Ahojte,
mam getz 1.1 49kw 2006 a od miuleho tyzdna mi svieti kontrolka check.Bol som na diagnostike a zistili mi ,ze motor ide len na 1 a 3 valec.
Dal som vymenit sviecky za NGK a nove kable + cievku.Kedze diagnostika ukazovala na obrazku poruchu cievky alebo sviecok.(hyundai servis.)Dal som skontrolovat tlaky,vstrekovace,palivovy filter aj cerpadlo vsetko ok ale i tak motor nejde na vsetky valce a problem zotrvava.
Po vypnuti motora sa ozyva zvuk ako by motor dosaval vzduch zo zvduchoveho filtru.Mozu to byt ventily?riadiaca jednotka?
Bol som uz okrem hyundai servisu i v dlasich troch a nikdo nemoze prist na chybu.Stretol sa uz niekdo niekedy s takymto problemom?Pomoze niekto?Dakujem.
Motor ide na dva valce
Moderátoři: vipe, Moderátoři
- Reklama
Re: Motor ide na dva valce
Ahojte,
tak som na to konecne prisiel.Palivove potrubie bolo upchate neskutocne.Postacilo vyplachnut cely system palivoveho potrubia cistiacim prostriedkom http://www.autotech.sk/index.php?route= ... uct_id=356
Zdravim vsetkych a dufam ze to bude teraz jazdit jak ma...
tak som na to konecne prisiel.Palivove potrubie bolo upchate neskutocne.Postacilo vyplachnut cely system palivoveho potrubia cistiacim prostriedkom http://www.autotech.sk/index.php?route= ... uct_id=356
Zdravim vsetkych a dufam ze to bude teraz jazdit jak ma...
- alvin
- **
- Příspěvky: 341
- Registrován: 28 črc 2011, 21:35
- Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor ide na dva valce
Preesne ja ppuzivam toto iste,vzdy pred zaciatlom zimy,uz od r,2009,osvedcilo sa mi to
DACIA Sandero 1,0 SCe Arctica, ex-HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák, 132 000 Km,kupovaný ako fungláč-nedám naň dopustiť,len zub času
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
Re: Motor ide na dva valce
A servis ti aspon vratil prachy za zbytocnu vymenu kablov, cievky a sviecok, cize neodbornu opravu?
main car - 2013 - Audi Q7
second car - 2011 - ix 35, 4x2, Style, 1.7 CRDi, 5 l/100 km
third car - 2010 - Renault Megane III, coupe, Dynamique, 1.4 TCe, 8 l/100 km[/u]
before
2007 - Accent 1.4, Dynamic
2006 - Getz 1.1i, Basic
1996 - Accent 1.5, GLS
second car - 2011 - ix 35, 4x2, Style, 1.7 CRDi, 5 l/100 km
third car - 2010 - Renault Megane III, coupe, Dynamique, 1.4 TCe, 8 l/100 km[/u]
before
2007 - Accent 1.4, Dynamic
2006 - Getz 1.1i, Basic
1996 - Accent 1.5, GLS
Re: Motor ide na dva valce
nie,nic nevratil.Cievku i kable mam na predaj.Ak bude mat niekto zaujem nech sa ozve.
Inac mynuly tyzden som vymenil palivove cerpadlo a nadrz.Nadrz bola vnutri hrdzava a to sposobovalo,ze sa palivovy system furt upchal a motor kapal.Cerpadlo som menil lebo uz bolo tiez hrdzave.(asi sa to chytilo od tej nadrze.)
Inak nova nadrz z Hyundaiu stoji 550e ja som ju zohnal s vrakoviska aj s cerpadlom za 80e.
Inac mynuly tyzden som vymenil palivove cerpadlo a nadrz.Nadrz bola vnutri hrdzava a to sposobovalo,ze sa palivovy system furt upchal a motor kapal.Cerpadlo som menil lebo uz bolo tiez hrdzave.(asi sa to chytilo od tej nadrze.)
Inak nova nadrz z Hyundaiu stoji 550e ja som ju zohnal s vrakoviska aj s cerpadlom za 80e.
Re: Motor ide na dva valce
2006 a plechová nádrž? No nevývodou plech.nádrži je poloprázdna nádrž v zimnom období,následkom sa tvorí kondenzát na vnutornej strane povrchu nádrže. No zhrdzavéné pod.čerpadlo v nádrži je fakt dost.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011