dverí susedných áut" z parkovísk pri nákupných centrách sa na karosérií už trochu prejavili, ale stále je to O.K.
No a napriek tomu, že môj pozná garáž len z nákupného centra a zo servisu tak farba zatiaľ nie je ani vyblednutá od slnka, ani karoséria hrdzavá. Jediné, kde sa korózia prejavila, bola lišta posuvných dverí - tak tú sme strekli na čiernu a je po probléme
No a napriek tomu, že môj pozná garáž len z nákupného centra a zo servisu tak farba zatiaľ nie je ani vyblednutá od slnka, ani karoséria hrdzavá. Jediné, kde sa korózia prejavila, bola lišta posuvných dverí - tak tú sme strekli na čiernu a je po probléme
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Reklama
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
No červené barvy šednou, stará věc. Naštěstí mám garáž trvale (od letošního července ale jsem musel měnit garáž a dát to do pronajaté kvůli novému renaultu , takže na to slunko praží dlouhodoběji jen o dovolených, proto lak zatím nešedne. Ošetřuju to 2x ročně Tempem s nanočásticemi. Měl jsem tam několik poškození od vandalů z parkovišť, vloni akorát touto dobou jsem to nechával odstranit metodou vytažení plechu jako po kroupách. Bylo to celkem na asi 6 dílech, někde i více prohlubenin na jednom dílu a stálo to kolem 5 tisíc Kč. Dělali mi to v renaultském servisu, jsou tam lepší a levnější a ochotnější než v hjundajském v Praze. Zatím nic nepřibylo znovu. (Zato na novém renaultu už jednu takovou ránu z uličního parkování mám - na pravých předních dveřích.)
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Závady u H1
hosi neprehanate to s tymi odreninkami???? Mne je to sumafuk,hlavne aby to nehrdzavelo a ci je to pretrete stetcom alebo nastriekane..... vsetko jedno,aj tak po kazdom vylete,kedy sa predieram cez hustiny,pridem doskriabany po bokoch a na streche,keby Rexik mohol,asi by ma vyfackal
Ale uz to budem riesit,na strechu dam hagusy,od predneho naraznika na hagusy natiahnem protivetvove lanka a na bocne dvere a blatniky by sa asi zisla nejaka folia,hmmm.Zial zatial riesim potrebnejsie veci...
PS inac zadne dvere vypadaju,ze su pekne odflaknute,hrubka farby minimalna,robia sa pupienky od kamienkov,co strhava prud vzduchu pri jazde po prachovych cestach,plech je poprehybany-slabucky plech pouzivaju.... Ideal by asi bol celolak a potom ochranne folie na exponovane miesta dopredu a na boky....
Ale uz to budem riesit,na strechu dam hagusy,od predneho naraznika na hagusy natiahnem protivetvove lanka a na bocne dvere a blatniky by sa asi zisla nejaka folia,hmmm.Zial zatial riesim potrebnejsie veci...
PS inac zadne dvere vypadaju,ze su pekne odflaknute,hrubka farby minimalna,robia sa pupienky od kamienkov,co strhava prud vzduchu pri jazde po prachovych cestach,plech je poprehybany-slabucky plech pouzivaju.... Ideal by asi bol celolak a potom ochranne folie na exponovane miesta dopredu a na boky....
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
Já mám rád, když věci pěkně vypadají. Lépe to asi nejezdí, ale pocit mám lepší.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
No Milanko, tebe je to pri off-roade v lese jedno ako auto vyzerá, ale my s Esperom jazdíme po cestách medzi ľuďmi, takže je dobré, keď sa naše autá aspoň vzdialene podobajú na to, čo pôvodne kórejskí chlapci vymysleli .
A myslím, že keď si pozrieš môj príspevok vyššie, tak vidíš, že som menil "len potrebné veci" a žiadne estetické somariny. Dokonca - keď si bol posledne u mňa, nesvietila mi brzdová žiarovka - aj to bol len kontakt, takže zostala tam stále tá pôvodná . Nechcem to zakríknuť, ale sám som prekvapený, koľko vecí je po 7.rokoch a 240.000km ešte na aute originálnych a nebolo ich treba meniť.
A myslím, že keď si pozrieš môj príspevok vyššie, tak vidíš, že som menil "len potrebné veci" a žiadne estetické somariny. Dokonca - keď si bol posledne u mňa, nesvietila mi brzdová žiarovka - aj to bol len kontakt, takže zostala tam stále tá pôvodná . Nechcem to zakríknuť, ale sám som prekvapený, koľko vecí je po 7.rokoch a 240.000km ešte na aute originálnych a nebolo ich treba meniť.
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Re: Závady u H1
Nj,nahodou minule som auto aj umyl a dokonca prelestil voskom,skoda,ze za dva dni som to zasa vymachal v blate a pobehal po lese inac ten vosk ma aj prinos,neskriabe sa tak lak..
PS inac dnes som sa pustil trosku do plechariny,na troch miestach na lavej strane prahov su diery,su tam nejake kriticke miesta,kde sa drzi vlhkost a potom to koroduje,zatial som to vybrusil,natrel odhrdzovacom a pojde tam sklovlaknity tmel a zatriet farbou a do dutin nastriekam protikorozivny vosk na spomalenie korozie. Takisto spodne lemy dveri uz chytaju hrdzu a suchacky maju dokonva dieru v plechu.Hold najvyssi cas pustit sa do udrzby podvozku,9 rokov je 9 rokov
PS MAros bud len rad,ze ti auticko tak dobre sluzi.Pre auto je zasa len dobre,ked je stale v prevadzke akurat sa mi vypalila kontrolka otvorenych dveri,to treba dat dolu pristrojovku na vymenu.
PS inac dnes som sa pustil trosku do plechariny,na troch miestach na lavej strane prahov su diery,su tam nejake kriticke miesta,kde sa drzi vlhkost a potom to koroduje,zatial som to vybrusil,natrel odhrdzovacom a pojde tam sklovlaknity tmel a zatriet farbou a do dutin nastriekam protikorozivny vosk na spomalenie korozie. Takisto spodne lemy dveri uz chytaju hrdzu a suchacky maju dokonva dieru v plechu.Hold najvyssi cas pustit sa do udrzby podvozku,9 rokov je 9 rokov
PS MAros bud len rad,ze ti auticko tak dobre sluzi.Pre auto je zasa len dobre,ked je stale v prevadzke akurat sa mi vypalila kontrolka otvorenych dveri,to treba dat dolu pristrojovku na vymenu.
Re: Závady u H1
Nebudem zakladať novú tému, napíšem to sem. Čo si myslíte o prístupe servisu? Od nova idú tažko kvalty na H1 kým je auto studené a neprejde aspoň 1km, v zime je to horšie, v lete lepšie, ale nie dobré. Po zahriatí OK. 3x som to hlásil (pri každej výmene oleja)- akože niečo urobili- možno namazali, neviem. Problém je stále. Povedali mi, že možno by pomohla výmena oleja. Výmenu urobia na záruku, ale olej musím zaplatiť. Je to možné aby som to musel platiť keď je auto ešte v záruke? Zaplatím olej a problém bude pretrvávať, čo potom? Hmmm? Čo Vy na to?
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
Normálne to nie je. Keď sa píšia zárukou 5 rokov, tak nech to vyzerá aj v reáli, nielen na papieri. Ochota v servisoch je nulová a oprava v rámci záruky je na dlhé lakte. Stačí si prečítať servisnú knižku. Na 15-tich stranách sa píše na čo sa nevzťahuje. Ak si to prečítate, tak zistíte, že vlastne na nič. Všetko je spotrebák. Spojka, prevodovka, brzdy ... Ako marketingový ťah dobré.
Teraz Ti to opravujú len tak, ale keď skončí záruka, tak odporúčia výmenu prevodovky za 5 tisíc eur
Nedaj sa a uplatňuj záruku. Určite nie je normálne, aby si platil olej. Asi Ťa chce servis ošmeknúť, ale nedaj sa. Väčšina z nás kúpila práve kvôli záruke, tak sa nenechaj "opiť rožkom".
Teraz Ti to opravujú len tak, ale keď skončí záruka, tak odporúčia výmenu prevodovky za 5 tisíc eur
Nedaj sa a uplatňuj záruku. Určite nie je normálne, aby si platil olej. Asi Ťa chce servis ošmeknúť, ale nedaj sa. Väčšina z nás kúpila práve kvôli záruke, tak sa nenechaj "opiť rožkom".
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Závady u H1
Veď práve. Cca pri 40 000km zistili, že je nejaký problém na brzdách, objednali nové kotúče (na záruku), ale platničky som musel zaplatiť. Záruka je iba na dve veci. Aby ťa presvedčili na kúpu auta a na nič. A toto sa mi nezdá.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
Psal jsem o tom tady na fóru někde jinde, že si žádný další Hyundai už nekoupím, i když ten co mám, prodávat jen kvůli tomu co píšu dále nebudu. Ne kvůli autům jako takovým, ta jsou pěkná, vcelku kvalitní a nejsou horší než od konkurence, v některých aspektech možná i trošku lepší, myslím hlavně výbavou a v některých případech i zpracováním. Ale nekoupím to kvůli předraženým cenám dílů i oprav ve značových servisech a zákaznické politice jako takové. Ono totiž v našich podmínkách za 5 let najezdíš, pokud s tím nepodnikáš kolem 100 tis. km, (výjímky oběma směry se najdou a já jsem jedna z nich, i když u ostatních mých aut to tak není), a při tomto projezdu zas až tak moc oprav ještě nepotřebuješ -to ve vztahu k té 5 leté záruce. Oni totiž vůbec u Hyundai nemají zájem o majitele aut která prodali a o jejich zájmy provozovat vůz dlouhodobě efektivně a bezproblémově, marketing je zaměřený jen a jen na prodej, opravny nedrží žádný normativ zásob, takže objednávání i drobností z centrálního evropského skladu prodlužuje dobu závady, neexistuje možnost repasování dílů, které to umožńují (značkový servis jsou čistě jen "vyměňovny") a síť servisů je ponáchana živelnosti z pohledu územního pokrytí. Jako marketingový tah dobré, ale krátkozraké, takových, co si kvůli tomu další H nekoupí bude možná i většina, takže si tím vlastně ze střednědobého hlediska počty prodejů omezují, alespoň v evropských podmínkách. Nic nemění na tom to, že tam, kde jsem značkový servis použil, byl výsledek zatím vcelku kvalitní.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
Od začiatku servisujem v "Bosch servis" , lebo prvý, kontrolný servis bol v katastrofálny (to som tu už niekde písal, že kontrolovali auto od rána a keď som si ho prišiel o 16:00 vyzdvihnúť, stále bolo na zdviháku) a auto funguje bez problémov. Takže ak sa raz moja H-1 som mnou rozlúči, prevdepodobne si to s -om zopakujem
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
No jo, já s tím jezdím na mechanické opravy do VW škoda Autocentra ve Voticích, tam ještě pořád opravují, na karosářské do Renaultu v Praze na Zličíně, technik je tam původně od Hyundajů a má k dispozici všechny opravárenské posupy k tomuhle vozu, mám pak množstevní (flotilovou slevu) vzhledem ke svým dvěma renaultům a navíc to tam dělají dobře, nabízejí mi tam i mechanické opravy, ale je to "vyměňovna" a na běžný servis do opravny ve Vráži u Berouna, je to no name, ale poctivý servis, který umí odstranit i závady nevyžadující speciální nářadí nebo SW. Obvykle mě tam 10 tis. servis nevychází dráž než tak na 2,5 tis. Kč. Je to trošku na palici, ale jde to a docela dobře. U Hyundaje na Butovicích za běžný 10 tis. servis chtějí kolem 11 tis. Kč. plus cenu oleje.
Jinak s autem jako takovým jsem spokojený, tady problém není, jen tomu chybí ta tečka za větou o značkovém servisování. Mám v pácu, když vyměnit, tak za Renault Traffic v provedení Long s motorem 2,5/ 137 KW, ten je asi tak o 19 cm delší než H1, takže v provedení 6/ Van tam je délka ložné plochy nějakých 180 cm, už se tam dá vlastně nataženě ležet při mých 185 cm výšky. Člověk nespí napnutý. Ale to bych předbíhal, zatím o prodeji vůbec neuvažuju, mám H1 rád a vyhovuje, příjemné auto a zatím i rezuprosté.
Jinak s autem jako takovým jsem spokojený, tady problém není, jen tomu chybí ta tečka za větou o značkovém servisování. Mám v pácu, když vyměnit, tak za Renault Traffic v provedení Long s motorem 2,5/ 137 KW, ten je asi tak o 19 cm delší než H1, takže v provedení 6/ Van tam je délka ložné plochy nějakých 180 cm, už se tam dá vlastně nataženě ležet při mých 185 cm výšky. Člověk nespí napnutý. Ale to bych předbíhal, zatím o prodeji vůbec neuvažuju, mám H1 rád a vyhovuje, příjemné auto a zatím i rezuprosté.
Naposledy upravil(a) Espero dne 22 srp 2012, 10:51, celkem upraveno 1 x.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Závady u H1
Keď ide o záručné opravy? Pozáručné sú mi jasné. Chcem aby prevodovka fungovala aspoň na aute v záruke a nemožem sa k tomu dopátrať bez platenia. To je divné a nedobré...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
Já jsem vlastně záruční opravy nepoznal, tehdy byla záruka dvouletá a kupil jsem to, když do mělo asi rok a půl stáří. No a po těch prvních půl roku do konce záruky s tím jednoduše nic nebylo, takže nebylo co řešit v záruce.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Závady u H1
H1 má záruku 3 roky. Za ten čas sa opravovalo vela krát... brzdy, vŕzganie asi 3x, uloženie kardanu, niečo na diferenciály, centrál... Výhoda staršieho auta je tá, že sa "muchy" vychytajú na začiatku a potom može byť auto spolahlivé dlho.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM