Presne o toto ide - takže ak chce niekto porovnávať, že s benzínom sa dá tiež jazdiť za menej než 5 l - tak takto asi nie.Karlikamater píše:...jezdím tak abych na křižovatce moc nezdržoval ty silnější za mnou a za městem dám pětku (mezi 90 - 100 km/h ...
Takto nejak jazdím aj ja a nič na tom meniť nechcem - preto diesel!
Sprevodovanie je ako pozerám veľmi dobré a viac sa paradoxne hodí mimo mesto - v meste 4-5 moc asi moc neužiješ. Presne takto isto je sprevodovaná aj Corsa - na dialničnú rýchlosť je to už trápenie, ale na okreskách pri stovke je ako doma.
K turboefektu: zaujímavé, ale nič neobvyklé - s každým turbom treba pamätať optimálne otáčky a ak máš silný záťah od 1.900 vyššie tak je to ideálne. Raz som išiel s Fabkou HTP a bola to fest sranda, lebo do 2.900 otáčok nič a od 3.100 zase nič - vrchol krútiaceho momentu rovno na 3.000 - tam to zrazu vystrelilo až som sa zľakol a potom zase povädlo. Tak veru s tým jazdiť je umenie, to čo popisuješ Ty je úplne v pohode!
Ešte k tomu aditívu - nič proti nemu, ale možno by stálo zato vyskúšať ho chvíľu nedávať, či by hlučnosť nepoklesla, lebo ja keď som pridal do nafty prípravok na zvýšenie cetánového čísla, tak mi veru hlučnosť narástla (možno nie intenzita hluku, ale ten zvuk bol "taký nepríjemný" - kovový).