Zrychlení i30 1.6 GDI
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Zrychlení i30 1.6 GDI
V německé legislativě např. je něco v tom smyslu,že všechna auta prodaná na území Německa musí mít nastavenou max. rychlost v omezovači na 250km/h.
A prozraďte mi kde se u nás dá jezdit rychleji než 200km/h, že vás to tak pálí
A prozraďte mi kde se u nás dá jezdit rychleji než 200km/h, že vás to tak pálí
1990...všelicos....2012...Hyundai Elantra Style 97kW
- Reklama
Re: Zrychlení i30 1.6 GDI
Vic nez 200 se u nas da jezdit na jakekoliv rychlostni komunikaci,v tom nevidim problem..akorat ze se to nesmi.a v nemecku tam kde je to dovolene taky skoro nikdo takhle rychle nejezdi,jen Cesi.nemcouri uz davno zjistili,ze to nemaji zapotrebi.snad krome dvoutunovych sedanu,ve kterych nic pod 200 neni ani citit,ze jede.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Zrychlení i30 1.6 GDI
Ať tak nebo tak, v každém případě v tomto obdivuji a zcela zastávám Německou legislativu a uplatnění zákon. Na jedné straně řidiči na dálnicích nejsou omezováni maximální povolenou rychlostí a každý si to tam může mastit dle svých dovedností a schopností a možností auta a na druhé straně, pokud ten, kdo jede výrazně rychleji (přesnou definici a formulaci zákona neznám), a stane se účastníkem dopravní nehody i když není jejím přímým viníkem, tak vždy je ze strany policie označen právě on, jako viník. Tak že ten, kdo si to bude v nejrychleším levém pruhu mastit dvoustovkou a najednou těsně před ním mu tam někdo při předjíždění z pravého pruhu najede a dojde k havárii, tak i když jakoby logicky je viníkem řidič v autě, který se při předjíždění dostatečně nepřesvědčil, jestli může předjetí provést a nikoho jiného neohrozí nebo neomezí, tak v tomto případě bude vždy viníkem právě ten řidič, který si to mastil dvoustovkou. A v tom je ta úžasnost své vlastní volby a zodpovědnosti. Nejsi ničím omezen ale jakmile překročíš doporučenou rychlost 130km/h, vždy poneseš plnou zodpovědnost za sebe a i za druhé.enjoy píše:...a v nemecku tam kde je to dovolene taky skoro nikdo takhle rychle nejezdi,jen Cesi.nemcouri uz davno zjistili,ze to nemaji zapotrebi.snad krome dvoutunovych sedanu,ve kterych nic pod 200 neni ani citit,ze jede.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: Zrychlení i30 1.6 GDI
Ja bych tento model taky plne podporoval... Kdyby to Cesi meli v hlave poskladany podobne jako Nemci.Ale to bohuzel nemame.Narozdil od nich,maji Cesi v hlave uplnou bramboracku.Takze tady je to zatim neproveditelny...
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Zrychlení i30 1.6 GDI
Jo tak to by bylo fajn, jenze ui nas by to stejne nefungovalo. Treba vcera jsem jel z FM smer Olomouc a na zakazu predjizdeni a 50 (nebo 60) jeden magor v BMW 5 (jedno svetlo nesvitilo a ve druhem nejaka divna modra zarovka) predjizdel o stosest, bez ohledu na zakazy neprehlednou cestu atd. stochuti bych ho srazil do prikopu. vsichni kvuli nemu museli porad brzdit.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Zrychlení i30 1.6 GDI
Tak včera jsem natočil slibované video, jak to auto zrychluje z 0-200, což už je maximálka.
http://www.youtube.com/watch?v=p-YkPPMB ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=p-YkPPMB ... e=youtu.be
Naposledy upravil(a) Deegr dne 27 říj 2012, 12:47, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Zrychlení i30 1.6 GDI
Video dobrý .... ale měl bych jednu připomínku, jak se na dvoustovku dostat mnohem dřív .... podívej se, kde má Tvůj motor vrchol krouťáku ( na grafu ) a řaď kousek nad ním. Po překonání vrcholu kroutivého momentu jde výkon motoru strmě dolů i když ho točíš k omezovači .... takže jestli má vrchol k.m. třeba na 5 700 otáček, tak po překročení 5 900 odřazovat dolu a vůz zrychluje mnohem líp. Mám to vyzkoušený v Německu na dálnici Mnichov - Norimberg ... a rozdíl je několik vteřin
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Zrychlení i30 1.6 GDI
Hezky, asi jsem byl prvnim koukatelem, protoze mi to psalo pocet shlednuti 2 Nicmene to predchozi video s hudbou bylo takove nejake hezci, i kdyz koncilo na nizsi rychlosti A mimochodem, co to blikalo za kontrolku vedle vypnuteho ESP? Ze prokluzovaly kola?
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: Zrychlení i30 1.6 GDI
Jestliže výkon vrcholí v 6300 ot/min, a po přeřazení spadnou otáčky někam mezi 5000-5500, tak řadím rozhodně správně. Nebo mi chceš říct, že auta, která mají vrchol krouťáku v 1200 ot, tak mají řadit v 1500 ot/min, aby jeli rychleji, než když řadí v 7000?
Myslím, že je to kontrolka protiprokluzu
Myslím, že je to kontrolka protiprokluzu
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zrychlení i30 1.6 GDI
Deegr-tedy od 150km/h to leze výš jako šnek po lepidle Už jsem měl strach,že nebude stačit délka dálnice Praha-Brno.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Zrychlení i30 1.6 GDI
zajímavý, že počítač radil zařadit jen na dvojku, dál už nic a údaj 0-100 za 9.9s zdá se sedí
i30 2012 GDI
Re: Zrychlení i30 1.6 GDI
Tak co by jste chtěli od 1.6 Na stovku bych se určitě dostal rychleji, kdyby nebyla mokrá silnice. Samozřejmě jsem to nenatáčel v CZ
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Zrychlení i30 1.6 GDI
Výkon nejde po prekročení max. Nm dole. Teraz mám doma 1,6i 88kW a Ona zažne besnúť až medzi 5000 -6500 ot. Takže by bola škoda to nevyužiť. Do 5000 to nie je ono. A točiť iba od 5000 do 5700 by bolo málo, keď rozsah nízkych kvaltov 2,3,4 je cez 1000 ot. Točím, kým cítim, že motoru sa chce. V 6000 sa mu chce viac než v 5000ot.Vilda píše:Video dobrý .... ale měl bych jednu připomínku, jak se na dvoustovku dostat mnohem dřív .... podívej se, kde má Tvůj motor vrchol krouťáku ( na grafu ) a řaď kousek nad ním. Po překonání vrcholu kroutivého momentu jde výkon motoru strmě dolů i když ho točíš k omezovači .... takže jestli má vrchol k.m. třeba na 5 700 otáček, tak po překročení 5 900 odřazovat dolu a vůz zrychluje mnohem líp. Mám to vyzkoušený v Německu na dálnici Mnichov - Norimberg ... a rozdíl je několik vteřin
Po překonání vrcholu kroutivého momentu jde výkon motoru strmě dolů i když ho točíš k omezovači. Malo to byť asi napísané takto: Po překonání vrcholu max. výkonu (napr. 6300ot.) jde výkon motoru strmě dolů i když ho točíš k omezovači. To je pravda, ale čí viac točíš, tým vyšší výkon máš pri preradení ďalšieho kvaltu. Otázka je, či je motor schopný toho využiť. Može sa stať, že viac stratí ako získa, ale aj nemusí.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Zrychlení i30 1.6 GDI
Docela rád bych viděl motor, který má vrchol krouťáku ve 1 200 ot/min a přitom točí 7 000 ot. leda tak autobus Karosa, ale ta točí max. 2 000 otáček ... trochu pozdě jsem si uvědomil, komu jsem se snažil poradit samozřejmě řadíš perfektněDeegr píše: Nebo mi chceš říct, že auta, která mají vrchol krouťáku v 1200 ot, tak mají řadit v 1500 ot/min, aby jeli rychleji, než když řadí v 7000?
mnkk : podívej se na graf ..... a na křivku kroutivého momentu, kam výkon stoupá a při kolika tisících otáček motoru .... a kde už výkon rapidně klesá ....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Zrychlení i30 1.6 GDI
Veď práve, že sa pozerám. Našiel som graf od pre elantru ale ona má trošku menej výkonu. Pre i30 gdi som nenašiel graf. Tak či tak má max Nm pri 4850ot.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM