dlouhodobý test i30 1.6GDI

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
tomiboy
**
Příspěvky: 109
Registrován: 22 kvě 2012, 20:47

Re: dlouhodobý test i30 1.6GDI

Příspěvek od tomiboy »

haer, fajn spis. ja by som ten svoj ( https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=160&t=25203 ) mal tiez trosku oprasit a editovat po cca 3500km :)

ak sa mozem vyjadrit k tvojim:

- chrastiaca uvitacia a luciaca melodia - ano stavalo sa aj mne, preto som melodiu vypol
- hluk cez podbehy - znama chyba, na zlych cestach a za vyssej rychlosti priam nocna mora, pokial by existovalo riesenie, idem do toho
- HAC - nedoriesena a matuca funkcia
- prisvecovanie - velke plus, bezpecnosti nie je nikdy dost a preto ked mas osvetlene boky je to super (takisto by som toto navrhol ako predpisanu povinnu vybavu pre vsetky nove auta)
- automat na svetla - poviem tak, ze najskor som sa tesil, ze ked dam svetla na AUTO, nebudem sa muset o spinanie svetiel za sumraku starat (ako som sa tesil aj polohe tej packy a lepsie prepinanie smeroviek ako ked je packa v polohe OFF), ale teraz to mam na OFF a svetla spinam manualne, pretoze aby sa mi prepinali svetla aj cez den jak na vianocnom stromceku podla toho ci je auto v polotieni, tak to asi nie :-(
- HF - tiez sa mi uz stalo, ze som vysiel z auta, idem telefonovat a hovor mi bezal v aute :)
- takisto pri HF spomeniem podla mna chybu a sice - stav: telefon sparovany s bluetoothom pocas jazdy, auto som zaparkoval, vypol motor, pustil osadenstvu radio v aute, isiel aj s telefonom na nakup a cuduj sa svete - v aute ostal telefon sparovany, bluetooth bezal dalej a cerpal energiu, co sa prejavilo alarmom a informaciou, aby clovek v aute radio vypol, inak pride k vybitu baterie. cize auto si nezistilo, ze telefon nie je v aute a BT bezal dalej.

za mna este dodavam (okrem stieracoveho "trojholnicka" :-):

- bzucanie/vrcanie (asi zvonku), ktore sa dost vyrazne prenasa do kabiny a suvisi to nejak s rychlostou resp. ako zatlacim na plyn - najlepsie to pocujem napr. na rychlosti 2 ked pridavam a uberam (bzucanie zacalo po cca 900km)
- tesnenie okna pri stiahnuti nezotre vonkajsiu plochu okna (aj ked to nepovazujem za nieco strasne, ale bolo by asi komfortnejsie, keby to okno stieralo)
- tie hodiny mi v palubaku stale chybaju :(
- v lete viac hrejuce sedacky a operadla

inak tiez spokojnost ako haer a zdielam pocity :-)
i30 2012 1.6 GDI, Cool Red
Reklama
 

Uživatelský avatar
Dalin
***
Příspěvky: 770
Registrován: 05 bře 2009, 21:09
Bydliště: Klatovy

Re: dlouhodobý test i30 1.6GDI

Příspěvek od Dalin »

Mám momentálně najeto necelých 18tis.km a v plno věcech souhlasím s Haerem
minusy
1)automatické stěrače by jsem vyměnil za běžné s cyklovačem
2)světla - jak potkávací tak dálkové jsou špatné, proč to ostatní umí a H ne
3)hluk od kol
4)není čeština
5)široké přední sloupky
6)kufr-nesmyslná přihrádka,která omezuje výšku, chci to předělat
7)řazení - když řadím a mám více otáček tak zadrhává
plusy
1)pohodlný a stabilní podvozek
2)odkládací prostory(zejména ten před řadící pákou)
3)super sedačky
4)design
5)ceny
6)motory
7)vnitřní prostor
8)spolehlivost
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Uživatelský avatar
jostrih
**
Příspěvky: 141
Registrován: 29 črc 2012, 14:25
Bydliště: Praha

Re: dlouhodobý test i30 1.6GDI

Příspěvek od jostrih »

Hyundai i30 kombi 1.6GDI Style cool red 10/2012 -
Uživatelský avatar
Deegr
****
Příspěvky: 1061
Registrován: 19 úno 2012, 12:59
Bydliště: Klatovy

Re: dlouhodobý test i30 1.6GDI

Příspěvek od Deegr »

Tak ten pán, co s tím jezdí asi není moc schopnej řidič a evidentně je rozmazlen z turbomotorů, když je línej si na dálnici podřadit. Vůbec to nějak vypadá, že ten motor asi moc často přes 3000 ot/min nepouštěl. A že se na stovku dostal o dvě sekundy pomaleji, než udává výrobce? Tak to asi mluví za vše. Já s dynamikou GDI jsem spokojen :)
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Uživatelský avatar
jostrih
**
Příspěvky: 141
Registrován: 29 črc 2012, 14:25
Bydliště: Praha

Re: dlouhodobý test i30 1.6GDI

Příspěvek od jostrih »

S dynamikou GDI taktiez maximalna spokojnost. Doteraz som jazdil len s turbo motorom, ale prechod na atmosferu mi nerobil najmensi problem. Ked je potrebny vykon tak to hodin o 2 stupne dolu, pedal na podlahu a leti to :)
A ta stovka, to lepsie da aj moja manzelka :)
Hyundai i30 kombi 1.6GDI Style cool red 10/2012 -
Uživatelský avatar
Deegr
****
Příspěvky: 1061
Registrován: 19 úno 2012, 12:59
Bydliště: Klatovy

Re: dlouhodobý test i30 1.6GDI

Příspěvek od Deegr »

Já ale nechápu jednu věc. Mě ten motor příjde až překvapivě pružný, od 2000 to sice jede, ale tak nějak normálně, 2500 už je to dobrý a nad tři tisíce to už jede pěkně. Kolikrát při předjíždění to ani víc netočím, stačí to. Ale když někdo od toho čeká pružnost jako od turbo motoru, tak je pak jasné, že bude zklamán.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Uživatelský avatar
jostrih
**
Příspěvky: 141
Registrován: 29 črc 2012, 14:25
Bydliště: Praha

Re: dlouhodobý test i30 1.6GDI

Příspěvek od jostrih »

v 95% si vystacim s otackami do 4000. Obcas, ale hlavne pre svoj pozitok to prezeniem vyssie. Je to nadhera ako to ide :) Inak s tym jazdim skoro ako s turbo dieselom :)) a ten motor to s prehladom dava.
Hyundai i30 kombi 1.6GDI Style cool red 10/2012 -
Uživatelský avatar
quinnet
*
Příspěvky: 98
Registrován: 19 úno 2013, 23:15

Re: dlouhodobý test i30 1.6GDI

Příspěvek od quinnet »

Hyundai i30 kombi / 1.6 GDI / hazel brown / 01/2013
Hyundai Accent / 1.3i / dark red / 12/1997

http://www.spritmonitor.de/en/detail/558009.html
Uživatelský avatar
Haer
***
Příspěvky: 513
Registrován: 26 srp 2008, 20:28
Bydliště: brněnsko

Re: dlouhodobý test i30 1.6GDI

Příspěvek od Haer »

Tak je zde dalsi doplneni, tentokrat po roce a pul provozu a najetych 44 tkm. Zacnu od tech nejmene prijemnych k tem hezcim, hlavne v pozitivech se budu docela opakovat.
Problemy
- Cca v 15t jsem reklamoval oloupany volant a radici paku. Radicka se zacala v nejakych 25t loupat zase, volant zatim drzi, i kdyz se mi zda, ze do 2. garancky (za pul roku) asi opet nevydrzi. Uvidime.
Mrzutosti
- Kufr jsem nakonec prohloubil pomoci dokoupeneho origo prislusenstvi, od te doby spokojenost
- Obcas (parkrat do mesice) se stava, ze pri rychlosti nad 100km/hod drnci sterace na okne, staci ostriknout okno a pretrit ho. Nezlobi, ale zamrzi
- Nekdy o neco hlucnejsi motor v otackach mezi 2500-3000. Zda se, ze autu obcas nektery benzin nesedne. Vzhledem k tomu, ze ostatni pasazeri to neregistruji, tak se snazi tomu nevenovat pozornost
- Piskajici auto, kdyz z nej vystoupim a jdu otevrit branu. Nevim, zda je to detekci klice mimo vuz nebo od parkovacich senzoru, nicmene je to malinko iritujici
- Sklapeni a odklapeni zrcatek, kdyz je vuz zamceny a clovek kolem nej pobiha s klicem v kapse. Tohle melo byt navazno radeji na odemceni auta a ne priblizeni se ke dverim
- Nedoresene ovladani elektriky pres startovaci tlacitko - pri vypnuti zapalovani se radio vypne, okna za chvili ztrati elektriku a nejdou ovladat, bez zapalovani se neda podivat na palubak a k tomu vyhravani uvodni melodie. Dilem s tim souvisi i HF, ktere se prepne na mobil pri vypnuti motoru, a naopak zapne radio pri prichozim hovoru. Mozna je to otazka zvyku, ale podle me je to notne nedotazene a dalo se to udelat lepe.
- S blizici se zimou mi opet chybi vyhrivani volantu
- Ne moc sikovne ovladani radia a HF, nektere funkce by mohly byt na volantu, radio by nemelo prepisovat predvolby alternativnimi kmitocty a taky bych ozelel automaticke hledani lepsi stanice po prepnuti predvolby, i kdyz ta soucasna je jeste k poslouchani.
- Nestastne nastaveni 6. rychlostniho stupne, mel byt dal od 5. aby nebylo pro typickych 130 km/hod potreba tolik tocit. To, ze ma chut se rozjizdet nad 150 km/hod osobne moc neocenim
- Automat na steraci, po case si na nej clovek nejak zvykne a da se s nim docela i zit. Co mu ale vytykam, tak ze pokud je zvoleny automat, tak pri nastartovani vzdy pretre sklo - i kdyz to neni potreba a hlavne na sucho
Poteseni
- Pohodlne a dosud naprosto spolehlive jezdeni, od toho auto je predevsim
- Vzhled exterieru i interieru, porad se mi libi
- Vyborny motor, umi byt zivy i usporny, podle toho, cemu clovek dava prednost
- Parkovaci kamera, uz nikdy nechci auto bez ni
- LED denni sviceni
- Automaticke prepinani denniho sviceni a hlavnich svetel. Sice je potreba to obcas prihlidnout a pripadne rucne opravit, ale vetsinou to funguje dobre.
- Pohodli bezklicoveho vstupu a startovani tlacitkem - jen prehazuju dalkac mezi kalhotama a o nic dalsiho se nestaram
- Optika svetlometu je v porovnani s parabolami mnohem lepsi, i kdyz by asi neskodily lepsi zarovky (zatim porad jezdim s originaly)
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost Obrázek
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano Obrázek
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Uživatelský avatar
rudolf.tomka
**
Příspěvky: 344
Registrován: 19 čer 2011, 18:12
Bydliště: Zborov -Slovensko

Re: dlouhodobý test i30 1.6GDI

Příspěvek od rudolf.tomka »

KIA SOUL 1,6 CVVT tomato red
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Pokec“