Servuste Sanťáci, podelím sa s vami so skúsenosťami so spojením A+T.
V prvom rade musím pochváliť, keď to šlape, je to super, ale keď to nejde ako to chcete vy je to na....
Cez leto som jazdil po dialnici, tak mám aj neaké "Negatíva".
Spojenie A+T je pohodička, ale ked príde kopec(napr. pri 135km/h), tak hned podradí, čo je v poriadku, ved predsa
nepôjde na 5st., ked nevládze, hodí ho do "4"(ale nieje to 4), ale ked sa mu zdá, že tých otáčok je veľa,opäť
to hodí do 5, ale ked sa to takto dookola opakuje, tak to už ide na nervy a radšej hodíte sekvenčne do 4 a ten
kopec prejdete na 4st..
Preto som prišiel k záveru, že tento 150k motor, je pre tak ťažké auto slabý a rozmýšlam o "chipe" - https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=48&t=25435
Som rád, že som sa mal kde vyjadriť...
Automat + Tempomat
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Automat + Tempomat
VW Touareg 2015 PREMIUM 4MOTION 193KW/262k 3.0 V6 TDi (2024 - 130.000km)
Hyundai SantaFe 2006 2.2 CRDi 110kW/150k 4WD 5st.AT GLS/VGT (2024 - 300.000km)
Hyundai SantaFe 2006 2.2 CRDi 110kW/150k 4WD 5st.AT GLS/VGT (2024 - 300.000km)
- Reklama
- kubad
- **
- Příspěvky: 221
- Registrován: 05 srp 2010, 08:10
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automat + Tempomat
tempomat nevidí co je před autem, na to je tam ten tvor za volantem a určitě za tu dobu co jezdíš poznáš v jakém kopci to bude dělat, stačí přehodit páku do ručního řazení a tím si tam bloknout 5ku nebo zrovna podřadit podle potřeby.
jinak automat dokáže různé nesmysly prostě je potřeba se sním naučit žít a pracovat, není to jen problém
jinak automat dokáže různé nesmysly prostě je potřeba se sním naučit žít a pracovat, není to jen problém
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automat + Tempomat
Tempomat je dobrá vec, používam aj v meste. Jazdil som ix35 s automatom a pri prehodení do "ručného" radenia auto moc nespolupracovalo, skôr vôbec. Pozitívne je, že automat radí 4-5, to znamená, že funguje
150 k na veľké a ťažké auto ako Santa Fe je slabý. Chip ? Každý výrobca poddimenzuje parametre motora a priestor na zlepšenie tam je, otázna je najmä životnosť spojky či sa dokáže vyrovnať s nárastom krútiaceho momentu.
150 k na veľké a ťažké auto ako Santa Fe je slabý. Chip ? Každý výrobca poddimenzuje parametre motora a priestor na zlepšenie tam je, otázna je najmä životnosť spojky či sa dokáže vyrovnať s nárastom krútiaceho momentu.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- kubad
- **
- Příspěvky: 221
- Registrován: 05 srp 2010, 08:10
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automat + Tempomat
jak auto nespolupracovalo?
převodovka samo podradi pokud je motor podtoceny, a pokud ho pretacis jinak tam ta rychlost drží.
je podreba taky vědět že klasický hydrodinamicky měnič funguje jinak než DSG
převodovka samo podradi pokud je motor podtoceny, a pokud ho pretacis jinak tam ta rychlost drží.
je podreba taky vědět že klasický hydrodinamicky měnič funguje jinak než DSG
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automat + Tempomat
Nespolupracovalo tak, že som zaradil v sekvenčnom režime zo 4 do 3 a auto nič. Sekvenčné riadenie vôbec nefungovalo. Elektronika ? Otáčky v normále, žiaden extrém. Predajca spomínal, že mu auto skapalo, čo som nechápal. Ako môže automat zhasnúť motor ?
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- kubad
- **
- Příspěvky: 221
- Registrován: 05 srp 2010, 08:10
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automat + Tempomat
elektronika nedovolí přeřadit pokud je na to rychlost nízká nebo vysoká, ale to asi nebude tvůj problém, zřejmě nějaká chybička daného auta
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012