Pozeram, ze na Tuscon som nasiel olejovy chladic na automaticku prevodovku ale na IX35 nic??? Divne, ze by ju pri novsom modeli nedavali a dufali, ze sa nebude olej prehrievat?
To sa mi nezda.
IX35 by podla vsetkeho mala mat cidlo teploty oleja v prevodovke takze by sa to mohlo dat vytiahnut resp. napichnut priamo na neho a sledovat ako sa hybe teplota. Myslim ze normalne by to malo byt okolo 80°C, teplotne cidlo by malo merat od -40 do +165°C (0-3,3V ak som dobre pozeral)
"Kopání" automatické převodovky
Moderátor: Moderátoři
Re: "Kopání" automatické převodovky
Hyundai IX35 1.7CRDi Style - Cashmere brown [11/2012]
Ochcavka v teedeeii na hlinach - firemne
Ochcavka v teedeeii na hlinach - firemne
- Reklama
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Kopání" automatické převodovky
Súhlasím s Brunom.
Radšej zistiť príčinu teraz v záruke, ako potom meniť či repasovať za desiatky tisíc korún. Výmena oleja je prvá a aj posledná možnosť ako pomôcť prevodovke. Ak je konštrukčne poddimenzovaná, tak sa s tým nedá nič robiť. To si nemyslím, keby nestíhala príval krútiaceho momentu, tak by ju nemontovali, hoci dnes je možné čokoľvek, aj klamať o spotrebe, len nech sa to predá.
Podobne ako DSG. Niekde má 6 stupňov v olejovej náplni a do niektorých motorov sa ponúka 7-st so suchými spojkami podľa výkonu motora.
Radšej zistiť príčinu teraz v záruke, ako potom meniť či repasovať za desiatky tisíc korún. Výmena oleja je prvá a aj posledná možnosť ako pomôcť prevodovke. Ak je konštrukčne poddimenzovaná, tak sa s tým nedá nič robiť. To si nemyslím, keby nestíhala príval krútiaceho momentu, tak by ju nemontovali, hoci dnes je možné čokoľvek, aj klamať o spotrebe, len nech sa to predá.
Podobne ako DSG. Niekde má 6 stupňov v olejovej náplni a do niektorých motorov sa ponúka 7-st so suchými spojkami podľa výkonu motora.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- kubad
- **
- Příspěvky: 221
- Registrován: 05 srp 2010, 08:10
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Kopání" automatické převodovky
jen technicka
o spotrebe nikdo vetsinou nelže!!!
je presne stanovena metodika a podle te se to uvadi a verim ze to sedi presne.
ze je ta metodika nahovno je vec jina a to ale neni problem automobilek
o spotrebe nikdo vetsinou nelže!!!
je presne stanovena metodika a podle te se to uvadi a verim ze to sedi presne.
ze je ta metodika nahovno je vec jina a to ale neni problem automobilek
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Kopání" automatické převodovky
Kubad:
A čí je to teda problém keď nie automobiliek ? Zákazník sa orientuje podľa technických informácii od výrobcu.
Si nezachytil kauzu v Amerike ?
A čí je to teda problém keď nie automobiliek ? Zákazník sa orientuje podľa technických informácii od výrobcu.
Si nezachytil kauzu v Amerike ?
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- kubad
- **
- Příspěvky: 221
- Registrován: 05 srp 2010, 08:10
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Kopání" automatické převodovky
spotreba se meri dle normy:
(93/116/ECE a 99/100/ECE), které platí ve více než 50 zemích, ukládají měřit automobilkám spotřebu velmi nereálnými postupy.
bohuzel je to zavazne a pokud se to nezmeni asi se realnych udaju nedockame, pokud bys chtel automobilce rozporovat tak bys musel dokazat ze udavane udaje nesedi s metodikou mereni a to se ti tezko povede myslim ze to maji zmerene realne.
takze podle me se muzes tak maximalne soudit s tim kdo vydal nesmyslnou normu a ne s tim kdo podle ni meri.
amerika me nezajima tam maji jine normy, vcelku realne, ale hlavne na hlavu postavene soudnictvi.
Staci si porovnat stejne auto prodavane v evrope a v usa
(93/116/ECE a 99/100/ECE), které platí ve více než 50 zemích, ukládají měřit automobilkám spotřebu velmi nereálnými postupy.
bohuzel je to zavazne a pokud se to nezmeni asi se realnych udaju nedockame, pokud bys chtel automobilce rozporovat tak bys musel dokazat ze udavane udaje nesedi s metodikou mereni a to se ti tezko povede myslim ze to maji zmerene realne.
takze podle me se muzes tak maximalne soudit s tim kdo vydal nesmyslnou normu a ne s tim kdo podle ni meri.
amerika me nezajima tam maji jine normy, vcelku realne, ale hlavne na hlavu postavene soudnictvi.
Staci si porovnat stejne auto prodavane v evrope a v usa
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
Re: "Kopání" automatické převodovky
Ahoj.
Mám Santa Fe, r.v. 2001- automat a mám taky problém s převodovkou, kdy mi auto blbne, když jedu do kopce nebo chci náhle zvýšit rychlost, např. při předjíždění. Jede na dvojku, řve jak stará škodovka, zasekne se na 4 tis. otáčkách a vůbec netáhne. Byla jsem s tím v servisu, kde mi vyměnili olej, čidlo na teplotu oleje, ale řekli mi, že pokud bych chtěla, aby to zase jezdilo na 100%, tak ta oprava by byla dražší než samotný auto . Takže jsem teda docela v pasti. V jiným servisu mi řekli, že se mám zkusit podívat po nějaké použité převodovce z nějaké slušné bouračky, tak nevím. Myslíte, že bych někde mohla sehnat? Jinak je auto v pohodě- nechce se mi dáva pryč. . .
Mám Santa Fe, r.v. 2001- automat a mám taky problém s převodovkou, kdy mi auto blbne, když jedu do kopce nebo chci náhle zvýšit rychlost, např. při předjíždění. Jede na dvojku, řve jak stará škodovka, zasekne se na 4 tis. otáčkách a vůbec netáhne. Byla jsem s tím v servisu, kde mi vyměnili olej, čidlo na teplotu oleje, ale řekli mi, že pokud bych chtěla, aby to zase jezdilo na 100%, tak ta oprava by byla dražší než samotný auto . Takže jsem teda docela v pasti. V jiným servisu mi řekli, že se mám zkusit podívat po nějaké použité převodovce z nějaké slušné bouračky, tak nevím. Myslíte, že bych někde mohla sehnat? Jinak je auto v pohodě- nechce se mi dáva pryč. . .
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Kopání" automatické převodovky
a co najít kvalitní servis na repase převodovky? Ale ve správném vláknu tohoto fóra samozřejmě...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: "Kopání" automatické převodovky
Jo zkusím něco sehnat. Díky