Rekord v km na plnu nadrz
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Rekord v km na plnu nadrz
V teréne by mi to nevadilo, tam si tú jazdu užiješ
Mám nato, aby som jazdil za 9 L, ale nie som ochotný to platiť, max. tak za 5 L aj to je už dosť
Mám nato, aby som jazdil za 9 L, ale nie som ochotný to platiť, max. tak za 5 L aj to je už dosť
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Reklama
Re: Rekord v km na plnu nadrz
špatně jsem to napsal , vadí mi že jezdím za 9 L a víc , ale za méně třílitrový motor nikdy nepojede , proto to neřeším.caruser píše:V teréne by mi to nevadilo, tam si tú jazdu užiješ
Mám nato, aby som jazdil za 9 L, ale nie som ochotný to platiť, max. tak za 5 L aj to je už dosť
Hyundai Terracan 2006 , předtím Hyundai H-1 Starex 4x4
Re: Rekord v km na plnu nadrz
to: Leos2
Dá sa aj pod 7 L dostať s 3,0 dieslom Nebolo to síce terénne auto, ale veľké kombi v automate, no ale pri kľudnej jazde to podľa palubného pc bolo za 6,7
Dá sa aj pod 7 L dostať s 3,0 dieslom Nebolo to síce terénne auto, ale veľké kombi v automate, no ale pri kľudnej jazde to podľa palubného pc bolo za 6,7
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Dnes jsem mrknul, kolik to mám najeto, že budu muset tankovat.
Myslím, že těch 800Km na nádrž nemůže být ani nejmenší problém.
Všechny jízdy byly do 20Km, většina 5-10Km.
Za kvalitu fotky se omlouvám, cvaknul jsem to za jízdy (později bych na to určitě zapoměl )
Ta druhá fotka je o měsíc později - před dalším tankováním... Nehodlám se připojit žalobou k US občanům... (Možná jim zapomněl do manuálu napsat, že při čekání na křižovatce na červené, mají sundat nohu z pedálu akcelátoru )
Myslím, že těch 800Km na nádrž nemůže být ani nejmenší problém.
Všechny jízdy byly do 20Km, většina 5-10Km.
Za kvalitu fotky se omlouvám, cvaknul jsem to za jízdy (později bych na to určitě zapoměl )
Ta druhá fotka je o měsíc později - před dalším tankováním... Nehodlám se připojit žalobou k US občanům... (Možná jim zapomněl do manuálu napsat, že při čekání na křižovatce na červené, mají sundat nohu z pedálu akcelátoru )
- Přílohy
-
- I20S3.jpg (29.48 KiB) Zobrazeno 2393 x
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Ja sa len pridam, praktizujem bezne jazdenie dojazd na nadrz je bez setrenia a snazenie cca. 710 - 760km. Trochu kludu a uspornejsia jazda ( a hlavne podmienky na nu ), je podla mne bez problemu hodnota okolo 800km na nadrz realna.
Inak ohladne tej spotreby vacsich objemov... , mam skusenost s vela aut ani na velkoobjemovom benzine ( V6 3.0 ) v automate nie je pri "setrnej" jazde problem behat za 6,5 - 7l/100km (otestovane na viac ako 4000km, je to priemer ). Nie vsak suv to nemam skusenost. Velka spotreba je skor len povest ( ti co jazdia na malom objeme si myslia ze 3 litre zeru vela ), a naopak ti co maju vacsie objemi bezne siria ze male objemi bezne zeru 10 litrov.
Pri rovnakom jazdom style je vsak rozdiel spotreby v radoch 10-30%. ( je to vsetko o sebakontrole ) Ved to ze aktualne idem na aute co ma 130 - 180kw neznamena ze ich neustale musim pouzivat ).
Naopak ma celkom prekvapilo, ze velkoobjemove benzin/diesel sa rozdiel spotreby celkom znizuje ( aspon u mna ), ale jazdenie v benzine je omnoho prijemnejsie ( zieden turboefekt, traktor, dymenie .. ).
Inak ohladne tej spotreby vacsich objemov... , mam skusenost s vela aut ani na velkoobjemovom benzine ( V6 3.0 ) v automate nie je pri "setrnej" jazde problem behat za 6,5 - 7l/100km (otestovane na viac ako 4000km, je to priemer ). Nie vsak suv to nemam skusenost. Velka spotreba je skor len povest ( ti co jazdia na malom objeme si myslia ze 3 litre zeru vela ), a naopak ti co maju vacsie objemi bezne siria ze male objemi bezne zeru 10 litrov.
Pri rovnakom jazdom style je vsak rozdiel spotreby v radoch 10-30%. ( je to vsetko o sebakontrole ) Ved to ze aktualne idem na aute co ma 130 - 180kw neznamena ze ich neustale musim pouzivat ).
Naopak ma celkom prekvapilo, ze velkoobjemove benzin/diesel sa rozdiel spotreby celkom znizuje ( aspon u mna ), ale jazdenie v benzine je omnoho prijemnejsie ( zieden turboefekt, traktor, dymenie .. ).
Hyundai Getz 1086cm Active od 6.6.2008 do 4.2.2012 ( kupovane nove - najazdene 118.245km )
Hyundai i20 electric red 1,2 57kw od 4.2.2012 ( za chvilu 30.000km ... )
Hyundai i20 electric red 1,2 57kw od 4.2.2012 ( za chvilu 30.000km ... )
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekord v km na plnu nadrz
randompct: nechci zpochybňovat tvé tvrzení, ale s jakým benzínovým třílitrem v kombinaci s automatem se dá jezdit do 7l benzinu? na nějaké průměrné cestě, né na desetikilometrovém klesání... před měsícem mi odešlo teplotní čidlo, jezdil jsem chvilku na benzin a to si sonata po 320km (dálnice +brno) řekla v průměru o 7,33l ale bylo otravné jezdit na dálnici s tempomatem na 95. V praxi se mi tvoje kombinace nezdá reálně a rozumně dosažitelná
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Nexus
Napr. BMW 530i dokáže jazdiť za 7,5 . Ale súhlasím s randompct, s väčším objemom sa dá jazdiť s rovnakou alebo dokonca aj nižšou spotrebou. Všetko závisí od konštrukcie motora. Motor 1,2 Kappa v pôvodnej verzii je z hľadiska konštrukcie (časovanie ventilov, vstrekovanie paliva) zastaralý motor. Ak to porovnám napr. s Toyotou Auris 1,6 Valvematic, tak vo všetkých jazdných režimoch dokážem s týmto motorom dosiahnúť rovnakú alebo nižšiu spotrebu ako s i20kou 1,2, pričom motor má výkon 99 kW a pohotovostná hmotnosť je vyššia o 200 kg.
Napr. BMW 530i dokáže jazdiť za 7,5 . Ale súhlasím s randompct, s väčším objemom sa dá jazdiť s rovnakou alebo dokonca aj nižšou spotrebou. Všetko závisí od konštrukcie motora. Motor 1,2 Kappa v pôvodnej verzii je z hľadiska konštrukcie (časovanie ventilov, vstrekovanie paliva) zastaralý motor. Ak to porovnám napr. s Toyotou Auris 1,6 Valvematic, tak vo všetkých jazdných režimoch dokážem s týmto motorom dosiahnúť rovnakú alebo nižšiu spotrebu ako s i20kou 1,2, pričom motor má výkon 99 kW a pohotovostná hmotnosť je vyššia o 200 kg.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Přítelkyně má dvojku Focuse 1,8, dálku s ním dokážu jet za 6,1 l a to se rozhodně neloudám. S Hjuňdou to jedu za to samé a o dost pomaleji .
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Nexus : Ford Mondeo V6, bmd 330i, ... ale aj dalsie ( striedal som auta pomerne casto, naviac obcas ked cestujem dalej pouzivam aj pozicovne ).
Nehovorim o useku par KM ( napr len tento rok v usa som najazdil cez 3600km, aj ked som tam mal len 2.5 ).
Ale bavime sa o modernich autach.
Nehovorim o useku par KM ( napr len tento rok v usa som najazdil cez 3600km, aj ked som tam mal len 2.5 ).
Ale bavime sa o modernich autach.
Hyundai Getz 1086cm Active od 6.6.2008 do 4.2.2012 ( kupovane nove - najazdene 118.245km )
Hyundai i20 electric red 1,2 57kw od 4.2.2012 ( za chvilu 30.000km ... )
Hyundai i20 electric red 1,2 57kw od 4.2.2012 ( za chvilu 30.000km ... )
Re: Rekord v km na plnu nadrz
S 1,4 motorem 635 km krátce po rozsvícení hladového oka. Počítač ukazoval ještě 70 km rezervu.
Při těch cca 700 km to je 6,26/100km i s velmi lehkou nohou a tentokrát jen po okreskách s delšími trasami nad 100 km v obsazení max 2 osoby.
Dlouhodobý průměr 6,58/100km má k 5,6/100km dle technických parametrů ještě stále daleko.
Při těch cca 700 km to je 6,26/100km i s velmi lehkou nohou a tentokrát jen po okreskách s delšími trasami nad 100 km v obsazení max 2 osoby.
Dlouhodobý průměr 6,58/100km má k 5,6/100km dle technických parametrů ještě stále daleko.
Re: Rekord v km na plnu nadrz
720km + 70km dojezd v PP, přitom motor viz podpis. Nárdž jsem ale měl naplněnou do kopce, běžně jinak tankuju kolem 650km
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Docela zajímavé Jenom by bylo třeba přidat objem nádrže, ne každý z majitelů I20 zná parametry vozu I30...mechoun píše:720km + 70km dojezd v PP, přitom motor viz podpis. Nárdž jsem ale měl naplněnou do kopce, běžně jinak tankuju kolem 650km
I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu, od 09/2007
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Pekne sa to tu plní rekordmi, ale akú to má výpovednú hodnotu ak každý natankujeme iné množstvo paliva pri tankovaní do plna a taktiež rezerva paliva, prípadne dojazd nie je rovnaký na každom aute. Ak na dvoch rovnakýck i20kach bude svietiť dojazd 70 km neznamená to, že v nádrži je rovnaké množstvo paliva. Teoreticky je dojazd i20ky 1,2 na plnú nádrž je 1000 km, ale to v reálnej premávke nebude asi nikto skúšať.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekord v km na plnu nadrz
tak to merajde kym sa vam rozsvieti hladove voko, to mera vzdy pri danom mnozstve paliva v nadrzi (u accentu sa zapina zo skusenosti medzi 60 a 90km dojazdu)
idealne u benzinaku by to bolo dobre zmerat do zhasnutia motoru a mat kanister s 5l aby clovek mohol potom dojst k pumpe. To by bolo asi najlepsie meranie
idealne u benzinaku by to bolo dobre zmerat do zhasnutia motoru a mat kanister s 5l aby clovek mohol potom dojst k pumpe. To by bolo asi najlepsie meranie
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Na hladové oko by som sa nespoliehal, v predchádzajúcom aute som mal rozdiely v množstve paliva v nádrži pri rozsvietení hladového oka 2 - 3 litre.
Mexican
A na diesli to po nulu nedáš?
Mexican
A na diesli to po nulu nedáš?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km