Pepa59 píše:
Ale těch 7,8 - to je k
Zlatá Felda, s níž jsem měl dlouhodobě skutečnou spotřebu kolem 6,6
trochu hrušky s jabkama srovnávat, -nezajeté větší těžší silnější rychlejší
Nojó, to je fakt - jen mi ve výčtu přívlastků chybí o 16 let mladší - já naivka si myslel, že o několik generací mladší auto by i přes větší rozměry a váhu mohlo mít aspoň srovnatelnou spotřebu
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km) Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km) Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
[quote="Pepa59"][quote="LiborH"]Zdravím, - před pár dny jsem napsal tohle viz níže a pro připomenutí .....
. Já předvčírem napsal:
Do servisu se chystám v následujícím týdnu, ale mám to 20 nebo 36 km. Abych nejel zbytečně, obětoval jsem 110 Kč za změření tlumičů v místním servisu. Výsledek (auto koupeno 2/2012, najeto těsně přes 4t km)
kvalita tlumičů vpředu 94 a 92 %
vzadu 52 a 47 %
Dnes jsem byl ve Vista-Caru, a naměřili docela jiné hodnoty - né přes 100%, jak jsem předpovídal:
vpředu kolem 56%
vzadu kolem 37% Ty přední ohodnotili jako dobré, zadní mi vymění - objednali je a za týden si mám zavolat.
Připomenu, že koupeno bylo před 7 měsíci a najeto je asi 4150 km.
Zadní tlumiče mi vyměnili. Po prvních pár desítkách km nevidím (ani neslyším a necítím) žádnou změnu!
(Po výměně už je neměřili - nebo mi to nepřiznali )
Ještě zkusím ten první servis, zda naměří nějakou změnu. Beztak, že né... Už se těším na Frantovy adaptéry
Jó, a chtěl jsem zkorigovat údaj PC o spotřebě - navýšit ho o 0,5 l/100km. Věřili byste, že to prej nejde? Na TC-6 u opovrhované Felicie to jde uživatelsky, po jednotkách %...
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km) Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km) Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Druhé měření v místním servisu potvrdilo moji domněnku, že se nic nezměnilo:
vzadu 55 a 62 %
Aspoň mám v ruce dva protokoly měření tlumičů před a po výměně zadních tlumičů
Takže budu muset reklamovat opravu. A potom opravu opravy. A potom .... se z toho zblázním , nebo se smířím
Anebo vymyslím jiný způsob, který by znamenal ostudu a antireklamu pro
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km) Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km) Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Jde o to, zda je ten test ok. Když máš tlumiče nové tedy 100% tak musí ukazovat 100%. Alespoň ihned po měření. Pokud ukazuje 55% zachovej klid a neměř, metoda nebo měřák je mimo. Někdo tady někde psal, že je nutno vybrat před testem výrobce a typ auta a že ix20 tam není???
Nojó, to je fakt. Ale neberu absolutní hodnoty v procentech, změřené v jednom a druhém servisu. Vista Car je autorizovaný prodejce a servis a tam by snad měli vědět, jak nastavit a měřit. A když naměřili
vpředu kolem 56%
vzadu kolem 37%
je to buď jejich, nebo spíš "špičkových konstruktérů" ostuda!
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km) Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km) Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Holá to pravda.
Tak toto auto ix20 model Comfort motor 1.6 vlastním od května tohoto roku.
Nalítáno mám 9000 km-město, dálnice a dálkové cesty (Frankfurt atd.)
No abych se vrátil k problému odskakování zadní nápravy + hluk. Tady musím Frantovi dát za pravdu a to stoprocentní .Tento problém kdyby neexistoval tak to je auto jako cumel. Jeden z mnoha případů. Slovensko směr tatry. Pokud to tam znáte směr Poprad, tak ty serpentýny a je jedno jestli nahoru nebo dolů, jedete tak kolem 70 km tak máte vidět co to dělá ze zádi vozu. D1 to je příběh sám o sobě (hrůza).Je ale zajímavé že vozy, které jsem viděl v Německu mají úplně jiné tlumiče, podběhy pod motorem a jak jsou podběhy (přední náprava) tak otvory kterýma je u nás vidět do motorového prostoru u těch Německých je gumová blinda. Takže jsou dvě možnosti. Jiné tlumiče nebo Frantová alternatíva. Můžu poslat i foto (nedostatky tohoto vozu)které jsem odstranil lmcom@centrum.cz
Co bylo možno nafotit,je zde na fóru někde ze začátku a myslím,že opakovaně,prosím podívejte se tam,je tam také popis a všechno ostatní včetně dotčené legislativy,typového i homologačního listu atd. Franta
Pepa59 píše:Takže budu muset reklamovat opravu. A potom opravu opravy. A potom .... se z toho zblázním , nebo se smířím
toto je presne taktika hyundaju ako postupovat pri oprave chyb z vyroby. a nie je to sranda ale realita - az zakaznik rezignuje a uz si nekupi viac hyundai a bude zle meno sirit vo svojom okoli. z tohoto hladiska je hyundai uplny amater, az neschopny. pretoze nejde o to predat jedno auto ale mat aj ake take meno. koniec koncov budu mat mensi zisk. vyroba urobi chybu, servisu to nepreplati a pod a tak servis neopravi. a tych vyrobnych vad je dost. nie ze by ine automobilky nemali problemy ale oni su proste v tomto neschopny.
podla mna su tam rychlokvaseny neschopny amatersky manazeri dosadeny tatkom a pod a ide im len o rychly momentalny predaj a nie o meno znacky. ved reklama urobi svoje.
.. no osobně si myslím, že tady ta jejich politika je celkem po psychologické stránce zmáklá - maj přečtenou středoevropskou poskomunistickou mentalitu - takže nám tady prodávají pohledný šmejdy na techniologické úrovni rádoby 80'tých let, co stejnak od nás ještě tehdy obšlehli, a smějí se a mnou si ruce jak Ráth nad zlatákama, jak nás voly převezli.. mě teda víc sere když jsem četl jak se chovají k lidem ve fabrice v Nošovicích, to mě osobně už vadí víc než jízdní vlastnosti tohoto krámu - ty mě to už fakt srdce netíží.. prostě s tím zacházím podle toho jaký to je.. má to záruku 5let, tak to hold musí něco vydržet, takže ani D1 ve 160 v pravým pruhu mě netrápí.. )) .. prostě to berte jako tank )