1.6 CRDI 85kW Delší start za studena
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: 1.6 CRDI 85kW Delší start za studena
Tak jsem žhavil 5x a jsou všechny studené. Tu 80A pojistku jsem našel jenom jednu a byla OK. Žhavící relé je umístěno kde?
- Reklama
Re: 1.6 CRDI 85kW Delší start za studena
Skúšať dotykom možné je, ale teraz, keď je vonku +5 a viac stupňov, tak žhaviče ešte nereagujú. Dnes ráno som to sledoval na TDI, kontrolka iba preblikla (1s), ani relé sa nevyplo po určitom čase. Tzn., že to nefunguje pri +5 a viac stupňovej teplote. Štart na 1/4 otáčky (odhadom).
Náročnejšia operácia je každý z nich vybrať a napojiť priamo na baterku. Ak sa nahreje, funguje...
Ale aj tak, pochybujem, že bude problém v žhavičoch. Nezdá sa mi to koli teplote, ktorá je tieto dni vonku (stále je relatívne teplo).
Náročnejšia operácia je každý z nich vybrať a napojiť priamo na baterku. Ak sa nahreje, funguje...
Ale aj tak, pochybujem, že bude problém v žhavičoch. Nezdá sa mi to koli teplote, ktorá je tieto dni vonku (stále je relatívne teplo).
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: 1.6 CRDI 85kW Delší start za studena
To záleží na tom,jak je auto vybavené můj Focus 1,8TDCI žhaví i teď u některých aut se kontrolka téměř nerozsvítí třeba 1,6TDCI i VW některé žhaví třeba jen když otevřeš dveře a kontrolka blikne nebo neni ani vidět.Pro studený start to určitě žhaví.
Re: 1.6 CRDI 85kW Delší start za studena
Takže všechny 4 žhaviče jsou K.O. Teď ještě někde sehnat nové. 1000Kč/ kus se mně nechce dávat.
Žhavící relé cvaká, ale nevím, jak ho vytáhnout. Chcu ještě překontrolovat patici.
Žhavící relé cvaká, ale nevím, jak ho vytáhnout. Chcu ještě překontrolovat patici.
Re: 1.6 CRDI 85kW Delší start za studena
Nevím jestli ti to pomůže,každopádně tihle pánové(a dáma) umějí zajímavé ceny obvykle.
http://www.automedik.cz/autodily.html?p ... h[]=724996
http://www.automedik.cz/autodily.html?p ... h[]=724996
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: 1.6 CRDI 85kW Delší start za studena
Díval jsem se, ale ta svíčka pro i30 "Automedik" je podle označení Starline. Těm nějak nevěřím. Jinak jsem zkoušel odpojit žhavení úplně a auto chytne i bez něj. Okolní teplota byla cca. 10C a studený motor.enjoy píše:Nevím jestli ti to pomůže,každopádně tihle pánové(a dáma) umějí zajímavé ceny obvykle.
http://www.automedik.cz/autodily.html?p ... h[]=724996
Re: 1.6 CRDI 85kW Delší start za studena
Starline je každopádně tragédie..ale oni berou od více dodavatelů,každopádně bych je zkusil telefonicky a věř mi,že u nich koupíš fakt levně.Byl jsem jejich dodavatel a oni fungují na principu sleva od dodavatele 50% a prodávají za 40%,čili pro tebe 40% dolů,než kdybysi šel do tý Kellyny sám.
Zkus Harda odsud,případně tam zavolat(a nenechat se hned odradit když nevezmou telefon,neví tam co dřív).
Zkus Harda odsud,případně tam zavolat(a nenechat se hned odradit když nevezmou telefon,neví tam co dřív).
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: 1.6 CRDI 85kW Delší start za studena
Ja muzu nabidnout od 225,- (Iskra) do 360,- (Japan) kus popr. 750,- original . Starline bych na prani asi taky zvladnul
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: 1.6 CRDI 85kW Delší start za studena
Žhavičky už jsou vyměněny, ale furt se mně ten start zdá delší. Diagnostika nic nepíše.
Jak se vydělává žhavící relé? Normální relátko vytáhnu, ale to žhavící je nějak jinak. Dík
Jak se vydělává žhavící relé? Normální relátko vytáhnu, ale to žhavící je nějak jinak. Dík
Re: 1.6 CRDI 85kW Delší start za studena
Sotva jsem si tuhle diskuzi přečet tak se venku ochladilo na -14C (1.12.2012) a staroval jsem asi na 10-tý pokus. Jak by to chytalo jen na jeden válec. Loni v zimě při -23C jsem startoval nejhůř na druhý pokus. Návštěva servisu - všechny žhaviče KO. Záruka je na ně 2 roky, takže smůla, platím výměnu. Jeden kus 677 Kč, prý od Bosche, měl jsem tam nějaké japonské (mám rok 2009, kupovaný 2010, najeto 48 tis). Takže výměna s prací asi 3200 Kč. Docela mě to nas... . Ale jinak auto slouží, tak mu to odpustím.Dostal jsem náhradní auto na dva dny , protože žhavičky neměli na skladě, ale protože se nejedná o záruční opravu tak ho platím, 100Kč na den. Dostal jsem novou i30 GDi v kombíku. Musím uznat že i na sněhu je ten nový podvozek opradu šupa a zajetý GDI jede opravdu pěkně (nezajetý mě docela zklamal). Se mi bude těžko zase auta v servisu měnit. Jediné co podle mě nevychytali je že u nové i30 už nejsou hagusy.
Re: 1.6 CRDI 85kW Delší start za studena
mám i30 r.v.2008,1,6crdi 85kw a čtu tady ty problémy, který mi před týdnem nastaly taky.Ato nastartuju asi po 3-5 sekundách.Vypadá to jako by tam nešla nafta hned po té už je vše v pořádku a jsem spokojen.Vyměnil jsem baterku žhavící svíčky, filtry a zatím pořád nic. Doufám že to nebude vstřik tamuž ta cena je trochu vyšší. Bylo mi řečeno, že snad čerpadlo, tak ještě rozeberu to a pak už asi jen servis . Ale zkušenosti s ním jsou katastrofální.
Re: 1.6 CRDI 85kW Delší start za studena
Některá auta nežhaví vůbec, třeba staré Renaulty 1.5 dCi bliknou kontrolkou, ale fyzicky nežhaví, dokud to neuznají za nutné.tomason píše:To záleží na tom,jak je auto vybavené můj Focus 1,8TDCI žhaví i teď u některých aut se kontrolka téměř nerozsvítí třeba 1,6TDCI i VW některé žhaví třeba jen když otevřeš dveře a kontrolka blikne nebo neni ani vidět.Pro studený start to určitě žhaví.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: 1.6 CRDI 85kW Delší start za studena
Co vím, tak BOSCH podle katalogu ale svíčky na i30 nedělá. Nebo alespoň na podzim ještě nedělal.Carver10 píše:Sotva jsem si tuhle diskuzi přečet tak se venku ochladilo na -14C (1.12.2012) a staroval jsem asi na 10-tý pokus. Jak by to chytalo jen na jeden válec. Loni v zimě při -23C jsem startoval nejhůř na druhý pokus. Návštěva servisu - všechny žhaviče KO. Záruka je na ně 2 roky, takže smůla, platím výměnu. Jeden kus 677 Kč, prý od Bosche, měl jsem tam nějaké japonské (mám rok 2009, kupovaný 2010, najeto 48 tis). Takže výměna s prací asi 3200 Kč. Docela mě to nas... . Ale jinak auto slouží, tak mu to odpustím.Dostal jsem náhradní auto na dva dny , protože žhavičky neměli na skladě, ale protože se nejedná o záruční opravu tak ho platím, 100Kč na den. Dostal jsem novou i30 GDi v kombíku. Musím uznat že i na sněhu je ten nový podvozek opradu šupa a zajetý GDI jede opravdu pěkně (nezajetý mě docela zklamal). Se mi bude těžko zase auta v servisu měnit. Jediné co podle mě nevychytali je že u nové i30 už nejsou hagusy.
Re: 1.6 CRDI 85kW Delší start za studena
Mně to taky točí delší dobu, cca. 3s. Nedávno jsem se vezl starým polem SDI a to chytalo na půlku pootočení. U common railu asi bude chvilku trvat, než se všechny čidla dohoukají a pustí zážeh....MAJK píše:mám i30 r.v.2008,1,6crdi 85kw a čtu tady ty problémy, který mi před týdnem nastaly taky.Ato nastartuju asi po 3-5 sekundách.Vypadá to jako by tam nešla nafta hned po té už je vše v pořádku a jsem spokojen.Vyměnil jsem baterku žhavící svíčky, filtry a zatím pořád nic. Doufám že to nebude vstřik tamuž ta cena je trochu vyšší. Bylo mi řečeno, že snad čerpadlo, tak ještě rozeberu to a pak už asi jen servis . Ale zkušenosti s ním jsou katastrofální.
Re: 1.6 CRDI 85kW Delší start za studena/
Re: 1.6 CRDI 85kW Delší start za studena/kw a čtu tady ty problémy, který mi před týdnem nastaly taky.Ato nastartuju asi po 3-5 sekundách.Vypadá to jako by tam nešla nafta hned po té už je vše v pořádku a jsem spokojen.Vyměnil jsem baterku žhavící svíčky, filtry a zatím pořád nic. Doufám že to nebude vstřik tamuž ta cena je trochu vyšší. Bylo mi řečeno, že snad čerpadlo, tak ještě rozeberu to a pak už asi jen servis . Ale zkušenosti s ním jsou katastrofální.[/quote]
Zdravim 3-5 vterin je normal jeto crdi,cerpadlo musi vytvorit tlak,pak to teprv chytne,neni to pumpe dise.
Zdravim 3-5 vterin je normal jeto crdi,cerpadlo musi vytvorit tlak,pak to teprv chytne,neni to pumpe dise.