enjoy:
Jojo. Navíc u těch horších aut, co mají dvouhmoťák, se vytahávají při parkování v kopci pružiny. Co taková výměna u Okty, to je balík proti ňákým lankám.
To my, co máme v autě pokročilou korejskou techniku, taháme za ručku i v zatáčkách, obvzvlášt v tomto období. Bez ručky ani ránu
Pravda, taky u nových aut koukám, jestli je tam ještě položený klacek mezi sedačkama. Zrovna na Silvestra jsem byl na horské chatce a v pár zatáčkách jsem si ručkou pěkně pomohl, abych zbytečně neztrácel rychlost v zasněženém stoupání.
Jinak dvouhmoťák na octu je na tom relativně ještě dobře. Když jsme to poptávali na Accorda, tak v Elitu, Kelly i Intercars byla cena na korunu stejná, bylo to něco přes 31000!!
Donald píše:
Pokud jde o výdrž akumulátoru, pořídil jsem si inteligentní švédskou nabíječku CTEK (vítěz testu Autobild) a jsem spokojen. Ta baterii zregeneruje - zbaví sulfátů, proměří, inteligentně nabije až do 100 proc., vyzkouší a umožňuje i permanentní udržování napětí (dobíjení). Za ty peníze něco přes 1500,- to fakt stojí.
Asi tak.Moje poslední baterka dopadla tak,že jsem si po deseti letech uvědomil,že by mohla proběhnout nějaká kontrola a zjistil jsem že je skoro suchá.Dolil jsem destilku a jelo se další dva roky a šla pryč i s autem.Nabíječku v životě neviděla a to jezdím klidně jednou za 14 dní.
Současná baterka zatím 4 roky.Údržba stejná(žádná),jednou oživená přes kabely díky vlastní blbosti,od té doby neviděla žádný cizí zdroj napájení.Běžně auto stojí 14 dní...
A teď bych se nedivil,kdyby šla do kytek.Kolegyně taky začala mluvit o baterce a druhý den jí udělala pá....
Přesně tohle jsem měl Matýsku na mysli
Všechny mé baterky se dožily minimálně 6ti let, jen s minimální údržbou(nebo žádnou)
Tady platí to co se má aplikovat na kytičky - mírná nevšímavost!
Jen tak mimochodem, Elantru bez spojky nastartovat nelze. Nezáleží na tom zda je zařazená, vyřazená rychlost, zmáčknutá brzda nebo cokoliv...bez zmáčknuté spojky neudělá starter ani ťuk.
ahoj já musim startovat se sešlápnutou spojkou jinak by to nenastartovalo je to taková pojistka dokonce se v manuálu píše že by měl být sešláplý i brzdový pedál
vzdy parkujem so zatiahnutou ručkou a zaradenou 1.
keby som mal startovat bez spojky, musel by som najskor vyradit, co znamena zosliapnut spojku ... no a ked uz je zosliapnuta, tak miesto vyradenia hned nastartujem ... a je to
ale skusil som startovat aj bez spojky a ide to bez problemov ... ale 20 rokov startovania s vysliapnutou spojkou robi svoje, je to uz reflex