Ahoj.
Sonata 2.0 16v, 102 kW, r.v.1994, LPG
Včera jsem jel, po rovince, v rozumných otáčkách. Najednou padla rána a motor začal jít jak u traktoru. Dojel jsem tedy cca. 400 m ke garáži. Myslel jsem, že výfuk, ale naopak... Otevřel jsem motor a u prvního válce zprava byla vystřelená svíčka, rozšmelcovaná fajfka a odchlípnutý plastový kryt na hlavě. Závit nebyl ztržený, natočil jsem tedy svíčku zpátky a při startu opět padla rána a to samé. Už asi 2 dni se mi zdálo, že auto do kopců vůbec netahá.
Asi konec, co?
Díky za reakce.
RIP Soanata?
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
- Reklama
- Lukino
- Moderátor
- Příspěvky: 457
- Registrován: 30 bře 2006, 10:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: RIP Soanata?
No asi bych zkusil dát svíčku novou, nemyslím si totiž, že by ten závit vydržel. Otázka je jak je na tom závit v hlavě, ale i ten by se měl dát taky opravit (kdysi dávno na to byly opravné sady) nebo koupit na vrakovišti jetou hlavu. Každopádně je otázka na kolik by oprava vyšla.
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Accent 1.3 12V, 1996
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: RIP Soanata?
Vím že se tohle dříve opravovalo, jak říká lukino, ale každopádně asi bude potřeba dát hlavu dolů, a použít speciální nářadí..... ale nevím jestli u těch 16V to vůbec jde, je tam daleko míň "masa" do kterýho by se dalo vrtat a řezat závity......
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
- delarosa68
- *
- Příspěvky: 26
- Registrován: 02 črc 2011, 03:31
- delarosa68
- *
- Příspěvky: 26
- Registrován: 02 črc 2011, 03:31