Aktualni fota Vasich aut...
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Aktualni fota Vasich aut...
Musím uznat že to vypadá fakt dobře! Jak se ti lepila taková plocha?
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
- Reklama
Re: Aktualni fota Vasich aut...
M: Plocha super, jen ty okraje se hur delaj, protoze se tam drzi voda, kterou vytlacis z prostredka, ale horkovzduska to jisti. Baleni je trivrstvy - podklad, folie a ochranna folie, kterou po nalepeni strhnes. Ma aplikacni bublinky a oproti klasicky folie je zesilena. Antena sla dolu, stresni listy taky - necekal jsem, ze to zvladneme sundat za 2 minuty uplne hladce. Delal jsem to s kamaradem z reklamky, folii jsem mel koupenou uz nejakou dobu a predtim jsem mel koupenou matnou cernou, ale nejak se mi do ni nechtelo a "carbon" nepripada v uvahu, aut s karbonem vidavam vic nez predvolebnich billboardu CSSD, protoze na Aukru stoji petikilo. Trvalo to tri hodiny a hlavni podil ma samozrejme kamarad diky svym zkusenostem - pry neni problem nalepit auto komukoliv s jeho folii, mne delal i tu predni masku. Mam z toho radost, vypada to decentne, nekrici to.
P.S.: jeste jsem neskoncil - teda s lepenim jo, ale vsak brzy uvidite
P.S.: jeste jsem neskoncil - teda s lepenim jo, ale vsak brzy uvidite
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktualni fota Vasich aut...
No snad si se nedal na tuzing
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: Aktualni fota Vasich aut...
nn
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Aktualni fota Vasich aut...
Ahoj, právě jsem byl adoptován Hyundai rodinou Do té doby jsem 6 let jezdil v Renaultu - Scénic rv 98.
Díky srpnové slevové akci, a díky vášnivé diskuzi doma, jsme se ženou ve čtvrtek přivezli z autosalonu červenou ix20-tku ve výbavě, která byla základní pro serii "trikolor". První snímky pořízené doma vznikly v pátek, tady je ukázka:
Díky srpnové slevové akci, a díky vášnivé diskuzi doma, jsme se ženou ve čtvrtek přivezli z autosalonu červenou ix20-tku ve výbavě, která byla základní pro serii "trikolor". První snímky pořízené doma vznikly v pátek, tady je ukázka:
Naposledy upravil(a) rraol dne 10 zář 2012, 02:36, celkem upraveno 1 x.
ix20 tricolor rv 2012
- Michal Janoušek
- *
- Příspěvky: 73
- Registrován: 20 říj 2006, 17:09
- Bydliště: Jílové u Děčína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktualni fota Vasich aut...
Pěkná kára rodinné auto jak je to vyleštěné i gumy fakt super
Atos Prime 1.0 GLS 43,4 kW 59K
-
- **
- Příspěvky: 426
- Registrován: 13 dub 2011, 14:08
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Aktualni fota Vasich aut...
mnoho štastných kilomerov
Hyundai IX 20 1.6. 1.4 crystal white-Šemík/+Š Felicia,Š Rapid,Š1203,VAZ2105,VAZ2102,Š100
Re: Aktualni fota Vasich aut...
Moc díky za reakce S mým synem jsme se v pátek vrhli na "osahání" všech hejblat, čudlíků, udělátek a vehementů... Až si pro nás na parkoviště musela manželka přijít, že máme na stole studenej oběd
Celá páteční fotogalerie je tady:
http://hlavacpe.rajce.idnes.cz/2012_09_06_Hyundai_ix20
Auto má na fotkách najeto 9 km - nikdy už nebude hezčí, čistší, voňavější... hlavně s šestiletým dítětem je to "tutovka" , Tak bylo třeba vyfotit opravdu ze všech stran a úhlů
Celá páteční fotogalerie je tady:
http://hlavacpe.rajce.idnes.cz/2012_09_06_Hyundai_ix20
Auto má na fotkách najeto 9 km - nikdy už nebude hezčí, čistší, voňavější... hlavně s šestiletým dítětem je to "tutovka" , Tak bylo třeba vyfotit opravdu ze všech stran a úhlů
Naposledy upravil(a) rraol dne 09 zář 2012, 22:59, celkem upraveno 1 x.
ix20 tricolor rv 2012
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktualni fota Vasich aut...
Hezký. Jen bych si dal trošku jinej pohled na to světlo v avataru. Takhle mám pocit, že mě to sežere
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: Aktualni fota Vasich aut...
Kurňa to je dobrý! Už jsem chtěl říct, že to chci taky, ale s hagusama na střeše a tmavě modrou metalízou by to asi tak pěkně nevyniklo. No nic, tak třeba jindy na jiný káře...Hardcam píše:PanoramaLook alias sklenena folie
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Aktualni fota Vasich aut...
Chasnik: motal se tam kolem nas nejakej postarsi elektrikar (+-60) a kdyz to videl, tak se objednal taky, na tmave modrou Fiestu bilou carbon folii..myslim, ze leskla bila by se na tricu urcite ujala, vsak Fabky taky mivaji bilou folii z vyroby.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Aktualni fota Vasich aut...
Jen se boj Neuškodí, když mi ho budou všichni obcházet obloukemFarrael píše:Hezký. Jen bych si dal trošku jinej pohled na to světlo v avataru. Takhle mám pocit, že mě to sežere
Co takhle - je to lepší??
ix20 tricolor rv 2012
Re: Aktualni fota Vasich aut...
Moje první dojmy v porovnání s předchozím vozíkem - Reanault Megane Scenic r.v. 1998:
mínusy:
- méně zavazadlového prostoru
- méně různých podpodlahových, podsedadlových přihrádek, schránek a šuplíků
- chybí "stolečky" na předních opěradlech pro cestující vzadu
- výkon 66 kW není takový, jako 66 kW u Renaultu s 1,6 motorem - prostě to tak nezebere dole jako scenic (ale možná jen potřebuje dobře zajet, nevím, je to moje první funglovka)
- zadní sedadla - v renaultu dvěma cvaknutími snadno zcela vyjímatelná, dělená na 3 kusy
- nemožnost nastavení hlavové opěrky
- kolečko pro nastavení sklonu opěradla jsem měl radši vpravo - u dveří mi moc nevyhovuje...
- výška sedadla - nebaví mě "pumpování", lepší bylo zatáhnout za páku, zvednout prdel do požadované výšky, a pustit páku...
- pro seřízení zrcátek jsem měl raději joistick
- ovládání audio bylo na třetí podvolantové páčce pohodlnější, více "po ruce", hned vedle přirozené polohy ruky na volantu
plusy:
- zásadní PLUS: prosklená plocha "před zpětnými zrcátky" umožňuje výhled do směru, kde měl scenic slepou zónu. Často jsem míval zcela zakryté auto blížící se zleva - DÍKY!!
- boční zrcátka - ohromné televize, ve kterých je situace za vozem jak na talíři
- konečně radio bez slotu na kazety, s CD a USB. Display přehledný, stanice na šesti předvolených pozicích jsou ne něm uvedeny
- ovládání topení a klimatizace elektronické - v zimě se nebudu prát se zamrzlými táhly manuálně otevíraných větráků
- interierová teplota se změní velice rychle po nastavení (nečekám 20 minut na reakce po změně topení/klimy)
- ISOfix pro dětskou autosedačku
- Dálkové ovládání radiovým signálem (žádné míření na infrared přijímač ve voze)
- Páté dveře se otevřou výše, než mám hlavu
- Dvojité dno, možnost vozit výbavu "pod kufrem". a ne spolu s nákupem
- Dotykové ovládání otevření pátých dveří
- Pohodlnější posez
- řadicí páka v pohodlnější pozici
- a poslední - JE ČERVENEJ Vždycky jsem chtěl červený auto, od 18 do 33 let jsem ho ještě neměl
mínusy:
- méně zavazadlového prostoru
- méně různých podpodlahových, podsedadlových přihrádek, schránek a šuplíků
- chybí "stolečky" na předních opěradlech pro cestující vzadu
- výkon 66 kW není takový, jako 66 kW u Renaultu s 1,6 motorem - prostě to tak nezebere dole jako scenic (ale možná jen potřebuje dobře zajet, nevím, je to moje první funglovka)
- zadní sedadla - v renaultu dvěma cvaknutími snadno zcela vyjímatelná, dělená na 3 kusy
- nemožnost nastavení hlavové opěrky
- kolečko pro nastavení sklonu opěradla jsem měl radši vpravo - u dveří mi moc nevyhovuje...
- výška sedadla - nebaví mě "pumpování", lepší bylo zatáhnout za páku, zvednout prdel do požadované výšky, a pustit páku...
- pro seřízení zrcátek jsem měl raději joistick
- ovládání audio bylo na třetí podvolantové páčce pohodlnější, více "po ruce", hned vedle přirozené polohy ruky na volantu
plusy:
- zásadní PLUS: prosklená plocha "před zpětnými zrcátky" umožňuje výhled do směru, kde měl scenic slepou zónu. Často jsem míval zcela zakryté auto blížící se zleva - DÍKY!!
- boční zrcátka - ohromné televize, ve kterých je situace za vozem jak na talíři
- konečně radio bez slotu na kazety, s CD a USB. Display přehledný, stanice na šesti předvolených pozicích jsou ne něm uvedeny
- ovládání topení a klimatizace elektronické - v zimě se nebudu prát se zamrzlými táhly manuálně otevíraných větráků
- interierová teplota se změní velice rychle po nastavení (nečekám 20 minut na reakce po změně topení/klimy)
- ISOfix pro dětskou autosedačku
- Dálkové ovládání radiovým signálem (žádné míření na infrared přijímač ve voze)
- Páté dveře se otevřou výše, než mám hlavu
- Dvojité dno, možnost vozit výbavu "pod kufrem". a ne spolu s nákupem
- Dotykové ovládání otevření pátých dveří
- Pohodlnější posez
- řadicí páka v pohodlnější pozici
- a poslední - JE ČERVENEJ Vždycky jsem chtěl červený auto, od 18 do 33 let jsem ho ještě neměl
ix20 tricolor rv 2012
Re: Aktualni fota Vasich aut...
rraol: motor je potřeba točit výš, i když po zajetí na tom bude samozřejmě o trošku líp, tak ta základní charakteristika se nemění. V mým autě začíná být auto zábavné okolo 4000 otáček. Někoho to třeba obtěžuje, ale mně se to naopak líbí Třeba tomu taky za čas přijdeš na chuť.
Rencek a šuplíčky a kastlíčky - tohle měli vždycky dobře vymakaný. Na iksu je dobrá ta měnitelná podlaha a posuvné zadní sedačky. Navíc je to první auto v běžné cenové kategorii, u kterého jsem zaregistroval možnost nastavení sklonu opěradla na zadních sedačkách.
Hardcam: budu o tom uvažovat I když ty černý hagusy na střeše...
Rencek a šuplíčky a kastlíčky - tohle měli vždycky dobře vymakaný. Na iksu je dobrá ta měnitelná podlaha a posuvné zadní sedačky. Navíc je to první auto v běžné cenové kategorii, u kterého jsem zaregistroval možnost nastavení sklonu opěradla na zadních sedačkách.
Hardcam: budu o tom uvažovat I když ty černý hagusy na střeše...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktualni fota Vasich aut...
1. Hyundai H1 / 6 VAN 2,5 TCi, barva HIP HOP RED z 03/2004 (Kim-ir-Čong)
Tento vůz jsme koupili jako velmi mírně ojetý (necelých 29 tis km a 1,5 roku starý) v r. 2006. Je to vůz určený výhradně pro dlouhé cesty nad 100 km od baráku a tak ho také používáme. To ale znamená, že jeho využití je ze všech vozů nejmenší. Pořizovací cena byla 320 tis Kč po slevě (o 220 tis. Kč levnější, než by stál nový) a po zakoupení jsem na něm provedl nějaké úpravy – do ložného prostoru jsem vložil postele se skříněmi pod nimi, což nám umožňuje tam při cestách na dovolenou ukládat věci a nevozit žádné batožiny. Konstrukce postele je však natolik bytelná, že umožní na postelových deskách vozit náklad do hmotnosti 400 kg, takže auto lze bez nutnosti demontáže postele užívat i pro převážení nákladu. Pod stropem jsem pak instaloval poličku na věci, abychom si měli kam odložit oblečení, když se před spaním svlékneme. S tímto vozem se na krátké vzdálenosti jezdit nedá, má spotřebu pak cca 12 litrů na 100 km. Na dlouhých cestách však při 2,5 litrovém objemu motoru umí jezdit i za cca 7,8 litru. Průměrnou spotřebu za celou dobu provozu má 9,1 litru nafty na 100 km. Vůz má dnes najeto 75 tis. km. Je to pro posádku velmi příjemné auto a přiznám se, že ho mám zatím nejraději ze všech aut, které jsem kdy měl. Je velmi povedené, snad s výjimkou konstrukce zadních brzd, poměrně spolehlivé, nicméně několik závad, hlavně v elektrice jsem musel řešit. Spolehlivé je tedy o něco méně než vozy od Renaultu, ale je hlavně pohodlné na obsluhu, dynamické (umí jet až cca 183 km/h dle tachometru). Využíváme ho do značné míry jako obytný vůz, takže nám umožňuje při dlouhých cestách být nezávislými na ubytování v hotelích a kempech. Důležité je, že se tam může pohodlně vyspat celá 5 členná rodina 3 děti vepředu a 2 rodiče vzadu. A jak by také ne, když plocha toho vozu činí cca 10,5 m2. Sjezdili jsme s ním značný kus světa. Byli jsme s ním v Německu, Polsku, na Slovensku, v Maďarsku, Rakousku, Chorvatsku, Černé Hoře, Bosně i Hercegovině, Švýcarsku, Lichtenštejnsku, v Itálii, Francii až do Marseille i Monacu, v řadě z těchto zemí i několikrát a máme připravené trasy cest na Nordkapp (Německo, Dánsko, Norsko, Finsko a Švédsko), do Turecka až do Tarsu (Slovensko, Maďarsko, Srbsko, Bulharsko, Turecko) a na Sicilii (znovu Rakousko a Itálie, ale tam, kde jsme ještě nebyli). Zatím jsme je však nerealizovali. Takže kdyby se chtěl někdo přidat.... 2. Dacia Logan MCV 1,5 dCi barva červená Passion z 12/2007 („osudem prokleté“ auto nazvané Metelesku Blesku“)
Dacii Logana MCV jsme pořídili v době, kdy jsme potřebovali standardně umísťovat do vozu 2 dospělé, 3 děti i s dětskými sedačkami, 1 hluboký kočárek pokud možno v nesloženém stavu a 2 psy střední velikosti, belgického ovčáka a křížence retrívra s ridgebackem. Současně to ale mělo být provozně nízkonákladové auto pro krátkodobé denní otrocké cestování do práce (cca 20 tis. km ročně) a pro obsluhu rodiny a domu určené pro převážně krátké cesty do 100 km od bydliště. A tak jsme chodili od značky ke značce od prodejce k prodejci, pěkně všichni kompletně celá 5 členná rodina s hlubokým kočárem, dětskými sedačkami i těmi psy a fyzicky zkoušeli, do kterého typu vozu do maximálního objemu motoru 1,5 litru se vejdeme dle „námi zvoleného kriteria“. Prodejci z nás měli z části „radost“, z části „legraci“. Neuspěli jsme (tenkrát) u žádné jiné značky s výjimkou právě a jenom Dacie Logan MCV. A proto jsme si jí koupili. Pořizovací cena byla 358 tisíc Kč, neb je v nejvyšší výbavě, ještě o něco rozšířené. Tenkrát, v prosinci 2007 se žádné slevy neuplatňovaly. Při výběru tedy nehrály roli žádné technické parametry, lahůdky a fičury ani „divná pověst“ značky Dacia. Dokonce ani to ne, že jsme automaticky zařazeni, jak občas na cestách pozorujeme od ostatních řidičů, mezi „socky“. Vůz má dnes najeto téměř 90 tisíc km a kromě nutnosti vyměnit motorek zadního stěrače dosud neměl jinou mechanickou nebo elektrickou závadu. Zpočátku však měl několik závad na plastech uvnitř kabiny, které musely být vyměněny. Šlo buď o drnčení, nebo o nutnost výměny palubní desky v důsledku rozlomení v plastu zalitého zámku přihrádky. Vše bylo řešeno v záruce. Jeho průměrná spotřeba je skoro stejná jako u Thalie - 5,29 litru nafty na 100 km.
