a nemohl by se jen protáčet řemen?Vena_killer píše:Zdravim chci se jenom zeptat prosím .Mam takovej problém a nevim čím to je mam hyundai lantra j1.Ráno když stávám a jedu do práce tak normalka nastartuju, ale v motoru je slyšet takový vrzání ,že když přidám na plynu tak je to spíš jak elektromotor ,ale až se zahřeje motor je to v pořdáku nevíte prosim vás čím to je? kámoš říkal ,že je to vodní pumpa ložisko tak se chci radši přesvedčit.díky
Znaceni motoru
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- Lhoty
- Moderátor
- Příspěvky: 1197
- Registrován: 02 říj 2007, 10:32
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Znaceni motoru
Lantra 1.8 J2 Wagon 1996
4 x Trabant 601 1970 - 1991
4 x Trabant 601 1970 - 1991
- Reklama
Re: Znaceni motoru
Tak zakladam nove tema,copak tu neni nikdo kdo by poradil? (
PORADITE
1) Problem : zniceho nic behem jizdy nebo i pri startovani s teplym motorem, vypina rele pelivoveho cerpadla. Jedine co pomuze,kolík na pradlo,relé mam odkrytovane,nastartuju,rele zaaretuju v seple poloze kolíčkem na pradlo a mohu "vesele" jezdit.Kde je chyba?Proc rele,jak se mu zachce najednou vypne?
Kdyz to zaclo delat resil jsem co by to mohlo bejt a vymeneno za nove : palivove cerpadlo,palivovej filtr,cidlo polohy klikoveho hridele,cidlo teploty chladici kapaliny pro ECU,nove original svicky,zapalovaci kabely,komplet novej vyfuk i vlnovec,novej olejovej filtr i olej(polosyntetika),...neztraci se voda,neztraci se olej,vycistene vsechny kontakty na cidlech,nepopraskane hadice sani....zitra jeste budu menit MAP senzor,chci vycistit volnobeznej ventyl i kdyz tem by to nedelal,myslim to,ze rele sepne za jizdy do 0 polohy,vycistit skrtici klapku...todle jeste udelam ale poradte,kde muze bejt chyba Jsem z toho uz nestastnej,auto ma hodnotu max. 15 tisic ja tam ted narval skoro deset,a chci na to prijit.Jo bylo vymeneno i rele palivoveho cerpadla,sice za bezne rele ale i s nim,proste po nejake dobe,par kilometru motor zhasne.PROOOOOOOOOOOOC?
2)Jeste jsem kontroloval rozvodovej remen,fotku prikladam ale myslim ze znacky sedi.
3)Zavada se obvykle projevy pri zahratem motoru na provozni teplotu na krizovatce kdyz stojim dele na volnobeh.Ale udela mi to i v jinem rezimu jizdy,jedu na plnej plyn do kopce,slus,jedu po rovine 80 a zniceho nic slus,...jezdim z rele bez krytu a kdyz se ta zavada projevy rele se "odeptne od kontaktu" vypne cerpadlo a je vymalovano...Jeste snad jedna vec,kdyz to zdechne na volnobech u krizovatky kde dele stojim,chvilku pred zdechnutim zacnou kolisat otacky mezi 900 - 500.Jinak kdyz jedu a rele mam obeple tim kolikem na pradlo aby drzelo seple,kdyz jedu pod plynem vse ok ale pokud prijizdim ke krizovatce a vykvaltuju otacky na dve vteriny nebo min spadnou k 400 a vrati se na 900.RJ jsem resetoval najeto cca 100km dela to porad.
Poradite nekdo?
Přílohy:
Poznámka: Sedi znacky na remenici a remeni?
PORADITE
1) Problem : zniceho nic behem jizdy nebo i pri startovani s teplym motorem, vypina rele pelivoveho cerpadla. Jedine co pomuze,kolík na pradlo,relé mam odkrytovane,nastartuju,rele zaaretuju v seple poloze kolíčkem na pradlo a mohu "vesele" jezdit.Kde je chyba?Proc rele,jak se mu zachce najednou vypne?
Kdyz to zaclo delat resil jsem co by to mohlo bejt a vymeneno za nove : palivove cerpadlo,palivovej filtr,cidlo polohy klikoveho hridele,cidlo teploty chladici kapaliny pro ECU,nove original svicky,zapalovaci kabely,komplet novej vyfuk i vlnovec,novej olejovej filtr i olej(polosyntetika),...neztraci se voda,neztraci se olej,vycistene vsechny kontakty na cidlech,nepopraskane hadice sani....zitra jeste budu menit MAP senzor,chci vycistit volnobeznej ventyl i kdyz tem by to nedelal,myslim to,ze rele sepne za jizdy do 0 polohy,vycistit skrtici klapku...todle jeste udelam ale poradte,kde muze bejt chyba Jsem z toho uz nestastnej,auto ma hodnotu max. 15 tisic ja tam ted narval skoro deset,a chci na to prijit.Jo bylo vymeneno i rele palivoveho cerpadla,sice za bezne rele ale i s nim,proste po nejake dobe,par kilometru motor zhasne.PROOOOOOOOOOOOC?
2)Jeste jsem kontroloval rozvodovej remen,fotku prikladam ale myslim ze znacky sedi.
3)Zavada se obvykle projevy pri zahratem motoru na provozni teplotu na krizovatce kdyz stojim dele na volnobeh.Ale udela mi to i v jinem rezimu jizdy,jedu na plnej plyn do kopce,slus,jedu po rovine 80 a zniceho nic slus,...jezdim z rele bez krytu a kdyz se ta zavada projevy rele se "odeptne od kontaktu" vypne cerpadlo a je vymalovano...Jeste snad jedna vec,kdyz to zdechne na volnobech u krizovatky kde dele stojim,chvilku pred zdechnutim zacnou kolisat otacky mezi 900 - 500.Jinak kdyz jedu a rele mam obeple tim kolikem na pradlo aby drzelo seple,kdyz jedu pod plynem vse ok ale pokud prijizdim ke krizovatce a vykvaltuju otacky na dve vteriny nebo min spadnou k 400 a vrati se na 900.RJ jsem resetoval najeto cca 100km dela to porad.
Poradite nekdo?
Přílohy:
Poznámka: Sedi znacky na remenici a remeni?
- Přílohy
-
- DSCN2584.JPG (100.21 KiB) Zobrazeno 4220 x
Hyundai Lantra kombi 1.6 16V 84kW G4GR