Zrychlení i30 1.6 GDI

Co se jinam nevešlo - výfuk, kola, údržba, akumulátor, příslušenství, manuály/schémata atd.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
enjoy
****
Příspěvky: 1272
Registrován: 19 srp 2011, 20:23
Bydliště: Praha 3

Re: Zrychlení i30 1.6 GDI

Příspěvek od enjoy »

To co si popsal,ze po rozjezdu nefungovaly... Zvlastni,meli jsme kdysi fiata a tam se nam stalo totez.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Reklama
 

Uživatelský avatar
Deegr
****
Příspěvky: 1061
Registrován: 19 úno 2012, 12:59
Bydliště: Klatovy

Re: Zrychlení i30 1.6 GDI

Příspěvek od Deegr »

Já neříkám po rozjezdu, ale když jsem brzdil z 200km/h na 50km/h, tak auto zpomalilo bezvadně, ale když jsem při jízdě chtěl brzdit, tak ten brzdový pedál spíše připomínal houbu. Tuhost toho pedálu byla ta tam a auto brzdilo podstatně hůře. Tohle je potom nebezpečné. Ty sériové brzdy byli podceněné. Proto jsem koupil vrtané kotouče Zimmermann a ty už nezvadli, ani když jsem jezdil na Nurburgring v zeleném peklu :twisted: To byla výborná investice. Tam už to vzdal olej. Po jednom kole už byla teplota v červeném, takže každé kolo jsem chladil, ale je pravda, že to auto bylo lehce upravené a mělo tak o 30PS více proti sérii.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Zrychlení i30 1.6 GDI

Příspěvek od laufas »

ja si prave nepamatuju, kdy jsem potreboval brzdy tim zpusobem, ze by chudery vadly. zadny horsky prusmyky jsem zatim nesjizdel a za normalnich okolnosti pochybuju, ze se k tomu dostanu :-)
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1317
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Zrychlení i30 1.6 GDI

Příspěvek od mnkk »

Deegr píše:mnkk: Těch 200 km/h to muselo být z pořádnýho kopce dolů. Tohle se sériovou 1.4 není možné na rovném úseku. :lol: No a ty brzdy? Musím přece zjistit, kolik snesou, než zvadnou. Nechci zjišťovat, jak to auto brzdí, nebo kolik snesou až v krizové situaci. Tohle je chyba drtivé většině řidičů, kteří neznají, co to auto vlastně snese a kdy už toho bude mít dost. Když mi sériové brzdy nebudou vyhovovat, tak je vyměním za výkonnější komponenty, podobně jako u svého bývalého Stila, kde podobnou disciplínu už nezvládli a zvadli.
=D> som rád, že si tu to video dal. :mrgreen: Ja som pred kúpou i30 a aj H1 tiež pozeral videa zrýchlenia a nič moc vtedy nebolo.

Tých 200km/h som išiel z 12% klesania. :mrgreen: :mrgreen: Ale nie. 200 dá, ale nie vždy. Musia byť na to podmienky. Na octavií 90k som dal s prehladom 185 (max. podla TP 178) i30 má myslím 187 podla TP tzn., že by to mala na rovine dať. A pri troche snahy aj tých 200. http://www.youtube.com/watch?v=dHbUlSADRKw toto nie som ja, ale takto to bolo aj u mňa. :mrgreen:

Priznávam, že som si pomohol trošku z kopčeka. :mrgreen: :mrgreen: =D> =D>

Tie kg som uviedol iba preto aby bolo vidno ako ide 125kW v H1, výkon na 1 tonu mizerný, ale auto ide parádne aj na max. a odpor vrduchu malý veru nebude. :D/

Daj video aj max. rýchlosti. Pre mňa to je zaujímavé,
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
Deegr
****
Příspěvky: 1061
Registrován: 19 úno 2012, 12:59
Bydliště: Klatovy

Re: Zrychlení i30 1.6 GDI

Příspěvek od Deegr »

Neboj, chystám se natočit video, kde kameru upevním, aby se netřásla a bude to komplet, tedy od 0km/h na Top Speed, jen nevím, kdy se mi to podaří natočit. Určitě někdy v noci, kdy není v tom Německu tak velký provoz :lol:
Já jsem také sháněl nějaká videa zrychlení a nic jsem nenašel. Tak když to nikdo nenatočil, tak to holt musím udělat já :-)
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1317
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Zrychlení i30 1.6 GDI

Příspěvek od mnkk »

Správne. =D>
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Zrychlení i30 1.6 GDI

Příspěvek od Hardcam »

Deegr: znam Zamek Lnare, tot asi vse...myslel jsem to ze srandy, ja te za 200kmh po dalnici rozhodne odsuzovat nebudu
a co se hmotnosti/kw tyce, tak se pochopitelne bavim o zrychlen celkovei...0-200kmh je u beznyho rodinnyho auta udaj uplne k nicemu. A i30 s 99kW musi dat 200kmh i na rovince, na to snad nepotrebuje krpal.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Deegr
****
Příspěvky: 1061
Registrován: 19 úno 2012, 12:59
Bydliště: Klatovy

Re: Zrychlení i30 1.6 GDI

Příspěvek od Deegr »

Tady nejde o ten údaj z 0-200km/h, ale o to, jak to auto ještě zrychluje i ve vyšších rychlostech, jaká je jeho maximálka, atd. Mě osobně tyto videa vždy zajímala a rád si je pouštím na Youtube, tak proč bych také něco nenatočil.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Zrychlení i30 1.6 GDI

Příspěvek od Hardcam »

D: jen jsem jeste do svy druhy vety doplnil, ze jsem mel na mysli zrychleni celkove, proste pruznost, kterou lip bude disponovat auto s vyssim pomerem sily k vaze...
video beru, neodsoudil jsem ho, sam jsem na videa tricitek stejny generace jako mam koukal, jen povazuju zrychleni 0-130kmh+ v praxi nevyuzitelny, smerodatny je pruzny zrychleni - napr. pri predjizdeni, kdy se i jinak kvaltuje.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Bofors
**
Příspěvky: 282
Registrován: 05 led 2010, 17:05
Bydliště: Ostravwa

Re: Zrychlení i30 1.6 GDI

Příspěvek od Bofors »

Deegr píše:Já neříkám po rozjezdu, ale když jsem brzdil z 200km/h na 50km/h, tak auto zpomalilo bezvadně, ale když jsem při jízdě chtěl brzdit, tak ten brzdový pedál spíše připomínal houbu. Tuhost toho pedálu byla ta tam a auto brzdilo podstatně hůře. Tohle je potom nebezpečné. Ty sériové brzdy byli podceněné. Proto jsem koupil vrtané kotouče Zimmermann a ty už nezvadli, ani když jsem jezdil na Nurburgring v zeleném peklu :twisted: To byla výborná investice. Tam už to vzdal olej. Po jednom kole už byla teplota v červeném, takže každé kolo jsem chladil, ale je pravda, že to auto bylo lehce upravené a mělo tak o 30PS více proti sérii.

jen k tomu houbovitému pocitu po stlačení pedálu a nízkému účinku- tam bych to viděl spíš na starou brzdovou kapalinu, která najímala hodně vody a po chvíli drastičtějšího brzdění se zacala vařit, bublinky jsou stlačitelné- houba a nízký účinek.
VW Golf VII 1,4 TSI
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
xtrut02
*
Příspěvky: 13
Registrován: 18 dub 2012, 08:57

Re: Zrychlení i30 1.6 GDI

Příspěvek od xtrut02 »

Odzkoušena maximálka na cestě do Drážďan. Relativní rovinka, na tachometru 200 km/hod, ale víc už to fakt nešlo. Ale o maximálce ježdění není...
Uživatelský avatar
mechoun
**
Příspěvky: 460
Registrován: 14 bře 2009, 19:47

Re: Zrychlení i30 1.6 GDI

Příspěvek od mechoun »

Deegr píše:Já neříkám po rozjezdu, ale když jsem brzdil z 200km/h na 50km/h, tak auto zpomalilo bezvadně, ale když jsem při jízdě chtěl brzdit, tak ten brzdový pedál spíše připomínal houbu. Tuhost toho pedálu byla ta tam a auto brzdilo podstatně hůře. Tohle je potom nebezpečné. Ty sériové brzdy byli podceněné. Proto jsem koupil vrtané kotouče Zimmermann a ty už nezvadli.
Je to jednoduchý: Nepomůže ti žádnej Zimmerman ani Neckermann, jde totiž o to, že když brzdíš poprvé se studenou brzdovkou, tak to šlajfuje jako děs. Ale když pedál pustíš, tak rozfajrovaná brzdovka ztratí tlak a jak má vysokou teplotu, tak vaří (podle kvality - obsahu vody). A kdyš šlápneš na brzdu podruhé, máš pod nohou houbu. Druhem kotoučů či destiček to tedy není.
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Uživatelský avatar
Deegr
****
Příspěvky: 1061
Registrován: 19 úno 2012, 12:59
Bydliště: Klatovy

Re: Zrychlení i30 1.6 GDI

Příspěvek od Deegr »

Vážně? A jak je možné, že po výměně kotoučů a destiček auto zvládlo i Nurburgring, aniž by se pedál brzd propadal?
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Uživatelský avatar
mechoun
**
Příspěvky: 460
Registrován: 14 bře 2009, 19:47

Re: Zrychlení i30 1.6 GDI

Příspěvek od mechoun »

S destičkami a kotouči je žádoucí vyměnit i brzdovku. Což nejspíš učinili. Navíc nové, a to jakékoliv kotouče s vnitřním chlazením mají lepší přenos tepla do okolí, než kotouče s rezavými ventilačními lopatkami. Takže tak nějak :-)
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Uživatelský avatar
mikkian
**
Příspěvky: 169
Registrován: 05 črc 2012, 15:39

Re: Zrychlení i30 1.6 GDI

Příspěvek od mikkian »

tak nějak se mi to nezdá, i já si myslím, že na brzdný účinek mají vliv kotouče, případně destičky. Pokud by to bylo jak ty říkáš, tak nevidím důvod, proč by závodní auta dávala děrované kotouče a k tomu kotouče různých sportovních značek - proč by nejezdili na originálech? Jediné vysvětlení by tedy bylo to, že ty děrované kotouče samozřejmě lépe ochladí kotouč = jak ty píšeš, bylo by lépe teplo odvedeno do okolí a neohřála se tolik brzdová kapalina?

pohybuji se v servisním okolí aut a mohu tě ujistit, že pokud přijedeš na výměnu brzd. kotoučů a desek, provede se výměne pouze tohoto a brzdovou kapalinu ti měnit nebudou ;-)
takže i tak je možné, že Deegr pocítil rozdíl, protože se mu kotouče lépe chladili a neohřívaly tolik kapalinu...?
Hyundai i30cw-2012, premium, 1.6GDi 99KW, aqua blue - live
Škoda Fabia - 2004, 1.9Tdi 93KW - sold
Alfa Romeo 147 - 2002, 1.9JTD 88KW - sold
Škoda Fabia - 2000, 1.4MPi 44KW - sold
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Ostatní“