Zadna vede v tom neni
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hlavne se to projevi na delsi trase. Priznam se, ze je to trosku i nudna jizda, protoze postrada dynamiku. Pres nemecko taky to rad prozenu tech 150-170 po 2-3 hodiny a to pak je akt. spotreba cca 9 a vic litru. Takze prumer stoupne, tak na 7,5
Jinak tady je ten zazrak co Ti stahne spotrebu o nejaky ten pulitrik a litrik
1. plynula jizda, bez zbytecnych brzdeni a akcelaraci.
2. Brzdit motorem a minimalne pouzivat neutral. Protoze pri neutralu se spaluje vic benzinu nez pri brzdeni motorem. Pri brzdeni motorem klesa spotreba benzinu az na nulu. a setri se desticky. Ja mam v 35 000Km desticky 0,7 mm
3. Predvidat teren a plynulost dopravy. Kdyz vim, ze za 10s pojedu z kopce, tak je zbytecne pridavat, kdyz z kopce budu mozna zase brzdit.
4. Me se osvedcilo jezdit co na nejvyssi stupen jet na nej treba i 80Km/h a max. rychlost 110-120km/h. Pripada mi, ze se nejakym zpusobem preprogramuje vnitrni pocitac a Auto po nekolika KM sice pak ztrati vyraznejsi dynamiku i na nizsi stupne, ale spotreba hodne klesla. Samozrejme, ze po nekolika km snahy o dynamickou jizdu se zivost auta zase vratila.