Problém EPS - posilovač řízení
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se servem řízení
Zrada je právě v tom,že člověk se s autem sveze při zkušební jízdě v bazaru a pohodička.Po pár dnech/týdnech zjistí,že auto majitel prodal právě kvůli posilovači,který jde a nejde .To se prostě nedá při zkušební 5km jízdě poznat.Jak to vůbec dopadlo s Accentem-tuším ho kupovala nějaká žena v AAA a psala sem,že také za pár dnů docházelo k výpadkům posilovače a že auto zkusí reklamovat.Jak dopadla?
Chasník-chlape,ten nápad s koulí na volantu je dobrý.Věřím,že manželka by uměla v případě potřeby,za koule ...pardon--kouli vzít.Ale co mladá,nezkušená....ŘIDIČKA
Chasník-chlape,ten nápad s koulí na volantu je dobrý.Věřím,že manželka by uměla v případě potřeby,za koule ...pardon--kouli vzít.Ale co mladá,nezkušená....ŘIDIČKA
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Reklama
Re: Problém se servem řízení
ta koule je dobra vec ale u vetsich volantu jako maj nakladaky ale u osobaku mi to prijde spis ze to tam prekazi a manipulace s volantem je daleko lepsi bez te kulicky,hlavne v kritickych situacich,teda aspon co jsem mel moznost osobne vyzkouset
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Problém se servem řízení
Borek: Mám za to, že i "mladá a nezkušená" by dobře věděla, jak za to vzít Ale tahle koule by při nečekaném výpadku posilovače v zatáčce mohla vést taky k fraktuře štíhlého, něžného zápěstíčka... a to by byla velká škoda
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Teď už jen zbývá, aby Hardcam přišel s nabídkou el. posilovače řízení pro Accenty za... no řekněme zdravých 5 000 Kč
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Ty ten , po březnu nastávající, socialismus ale bereš hopem..Gandalf píše: .....no řekněme zdravých 5 000 Kč
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Problém se servem řízení
Gandalf píše:Borek: Mám za to, že i "mladá a nezkušená" by dobře věděla, jak za to vzít Ale tahle koule by při nečekaném výpadku posilovače v zatáčce mohla vést taky k fraktuře štíhlého, něžného zápěstíčka... a to by byla velká škoda
a nedej boze kdyby se prujezd zatackou nepodaril kvuli kouli, to by pak na ni mohlo jeste splichlout ... ze jo po desti.....
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Proč hned socialismus Zkrátka tržní mechanismus konečně zafungoval a stlačil ceny do reálných mezí odpovídajících kupní síle zbídačeného českého řidiče
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Kdyz mi nekdo s tim konkretni typem posle VINko, tak bych na to mohl mrknout. V nejhorsim tu mate nekde nabidku na repas.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Harde ted ti nevim ale domnivam se ze repasy se moc nevymenujou,prozatim vzdy to menili za novej elektricky posilovac,mluvim o nasich typech,pry kdyz to vevnitr(dulezite streva) vymenili tak pote byl velky problem se serizenim posilovaciho ucinku,proto si myslim ani autorizaky repasy nenabizej a tlaci rovnou nove, i kdyz spis si myslim ze streva vymenit neni problem ale pote to neumi nasledne seridit,z doslechu prej tam ma byt udajne trojstupnove serizeni posilovaciho ucinku,takze kdo vi?
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Problém se servem řízení
Já to tušil, že koule bude dobré téma
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Problém se servem řízení
Jak jsem avizoval v jinym tematu, nejaky EPS jsem doma nasel, ted jsem overil, ze je na Accenta. Tak jestli nekdo chce, je novy, original a drahy nebude
Pritom o nem vim aspon rok, ale myslel jsem, ze je na Santu.
Podle cislovani je to zarucni verze - tedy vymena a mel by tedy byt uz spolehlivy.
Pritom o nem vim aspon rok, ale myslel jsem, ze je na Santu.
Podle cislovani je to zarucni verze - tedy vymena a mel by tedy byt uz spolehlivy.
- Přílohy
-
- Fotografie0206.jpg (268.29 KiB) Zobrazeno 2838 x
-
- Fotografie0205.jpg (265.3 KiB) Zobrazeno 2838 x
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Problém se servem řízení
pavle ted zalezi jestli to je z verze benzinu ci diesla,soude podle zlute nalepky to bude z benzin
jinak to porovnej s cislama zde
http://www.piese-hyundai.ro/category.php?id_category=96
56310-1E500 / 56310-1E502 benzin
56310-1E702 / 56310-1E700 diesel
jinak to porovnej s cislama zde
http://www.piese-hyundai.ro/category.php?id_category=96
56310-1E500 / 56310-1E502 benzin
56310-1E702 / 56310-1E700 diesel
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Problém se servem řízení
501, benzinova verze, omlouvam se za nedoplneni
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Problém se servem řízení
rad by som vam uz opravil posilovace na accente
mam skladom nove nahradne diely na 10 accentov
ak mi nechate vase auto v Ba na 3dni alebo demontovany posilovač tak vam ho opravim
predpokladana cena je zatial 300e
v cene je novy nahradny diel, demontaz posilovaca, zrepasovanie posilovaca a montaz
len mi stale chyba aspon jeden pokazeny posilovac na accenta aby som ho mohol opravit a namontovat do auta namiesto pokazeneho a zaroven mal rezervu keby sa mi niektory poskodil pri rozoberani
ked mi pomozete pozhanat pokazene serva na new accenta tak vam opravim serva za lepsiu cenu
dalej riesim diagnosticky program, po vymene je potrebne nakalibrovat posilovac,
bud kupim diagnostiku alebo budete chodit na kalibrovanie do autorizaku
Vilda - mas jeste pokazeny posilovac?
mam skladom nove nahradne diely na 10 accentov
ak mi nechate vase auto v Ba na 3dni alebo demontovany posilovač tak vam ho opravim
predpokladana cena je zatial 300e
v cene je novy nahradny diel, demontaz posilovaca, zrepasovanie posilovaca a montaz
len mi stale chyba aspon jeden pokazeny posilovac na accenta aby som ho mohol opravit a namontovat do auta namiesto pokazeneho a zaroven mal rezervu keby sa mi niektory poskodil pri rozoberani
ked mi pomozete pozhanat pokazene serva na new accenta tak vam opravim serva za lepsiu cenu
dalej riesim diagnosticky program, po vymene je potrebne nakalibrovat posilovac,
bud kupim diagnostiku alebo budete chodit na kalibrovanie do autorizaku
Vilda - mas jeste pokazeny posilovac?
Naposledy upravil(a) Servak dne 11 úno 2013, 21:40, celkem upraveno 1 x.
Opravujem a repasujem na počkanie servo-riadenia Hyundai NEW ACCENT 2006-2012, Chybový kód: C1292
Opravujem Elektrické posilňovače Hyundai i30, i40, ix20, Santa-FE a iné C1259 C1260
SK mobil +421 905 642 805 Bratislava +SK
CZ mobil +420 739 929 544
Opravujem Elektrické posilňovače Hyundai i30, i40, ix20, Santa-FE a iné C1259 C1260
SK mobil +421 905 642 805 Bratislava +SK
CZ mobil +420 739 929 544
Re: Problém se servem řízení
pro Harda(Pavla)
Pavle jestli je na konci 501 tak to z Accika zrejme nebude, bude tam jinak nastaveny posilovaci ucinek,muselo by se to overit v Hyu servisu pod jejich kodem na ktere vozy byla montovana sarze z Accenta se stejnym posilovacim ucinkem
pro servak
prave ta kalibrace je problem,opravit vnitrnosti posilovace neni problem ,problem je to nasledne nastavit(kalibrovat).
pro all
kdysi jsme resili takove servo s autorizakem kdy oni vymenili streva a nastavili kalibraci ale na aute se to chovalo nestabilne a nakonec prislo na vymenu celeho noveho posilovace,tehdy jeste nastesti to mel majitel v zaruce,jinak by ho omyvalo platit cenu noveho(tenkrat to bylo hodne pres 40.000)
proto ani autorizaky nenabizeji repasy techto posilovacu,rovnou tlaci nove,pritom repas je o hodne levnejsi
a servo jako takove fyzicky, jelikoz to bylo na zaruku tak si servis ponechal,
servo sehnat asi nepujde nebot kdo mel na Accentovi problemy se servem tak bud to vymenil jeste na zaruku,nebo pokud to bylo po zaruce a slysel cenu pres 40 hadru tak auto dal radeji do bazaru a zbavil se ho.
ten kdo nasledne koupil nic nezmohl nebot jak puvodni majitel tak autobazar se z toho vzdy vymluvil ze vse fungovalo jak melo a proste prave vam(novemu majiteli) se to pokazilo,
nikde totiz u techto posilovacu nejde zjistit zda uz to mohlo byt pred prodejem ci nikoliv,takze novy majitel proste okrouhal a nezbylo mu nic jineho bud koupit nove nebo jezdit s rizikem ze mu to v zatacce se posere a trenovat ruky aby to utahl,kor diesla
Edit: tu kalibraci ,kdo vi jak by se postavili treba k tomuto problemu nasi sousedi v nemecku v Hyu servisech,jestli tam ma nekdo kontakty a mohl by se poptat na to servo zda to tam delaji,kdo vi?,treba nasi soudruzi tu maji na to vsechny prostredky ale jen stim proste neumi zachazet a neumi to.
Pavle jestli je na konci 501 tak to z Accika zrejme nebude, bude tam jinak nastaveny posilovaci ucinek,muselo by se to overit v Hyu servisu pod jejich kodem na ktere vozy byla montovana sarze z Accenta se stejnym posilovacim ucinkem
pro servak
prave ta kalibrace je problem,opravit vnitrnosti posilovace neni problem ,problem je to nasledne nastavit(kalibrovat).
pro all
kdysi jsme resili takove servo s autorizakem kdy oni vymenili streva a nastavili kalibraci ale na aute se to chovalo nestabilne a nakonec prislo na vymenu celeho noveho posilovace,tehdy jeste nastesti to mel majitel v zaruce,jinak by ho omyvalo platit cenu noveho(tenkrat to bylo hodne pres 40.000)
proto ani autorizaky nenabizeji repasy techto posilovacu,rovnou tlaci nove,pritom repas je o hodne levnejsi
a servo jako takove fyzicky, jelikoz to bylo na zaruku tak si servis ponechal,
servo sehnat asi nepujde nebot kdo mel na Accentovi problemy se servem tak bud to vymenil jeste na zaruku,nebo pokud to bylo po zaruce a slysel cenu pres 40 hadru tak auto dal radeji do bazaru a zbavil se ho.
ten kdo nasledne koupil nic nezmohl nebot jak puvodni majitel tak autobazar se z toho vzdy vymluvil ze vse fungovalo jak melo a proste prave vam(novemu majiteli) se to pokazilo,
nikde totiz u techto posilovacu nejde zjistit zda uz to mohlo byt pred prodejem ci nikoliv,takze novy majitel proste okrouhal a nezbylo mu nic jineho bud koupit nove nebo jezdit s rizikem ze mu to v zatacce se posere a trenovat ruky aby to utahl,kor diesla
Edit: tu kalibraci ,kdo vi jak by se postavili treba k tomuto problemu nasi sousedi v nemecku v Hyu servisech,jestli tam ma nekdo kontakty a mohl by se poptat na to servo zda to tam delaji,kdo vi?,treba nasi soudruzi tu maji na to vsechny prostredky ale jen stim proste neumi zachazet a neumi to.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40