Spotřeba i30 2012
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Spotřeba i30 2012
Momentálně jezdím za 5,2l. Denně jezdím do práce a zpět 106km. Neloudám se, docela často předjíždím. Měl jsem na 2 dny vyměněné auto s kamarádem má 1,6GDi, spotřeba 7,8l. Asi mám blbý styl jízdy, hodně neekonomický(kamarád jezdil s mým za 4,5l). Jinak jezdím občas za známýma do Berlína a do Hamburku dálnice nad 160km/hod. a vejdu se do 6,5l. Dříve jsem jezdil S Ácou 1,5crdi 81kw a snad ani nešlo jezdit za více jak 6l. Pro mne je úspora oproti benzínu 20tis./rok. Zkuste si spočítat jestli máte auto na úvěr/leasing kolik zaplatíte měsíčně a odečtěte kolik ušetříte na palivu. U mne po odečtu vycházeli splátky stejně jako kdyby jsem si koupil holou i30 s 1,4 motorem.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
- Reklama
Re: Spotřeba i30 2012
U mna tiez momentalne spotreba v zime 10.2L. Jazda len po meste cca 5km do prace a naspat tiez 5 semaforov. Dost vela robi mrazive pocasie a sneh na ceste...tomiboy píše:ved to... ja jazdim 95% len mesto, cize rano start, 4-5 semaforov, 5km do prace, to sa poriadne ani motor nezohreje a to iste naspat s par vynimkami dlhsich tras. takze asi preto tych 9L...pale píše:kolem 9 litrů ve městě je určitě normální spotřeba,navíc je zima,motor studený apod.S 1,9 Dci Scenic po městě kratké trasy mám k 8 litrům a to je nafťák.
I30 2012 1.6GDI Style Aqua Blue
Re: Spotřeba i30 2012
Dalin píše:Momentálně jezdím za 5,2l. Denně jezdím do práce a zpět 106km. Neloudám se, docela často předjíždím. Měl jsem na 2 dny vyměněné auto s kamarádem má 1,6GDi, spotřeba 7,8l. Asi mám blbý styl jízdy, hodně neekonomický(kamarád jezdil s mým za 4,5l). Jinak jezdím občas za známýma do Berlína a do Hamburku dálnice nad 160km/hod. a vejdu se do 6,5l. Dříve jsem jezdil S Ácou 1,5crdi 81kw a snad ani nešlo jezdit za více jak 6l. Pro mne je úspora oproti benzínu 20tis./rok. Zkuste si spočítat jestli máte auto na úvěr/leasing kolik zaplatíte měsíčně a odečtěte kolik ušetříte na palivu. U mne po odečtu vycházeli splátky stejně jako kdyby jsem si koupil holou i30 s 1,4 motorem.
ale s nafťákem máš zase dražší servisy.. není to jen tak spočítat ty rozdíly
Hyundai i30cw-2012, premium, 1.6GDi 99KW, aqua blue - live
Škoda Fabia - 2004, 1.9Tdi 93KW - sold
Alfa Romeo 147 - 2002, 1.9JTD 88KW - sold
Škoda Fabia - 2000, 1.4MPi 44KW - sold
Škoda Fabia - 2004, 1.9Tdi 93KW - sold
Alfa Romeo 147 - 2002, 1.9JTD 88KW - sold
Škoda Fabia - 2000, 1.4MPi 44KW - sold
Re: Spotřeba i30 2012
Dnes som absolvoval cca 330 km za lyzovanim po rakusku a spotreba podla pp bola 7.0 l/100km co je podla mna fajn na to ze mam najazdene len 750km, cize auto v zabehu. Cesta bola cca 250km po dialnici a zvysok mesto a okresky (v kopcoch). V aute 3 osoby a plny kufor. Po dialnici vacsinou 130km/h. So spotrebou som spokojny.
Hyundai i30 Style - 1.6 GDI
Alfa Romeo 147 - 1.6 T.SPARK ECO - predane
Alfa Romeo 147 - 1.6 T.SPARK ECO - predane
- rudolf.tomka
- **
- Příspěvky: 344
- Registrován: 19 čer 2011, 18:12
- Bydliště: Zborov -Slovensko
Re: Spotřeba i30 2012
tak mu dávaš od začiatku do tela, a tá spotreba pri tej záťaži+zábeh+diaĺnica+zimné pneu+kopce je adekwátne veľmi slušná, keď sa zžiješ z vozítkom tak to pojde pomaly nižšie,tak veĺa KM
KIA SOUL 1,6 CVVT tomato red
Re: Spotřeba i30 2012
dle PP 7,5 l/100 - nejezdím na spotřebu, snažím se jen hlídat 50-ku a omezení v obci
Re: Spotřeba i30 2012
4volty: Na to, že jsi měl najeto jen 500 km a letěl jsi 250km po dálnici, tak tomu se říká hloupost, nebo neznalost. Navíc 130 km/h znamená 3500 ot/min, to je už také dost na zájezd auta. No auto po tobě bych kupovat asi nechtěl.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Spotřeba i30 2012
Deegr.
Přečti si ještě jednou příspěvek,na který reaguješ.
Přečti si ještě jednou příspěvek,na který reaguješ.
Re: Spotřeba i30 2012
Chybička se vloudila...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- rudolf.tomka
- **
- Příspěvky: 344
- Registrován: 19 čer 2011, 18:12
- Bydliště: Zborov -Slovensko
Re: Spotřeba i30 2012
deegr , to pochopil správne , z celkovej trasy 330 km , ujel 4volty po diaľnici cca 250 km , priem. rýchlosťou 130 km/h čo v zábehu neodporúčajú predajcovia , je to také monotónne zaťaženie pre motor a to ešte v plnej záťaži
KIA SOUL 1,6 CVVT tomato red
Re: Spotřeba i30 2012
Hlupost ci nevedomost? No neviem, ale riadil som sa tym co pisu v manualy pre zabeh motora: pocas prvych 1000km sa snazit drzat otacky motora medzi 2000-4000, ale nedrzat rovnaku rychlost zas dlho. Tych 130 bolo len na par km, kedze boli useky kde bolo bud obmedzenie na 80-100 (mozno dokopy 60km) a tiez som nedrzal tych 130 stale (asi som to zle napisal do mojho predchadzajuceho postu). A mat v aute dokopy 3 ludi a k tomu 40kg batoziny nie je plna zataz podla mna ani nahodou.Deegr píše:4volty: Na to, že jsi měl najeto jen 500 km a letěl jsi 250km po dálnici, tak tomu se říká hloupost, nebo neznalost. Navíc 130 km/h znamená 3500 ot/min, to je už také dost na zájezd auta. No auto po tobě bych kupovat asi nechtěl.
Co pise manual o zabehu motora (sorry, mam elektronicky len eng verziu):
VEHICLE BREAK-IN PROCESS:
No special break-in period is needed. By following a few simple precautions for the first 600 miles (1,000 km) you may add to the performance, economy and life of your vehicle.
• Do not race the engine.
• While driving, keep your engine speed (rpm, or revolutions per minute) between 2,000 rpm and 4,000 rpm.
• Do not maintain a single speed for long periods of time, either fast or slow. Varying engine speed is needed to properly break-in the engine.
• Avoid hard stops, except in emergencies, to allow the brakes to seat properly.
• Do not let the engine idle longer than 3 minutes at one time.
Podla mna vsetko z hore uvedeneho som dodrzal a stale dodrziavam.
Hyundai i30 Style - 1.6 GDI
Alfa Romeo 147 - 1.6 T.SPARK ECO - predane
Alfa Romeo 147 - 1.6 T.SPARK ECO - predane
Re: Spotřeba i30 2012
Hej a ja som ešte mal v aute odporúčanú výmenu oleja po 3000km, kto to tak robí? Nikto...
4volty: nič sa autu nestane. Ideálny zábeh je na dlhej trati (stále je teplota všetkých kvapalín a trecích ploch tak ako má byť). Keď dám prvú jazdu 300 - 400km, neznamená to, že zaradím 1,2,3,4,5,6, dám tempomat na 130km/h a po 400km ho vypnem a 6,5,4,3,2 a stop. Takto sa nedá jazdiť podla pravidiel.
Nevidím v tom žiadny problém.
30 studených štartov za 400km a následná jazda do 2500ot. zničí motor ovela viac ako jazda po dialnici na 4000ot.
4volty: nič sa autu nestane. Ideálny zábeh je na dlhej trati (stále je teplota všetkých kvapalín a trecích ploch tak ako má byť). Keď dám prvú jazdu 300 - 400km, neznamená to, že zaradím 1,2,3,4,5,6, dám tempomat na 130km/h a po 400km ho vypnem a 6,5,4,3,2 a stop. Takto sa nedá jazdiť podla pravidiel.
Nevidím v tom žiadny problém.
30 studených štartov za 400km a následná jazda do 2500ot. zničí motor ovela viac ako jazda po dialnici na 4000ot.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Spotřeba i30 2012
Deegr, trochu prehanis, ne?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Spotřeba i30 2012
Souhlas !! Taky jsem měl najeto pár stovek kilometrů a musel jsem do Mnichova ..... přece kvůli tomu nepojedu autobusem důležitý je, aby byl motor na provozní teplotě a střídání režimu jízdy na našich dálnicích je daný terénem. Taky dodržování otáček, doporučený v manuálu beru s rezervou ..... dávám motoru 1 000 - 1 200 km klidnější režim a potom nekompromisní čočku, klidně k omezovači a nikdy jsem problémy s motory neměl. Accent od výměny do výměny nevezme panáka oleje a jeho 112 koní cvičí s autem jedna radostmnkk píše:
4volty: nič sa autu nestane.
Nevidím v tom žiadny problém.
Jako automechanik bych řekl, že problémy s výkonem, vysokou spotřebou paliva i oleje mají právě ti řidiči, kteří se strikně drží pokynů v manuálu .....
Starší holka kupovala v Německu ( rok 2002 ) nové BMW pětkové řady v naftě .... to auto kromě čech, snad nikdy nevidělo okresku takže celou dobu na dálnicích i v záběhu ... loni, co jsem s ním jel naposledy, bylo na tacháči okolo 420 000 km ... na původním motoru ... a lítalo jak raketa ..
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Spotřeba i30 2012
Amen
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM