Cvakání v motoru

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Uživatelský avatar
adal
*
Příspěvky: 79
Registrován: 10 srp 2010, 10:01

Re: Cvakání v motoru

Příspěvek od adal »

Najeto 17 000 a stále cvakám. Méně než diesel, ale více než jiné benz. motory.
i30 1,5 DPi Start - 2021
i20 1,2 - 2010
Reklama
 

Voloďa
*
Příspěvky: 14
Registrován: 20 lis 2012, 21:55

Re: Cvakání v motoru

Příspěvek od Voloďa »

Ahoj, Adal, a riešil si to cvakanie so servisom, alebo je to normál, že to íčka 20 robia? Mne povedal mechanik, že je to normál, ale ako ty hovoríš, iné benziňáky až tak necvakajú. nechápem, preči i20 až tak silno.
Méďa Béďa
**
Příspěvky: 180
Registrován: 07 zář 2012, 23:55

Re: Cvakání v motoru

Příspěvek od Méďa Béďa »

Mám najeto něco přes 11000 a nic necvaká.
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
rcc
**
Příspěvky: 144
Registrován: 13 úno 2012, 12:34

Re: Cvakání v motoru

Příspěvek od rcc »

Mě to také cvaká a také trochu syčí. Slyšet je to nen když jsem venku u motoru. V aute ne. Asi to budou ventily. Najeto 9500km
Škoda Fabia 1.0 Junior
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Uživatelský avatar
adal
*
Příspěvky: 79
Registrován: 10 srp 2010, 10:01

Re: Cvakání v motoru

Příspěvek od adal »

Ptal jsem se technika v servisu viz příspěvek výše ( úno 19, 2011).....mno nevím.... To jakoby syčení slyším také od začátku a to je asi normální.
i30 1,5 DPi Start - 2021
i20 1,2 - 2010
Voloďa
*
Příspěvky: 14
Registrován: 20 lis 2012, 21:55

Re: Cvakání v motoru

Příspěvek od Voloďa »

Pri detekcii cvakania som si dal drevenú tyčku k uchu a priložil na vstrekovače. Cvakanie išlo z nich. Vraj je to normálne, hoci neviem... Aj mne zasyčí motor po vypnutí. Zasyčí asi 2 - 3 sekundy a je ticho. Vie niekto, čo to syčenie znamená a čo ho spôsobuje?
dík za info
Uživatelský avatar
bartiik18
**
Příspěvky: 212
Registrován: 12 dub 2011, 21:03
Bydliště: U České Lípy

Re: Cvakání v motoru

Příspěvek od bartiik18 »

Ahoj, nepozoruji cvakání, ale se syčením jsem byl v servise. Prý to nic není a dělá mi to jen když natankuji více jak třičtvrtě nádrže. A syčí palivové čerpadlo zkoumal jsem to a jde to opravdu z toho místa vzadu za řidičem. Zatím mi to ani po 25 000km nic nedělá a mám to odzačátku už si toho nevšímám ;-) mě ted víc trápí, když ráno vyjedu lehce šlápnu na brzdu tak kolo za řidičem se začne škubat jako by tam bylo ABS...zasekne povolí zasekne povolí... a pak po chvíli jizdy to přestane nevíte čím to může být? jako by se mi přilepily. Mám bubny vzadu.
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Cvakání v motoru

Příspěvek od jirikstbk »

Učí se rychle. :-(
viz "Chybu postihující větší množství zákazníků prohlásí Microsoft za standardní chování a vlastnost produktu."
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
Voloďa
*
Příspěvky: 14
Registrován: 20 lis 2012, 21:55

Re: Cvakání v motoru

Příspěvek od Voloďa »

Pre bartiik18

Šklbanie môže spôsobil množstvo oteru (špiny a prachu) v bubnovej brzde z pakní bŕzd. Pakne sa opotrebúvajú, prach z nich ostáva v bubne. Treba vyčistiť bubny. Ale netvrdím, že je to ono.
Voloďa
*
Příspěvky: 14
Registrován: 20 lis 2012, 21:55

Re: Cvakání v motoru

Příspěvek od Voloďa »

Mám i20. Po vypnutí motora mi asi na 2 - 3 sekundy zasyčí - z motora. Robí to aj niekomu z vás?
Uživatelský avatar
bartiik18
**
Příspěvky: 212
Registrován: 12 dub 2011, 21:03
Bydliště: U České Lípy

Re: Cvakání v motoru

Příspěvek od bartiik18 »

Neříkej mi, že mám čistit bubny po 1,5letech? a jen jeden? To ať si s tím servis poradí v únoru jedu na garančku tak jim dám práci ;-) no mě po zhasnutí motora nesyčí...chápal bych kdyby to byla klima ale spíš v létě než teď při těch teplotách...
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Voloďa
*
Příspěvky: 14
Registrován: 20 lis 2012, 21:55

Re: Cvakání v motoru

Příspěvek od Voloďa »

bartiik, nemusíš akceptovať čo ti hovorím. je to len alternatíva. asi to bude ABS, ale to by ti zrejme svietila počas problému kontrolka. Svieti? 1,5 roka nie je dôležité. Dôležité sú najazdené kilometre a tých máš 25k. To je čas na vyčistenie bubnov. Uvidíš, koľko je tam sajrajtu. Mám s tým skúsenosti. Je to dobré vyčistiť aj preto, lebo prach z ošúchaných pakní môže vytvoriť na bubnoch ryhy. Tak veľa zdaru. :)
Uživatelský avatar
bartiik18
**
Příspěvky: 212
Registrován: 12 dub 2011, 21:03
Bydliště: U České Lípy

Re: Cvakání v motoru

Příspěvek od bartiik18 »

Tak teď nevím :-) se musím mrknout teda nerad bych to dával do servisu a pak zjistil, že za to chtějí jejich šílené ceny za normohodinu ;-) No uvidíme...myslím, že nebliká... ještě vyzkouším, ale děkuji za tip :-)
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Cvakání v motoru

Příspěvek od caruser »

Voloďa

Mám najazdených takmer 55.000, bubny som nečistil a žiaden problém so zadným obložením. Ale asi závisi ako prudko sa brzdí, niekto dokáže predné obloženie odpísať po 60.000 km :)
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Voloďa
*
Příspěvky: 14
Registrován: 20 lis 2012, 21:55

Re: Cvakání v motoru

Příspěvek od Voloďa »

Problém bartiika môže byť aj v tom, že mu neodskočia dostatočne pakne. V mechanizme môže byť trochu hrdze (rez) a špiny o ktorej som už písal. ďalší problém môže byť v tom, že bubon nie je guľatý, ale na jednej strane o jednu - dve stotiny milimetra užší (širší) a pakňa tak brzdí nerovnomerne. ďalší problém môže byť v tom, že často používal ručnú brzdu a pakne občas jemne prihrdzaveli k bubnu a ten nie je dokonale okrúhly. Až po chvíli pakne trochu odskočia a koleso sa točí bez problémov. V každom prípade by som však začal s vyčistením bubna a kontrolou brzdových valčekov, či pakne dobre odskakujú. Premazať treba aj bovdeny -laná ručnej brzdy. Ak mu pri probléme nesvieti kontrolka ABS, tak jedným z dôvodov môže byť to, o čom hovorím. Ale držím mu palce, nech to nie je nič závažné, ale len prkotina, ktorá však naštve.
Odpovědět

Zpět na „i20 Motor a převodovka“