To jo, při stání tohle řešení se ztrácí smysl - pokud teda nefouká řádný protivítr
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ale berme to takhle: Pokud saju teplý vzduch od silnice, tak ten samý teplý vzduch stoupá vzhůru motorem. Krapet se ochladí a u motoru zase přihřeje, takže je na původní teplotě
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
, takže prašť jak uhoď. A při popojíždění v koloně mě až tak nepálí, že mi otáčky nevystřelí jak raketa. Jen teda ta spotřeba - ta asi nic moc. Ovšem utěšuju se, že vyloženě stání v koloně tady na severu nezažívám moc často
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
. A je tedy potřeba při montáži zhodnotit, zda to auto více jezdí po mimoměstských či průjezdných cestách (můj případ), nebo spíš stojí zasekané v koloně ve městě (řekl bych, že to je zase případ všech větších měst v centru mezi 8 a 18 hodinou - já tady mám po ruce leda Ostravu a tam se snažím centru vyhýbat jako čert kříži - ne kvůli sání, ale proto že mám jen jedny nervy
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
).
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI