omezovač
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: omezovač
Ozkouseno 200 tachometrovych. Neco navic by to asi jelo z kopce, nicmene ne o moc, je to hodne blizko max. otackam.
www.michalpavlik.com
i30 1.4cvvt, evo V
i30 1.4cvvt, evo V
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 81
- Registrován: 17 dub 2009, 14:28
- Bydliště: mělnicko
Re: omezovač
200dle tacho taky,víc asi nee,servisák mi říkal,že udělal 215,ale s upravou omezovače,asi 7300ot,prostě chlapci byli zvědaví.Michelin1 píše:Ozkouseno 200 tachometrovych. Neco navic by to asi jelo z kopce, nicmene ne o moc, je to hodne blizko max. otackam.
Re: omezovač
Mam I30 od 4/2010 najeto 34 tis. občas protáhnu motor na 3.převodový stupěn do 6500 ot. pak to vezme omezovač a na tachometru v ten okamžik cca 130km/h. Moje max. rychlost 180km/h a ještě by to jelo, auto i při takové rychlosti docela stabilní, myslím si, že 200km/h žádný problém (1.4 80kW)
Re: omezovač
dyt se koukni na hondy starý ty jo, tam jedou do 9000 taky třeba 1.4ky a jak to letí Tady by to asi taky nebyl problém
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: omezovač
1.6 CVVT to samý, na začátku červeného políčka, tj. při 6500 rpm, chytí auto za prdel nějaký ošklivý skřet a dál to nejede .
Ale ten omezovač půjde určitě nějak odpojit pro ty, co chtějí točit auto ještě výš...
Ale ten omezovač půjde určitě nějak odpojit pro ty, co chtějí točit auto ještě výš...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: omezovač
U i30 se mi ještě nepodařila "kontrola" zda mi omezovač maká. U Lantry jsem na 2 a i 3 rychlost zkusil. U dvojky při předjíždějí 2 kamionů to byl poprvé docela šok! Je určitě dobře že tam je. Jak čtu tak se mi nehce věřit, že naše 1,4 80kW by jely okolo 200km/h. a i více. Bral bych 185-190. Ale nevím, nezkoušel jsem. Tachometr mi jde s porovnáním s navigací + 1km/h pri rychlosti 100km/h, tak že je to docela přesné oproti Lantře kde byl v rychlosteh 130 navigace - 120-122 tachometr.
"H" i30HB. 1,4. černá metal, 2009, palivo E85
----------------------------------------------------
dříve:"H" Lantra. 1,6, šedá metal. 1996
----------------------------------------------------
dříve:"H" Lantra. 1,6, šedá metal. 1996
Re: omezovač
200 tachometrových jede 1,4ka i v kombíku, podle GPSky to bylo 192. odpovídalo to cca 6400rpm, tzn. že konstanta je cca "32ot/km", tedy nějakých 219km/h při 7000rpm.Ráďa píše:U Jak čtu tak se mi nehce věřit, že naše 1,4 80kW by jely okolo 200km/h. a i více. Bral bych 185-190.
Nevím, co za mapy je v ECU, ale mně jeden tuner hrající si s mojí ECU tvrdil, že nemělo smysl posouvat omezovač (chtěl jsem 6800), protože pro tyto otáčky už nejsou původní mapy (tzn, že by je musel vlastně tvořit a to jaksi bez x dní ladění nejde; další věcí je kvalita rozvodů (pružin atd..)
Ale bzučet si to při předjíždění vezdle chrochty vod koncernu na 7-7,5tis by mohlo být zajímavý
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)