Žhavící svíčky, kde jsou?
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
No chlapi, vidím, že každý kto sa do toho pustil, tak to aj vymenil, myslím žhaviče.
Miesto na výmenu, čo na výmenu , na pozretie, patrí snáď medzi najhoršie, medzi inými značkami aut.
Ja som sa dostal bez rozoberania, max. Intercooleur, ku jedinému, prvému sprava a po zmeraní bol samozrejme v prdeli,
ale nedokázal som ho vybrať, čo vybrať, ani maticou som neotočil, bál som sa, že ho otrhnem, nastriekal som
aj neaký sprej na uvolnenie, ale nepomohlo, takže naspäť, som to pozakladal a zavrel.
Keď by som ho náhodou utrhol, tak aj tak navštívim servis, tak to môžem ísť rovno do servisu.
Miesto na výmenu, čo na výmenu , na pozretie, patrí snáď medzi najhoršie, medzi inými značkami aut.
Ja som sa dostal bez rozoberania, max. Intercooleur, ku jedinému, prvému sprava a po zmeraní bol samozrejme v prdeli,
ale nedokázal som ho vybrať, čo vybrať, ani maticou som neotočil, bál som sa, že ho otrhnem, nastriekal som
aj neaký sprej na uvolnenie, ale nepomohlo, takže naspäť, som to pozakladal a zavrel.
Keď by som ho náhodou utrhol, tak aj tak navštívim servis, tak to môžem ísť rovno do servisu.
VW Touareg 2015 PREMIUM 4MOTION 193KW/262k 3.0 V6 TDi (2024 - 130.000km)
Hyundai SantaFe 2006 2.2 CRDi 110kW/150k 4WD 5st.AT GLS/VGT (2024 - 300.000km)
Hyundai SantaFe 2006 2.2 CRDi 110kW/150k 4WD 5st.AT GLS/VGT (2024 - 300.000km)
- Reklama
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
No chlapi, žhavič mám vymenený (NGK Y-749 J 5013), ale kupoval sa pred výmenou, niekde som čítal, že origo
sú NGK, ale vrátili mi BERU, tak predpokladám, že všetky mám BERU 0 100 226 422 11V .
Snáď sa tie žhaviče medzi sebou nepohádajú
Výmena v Autor. servise Hyundai 35€-žhavič a 24€-práca...ako zadarmo...
sú NGK, ale vrátili mi BERU, tak predpokladám, že všetky mám BERU 0 100 226 422 11V .
Snáď sa tie žhaviče medzi sebou nepohádajú
Výmena v Autor. servise Hyundai 35€-žhavič a 24€-práca...ako zadarmo...
VW Touareg 2015 PREMIUM 4MOTION 193KW/262k 3.0 V6 TDi (2024 - 130.000km)
Hyundai SantaFe 2006 2.2 CRDi 110kW/150k 4WD 5st.AT GLS/VGT (2024 - 300.000km)
Hyundai SantaFe 2006 2.2 CRDi 110kW/150k 4WD 5st.AT GLS/VGT (2024 - 300.000km)
- DanielD952
- **
- Příspěvky: 224
- Registrován: 22 črc 2012, 09:48
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Ničí se něco kdybych měl nějaký žhavič nebo několik žhavičů v háji a normálně s tím startoval a jezdil dlouhodoběji? Trochu hůře mi to startuje ted v zimě, jako že dýl točí něž naskočí..cca 3 vteřiny a pak jako by motor jel cca 2 vteřiny nepravidelně...ale není to žádný velký problém, třeba je to v zimě i normální a žádný v pytly není, ale každopádně teď to nemohu dát do servisu na změření, nemám čas, tak se raději ptám jak akutně si ho mám udělat. Díky
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 143kw, 194 PS, 387 Nm, 2007
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Ahoj. Já jsem s tím taky jezdil dobu-nebyl čas,jenže pak bylo -24 a já byl v prd.li. Do -10 mi to chytlo normálně,ale jak bylo víc hotovo. Tom
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Ahoj,
normální to neni.