Je to však „osudově prokletý vůz“. Nejen, že byl 3x poškozen zloději (2x odcizeno rádio a poškozeny přední dveře jednou pravé jednou levé a jednou odcizen zadní stěrač), ale byl celkem 3x poškozen havárií (vždy nezaviněně a vždy v okamžiku nárazu nebo poškození stál), jednou při nárazu zezadu opilou řidičkou (škoda 109 tisíc Kč, nutnost rovnání na stolici a výměny zadního příčného nosníku skeletu, a pak 2x na parkovišti, jednou nám tak odepsali levý přední blatník, podruhé pravý zadní bok). V obou případech dělal náklad na opravu 36 tisíc Kč a v obou případech byla oprava provedena vyklepáním a výměnou nárazníků. Na dovršení všeho byl v červenci 2012 vůz poškozen kroupami, bylo na něm 198 důlků a oprava stála dalších 36 tisíc. Takže opravy karoserie dodnes stály nějakých 217 tis. Kč po bouračkách i kroupách a dalších cca 55 tis po těch zlodějích. Naštěstí veškeré opravy byly hrazeny z povinného ručení viníků a spoluúčast na pojistce u opravy po kroupách činila pouhých 1 tis. Kč, takže nás to nezruinovalo. Opravy po zlodějích nás však na spoluúčasti stály nějakých 13 tis. Kč. Přes to všechno jsme to auto za celých skoro 5 let vlastním neuměním ani jednou neškrábli. Štěstím bylo, že žádná z bouraček nezpůsobila nutnost mechanických oprav na poháněcí soustavě ani na podvozku. Proto po mechanické stránce vůz drží i navzdory těm bouračkám a po těch 90 tis. km mu vlastně vzdávám hold. Auto zatím téměř nikdy nebylo na delší cestě, za celou tu dobu bylo pouze 1x v Kopřivnici, 1x na Seči a 1x v Třeboni (na srazu Hyudajů, kde s ním hlídkovala manželka v cíli, aby nebyla orientační soutěž narušená, kdybych nestačil včas dorazit od startu s H1), jinak jezdí jako otrok do práce do Prahy a kolem baráku.
3. Renault Thalia LS Collectoin 1,2 barva hnědá Café metalíza z 06/2012 (Sulejmán)
Vozidlo jsem pořídil koncem června 2012 za účelem pořízení druhého pracovního vozu – otroka - pro denní cesty do práce a zpět pro manželku, vůz by měl tedy po záběhu jezdit průměrně tak asi 80 km denně (cca 20 tis. km ročně). Bude určen výhradně pro krátké nebo kratší cesty v okolí bydliště, neboli pro cesty do 100 km od něj.
Byl to výhodný nákup „odřeknutého“ nového vozu, který stál pár týdnů u prodejce na dvoře. Původní cena vozu byla 275 tis. Kč, já jej obdržel za cenu ojetiny, po mamutí slevě sumárně 120 tis. Kč za 155 tis. Kč, ovšem při využití financování od RCI Finance, v důsledku čehož mi úrok zase následně zčásti slevu požere. No nekupte to. Pro tento typ jsem se rozhodl pro jeho dobrou technickou pověst, předpokládáným nízkým provozním nákladům i velkému kufru. Pohodlí je tam ale méně, hlavně na zadních sedadlech, to ale téměř nevadí, jezdí tam buď vůbec nikdo, nebo malé děti ve věku 6 a 9 let, nicméně i ty si už stěžují na málo místa pro nožičky.
Vůz má nyní najeto cca 3 000 km a dosud bez problémů. Zatím má vůz průměrnou spotřebu benzinu 5,43 l na 100 km, očekávám, že po zajetí motoru klesne, ale až po ujetí pár desítek tisíc km.
Tento vůz jsme koupili jako velmi mírně ojetý (necelých 29 tis km a 1,5 roku starý) v r. 2006. Je to vůz určený výhradně pro dlouhé cesty nad 100 km od baráku a tak ho také používáme. To ale znamená, že jeho využití je ze všech vozů nejmenší. Pořizovací cena byla 320 tis Kč po slevě (o 220 tis. Kč levnější, než by stál nový) a po zakoupení jsem na něm provedl nějaké úpravy – do ložného prostoru jsem vložil postele se skříněmi pod nimi, což nám umožňuje tam při cestách na dovolenou ukládat věci a nevozit žádné batožiny. Konstrukce postele je však natolik bytelná, že umožní na postelových deskách vozit náklad do hmotnosti 400 kg, takže auto lze bez nutnosti demontáže postele užívat i pro převážení nákladu. Pod stropem jsem pak instaloval poličku na věci, abychom si měli kam odložit oblečení, když se před spaním svlékneme. S tímto vozem se na krátké vzdálenosti jezdit nedá, má spotřebu pak cca 12 litrů na 100 km. Na dlouhých cestách však při 2,5 litrovém objemu motoru umí jezdit i za cca 7,8 litru. Průměrnou spotřebu za celou dobu provozu má 9,1 litru nafty na 100 km. Vůz má dnes najeto 75 tis. km. Je to pro posádku velmi příjemné auto a přiznám se, že ho mám zatím nejraději ze všech aut, které jsem kdy měl. Je velmi povedené, snad s výjimkou konstrukce zadních brzd, poměrně spolehlivé, nicméně několik závad, hlavně v elektrice jsem musel řešit. Spolehlivé je tedy o něco méně než vozy od Renaultu, ale je hlavně pohodlné na obsluhu, dynamické (umí jet až cca 183 km/h dle tachometru). Využíváme ho do značné míry jako obytný vůz, takže nám umožňuje při dlouhých cestách být nezávislými na ubytování v hotelích a kempech. Důležité je, že se tam může pohodlně vyspat celá 5 členná rodina 3 děti vepředu a 2 rodiče vzadu. A jak by také ne, když plocha toho vozu činí cca 10,5 m2. Sjezdili jsme s ním značný kus světa. Byli jsme s ním v Německu, Polsku, na Slovensku, v Maďarsku, Rakousku, Chorvatsku, Černé Hoře, Bosně i Hercegovině, Švýcarsku, Lichtenštejnsku, v Itálii, Francii až do Marseille i Monacu, v řadě z těchto zemí i několikrát a máme připravené trasy cest na Nordkapp (Německo, Dánsko, Norsko, Finsko a Švédsko), do Turecka až do Tarsu (Slovensko, Maďarsko, Srbsko, Bulharsko, Turecko) a na Sicilii (znovu Rakousko a Itálie, ale tam, kde jsme ještě nebyli). Zatím jsme je však nerealizovali. Takže kdyby se chtěl někdo přidat.... 2. Dacia Logan MCV 1,5 dCi barva červená Passion z 12/2007 („osudem prokleté“ auto nazvané Metelesku Blesku“)
Dacii Logana MCV jsme pořídili v době, kdy jsme potřebovali standardně umísťovat do vozu 2 dospělé, 3 děti i s dětskými sedačkami, 1 hluboký kočárek pokud možno v nesloženém stavu a 2 psy střední velikosti, belgického ovčáka a křížence retrívra s ridgebackem. Současně to ale mělo být provozně nízkonákladové auto pro krátkodobé denní otrocké cestování do práce (cca 20 tis. km ročně) a pro obsluhu rodiny a domu určené pro převážně krátké cesty do 100 km od bydliště. A tak jsme chodili od značky ke značce od prodejce k prodejci, pěkně všichni kompletně celá 5 členná rodina s hlubokým kočárem, dětskými sedačkami i těmi psy a fyzicky zkoušeli, do kterého typu vozu do maximálního objemu motoru 1,5 litru se vejdeme dle „námi zvoleného kriteria“. Prodejci z nás měli z části „radost“, z části „legraci“. Neuspěli jsme (tenkrát) u žádné jiné značky s výjimkou právě a jenom Dacie Logan MCV. A proto jsme si jí koupili. Pořizovací cena byla 358 tisíc Kč, neb je v nejvyšší výbavě, ještě o něco rozšířené. Tenkrát, v prosinci 2007 se žádné slevy neuplatňovaly. Při výběru tedy nehrály roli žádné technické parametry, lahůdky a fičury ani „divná pověst“ značky Dacia. Dokonce ani to ne, že jsme automaticky zařazeni, jak občas na cestách pozorujeme od ostatních řidičů, mezi „socky“. Vůz má dnes najeto téměř 90 tisíc km a kromě nutnosti vyměnit motorek zadního stěrače dosud neměl jinou mechanickou nebo elektrickou závadu. Zpočátku však měl několik závad na plastech uvnitř kabiny, které musely být vyměněny. Šlo buď o drnčení, nebo o nutnost výměny palubní desky v důsledku rozlomení v plastu zalitého zámku přihrádky. Vše bylo řešeno v záruce. Jeho průměrná spotřeba je skoro stejná jako u Thalie - 5,29 litru nafty na 100 km.
Je to však „osudově prokletý vůz“. Nejen, že byl 3x poškozen zloději (2x odcizeno rádio a poškozeny přední dveře jednou pravé jednou levé a jednou odcizen zadní stěrač), ale byl celkem 3x poškozen havárií (vždy nezaviněně a vždy v okamžiku nárazu nebo poškození stál), jednou při nárazu zezadu opilou řidičkou (škoda 109 tisíc Kč, nutnost rovnání na stolici a výměny zadního příčného nosníku skeletu, a pak 2x na parkovišti, jednou nám tak odepsali levý přední blatník, podruhé pravý zadní bok). V obou případech dělal náklad na opravu 36 tisíc Kč a v obou případech byla oprava provedena vyklepáním a výměnou nárazníků. Na dovršení všeho byl v červenci 2012 vůz poškozen kroupami, bylo na něm 198 důlků a oprava stála dalších 36 tisíc. Takže opravy karoserie dodnes stály nějakých 217 tis. Kč po bouračkách i kroupách a dalších cca 55 tis po těch zlodějích. Naštěstí veškeré opravy byly hrazeny z povinného ručení viníků a spoluúčast na pojistce u opravy po kroupách činila pouhých 1 tis. Kč, takže nás to nezruinovalo. Opravy po zlodějích nás však na spoluúčasti stály nějakých 13 tis. Kč. Přes to všechno jsme to auto za celých skoro 5 let vlastním neuměním ani jednou neškrábli. Štěstím bylo, že žádná z bouraček nezpůsobila nutnost mechanických oprav na poháněcí soustavě ani na podvozku. Proto po mechanické stránce vůz drží i navzdory těm bouračkám a po těch 90 tis. km mu vlastně vzdávám hold. Auto zatím téměř nikdy nebylo na delší cestě, za celou tu dobu bylo pouze 1x v Kopřivnici, 1x na Seči a 1x v Třeboni (na srazu Hyudajů, kde s ním hlídkovala manželka v cíli, aby nebyla orientační soutěž narušená, kdybych nestačil včas dorazit od startu s H1), jinak jezdí jako otrok do práce do Prahy a kolem baráku.
3. Renault Thalia LS Collectoin 1,2 barva hnědá Café metalíza z 06/2012 (Sulejmán)
Vozidlo jsem pořídil koncem června 2012 za účelem pořízení druhého pracovního vozu – otroka - pro denní cesty do práce a zpět pro manželku, vůz by měl tedy po záběhu jezdit průměrně tak asi 80 km denně (cca 20 tis. km ročně). Bude určen výhradně pro krátké nebo kratší cesty v okolí bydliště, neboli pro cesty do 100 km od něj.
Byl to výhodný nákup „odřeknutého“ nového vozu, který stál pár týdnů u prodejce na dvoře. Původní cena vozu byla 275 tis. Kč, já jej obdržel za cenu ojetiny, po mamutí slevě sumárně 120 tis. Kč za 155 tis. Kč, ovšem při využití financování od RCI Finance, v důsledku čehož mi úrok zase následně zčásti slevu požere. No nekupte to. Pro tento typ jsem se rozhodl pro jeho dobrou technickou pověst, předpokládáným nízkým provozním nákladům i velkému kufru. Pohodlí je tam ale méně, hlavně na zadních sedadlech, to ale téměř nevadí, jezdí tam buď vůbec nikdo, nebo malé děti ve věku 6 a 9 let, nicméně i ty si už stěžují na málo místa pro nožičky.
Vůz má nyní najeto cca 3 000 km a dosud bez problémů. Zatím má vůz průměrnou spotřebu benzinu 5,43 l na 100 km, očekávám, že po zajetí motoru klesne, ale až po ujetí pár desítek tisíc km.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza