Slabší druhý válec.

Santa Fe druhé generace, 2006 -2012

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
zizimimi
Příspěvky: 3
Registrován: 14 led 2013, 22:17

Slabší druhý válec.

Příspěvek od zizimimi »

zdravim chcem sa spitat ci niekto uz nemal problem so santafe 2,2crdi rok vyroby 2008, druhy valec je slapsi ako ostatne,ani nereaguje na otpojenie vtrekovaca a ko ostatne.
Reklama
 

Uživatelský avatar
miooo
Moderátor
Příspěvky: 908
Registrován: 24 zář 2009, 12:27
Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN

Re: problem

Příspěvek od miooo »

vadny vstrekovac...
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
zizimimi
Příspěvky: 3
Registrován: 14 led 2013, 22:17

Re: Slabší druhý válec.

Příspěvek od zizimimi »

cauko no vstrekovac to neni ten je dobry,ale zistil som ze ten valec nema ziadnu kompesiu
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Slabší druhý válec.

Příspěvek od 69pavel »

to jsi zjistil jak ze tam nemas kompres odhadem nebo merakem na kompres .
pokud jsi to delal merakem a neni tam kompres tak jsou dve moznosti, bud mas v haji pistni krouzky a unika to pres ne do klikoveho prostoru to je ta horsi varianta a ta menehorsi podpaleny ventil(y) ci vadne sedlo ventilu a kompres se ztraci do sani ci vyfuku.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
zizimimi
Příspěvky: 3
Registrován: 14 led 2013, 22:17

Re: Slabší druhý válec.

Příspěvek od zizimimi »

zistil sem to merakem,bola tam robena hlava,tak bude tam ta horsia verzia tie kruzky
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Slabší druhý válec.

Příspěvek od 69pavel »

to jeste neznamena ze na hlave neco neodeslo, jeste to radeji over,misto vstrikovace je treba dat pripravek na stlaceny vzduch ,nastavit pist do HU pozice kdy dochazi ke vstriku(mezi druhou a treti fazi prac.cyklu 4 taktu),zkontrolovat zda je vule na ventilach mezi hydrostely a vackou a natlakovat spalovaci prostor cca 2-3 atm ,pak treba poslechnout kde to bude funet sani,vyfuk,odvetrani blok
jeste se pri tomto dava trosku motoroveho oleje do valce tak aby se to dostalo mezi pist a a valec na krouzky cca 4-5ml
nekdy se stava ze jak se privede stlaceny vzduch do valce tak to ma snahu se protocit,tak je to treba zaaretovat v te pozici HU at se neprotoci
taky zkontroluj jestli je vacka na 2 valci v poradku zda ma vrchol vacky predepsanou vysku na sacim,vyfuk ventilu,nekdy se stava ze vrchol vacky se sedre a pak se neotevre saci ventil aby se do valce nasal novy vzduch.pak nezmeris ani kompres
nebo jestli neni spatny hydrostel a ventil se nedovira,nebo muze byt i ohly ventil na driku
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Odpovědět

Zpět na „SANTA FE II“