Audio i40
Moderátor: Moderátoři
Audio i40
V rámci testovaních jázd na i40 som sa zbežne zameral aj na audio.Mal som 1.7 GRDi style . Audio na i40 je jedno obrovské sklamanie, hrá to mizerne, equalizér primitívny a hyperbass žiadny, hlasitosť limitovaná.Už viem prečo je u i40 v doplnkovej ponuke externý zosilňovač a subwoofer. No ale k veci , takéto audio by som určite nechcel a preto sa pýtam , ak má niekto skúsenosti s výmenou audio systému v i40, napíšte. Pôvodne som zadal dealerovi otázku, či je možné priamo z výroby zadať o objednaného auta aby tam nedávali audio, odpoveď bola nie,že to nie je možné.
Fabia Combi 1.4 16V 59kW-2006 dodnes
Fabia Combi 1.4 MPI 50kW-2003 do 2006
Fiat Tipo 1.4 ie - 2002-2003
Fabia Combi 1.4 MPI 50kW-2003 do 2006
Fiat Tipo 1.4 ie - 2002-2003
- Reklama
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audio i40
Sorry kámo, ale asi si veľmi náročný. Audio v hyundaii nebolo nikdy problémom. Hrá celkom dobre vo viacerých modeloch. Neviem na čo si zvyknutý, ale audio je najmenší nedostatok značky
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Audio i40
Ano , som náročný, dobrá muzika je fenomén, kto to pozná vie o čom hovorím. A preto aj v aute požadujem kvalitné audio. Ak sa chce i40 porovnávať s ostatnými súpermi v triede, musí toto doriešiť, keď môže iní ponúkať vo svojich špičkové audio systémy , prečo nie A ja chcem mať auto podľa svojích predstáv, keď sa to dá u iných . Niekde som čítal, že individualizácia výbavy je u slabšia stránka, a je to pravda .Jednoducho keď niečo nechceš a iné chceš, malo by sa to dať.
Fabia Combi 1.4 16V 59kW-2006 dodnes
Fabia Combi 1.4 MPI 50kW-2003 do 2006
Fiat Tipo 1.4 ie - 2002-2003
Fabia Combi 1.4 MPI 50kW-2003 do 2006
Fiat Tipo 1.4 ie - 2002-2003
Re: Audio i40
Ale vzdyt te nikdo nenuti nechat si v aute standardni repro... Dej si to nekam predelat podle svych predstav.kdybych si koupil auto za trictvrte milionu a nebyl spokojeny s ozvucenim,tak s tim asi neco delam... Ale verim,ze pro nekoho je jednodussi koupit si auto s 35 reproduktory s cenou o pul milionu vyssi,ale zato nemusi nic resit.
Me treba hodne mile prekvapily repro v mem aute a co muzu srovnat s mercedesem,mazdou,fordem,citroenem,tak ty moje jednoznacne lepsi.Standardni,hyundai...ps:nekdy pomuze nastavit presety v radiu:-D
Me treba hodne mile prekvapily repro v mem aute a co muzu srovnat s mercedesem,mazdou,fordem,citroenem,tak ty moje jednoznacne lepsi.Standardni,hyundai...ps:nekdy pomuze nastavit presety v radiu:-D
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Audio i40
Podla mňa je zvuk rádia v i40 taký štandart.Nič prevratné,ale nič ,čo by ma urážalo.Samozrejme,kto je náročnejši,tak to musí riešiť inak".Bang&Olufsen ,Infinity ,Bose,Harman/Kardon a pod. " Hyundai v ponuke nemá.No myslím,že keď vymeníš štandartné repro a pridáš subwoofer,tak sa to snáď bude dať počúvať.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Audio i40
no moje skusenost je taka, ze hyundai je urcite taky {naj}lepsi standard v seriovom audiu. samozrejme, ziadne hifi, ale pre obycajneho posluchaca je to dostatocne.
no a co sa tyka individualizacie audio, tak je pravda, ze hyundai ma {zatial} medzery, ale snad sa to podari v dalsich modeloch vylepsit.
zatial pre narocnejsich ponuka hyundai asi len DoDo variantu {dorob doma}.
p.s.: i40 {sedan} ma spolu s navigaciou aj subwoofer. urcite to nebude ziaden super hifi, ale ako standardne radio to podla mna bude patrit medzi to lepsie...
no a co sa tyka individualizacie audio, tak je pravda, ze hyundai ma {zatial} medzery, ale snad sa to podari v dalsich modeloch vylepsit.
zatial pre narocnejsich ponuka hyundai asi len DoDo variantu {dorob doma}.
p.s.: i40 {sedan} ma spolu s navigaciou aj subwoofer. urcite to nebude ziaden super hifi, ale ako standardne radio to podla mna bude patrit medzi to lepsie...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audio i40
Si audiofil ? Ja si radšej v aute vychutnávam ticho, prípadne mám rád zvuk motora pri akcelerácii. Koľko ľudí toľko chutí.
Ak sa chce i40 porovnávať so súpermi v triede, tak by sa mali zamerať na motory a dvojspojkovú prevodovku. Určite nie na audio.roulage píše:Ak sa chce i40 porovnávať s ostatnými súpermi v triede, musí toto doriešiť, keď môže iní ponúkať vo svojich špičkové audio systémy , prečo nie
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Audio i40
Vlado:v CRDi tě ticho,ani pěkný zvuk motoru rozhodně nečeká .Ikdyž pořád je to ještě dobrý,proti například odstrašujícímu zvuku TDCi od Fordu..
Jo až bude dělat výkonný motory a dvojspojkový převodovky,tak nebude důvod si jí koupit,protože bude stát stejně jako VW.
Jo až bude dělat výkonný motory a dvojspojkový převodovky,tak nebude důvod si jí koupit,protože bude stát stejně jako VW.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audio i40
Enjoy:
Aký dôvod je teraz pre kúpu ? Spoľahlivosť je otázna a cenovo už konkuruje VW.
Takže to je stratégia v ? Nedotiahnuť sa v technike na konkurenciu, pretože potom si to nikto nekúpi ? Zaujímavé zistenie ... Asi na tom bude niečo pravdy, pretože meno a história značky niekedy rozhoduje. Radšej slabé atmosférické benzíny ako maloobjemové turbá ? Som za atmosféru, ale 80 kW je fakt málo na naložené auto a zapnutej klíme, zvlášť keď je krútiaci moment v astronomických otáčkach (5000).
Predstava: i40 CW v plnke, 4x4, 135 kW CRDi z ix35 + 7-st dvojspojka. Asi sen. Cena vysoko nad milión, na to má v portfóliu iné autá (Santa Fe, ix55)
TDCi od fordu poznám. Pri jazde som myslel, že sedím v traktore. Takto si moderný motor nepredstavujem. Najradšej mám ticho a zvuk benzínového 6-válca
Audio ? To ma na aute trápi najmenej, ale niekto si na to potrpí. Dajú sa všelijaké subwoofery a podobné nezmysly, ale do audia nie som expert. Ako vylúčovacie kritérium toto nepovažujem a zatiaľ som sa nestretol s prípadom, kedy zákazník vyslovene trval na audiu a kvôli tomu prešiel ku konkurencii.
Aký dôvod je teraz pre kúpu ? Spoľahlivosť je otázna a cenovo už konkuruje VW.
Takže to je stratégia v ? Nedotiahnuť sa v technike na konkurenciu, pretože potom si to nikto nekúpi ? Zaujímavé zistenie ... Asi na tom bude niečo pravdy, pretože meno a história značky niekedy rozhoduje. Radšej slabé atmosférické benzíny ako maloobjemové turbá ? Som za atmosféru, ale 80 kW je fakt málo na naložené auto a zapnutej klíme, zvlášť keď je krútiaci moment v astronomických otáčkach (5000).
Predstava: i40 CW v plnke, 4x4, 135 kW CRDi z ix35 + 7-st dvojspojka. Asi sen. Cena vysoko nad milión, na to má v portfóliu iné autá (Santa Fe, ix55)
TDCi od fordu poznám. Pri jazde som myslel, že sedím v traktore. Takto si moderný motor nepredstavujem. Najradšej mám ticho a zvuk benzínového 6-válca
Audio ? To ma na aute trápi najmenej, ale niekto si na to potrpí. Dajú sa všelijaké subwoofery a podobné nezmysly, ale do audia nie som expert. Ako vylúčovacie kritérium toto nepovažujem a zatiaľ som sa nestretol s prípadom, kedy zákazník vyslovene trval na audiu a kvôli tomu prešiel ku konkurencii.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Audio i40
vlado1979
ono to s tou cenovou konkurenciou napr.voči VW to nedude až také horúce.Stačí keď porovnáš auta s rovnakou výbavou tak je na to ešte o poznanie lepšie.A čo sa týka 4x4 a prípadne 6 valcov,skús sa pozrieť aké percent z predaných Passatov tvoria takto vybavené auta? 90 % predaja tvorí 2,0TDI 103kw a k tomu už má ekvivalent.
Neviem ktorý motor myslíš tou benzínovou atmosférov 80kw ? V ponuke majú 99 kw ,alebo 130kw.
ono to s tou cenovou konkurenciou napr.voči VW to nedude až také horúce.Stačí keď porovnáš auta s rovnakou výbavou tak je na to ešte o poznanie lepšie.A čo sa týka 4x4 a prípadne 6 valcov,skús sa pozrieť aké percent z predaných Passatov tvoria takto vybavené auta? 90 % predaja tvorí 2,0TDI 103kw a k tomu už má ekvivalent.
Neviem ktorý motor myslíš tou benzínovou atmosférov 80kw ? V ponuke majú 99 kw ,alebo 130kw.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audio i40
idam.i
Myslel som starú generáciu i30, 1,4 s 80 kW. Dnešná je priškrtená na 73, ale NM sú posadené nižšie (4200). Asi to pôjde pocitovo
lepšie, nemal som možnosť posúdiť. Z 0-100 však stráca z 11,7 s na 13,2.
2,0 TDi 103 kW je najviac zastúpená motorizácia v modeloch superb, octavia, passat, väčšinou fleet. Domov si to kúpi málokto. Ekvivalent u i40 je 1,7 CRDi, 100 kW a to je jeho vrchol. 120 a viac kW sa nekoná, ale konkurencia (passat, superb, mondeo, insignia, C5, P508 ...) to ponúka. Vec vkusu, priorita a ochota zákazníka priplatiť si.
P.S. Poznám veľmi veľa ľudí, ktorí kúpili základnú motorizáciu a teraz si búchajú hlavu o stenu. Auto kupujeme na pár rokov (3-7), tak si to treba patrične vychutnať a nakonfigurovať hlavne dobrý, výkonný a spoľahlivý motor + bezpečnostnú výbavu.
Myslel som starú generáciu i30, 1,4 s 80 kW. Dnešná je priškrtená na 73, ale NM sú posadené nižšie (4200). Asi to pôjde pocitovo
lepšie, nemal som možnosť posúdiť. Z 0-100 však stráca z 11,7 s na 13,2.
2,0 TDi 103 kW je najviac zastúpená motorizácia v modeloch superb, octavia, passat, väčšinou fleet. Domov si to kúpi málokto. Ekvivalent u i40 je 1,7 CRDi, 100 kW a to je jeho vrchol. 120 a viac kW sa nekoná, ale konkurencia (passat, superb, mondeo, insignia, C5, P508 ...) to ponúka. Vec vkusu, priorita a ochota zákazníka priplatiť si.
P.S. Poznám veľmi veľa ľudí, ktorí kúpili základnú motorizáciu a teraz si búchajú hlavu o stenu. Auto kupujeme na pár rokov (3-7), tak si to treba patrične vychutnať a nakonfigurovať hlavne dobrý, výkonný a spoľahlivý motor + bezpečnostnú výbavu.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Audio i40
No práve,že predajné čísla robia práve fleetove predaje.Tam tieto vychytávky moc nefrčia .Verím,že vela ludí by si doprialo viac koníkov a pod. ,ale bohužial skoro vždy je to o peniazoch.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audio i40
idam.i
Je to o peniazoch, tie sú až na "prvom" mieste. Preto som pre rokmi kúpil i30, pretože na viac ako 1,4 v základe som nemal a auto som potreboval. Takú chybu už nespravím. Radšej rok či dva pošporiť ak sa dá, ale kupovať základ v holote je tragédia.
Sme trochu OT, tak sa venujme audiu u i40, pretože zakladateľ témy je náročný zákazník. Netrápi ho priemerný motor, ktorý má využiteľnosť otáčok minimálnu, skôr sa zameral na hudbu... Aby prehlúšila zvuk CRDi ?
Je to o peniazoch, tie sú až na "prvom" mieste. Preto som pre rokmi kúpil i30, pretože na viac ako 1,4 v základe som nemal a auto som potreboval. Takú chybu už nespravím. Radšej rok či dva pošporiť ak sa dá, ale kupovať základ v holote je tragédia.
Sme trochu OT, tak sa venujme audiu u i40, pretože zakladateľ témy je náročný zákazník. Netrápi ho priemerný motor, ktorý má využiteľnosť otáčok minimálnu, skôr sa zameral na hudbu... Aby prehlúšila zvuk CRDi ?
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audio i40
tak k tomu audiu..... v USA je do více modelů možnost za příplatek pořídit audio od Infinity, ale na Evropu se v tomhle směru stále prdí
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Re: Audio i40
Možno,že nie na Euópu ,ale na Slovensko a Čechy určite.Náš spoločný trh nie je tak velký ,aby preň robili niečo špecialne.No musím potvrdiť,že nie som extra expert,ale hudbu si tiež rád vypočujem.Mne sa zdá zvuk v i40 ako základ celkom prijatelný.Vytiahol som basy a výšky na max. a celkom sa to dá počúvať.Ako je to s max. výkonom to moc neriešim CRDI ,prehlušovať nemusím.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...