severtom píše:Nemáš pravdu, ty si v servisu můžeš objednat třeba výměnu stěračů a když šikula pustí ramínku a prdne sklo (stalo se mé tetě), taky by to nemělo být kryto zárukou výrobce - budeš souhlasit? Existují tisíce věcí, které si můžeš objednat v autorizáku, a s nimiž výrobce nepočítal - přesto mu bývají předloženy k úhradě
ač by neměly.
Ak pustí ramienko a rozbije sklo, tak nie, ak však dôjde k poškodeniu skla vplyvom samotného stierača (nekvaliný alebo neoriginálny výrobok), tak sa záruka samozrejme musí vzťahovať. Mňa ako zákazníka nezaujíma, kto mi ju preplatí a nepotrebujem skúmať, či ten stierač bol originálny diel alebo nie. Namontoval mi ho tam servis, tak preberá zodpovednosť za ten diel (stierač) aj všetko ostatné čo je jeho prevádzkou ovplyvňované (sklo) - súhlasíš?
severtom píše:Když vyjdu z toho, co píšeš: "Ja som majiteľ auta, ktorý autám nemusí rozumieť" - ty sis objednal instalaci dílu, který není od H, o tom žádná. Takový díl nebude v katalogu dílů na i30. Už z toho, že sis ho zaplatil, jasně plyne, že továrna s ním nepočítala, nepokládá ho za "řešení" jakéhokoli "problému se žárovkami".
Súhlasím, ale znovu, mňa ako zákazníka nemusí zaujímať komunikácia servisu s výrobcom/importérom a ani to, či je to diel od H a či je v katalógu. Ak mi servis ponúkne riešenie môjho problému neustáleho praskania žiaroviek, že mi tam vloží nejaký odpor za drobnú úhradu, tak mi je jedno či s tým továreň počítala alebo nie, či je to diel z katalógu alebo nie. Mám predsa problém vyriešený autorizovaným servisom. Viem čo chceš povedať, že ak by došlo k nejakej závažnej poruche, tak by importér mohol odmietnuť plniť záruku z dôvodu, že som tam mal výrobcom neschválenú súčiastku. Keďže však mám doklad od autorizáku, ktorý mi to tam dával, tak budem požadovať plnenie záruky od servisu - znovu ma nebude zaujímať, kto to nakoniec zaplatí (ak to nebudem ja samozrejme
.