Já měl ten samý problém, pod -10 jsem už nenastartoval a když jo, tak se to půl minuty mlelo,jak traktor.
Pomohlo mi ale celkem dost, zažhavit 5x hned po sobě a pak to nechat asi 1-2 min.odstát a opakovaně zažhavit 2-3x a hned startovat, pak to většinou chytlo.
Ono se to za tu dobu prostě od svíček ohřálo...
Navíc mi v servisu přejímací technik řekl,že u žádného auta ještě žhavičky neměnili...
Samozřejmě to bylo tím, nechal jsem vyměnit všechny a teď v těch mrazech na první škrtnutí to naskočí a bez jakýkoliv vybrací běží.
Asi bych to nenechal takto,protože se to hádá mohl by přeskočit např.rozvoďák nebo něco jinýho.
Je to investice okolo 3000 tis.
normální to neni.
Já měl ten samý problém, pod -10 jsem už nenastartoval a když jo, tak se to půl minuty mlelo,jak traktor.
Pomohlo mi ale celkem dost, zažhavit 5x hned po sobě a pak to nechat asi 1-2 min.odstát a opakovaně zažhavit 2-3x a hned startovat, pak to většinou chytlo.
Ono se to za tu dobu prostě od svíček ohřálo...
Navíc mi v servisu přejímací technik řekl,že u žádného auta ještě žhavičky neměnili...
Samozřejmě to bylo tím, nechal jsem vyměnit všechny a teď v těch mrazech na první škrtnutí to naskočí a bez jakýkoliv vybrací běží.
Asi bych to nenechal takto,protože se to hádá mohl by přeskočit např.rozvoďák nebo něco jinýho.
Je to investice okolo 3000 tis.
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Jestli to jde takhle blbě, tak možná nejen špatné žhavičky, ale i komprese trošku vágní.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- DanielD952
- **
- Příspěvky: 224
- Registrován: 22 črc 2012, 09:48
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
No mě se ještě nestalo že bych nenastartoval, jenže taky nebyla ještě pořádná zima. Když jsem viděl předpověď tak jsem se hned objednal do servisu na pátek na výměnu žhavičů Každopádně nervy bych na to neměl to točit půl minuty než by to chytlo, nebo žhavit 10x za sebou, to bych radši vzal druhý auto. Každopádně budu rád až to bude vyměněné a budu vědět že ty horší starty byly tím a ne něčim jiným = dražším
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 143kw, 194 PS, 387 Nm, 2007
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
No se mnou když svíčky vydrbali,tak pomohla jen horkovzdušná pistol do sání. Tom
- DanielD952
- **
- Příspěvky: 224
- Registrován: 22 črc 2012, 09:48
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Tak mám hotovo...měl jsem to 2 ku 2 (tedy dva v háji a dva ok). Nicméně můj mechanik je rozumný člověk a řekl že vymění všechny a ne jen ty dva, bo to nechce v brzké době řešit znovu na tých dvou co by tam nechal starý a mohly by kdykoliv odejít. Vzhledem k tomu jak je to na blbým místě a jak se tam blbě dostává (trochu nadával ), je to myslím rozumné řešení. Sakum prdum necelých 2700 kaček...super.
Teď ještě zítra za nejvyšších mrazů odzkoušet
Teď ještě zítra za nejvyšších mrazů odzkoušet
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 143kw, 194 PS, 387 Nm, 2007
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
- DanielD952
- **
- Příspěvky: 224
- Registrován: 22 črc 2012, 09:48
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Super! Celou noc bylo cca -17 a když jsem po této noci v -13 šel nastartovat, stačilo jen cvrnknout a naskočil okamžitě Dobře investované peníze Jinak ještě pro info - najeto 98tis a dvě žhavící svíčky byly špatný. Jinak mi v servisu říkal, že to ani není dobrý vyměnit jen ty špatný, ale že se mají všechny...jednak ty starý dřív nebo později odejdou a bude se tam muset znovu a prý taky mají pak (teď to asi napíšu blbě) jiný zážehový moment? nebo prostě něco s načasováním...já tomu teda prd rozumím, mě by opil i rohlíkem, ale jsem rád, že to je hotový a že bude klid
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 143kw, 194 PS, 387 Nm, 2007
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
mám SF 2007 motor 2,2 114kW měl jsem tam OEM žhaviče NGK Y-749, měl tam někdo jiné?
jedná se mi o to, že BERU (berou) podle měření více proudu, než NGK, možná o čtvrtinu.
Jezdím i v mrazu (díky Giovany1971) a starty na první brnknutí, ve velké zimě (cca -10°C) to jenom žhaví déle.
Upozorňuju, že jsem díky točení a žhavení na vícekrát vloni dorazil asi 4,5 letou baterku. Doporučuju vyměnit,
NGK Y-749 mám 4ks rezervní, a klidně je do dobrých rukou za rozumnou cenu předám.
jedná se mi o to, že BERU (berou) podle měření více proudu, než NGK, možná o čtvrtinu.
Jezdím i v mrazu (díky Giovany1971) a starty na první brnknutí, ve velké zimě (cca -10°C) to jenom žhaví déle.
Upozorňuju, že jsem díky točení a žhavení na vícekrát vloni dorazil asi 4,5 letou baterku. Doporučuju vyměnit,
NGK Y-749 mám 4ks rezervní, a klidně je do dobrých rukou za rozumnou cenu předám.
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
jak jsi to meril? Nejakym klestovym ampermetrem s velkym rozsahem? Kolik tam protekal proud? A startoval jsi pres ten klestak? Chystam se na to, dej prosim konkretnejsi info. Diky :]hloubas píše:mám SF 2007 motor 2,2 114kW měl jsem tam OEM žhaviče NGK Y-749, měl tam někdo jiné?
jedná se mi o to, že BERU (berou) podle měření více proudu, než NGK, možná o čtvrtinu.
Jezdím i v mrazu (díky Giovany1971) a starty na první brnknutí, ve velké zimě (cca -10°C) to jenom žhaví déle.
Upozorňuju, že jsem díky točení a žhavení na vícekrát vloni dorazil asi 4,5 letou baterku. Doporučuju vyměnit,
NGK Y-749 mám 4ks rezervní, a klidně je do dobrých rukou za rozumnou cenu předám.
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
měřil jsem samostatný žhavič připojený na běžný laboratorní zdroj 18V/20A
nastavil jsem 12,5V a měřil odběr proudu. Po připojení a po nažhavení cca 5-10s. sem výchozí proud i proud po nažhavení
vynásobil 4 protože jsou žhaviče zapojeny paralelně, a to je výsledek. Starý OEM od NGK(poslední co přežil) odebíral podobně jako
nový Y-749 ale BERU bral proudu podstatně více. Nicméně auto startuje a jezdí bez potíží, samozřejmě dovnitř nevidím
a nevím, jestli se se žhavičkami, co berou větší proud neděje něco uvnitř motoru. Snad ne.
nastavil jsem 12,5V a měřil odběr proudu. Po připojení a po nažhavení cca 5-10s. sem výchozí proud i proud po nažhavení
vynásobil 4 protože jsou žhaviče zapojeny paralelně, a to je výsledek. Starý OEM od NGK(poslední co přežil) odebíral podobně jako
nový Y-749 ale BERU bral proudu podstatně více. Nicméně auto startuje a jezdí bez potíží, samozřejmě dovnitř nevidím
a nevím, jestli se se žhavičkami, co berou větší proud neděje něco uvnitř motoru. Snad ne.
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
asi ma tiež čaká výmena žhávičov... Dnes som to obzeral len tak, ale vizuálne som ich nenašiel.. To je až tak utopené? nemal som dole dekel ani intercooler... Dá sa videť z boku aspoň ten prvý z kraja? alebo musím to zhodiť dole a až potom sa k tomu dostanem?
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
ja je taky hledal a musel jsem sundat intercoler a lehnout si na motor a hlavu strcit az dozadu abych je nasel
Hyundai Santa fe 2.2crdi 2007