MOTORY 1,8 16V a 2,0 16V

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ivan21
Příspěvky: 6
Registrován: 03 led 2010, 21:30
Bydliště: Slovensko Prievidza, A. Rudnaya 9/1, 971 01

MOTORY 1,8 16V a 2,0 16V

Příspěvek od Ivan21 »

Zdravím vás neviete mi niekto pomoct, potreboval by som zistit aky je rozdiel medzi sacimi vackami lantra J2 1,8 16V a lantra J2 2,0 16V. U 1,8 16V by mala predlzit nasavaci cyklus len neviem zistit aka je tam vacka dakujem
:hyu: Hyundai Lantra combi GLSi 2,0 DOHC 16V r.v. 99 :hyu:
:hyu: Hyundai Pony Excel X2 GLSI 1,5 r.v.94 :hyu:
Reklama
 

Uživatelský avatar
Dr Meduza
****
Příspěvky: 1105
Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTORY 1,8 16V a 2,0 16V

Příspěvek od Dr Meduza »

uz to tu nekolikrat bylo
tady je tabulka:
Obrázek
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Uživatelský avatar
Dextrone
**
Příspěvky: 227
Registrován: 27 dub 2010, 21:46
Bydliště: Praha

Re: MOTORY 1,8 16V a 2,0 16V

Příspěvek od Dextrone »

Ahoj, nechci zakládat nové téma a tak jsem to dal sem. Možná stupidní otázka, ale mám už najeto cca 6000km od koupě nového auta a snažil jsem se o dobré zajetí benzínového motoru. Dle příručky jsem cca prvních 1000km nepřekračoval 4000ot a pak už jsem otáčky zvyšoval až k omezovači. Jezdím převážně město cesta do práce 5km tam a 5km zpět a sem tam cca 100km výlet, + dovolené cca 600km kdy auto pořádně proženu. Takže prakticky jsem nikdy nedržel konstantní otáčky. Jakmile se motor ohřeje, trochu mu nakládám. Dotaz zní: Jak se pozná dobře zajetý benzínový motor? Všude píšou že má se zajetým motorem klesat spotřeba. Bohužel je teď zima a tak nemůžu pozorovat klesající spotřebu, spíše naopak, ale to je vlivem zimních podmínek normálka.Nějaká další specifika? O spotřebu mi nějak ani nejde, spíš aby byl motor svižný. Jak dlouho se motor bude ještě zajíždět a jak se pozná že je dobře zajetý? Dotaz č.2 - Má případný reset řídící jednotky (odojením baterie)) vliv a potřebu nového zajíždění motoru? (Domnívám se, že i špatně zajetý motor se vlivem resetování řídící jednotky a po té novému zaučení jízdami ve vyšších otáčkách stane svižnějším) Je to tak?
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: MOTORY 1,8 16V a 2,0 16V

Příspěvek od Vilda »

Dextrone : Zatím máš najeto ještě málo, počítej tak 15 - 18 tisíc kiláčků ..... to jak tady popisuješ styl svojí jízdy, tak ten je v pořádku a za čas určitě zlepšení ve výkonu motoru i ve spotřebě zaregistruješ ..... U Accenta to bylo taky okolo 16 000 km, než se úplně zajel ...
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
Davidos
***
Příspěvky: 667
Registrován: 28 čer 2010, 20:07
Bydliště: Česká Lípa

Re: MOTORY 1,8 16V a 2,0 16V

Příspěvek od Davidos »

Zdravím,dotaz k tomu resetu..potřebuji před zimou dobít baterku...když jí odpojím udělá se ten reset jednotky tím?...to bych nerad ...díky :lol:
Hyundai i30 combi 2gen. 1.6 mpi r.v.2015
Škoda Octavia combi 1.9 tdi r.v. 2000
Hyundai Lantra 1.6 16V r.v. 1999
Uživatelský avatar
Limitz
******
Příspěvky: 2719
Registrován: 16 dub 2008, 20:27
Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTORY 1,8 16V a 2,0 16V

Příspěvek od Limitz »

jo udělá :-) vždycky když sem měl na delší dobu odpojenou baterku, tak potom po nastartování měl motor chvilku hrubší chod, po chvilce, ale zase šlapal jako hodinky :-)
:hyu: Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 :hyu: R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km :D
Limitz89@seznam.cz
Uživatelský avatar
Davidos
***
Příspěvky: 667
Registrován: 28 čer 2010, 20:07
Bydliště: Česká Lípa

Re: MOTORY 1,8 16V a 2,0 16V

Příspěvek od Davidos »

:? a nemusí se tedy potom dělat ten postup...zahřát motor odpojit baterku atd..a 15 min to nechat běžet na volnoběh? díky
Hyundai i30 combi 2gen. 1.6 mpi r.v.2015
Škoda Octavia combi 1.9 tdi r.v. 2000
Hyundai Lantra 1.6 16V r.v. 1999
Uživatelský avatar
Limitz
******
Příspěvky: 2719
Registrován: 16 dub 2008, 20:27
Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTORY 1,8 16V a 2,0 16V

Příspěvek od Limitz »

nic takového sem nedělal, normálně sem po zapojení baterky nastartoval, nechal chvíli běžet motor až se ustálil volnoběh a normálně sem jel, čekat nějakých 15 minut je podle mě zbytečné, ona si ta jednotka musí znova nahrát data ze všech těch různých čidel a senzorů a podle toho upravit chod motoru, ale 15 minut se mi zdá moc :)
:hyu: Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 :hyu: R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km :D
Limitz89@seznam.cz
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“