Slabší druhý válec.
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Slabší druhý válec.
zdravim chcem sa spitat ci niekto uz nemal problem so santafe 2,2crdi rok vyroby 2008, druhy valec je slapsi ako ostatne,ani nereaguje na otpojenie vtrekovaca a ko ostatne.
- Reklama
Re: Slabší druhý válec.
cauko no vstrekovac to neni ten je dobry,ale zistil som ze ten valec nema ziadnu kompesiu
Re: Slabší druhý válec.
to jsi zjistil jak ze tam nemas kompres odhadem nebo merakem na kompres .
pokud jsi to delal merakem a neni tam kompres tak jsou dve moznosti, bud mas v haji pistni krouzky a unika to pres ne do klikoveho prostoru to je ta horsi varianta a ta menehorsi podpaleny ventil(y) ci vadne sedlo ventilu a kompres se ztraci do sani ci vyfuku.
pokud jsi to delal merakem a neni tam kompres tak jsou dve moznosti, bud mas v haji pistni krouzky a unika to pres ne do klikoveho prostoru to je ta horsi varianta a ta menehorsi podpaleny ventil(y) ci vadne sedlo ventilu a kompres se ztraci do sani ci vyfuku.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Slabší druhý válec.
zistil sem to merakem,bola tam robena hlava,tak bude tam ta horsia verzia tie kruzky
Re: Slabší druhý válec.
to jeste neznamena ze na hlave neco neodeslo, jeste to radeji over,misto vstrikovace je treba dat pripravek na stlaceny vzduch ,nastavit pist do HU pozice kdy dochazi ke vstriku(mezi druhou a treti fazi prac.cyklu 4 taktu),zkontrolovat zda je vule na ventilach mezi hydrostely a vackou a natlakovat spalovaci prostor cca 2-3 atm ,pak treba poslechnout kde to bude funet sani,vyfuk,odvetrani blok
jeste se pri tomto dava trosku motoroveho oleje do valce tak aby se to dostalo mezi pist a a valec na krouzky cca 4-5ml
nekdy se stava ze jak se privede stlaceny vzduch do valce tak to ma snahu se protocit,tak je to treba zaaretovat v te pozici HU at se neprotoci
taky zkontroluj jestli je vacka na 2 valci v poradku zda ma vrchol vacky predepsanou vysku na sacim,vyfuk ventilu,nekdy se stava ze vrchol vacky se sedre a pak se neotevre saci ventil aby se do valce nasal novy vzduch.pak nezmeris ani kompres
nebo jestli neni spatny hydrostel a ventil se nedovira,nebo muze byt i ohly ventil na driku
jeste se pri tomto dava trosku motoroveho oleje do valce tak aby se to dostalo mezi pist a a valec na krouzky cca 4-5ml
nekdy se stava ze jak se privede stlaceny vzduch do valce tak to ma snahu se protocit,tak je to treba zaaretovat v te pozici HU at se neprotoci
taky zkontroluj jestli je vacka na 2 valci v poradku zda ma vrchol vacky predepsanou vysku na sacim,vyfuk ventilu,nekdy se stava ze vrchol vacky se sedre a pak se neotevre saci ventil aby se do valce nasal novy vzduch.pak nezmeris ani kompres
nebo jestli neni spatny hydrostel a ventil se nedovira,nebo muze byt i ohly ventil na driku
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40